1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

АЗС України, ціна та якість

Discussion in 'Автохимия и ГСМ' started by vovachkalviv, Apr 7, 2014.

  1. Чилик

    Чилик Старожил

    Messages:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    Наверное в другой стране заливал.
    Перше повідомлення: Oct 30, 2018

    Нове повідомлення: Oct 30, 2018
    Короче,по чем сейчас соляра?
     
    myfloor likes this.
  2. myfloor

    myfloor Старожил

    Messages:
    1,524
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy White
    33,50 грн за 1 литр на заправке.
    30,50 грн 1 литр в талонах.
    27 грн 1 литр мини-подпольные заправки.
    26 грн 1 литр через знакомых дальнобойщиков.
     
    GTR and Чилик like this.
  3. юрок

    юрок Учасник

    Messages:
    206
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Lava red
    Заправка угол Успенської та Болехівській. Но заправляюсь только Пульсом.
     
  4. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Messages:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    юрок, то не біля базару але вже))) от якраз з тої заправки всяка фігня найчастіше... вплоть до того шо солярка кипіла в трубопроводах і скакав тиск на тнвд (ну не солярка а газоліник в солярці)
    пульс... ну незнаю, то їхня брендова соляра... вона дорожча, мало її хто заправляє...
    виходить вони звичну соляру бадяжать а пульс продвигають)
     
  5. юрок

    юрок Учасник

    Messages:
    206
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Lava red
    На Пульсе 180тыс. ТО раз в 15тыс. Топливный фильтр меняю через 45тыс. Никогда не запрвляюсь с канистр и сливной солярой. И теперь докажите мне что Пульс плохой.
     
    gillmoo, Чилик, Espanyol and 2 others like this.
  6. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Messages:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    юрок, ми говорили за звичайну соляру, а не за пульс)
    але не відходячи від каси... сьоні був хлоп на мегані з делфайовским коммон рейлом... заправився в той період шо до мене приїжжали машини на тому окко "біля базару" і каже шо від тоді почалось... форсунки в обратку шурують по чорному)) при нагрузках через це не стає тиску)) маєм помилку по тиску... ну стандартна історія...
    совпадєніє- нє думаю як каже кісєльов))
    повторю, пульс то брендове паливо... і люди не зобовязані знати шо пульс в окко добрий а звичайна соляра говно...
     
  7. morphius

    morphius Старожил

    Messages:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    А вроде в целом говорили за окко без разделения по типам топлива. Я допускаю, что регион региону рознь, хотя где только не заправлялся, но большая часть, конечно, Чернигов.
    Ну да, до этого же он вообще нигде не заправлялся - машина только из салона. Даже если персонал что-то мутит, то с откровенным палевом дела никто иметь не будет - им гораздо проще и безопаснее мутить с недоливом, ну а те что повыше, так и тем более. И уж точно меган тот гавкнул не от единочной заправки на окко, иначе меганы эти и не только стояли бы в очереди после выезда с азс.
    В чем я мог бы упрекнуть все брендовые азс, кроме Приватовских, так это в том, что зимняя соляра -20 скорее всего не выдержит эти - 20. В эти моменты я перестраховываюсь либо пульсом либо своим антигелем. Но температура замерзания это не единичный показатель качества и лично для меня чистота гораздо важнее, ну а чистоту можете глянуть тут из моего опыта:
    https://caddy-club.in.ua/threads/sk...tion-Белоснежка-cyka.3291/page-13#post-201651
    Вообще мне без разницы, но я вот не знаю, если бы автомобили массово помирали после выезда с конкретной азс, то азс эта, думаю, очень быстро бы сгорела.
     
  8. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Messages:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    morphius, згіден шо не відомо на чому їздила але до того інша заправка і нічого не ставалось... а тільки то окко зразу якісь проблеми... лишається питання чому саме звідти.... я з багатьма машинами стикаюсь.. а зараз взяв собі за звичку питати же заправляються... і більша частина проблем в людей які на окко або останній раз заправились або багато разів... тим більше спілкуюсь з іншими майстрами по місту і в них такі ж враження про окко... саме для такої статистики....
    також є знайомий на спрінтері який за цим слідкує і каже шо після вогу і окко тяга трохи падає і вихлоп штинить....
    ясне діло що в спрінтер пульс не заливає... але всеж... яка різниця пульс не пульс... хай тримають марку

    шераз кажу дані взяті з спостережень бачачи ті машини і шо з ними відбувається.... ну само собою з статистики викидаю ті ведра польські і ті що фільтри міняють коли вже повна дупа))
     
  9. morphius

    morphius Старожил

    Messages:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    На сколько большая часть? Есть какая-то конкретика(записи, подсчеты?) или просто из головы пальцем в небо?
    Логистика играет немаловажную роль в топливном бизнесе. Если в моем регионе преобладать будет пр-во беларусь/******, то на западе польша/литва, ну и везде для затыкания дырок отечественные кременчуг/шебелинка. Если принять условно, что укр. топливо по умолчанию хуже, то как минимум окко и укрнафта должны быть одинаково. Но Вы утверждаете, что с укрнафтой все в порядке.
     
    Чилик likes this.
  10. Espanyol

    Espanyol Учасник

    Messages:
    121
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Зеленая гадюка
    Тема за топливо, как и за масло. Проще с разгону об радиатор:dash1:, чем понять что и где лить!
    Статистика? - не вижу в ней смысла. Пример Отец машину с салона заправлял годами на одной и той же АЗС(не важно какая) за авто смотрит как за младенцем и в один день после очередной заправки машина начинает дергать/глохнуть, на СТО в конечном результате мыли всю топливную
    Мой пример заправлялся на ОККО в месте где всегда очереди, выхлоп начал пованивать(хорошо пованивать) перешел на УкрНафту, стало лучше(фильтра меняю 8тыщ), но для статистики '' форсунщик'' с Киева, которому присылают форсунки с разных точек Украины, предложил воздержаться от УкрНафты и Ко именно в Одессе ибо попадают ему форсунки после УкрНафты на стенд, НО в Киеве говорит заправляйся УкрНафтой без проблем;)
    Так что остается гадать, когда очередной раз заезжаешь на излюбленную АЗС- А проканает ли в этот раз?
     
    Іван Кубара likes this.
  11. Yuran

    Yuran Старожил

    Messages:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    А можливо проблема в тому що ця паливна система взагалі не живуча на відміну від сіменса конкретно в меганах? Тут ситуація схожа скоріше на те що вижрав літер водки, а печенькою отравився.
     
  12. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Messages:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    Espanyol, підтримую, лотерея ше та... але по місцевості можна хоч якийсь висновок зробити)
    Перше повідомлення: Oct 31, 2018

    Нове повідомлення: Oct 31, 2018
    Yuran, та хто зна... бо каже шо заправлявся завжди на одній... і всьо було чотко.... то я про меган...

    про сіменс, він ж контінентал...не знаю... рідко попадаються просто...

    але наша (про всю шо в Україні) солярка убиває топлівну як пити дати...

    взагалі є метод хороший, і знаю декількох людей так робить.. але цей метод канає тільки для тих хто в хаті живе.. або гараж маж. беруть соляру, в бочку, в бочці 15 см від дна - кранік... відстояли... вода стружка і шлак нижче краніка сідає... а зверху соляра вже трохи ліпша...
    але на дальняк таке робити хз як)) хіба каністри з собою брати))

    або купити т4 75 кіловатний, і лити мож всьо шо троха ліпше від мазути))) колєга заливає всюди де лампочка засвітиться і ходить не жалується))
     
  13. Yuran

    Yuran Старожил

    Messages:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Якраз рідко попадаються тому що живуча топливна апаратура Сіменс на Меганах. По-моєму на 1.9 ТДІ вона в Мегани і Лагуни часто ставилась. Я чуть пригадую, колись розглядав Меган як альтернативу Сіату на якому зараз їжджу. Тому якщо паливна апаратура слабенька і ходить 100-200 тисяч, то нема чого гнати на Окко, Ви ж не знаєте де і чим заправляв своє авто той хто до Вас приїжджає, та і не факт що він сам знає.
    Чи наприклад на Фордах Мондео TDCI паливна апаратура теж має якийсь ресурс, багато не ходить, люди приганяють євробляху і майже зразу в паливну купу бабла вкидують. Той хто заправлявся на заправках "хз шо" той тихо мовчить і думає що сам винуватий бо де попало заправлявся. А хто заправлявся на Вог-Окко-Шмокко той або звинувачує машину що модель така пагана, або звинувачує заправку.
    Перше повідомлення: Oct 31, 2018

    Нове повідомлення: Oct 31, 2018
    Та це взагалі машина вічна. В тестя така, 2.5 ТДІ, тільки 65 кіловат, на однометрі 340 тисяч ( важко повірити що це правда і що з Німеччини 6-річну машину із рідним пробігом 100 тисяч пригнали), ні в паливну, ні в мотор взагалі ще ніхто не лазив, тільки зчеплення мінялось зразу після пригону авто. А соляра ллється вся підряд, в тому числі й із самих дешевих заправок де 5 грн ціна нище ніж на Окко, і з тракторів злита.
     
  14. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Messages:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    форди то окрема тема... спалити їх завод треба... недавно на транзіті 2.2 датчик колінвала витягував... всі матюки шо знав згадав)) тай вони геморойні...
    хоча я вже казав, в колєги коннект 1.8 то всьо ляля... недавно для профілактики приїжжав, дивились...

    імхо коммонрейл вся проблєма... але факт фактом, всі хто мав проблеми з топливною і був в мене... перед тим заправляли на окко...
    але все ж якби бадяга з інших заправок робила погоду то гірше ставало б плавно а не зразу... і якби на окко була добра соляра то в один момент все не ставало критично після заправки....
    не виключено шо то одноразовий косяк... але все ж...
    в один тиждень приїжжали ті хто заправились на одній і тій самій окко, ну не може в всіх бути добита топливна...
    про шкоду згадаю, в якої солярка кипіла ..
    хлоп заправився там на болехівській в стрию, почались проблеми, виїздив всьо, залив іншої солярки - всьо нормалізувалось... ну це явний признак якоїсь фігні з соляркою...
    дирку в паливній виключаю, підсоса повітря не було.. тай там підкачуючий насос в баку...

    я не кажу шо всі окко галімі по цілій Україні... але в нас тут з тим триндець...
    Перше повідомлення: Oct 31, 2018

    Нове повідомлення: Oct 31, 2018
    прикол такий?? я ше записувати маю... ці всі приколи само собою запамятовуються..) з голови пальцем в небо можна дешо коричневе помішати)))
    для незнаючих поясню як працює статистика

    приїжжає людина... виявляються проблеми з паливною... де заправлявся?? там то й тамто..., або до того заправлявся тамто, а от раз заправлявся на іншій заправці і сталось таке...
    я завжди задаю такі запитання коли починаються канітєлі з паливною... от і запамятовується)


    Нове повідомлення: Oct 31, 2018
    Мораль сей басни такова - нема коммонрейла або насос форсунки - нема праблєм)) "механічні" форсунки рулять)))
    або бензин)) і буде щастя)))
     
    Espanyol and Tolya1983 like this.
  15. Espanyol

    Espanyol Учасник

    Messages:
    121
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Зеленая гадюка
    Нет авто и вообще супер! :D
    Гараж всегда свободен для мангалов и авто-пати, не болит голова чем заправляться и какое масло с каким интервалом лить:rolleyes:
     
    ALPHA-MALE, Djek, achtung and 2 others like this.
  16. Xabr

    Xabr Досвідчений

    Messages:
    647
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Tiguan
    Потужність, л.с.:
    220
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2023
    Колір:
    Nightshade Blue
    О дизеле от КЛО что-то хорошее можно сказать?
    Получил скидочную карточку (при покупке в Эпике), теперь думаю - может у них заправиться? Есть смысл на Дизель Венто смотреть?
     
  17. Jetta Vlad

    Jetta Vlad Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    2,251
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW Caddy
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    Уже обсуждали выше...пару страниц назад...!!!
    Я езжу на этот дизеле уже почти три года - езжу - ЕГР на метсе, сажевый тоже, но у меня стоит фильтр-сепаратор..потому все может быть..)
     
    Noble and Чилик like this.
  18. Yuran

    Yuran Старожил

    Messages:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Я одного разу теж повівся на скидку цю й бадягу влив на кло а не дизель.
     
  19. achtung

    achtung Старожил

    Messages:
    2,167
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    А я не одного разу, а постійно заправляюсь на КЛО.
    Тільки за містом, там дешевше.
    Скидка 2.5-3.0 грн по картці або смс.
    Єкономія суттєва, порахуйте...
    А бадягу можуть влить будь де..
    І ніяких вентусів, то розвод на бабки.
     
    Jetta Vlad likes this.
  20. Yuran

    Yuran Старожил

    Messages:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    -4.5 грн на Wog дизель мені більш подобалось ніж Кло, та й моїм родичам - знайомим що на дизелях.
     

Share This Page