1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

АЗС України, ціна та якість

Тема у розділі 'Автохимия и ГСМ', створена користувачем vovachkalviv, 7 кві 2014.

  1. Чилик

    Чилик Старожил

    Дописи:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    Наверное в другой стране заливал.
    Перше повідомлення: 30 жов 2018

    Нове повідомлення: 30 жов 2018
    Короче,по чем сейчас соляра?
     
    myfloor подобається це.
  2. myfloor

    myfloor Старожил

    Дописи:
    1,523
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy White
    33,50 грн за 1 литр на заправке.
    30,50 грн 1 литр в талонах.
    27 грн 1 литр мини-подпольные заправки.
    26 грн 1 литр через знакомых дальнобойщиков.
     
    GTR та Чилик подобається це.
  3. юрок

    юрок Учасник

    Дописи:
    206
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Lava red
    Заправка угол Успенської та Болехівській. Но заправляюсь только Пульсом.
     
  4. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    юрок, то не біля базару але вже))) от якраз з тої заправки всяка фігня найчастіше... вплоть до того шо солярка кипіла в трубопроводах і скакав тиск на тнвд (ну не солярка а газоліник в солярці)
    пульс... ну незнаю, то їхня брендова соляра... вона дорожча, мало її хто заправляє...
    виходить вони звичну соляру бадяжать а пульс продвигають)
     
  5. юрок

    юрок Учасник

    Дописи:
    206
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Lava red
    На Пульсе 180тыс. ТО раз в 15тыс. Топливный фильтр меняю через 45тыс. Никогда не запрвляюсь с канистр и сливной солярой. И теперь докажите мне что Пульс плохой.
     
    gillmoo, Чилик, Espanyol та 2 іншим подобається це.
  6. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    юрок, ми говорили за звичайну соляру, а не за пульс)
    але не відходячи від каси... сьоні був хлоп на мегані з делфайовским коммон рейлом... заправився в той період шо до мене приїжжали машини на тому окко "біля базару" і каже шо від тоді почалось... форсунки в обратку шурують по чорному)) при нагрузках через це не стає тиску)) маєм помилку по тиску... ну стандартна історія...
    совпадєніє- нє думаю як каже кісєльов))
    повторю, пульс то брендове паливо... і люди не зобовязані знати шо пульс в окко добрий а звичайна соляра говно...
     
  7. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    А вроде в целом говорили за окко без разделения по типам топлива. Я допускаю, что регион региону рознь, хотя где только не заправлялся, но большая часть, конечно, Чернигов.
    Ну да, до этого же он вообще нигде не заправлялся - машина только из салона. Даже если персонал что-то мутит, то с откровенным палевом дела никто иметь не будет - им гораздо проще и безопаснее мутить с недоливом, ну а те что повыше, так и тем более. И уж точно меган тот гавкнул не от единочной заправки на окко, иначе меганы эти и не только стояли бы в очереди после выезда с азс.
    В чем я мог бы упрекнуть все брендовые азс, кроме Приватовских, так это в том, что зимняя соляра -20 скорее всего не выдержит эти - 20. В эти моменты я перестраховываюсь либо пульсом либо своим антигелем. Но температура замерзания это не единичный показатель качества и лично для меня чистота гораздо важнее, ну а чистоту можете глянуть тут из моего опыта:
    https://caddy-club.in.ua/threads/sk...tion-Белоснежка-cyka.3291/page-13#post-201651
    Вообще мне без разницы, но я вот не знаю, если бы автомобили массово помирали после выезда с конкретной азс, то азс эта, думаю, очень быстро бы сгорела.
     
    Tolya1983, Чилик, GTR та ще 1-му подобається це.
  8. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    morphius, згіден шо не відомо на чому їздила але до того інша заправка і нічого не ставалось... а тільки то окко зразу якісь проблеми... лишається питання чому саме звідти.... я з багатьма машинами стикаюсь.. а зараз взяв собі за звичку питати же заправляються... і більша частина проблем в людей які на окко або останній раз заправились або багато разів... тим більше спілкуюсь з іншими майстрами по місту і в них такі ж враження про окко... саме для такої статистики....
    також є знайомий на спрінтері який за цим слідкує і каже шо після вогу і окко тяга трохи падає і вихлоп штинить....
    ясне діло що в спрінтер пульс не заливає... але всеж... яка різниця пульс не пульс... хай тримають марку

    шераз кажу дані взяті з спостережень бачачи ті машини і шо з ними відбувається.... ну само собою з статистики викидаю ті ведра польські і ті що фільтри міняють коли вже повна дупа))
     
  9. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    На сколько большая часть? Есть какая-то конкретика(записи, подсчеты?) или просто из головы пальцем в небо?
    Логистика играет немаловажную роль в топливном бизнесе. Если в моем регионе преобладать будет пр-во беларусь/******, то на западе польша/литва, ну и везде для затыкания дырок отечественные кременчуг/шебелинка. Если принять условно, что укр. топливо по умолчанию хуже, то как минимум окко и укрнафта должны быть одинаково. Но Вы утверждаете, что с укрнафтой все в порядке.
     
    Чилик подобається це.
  10. Espanyol

    Espanyol Учасник

    Дописи:
    121
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Зеленая гадюка
    Тема за топливо, как и за масло. Проще с разгону об радиатор:dash1:, чем понять что и где лить!
    Статистика? - не вижу в ней смысла. Пример Отец машину с салона заправлял годами на одной и той же АЗС(не важно какая) за авто смотрит как за младенцем и в один день после очередной заправки машина начинает дергать/глохнуть, на СТО в конечном результате мыли всю топливную
    Мой пример заправлялся на ОККО в месте где всегда очереди, выхлоп начал пованивать(хорошо пованивать) перешел на УкрНафту, стало лучше(фильтра меняю 8тыщ), но для статистики '' форсунщик'' с Киева, которому присылают форсунки с разных точек Украины, предложил воздержаться от УкрНафты и Ко именно в Одессе ибо попадают ему форсунки после УкрНафты на стенд, НО в Киеве говорит заправляйся УкрНафтой без проблем;)
    Так что остается гадать, когда очередной раз заезжаешь на излюбленную АЗС- А проканает ли в этот раз?
     
    Іван Кубара подобається це.
  11. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    А можливо проблема в тому що ця паливна система взагалі не живуча на відміну від сіменса конкретно в меганах? Тут ситуація схожа скоріше на те що вижрав літер водки, а печенькою отравився.
     
    morphius, Tolya1983, Іван Кубара та ще 1-му подобається це.
  12. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    Espanyol, підтримую, лотерея ше та... але по місцевості можна хоч якийсь висновок зробити)
    Перше повідомлення: 31 жов 2018

    Нове повідомлення: 31 жов 2018
    Yuran, та хто зна... бо каже шо заправлявся завжди на одній... і всьо було чотко.... то я про меган...

    про сіменс, він ж контінентал...не знаю... рідко попадаються просто...

    але наша (про всю шо в Україні) солярка убиває топлівну як пити дати...

    взагалі є метод хороший, і знаю декількох людей так робить.. але цей метод канає тільки для тих хто в хаті живе.. або гараж маж. беруть соляру, в бочку, в бочці 15 см від дна - кранік... відстояли... вода стружка і шлак нижче краніка сідає... а зверху соляра вже трохи ліпша...
    але на дальняк таке робити хз як)) хіба каністри з собою брати))

    або купити т4 75 кіловатний, і лити мож всьо шо троха ліпше від мазути))) колєга заливає всюди де лампочка засвітиться і ходить не жалується))
     
  13. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Якраз рідко попадаються тому що живуча топливна апаратура Сіменс на Меганах. По-моєму на 1.9 ТДІ вона в Мегани і Лагуни часто ставилась. Я чуть пригадую, колись розглядав Меган як альтернативу Сіату на якому зараз їжджу. Тому якщо паливна апаратура слабенька і ходить 100-200 тисяч, то нема чого гнати на Окко, Ви ж не знаєте де і чим заправляв своє авто той хто до Вас приїжджає, та і не факт що він сам знає.
    Чи наприклад на Фордах Мондео TDCI паливна апаратура теж має якийсь ресурс, багато не ходить, люди приганяють євробляху і майже зразу в паливну купу бабла вкидують. Той хто заправлявся на заправках "хз шо" той тихо мовчить і думає що сам винуватий бо де попало заправлявся. А хто заправлявся на Вог-Окко-Шмокко той або звинувачує машину що модель така пагана, або звинувачує заправку.
    Перше повідомлення: 31 жов 2018

    Нове повідомлення: 31 жов 2018
    Та це взагалі машина вічна. В тестя така, 2.5 ТДІ, тільки 65 кіловат, на однометрі 340 тисяч ( важко повірити що це правда і що з Німеччини 6-річну машину із рідним пробігом 100 тисяч пригнали), ні в паливну, ні в мотор взагалі ще ніхто не лазив, тільки зчеплення мінялось зразу після пригону авто. А соляра ллється вся підряд, в тому числі й із самих дешевих заправок де 5 грн ціна нище ніж на Окко, і з тракторів злита.
     
  14. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    форди то окрема тема... спалити їх завод треба... недавно на транзіті 2.2 датчик колінвала витягував... всі матюки шо знав згадав)) тай вони геморойні...
    хоча я вже казав, в колєги коннект 1.8 то всьо ляля... недавно для профілактики приїжжав, дивились...

    імхо коммонрейл вся проблєма... але факт фактом, всі хто мав проблеми з топливною і був в мене... перед тим заправляли на окко...
    але все ж якби бадяга з інших заправок робила погоду то гірше ставало б плавно а не зразу... і якби на окко була добра соляра то в один момент все не ставало критично після заправки....
    не виключено шо то одноразовий косяк... але все ж...
    в один тиждень приїжжали ті хто заправились на одній і тій самій окко, ну не може в всіх бути добита топливна...
    про шкоду згадаю, в якої солярка кипіла ..
    хлоп заправився там на болехівській в стрию, почались проблеми, виїздив всьо, залив іншої солярки - всьо нормалізувалось... ну це явний признак якоїсь фігні з соляркою...
    дирку в паливній виключаю, підсоса повітря не було.. тай там підкачуючий насос в баку...

    я не кажу шо всі окко галімі по цілій Україні... але в нас тут з тим триндець...
    Перше повідомлення: 31 жов 2018

    Нове повідомлення: 31 жов 2018
    прикол такий?? я ше записувати маю... ці всі приколи само собою запамятовуються..) з голови пальцем в небо можна дешо коричневе помішати)))
    для незнаючих поясню як працює статистика

    приїжжає людина... виявляються проблеми з паливною... де заправлявся?? там то й тамто..., або до того заправлявся тамто, а от раз заправлявся на іншій заправці і сталось таке...
    я завжди задаю такі запитання коли починаються канітєлі з паливною... от і запамятовується)


    Нове повідомлення: 31 жов 2018
    Мораль сей басни такова - нема коммонрейла або насос форсунки - нема праблєм)) "механічні" форсунки рулять)))
    або бензин)) і буде щастя)))
     
    Espanyol та Tolya1983 подобається це.
  15. Espanyol

    Espanyol Учасник

    Дописи:
    121
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Зеленая гадюка
    Нет авто и вообще супер! :D
    Гараж всегда свободен для мангалов и авто-пати, не болит голова чем заправляться и какое масло с каким интервалом лить:rolleyes:
     
    ALPHA-MALE, Djek, achtung та 2 іншим подобається це.
  16. Xabr

    Xabr Досвідчений

    Дописи:
    647
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Weiß
    О дизеле от КЛО что-то хорошее можно сказать?
    Получил скидочную карточку (при покупке в Эпике), теперь думаю - может у них заправиться? Есть смысл на Дизель Венто смотреть?
     
  17. Jetta Vlad

    Jetta Vlad Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    2,251
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW Caddy
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    Уже обсуждали выше...пару страниц назад...!!!
    Я езжу на этот дизеле уже почти три года - езжу - ЕГР на метсе, сажевый тоже, но у меня стоит фильтр-сепаратор..потому все может быть..)
     
    Noble та Чилик подобається це.
  18. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Я одного разу теж повівся на скидку цю й бадягу влив на кло а не дизель.
     
  19. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,131
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    А я не одного разу, а постійно заправляюсь на КЛО.
    Тільки за містом, там дешевше.
    Скидка 2.5-3.0 грн по картці або смс.
    Єкономія суттєва, порахуйте...
    А бадягу можуть влить будь де..
    І ніяких вентусів, то розвод на бабки.
     
    Jetta Vlad подобається це.
  20. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    -4.5 грн на Wog дизель мені більш подобалось ніж Кло, та й моїм родичам - знайомим що на дизелях.
     

Поділитися цією сторінкою