1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Печка дует холодным воздухом

Discussion in 'Новичкам' started by aquamarine, Jan 7, 2017.

  1. aquamarine

    aquamarine Гість клубу

    Messages:
    1
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    #1
    День добрый!

    Вопрос 1:

    Печка дует холодным воздухом, дует во все сопла (конечно если ставить обогрев стекла, на стекло дует но при этом дует на ноги и в руки ), (vw caddy 2006г. sdi, без кондиционера) на сколько я понимаю пришел привет заслонкам (надо переклеить) и тросикам, вопрос сколько стоит снять торпеду и поставить обратно (мне бы добраться до печки и заклеить, и зафиксировать в одном положении до лета ) ?

    Вопрос 2: Примерзает КПП, завожу машину с выжатым сцеплением, 30 сек работы с передачи снять уже могу, задний ход отмерзает только МИНУТ через 30, что подскажете по этому вопросу?
     
  2. Костя

    Костя Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    #2
    А ви впевнені що це заслонки ??? Трубки радіатора пічки мацали рукою, вони гарячі ???
     
  3. Чилик

    Чилик Старожил

    Messages:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    #3
    aquamarine, А по КПП меняй масло пока не поздно.
    Перше повідомлення: Jan 7, 2017

    Нове повідомлення: Jan 7, 2017
    Только масло хорошее.Такая работа от загустевшего масла,или там вода,не дай господь.
     
  4. leonn

    leonn Учасник

    Messages:
    102
    Область:
    Київська
    Місто:
    Васильків
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    white
    #4
    С такими симптомами там уже не масло
     
  5. homich

    homich Старожил

    Messages:
    2,742
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Белый
    #5
    вопрос 1; Вы уверены в том что не менялся блок климата? Или не снимался.... Снимите блок климы и проверьте - может вылетел тросик......
    вопрос 2; Меняйте масло в КПП !!!!!
     
    Чилик likes this.
  6. Чилик

    Чилик Старожил

    Messages:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    #6
    aquamarine, Наверное и над тосолом подумать надо.
     
  7. maksim210485

    maksim210485 Новенький

    Messages:
    30
    Область:
    Київська
    Місто:
    Біла Церква
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    сріблястий
    #7
    Також проблема з обігрівом. В мене заслонки з електроприводами.
    При крайньому лівому положені крутілки дує холодним як і повинно бути. В середньому положенні дує тепленьким також як і повинно бути. А от в крайньому правому положенні різниці в температурі потоку повітря майже не змінюється. При компютерній діагностиці несправностей не виявлен. ( при переміщенні крутілки температури із середнього положення в бік холоду і назад, чутно характерний звук переміщення заслонки, а із середньго в бік тепла такого звуку не чутно) тому зроблено висновок що вказана заслонка чимось заблокована.
    В кого які думки і хто знає чи їх там дві заслонки і як вони працють, незалезно одна від одної чи як?
    Під час написання повідомлення згадав що близько року тому випадково упустив монету 50 коп в дефлектор обдуву бокового скла. Можливо вона і заблокувала заслонку. Хто знає як її можна розблокувать із найменшими витратами.
     
  8. Чилик

    Чилик Старожил

    Messages:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    #8
    maksim210485, Снимай тот дефлектор куда полтиник упустил,ищи и доставай,если не поможет,тогда забит радиатор печки,я бы для начала все таки достал полтиник.
     
  9. maksim210485

    maksim210485 Новенький

    Messages:
    30
    Область:
    Київська
    Місто:
    Біла Церква
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    сріблястий
    #9
    Радіатор печки думаю не забитий бо 3 тіжні тому ще все було добре а потім неочікувано таке виявив.
    Якби хтось підказав як туди до заслонок добраться щоб сильно не розбирать торпеду
     
  10. kela

    kela Учасник

    Messages:
    213
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Миколаїв
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    yellow
    #10
    maksim210485, Привет. Если у тебя не двух зонный климат, то заслонка одна.
    У меня ход заслонки от шагового моторчика от холодного режима до 22 градусов большой, а от 22 до 26, на глаз так до 5 мм.
    Туда можно добраться с водительской стороны, снять с заслонки рычаг и попробовать поиграться в ручную.
    Перше повідомлення: Jan 7, 2017

    Нове повідомлення: Jan 7, 2017
    maksim210485, Там еще есть заглушка под РТС, ее можно снять и с помощью фонарика и зеркала попытаться рассмотреть,
    что там внутри происходит.
     
    Чилик likes this.
  11. Чилик

    Чилик Старожил

    Messages:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    #11
    maksim210485, У тебя в Киеве много хороших ребят с клуба,которые разбираются.Пройдут праздники появятся,расскажут.
     
  12. maksim210485

    maksim210485 Новенький

    Messages:
    30
    Область:
    Київська
    Місто:
    Біла Церква
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    сріблястий
    #12
    Дякую за варіант вирішення проблеми
     
    Чилик likes this.
  13. Іван В.

    Іван В. Новенький

    Messages:
    14
    Область:
    Черкаська
    Місто:
    Христиновка
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    #13
    maksim210485, То що, у Вас получилось з заслонкою пічки- розібралися? Тому, що у мене теж така проблема. Як рішите питання- відпишітья.
     
  14. Amur

    Amur Новенький

    Messages:
    18
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Білий
    #14
    maksim210485, у мене була похожа проблема, вирішилась заміною датчика tº, який знаходиться у центральних воздуховодах.
     
  15. Іван В.

    Іван В. Новенький

    Messages:
    14
    Область:
    Черкаська
    Місто:
    Христиновка
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    #15
    Так Ви знімали (розбирали) торпеду. І яким чином оприділили необхідність заміни датчика.?@Amur,
     
  16. Amur

    Amur Новенький

    Messages:
    18
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Білий
    #16
    Торпеду не знімав, через ВАСЮ зайшов у блок клімату та порівняв показання датчиків tº які прив'язані до нього. Та побачив, що датчик G150 видає температуру 84ºC і вона є незмінною, а інші змінювали свої показання в залежності від нагріву двигуна. 14862107922462108828626.jpg IMG_20170204_131159.jpg IMG_20170204_131004.jpg
     
    sage64, miki_ua, Usike and 2 others like this.
  17. Іван В.

    Іван В. Новенький

    Messages:
    14
    Область:
    Черкаська
    Місто:
    Христиновка
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    #17
    Amur, Дякую за відп. Скажіть будь ласка номер датчика. Можливо прийдеться теж міняти- буде записаний.
     
  18. Amur

    Amur Новенький

    Messages:
    18
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Білий
    #18
    3D0907543A
     
    Іван В. likes this.
  19. Іван В.

    Іван В. Новенький

    Messages:
    14
    Область:
    Черкаська
    Місто:
    Христиновка
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    #19
    Amur, Дуже вдячний!.
     
    Amur likes this.
  20. Manyak_Valera

    Manyak_Valera Новенький

    Messages:
    23
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    белый
    #20
    Доброго дня, теж маю проблемку: при включення пічки на 26гдаусів, а обдув на ноги/скло - працює не на повну потужність, при вкл. на ноги шмалить по повній, на скло - один раз холодне повітря, інший тепле, так само дує як і на лице включаєш обдув. підключив васю видав таку помилку"
    Faults Found:
    00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
    008 - Implausible Signal - Intermittent
    00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
    010 - Open or Short to Plus"
    Кондиціонер працює нормально
    Чи може несправність того датчика якось бути повязана з неправильною роботою пічки??? Чи копати в сторону заслонок?
     

Share This Page