1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Печка дует холодным воздухом

Тема у розділі 'Новичкам', створена користувачем aquamarine, 7 січ 2017.

  1. aquamarine

    aquamarine Гість клубу

    Дописи:
    1
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    #1
    День добрый!

    Вопрос 1:

    Печка дует холодным воздухом, дует во все сопла (конечно если ставить обогрев стекла, на стекло дует но при этом дует на ноги и в руки ), (vw caddy 2006г. sdi, без кондиционера) на сколько я понимаю пришел привет заслонкам (надо переклеить) и тросикам, вопрос сколько стоит снять торпеду и поставить обратно (мне бы добраться до печки и заклеить, и зафиксировать в одном положении до лета ) ?

    Вопрос 2: Примерзает КПП, завожу машину с выжатым сцеплением, 30 сек работы с передачи снять уже могу, задний ход отмерзает только МИНУТ через 30, что подскажете по этому вопросу?
     
  2. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    #2
    А ви впевнені що це заслонки ??? Трубки радіатора пічки мацали рукою, вони гарячі ???
     
  3. Чилик

    Чилик Старожил

    Дописи:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    #3
    aquamarine, А по КПП меняй масло пока не поздно.
    Перше повідомлення: 7 січ 2017

    Нове повідомлення: 7 січ 2017
    Только масло хорошее.Такая работа от загустевшего масла,или там вода,не дай господь.
     
  4. leonn

    leonn Учасник

    Дописи:
    102
    Область:
    Київська
    Місто:
    Васильків
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    white
    #4
    С такими симптомами там уже не масло
     
  5. homich

    homich Старожил

    Дописи:
    2,741
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Белый
    #5
    вопрос 1; Вы уверены в том что не менялся блок климата? Или не снимался.... Снимите блок климы и проверьте - может вылетел тросик......
    вопрос 2; Меняйте масло в КПП !!!!!
     
    Чилик подобається це.
  6. Чилик

    Чилик Старожил

    Дописи:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    #6
    aquamarine, Наверное и над тосолом подумать надо.
     
  7. maksim210485

    maksim210485 Новенький

    Дописи:
    30
    Область:
    Київська
    Місто:
    Біла Церква
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    сріблястий
    #7
    Також проблема з обігрівом. В мене заслонки з електроприводами.
    При крайньому лівому положені крутілки дує холодним як і повинно бути. В середньому положенні дує тепленьким також як і повинно бути. А от в крайньому правому положенні різниці в температурі потоку повітря майже не змінюється. При компютерній діагностиці несправностей не виявлен. ( при переміщенні крутілки температури із середнього положення в бік холоду і назад, чутно характерний звук переміщення заслонки, а із середньго в бік тепла такого звуку не чутно) тому зроблено висновок що вказана заслонка чимось заблокована.
    В кого які думки і хто знає чи їх там дві заслонки і як вони працють, незалезно одна від одної чи як?
    Під час написання повідомлення згадав що близько року тому випадково упустив монету 50 коп в дефлектор обдуву бокового скла. Можливо вона і заблокувала заслонку. Хто знає як її можна розблокувать із найменшими витратами.
     
  8. Чилик

    Чилик Старожил

    Дописи:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    #8
    maksim210485, Снимай тот дефлектор куда полтиник упустил,ищи и доставай,если не поможет,тогда забит радиатор печки,я бы для начала все таки достал полтиник.
     
  9. maksim210485

    maksim210485 Новенький

    Дописи:
    30
    Область:
    Київська
    Місто:
    Біла Церква
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    сріблястий
    #9
    Радіатор печки думаю не забитий бо 3 тіжні тому ще все було добре а потім неочікувано таке виявив.
    Якби хтось підказав як туди до заслонок добраться щоб сильно не розбирать торпеду
     
  10. kela

    kela Учасник

    Дописи:
    207
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Миколаїв
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    yellow
    #10
    maksim210485, Привет. Если у тебя не двух зонный климат, то заслонка одна.
    У меня ход заслонки от шагового моторчика от холодного режима до 22 градусов большой, а от 22 до 26, на глаз так до 5 мм.
    Туда можно добраться с водительской стороны, снять с заслонки рычаг и попробовать поиграться в ручную.
    Перше повідомлення: 7 січ 2017

    Нове повідомлення: 7 січ 2017
    maksim210485, Там еще есть заглушка под РТС, ее можно снять и с помощью фонарика и зеркала попытаться рассмотреть,
    что там внутри происходит.
     
    Чилик подобається це.
  11. Чилик

    Чилик Старожил

    Дописи:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    #11
    maksim210485, У тебя в Киеве много хороших ребят с клуба,которые разбираются.Пройдут праздники появятся,расскажут.
     
  12. maksim210485

    maksim210485 Новенький

    Дописи:
    30
    Область:
    Київська
    Місто:
    Біла Церква
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    сріблястий
    #12
    Дякую за варіант вирішення проблеми
     
    Чилик подобається це.
  13. Іван В.

    Іван В. Новенький

    Дописи:
    14
    Область:
    Черкаська
    Місто:
    Христиновка
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    #13
    maksim210485, То що, у Вас получилось з заслонкою пічки- розібралися? Тому, що у мене теж така проблема. Як рішите питання- відпишітья.
     
  14. Amur

    Amur Новенький

    Дописи:
    18
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Білий
    #14
    maksim210485, у мене була похожа проблема, вирішилась заміною датчика tº, який знаходиться у центральних воздуховодах.
     
  15. Іван В.

    Іван В. Новенький

    Дописи:
    14
    Область:
    Черкаська
    Місто:
    Христиновка
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    #15
    Так Ви знімали (розбирали) торпеду. І яким чином оприділили необхідність заміни датчика.?@Amur,
     
  16. Amur

    Amur Новенький

    Дописи:
    18
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Білий
    #16
    Торпеду не знімав, через ВАСЮ зайшов у блок клімату та порівняв показання датчиків tº які прив'язані до нього. Та побачив, що датчик G150 видає температуру 84ºC і вона є незмінною, а інші змінювали свої показання в залежності від нагріву двигуна. 14862107922462108828626.jpg IMG_20170204_131159.jpg IMG_20170204_131004.jpg
     
    sage64, miki_ua, Usike та 2 іншим подобається це.
  17. Іван В.

    Іван В. Новенький

    Дописи:
    14
    Область:
    Черкаська
    Місто:
    Христиновка
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    #17
    Amur, Дякую за відп. Скажіть будь ласка номер датчика. Можливо прийдеться теж міняти- буде записаний.
     
  18. Amur

    Amur Новенький

    Дописи:
    18
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Білий
    #18
    3D0907543A
     
    Іван В. подобається це.
  19. Іван В.

    Іван В. Новенький

    Дописи:
    14
    Область:
    Черкаська
    Місто:
    Христиновка
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    #19
    Amur, Дуже вдячний!.
     
    Amur подобається це.
  20. Manyak_Valera

    Manyak_Valera Новенький

    Дописи:
    23
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    белый
    #20
    Доброго дня, теж маю проблемку: при включення пічки на 26гдаусів, а обдув на ноги/скло - працює не на повну потужність, при вкл. на ноги шмалить по повній, на скло - один раз холодне повітря, інший тепле, так само дує як і на лице включаєш обдув. підключив васю видав таку помилку"
    Faults Found:
    00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
    008 - Implausible Signal - Intermittent
    00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
    010 - Open or Short to Plus"
    Кондиціонер працює нормально
    Чи може несправність того датчика якось бути повязана з неправильною роботою пічки??? Чи копати в сторону заслонок?
     

Поділитися цією сторінкою