1. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.
  2. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  3. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.
  4. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення

Обсуждение двигателя 2.0TDI (CLCA,CFHC,CFHF,CFJA) NEW

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем no name, 31 бер 2014.

  1. Auto76

    Auto76 Учасник

    Дописи:
    232
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Харків
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    коричневый
    Моменты затяжки
    c5d2c2s-480.jpg
     
    Денис VW, Skalnik, MAY та ще 1-му подобається це.
  2. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    Auto76, а Вы уже этим воспользовались?
     
  3. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,653
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Чем, а то я лично не понял.
     
  4. Auto76

    Auto76 Учасник

    Дописи:
    232
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Харків
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    коричневый
    Нет.
    Взял с российского форума для заметки.
     
  5. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    Auto76, так там инфа с америкосоского MyTurboDiesel... На ру-клубе механиков нету - там машины только в ОД обслуживают, иначе незнаю и не умеют.
     
  6. Auto76

    Auto76 Учасник

    Дописи:
    232
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Харків
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    коричневый
    Ну может быть.
    За неимением другой инфы по моменту затяжки ,буду пользоваться этим фото-приложением.
     
  7. yakimenko_roman

    yakimenko_roman Учасник

    Дописи:
    126
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Харків
    Модель:
    VW Caddy 4 motion
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHF)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2016
    Колір:
    темно - синій
    Доброе утро. Подскажите номерок сальника коленвала (со стороньі шкива) 2.0.сlca.
     
  8. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    А ПО із першого посту пропала :(
    Заміна грм теж через 90 тис? На що звернути увагу при виборі авто( огляду мотора)? По фільтру паливному в принципі із фото Віталій показав. А ще що...

    І в яких групах і що можна глянути і оцінити Васею/шнурком?
     
  9. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,653
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Валик. Эти машины достаточно умны, для того чтобы самостоятельно засечь поломку (ошибку). Любая ошибка в этом моторе - это уже 85% инфы о ней. Остальное ты не узнаешь, кроме компрессии.
     
  10. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    Diesel Euro4, Згыдно сервісної = перша 210 тисяч, друга і наступні через 120ткм.
     
    Чилик, Diesel Euro4 та Jetta Vlad подобається це.
  11. jorjik

    jorjik Старожил

    Дописи:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    Ну это же не у нас, Сергей:(
    Опасно, мне кажется, больше 100 тысяч на одном ГРМе. И при разумной эксплуатации один ГРМ на 100 тысяч - не такие большие деньги.
     
    Чилик подобається це.
  12. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    jorjik, В Германии раньше 160-170 тысяч на нашем моторе НЕ меняют.
     
    Jetta Vlad подобається це.
  13. jorjik

    jorjik Старожил

    Дописи:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    Там и климат иной, и всё остальное по-человечески...
    На моём беляше через 2,5 года (110 000км) на оригинальном ремне с конвейера были мелкие трещинки. Дальше - риск возрастал бы с каждым месяцем службы.
     
  14. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    jorjik, сейчас машину с Европы - кроме Швеции - не купил бы даже по акционной цене... Там просто машины укатывают в хлам, и потом продают нам... А мы радуемся, что там все обслуживали... Да там мотор свой ресурс уже отходил... И уже начались болячки - а нам с ними возится...
    Свой ремень ГРМ в следующем году посмотрю, и подумаю, или менять...
     
    jorjik подобається це.
  15. vitek

    vitek Перевірений

    Дописи:
    321
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Диканька
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    170
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    сірий
    Замінив комплект грм ,на одом 160т.хоча пробіг думаю брихливий,,.все в доброму стані ,міняв сам,міняти легко не складніше чим на 1.9БЛС або 1.6БСЕ.
    Перше повідомлення: 16 лис 2016

    Нове повідомлення: 16 лис 2016
    Хоча на 1.6 замінив все і через 3 тис.потикла нова помпа,вкинув стару так і продав.
     
    Jetta Vlad подобається це.
  16. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Megatrans, який ресурс можна подивитися:
    1. Компресія. Яка має бути в нормі і в якій групі дивитися?
    2. Забитість сажевого покаже?
    3. ЕГР?
     
  17. vitek

    vitek Перевірений

    Дописи:
    321
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Диканька
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    170
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    сірий
    На своему робили регенерацію сажового до чистки було 56% а після стало так само 56%.Мабудь воно відсотки бере з одометра.
    Перше повідомлення: 16 лис 2016

    Нове повідомлення: 16 лис 2016
    А взагалі ЕГР і сажевий зараз відключають на ура
     
    Jetta Vlad подобається це.
  18. Ghost

    Ghost Старожил

    Дописи:
    1,485
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Ялта
    Модель:
    VW Caddy MAXI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Salsa Red
    Второй раз уже наталкиваюсь на информацию, что на некоторых движках 2.0TDI на достаточно малых пробегах (60-80т.км.) рвёт ремень генератора, его затягивает под шестерню ГРМ, он попадает под ремень ГРМ и привет кукусики, перескок ремня -> гнутые клапана / шатуны / поршни.
    Вот и в очередной раз с руфорума подобное коснулось зелёного кросскадди.

    Там машина в лизинге, будет возвращаться лизингодателю и т.д. Поэтому дальнейшее бодание или небодание с ОД и что дальше, неизвестно
    Пойти что-ли ремень поменять?
     
    Останнє редагування: 10 гру 2016
  19. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    Ghost, та это эксплуатация в СНГ... Все вылазит боком..а сервис в ОД - не показатель гарантии совсем!
     
  20. Ghost

    Ghost Старожил

    Дописи:
    1,485
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Ялта
    Модель:
    VW Caddy MAXI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Salsa Red
    Каким образом СНГ влияет на скорость износа ремня навесных и затягивание его под шестерню ГРМ?
     
    achtung та Usike подобається це.

Поділитися цією сторінкою