1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обсуждение двигателя 2.0TDI (CLCA,CFHC,CFHF,CFJA) NEW

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем no name, 31 бер 2014.

  1. Auto76

    Auto76 Учасник

    Дописи:
    232
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Харків
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    коричневый
    Моменты затяжки
    c5d2c2s-480.jpg
     
    Денис VW, Skalnik, MAY та ще 1-му подобається це.
  2. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    Auto76, а Вы уже этим воспользовались?
     
  3. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Чем, а то я лично не понял.
     
  4. Auto76

    Auto76 Учасник

    Дописи:
    232
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Харків
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    коричневый
    Нет.
    Взял с российского форума для заметки.
     
  5. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    Auto76, так там инфа с америкосоского MyTurboDiesel... На ру-клубе механиков нету - там машины только в ОД обслуживают, иначе незнаю и не умеют.
     
  6. Auto76

    Auto76 Учасник

    Дописи:
    232
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Харків
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    коричневый
    Ну может быть.
    За неимением другой инфы по моменту затяжки ,буду пользоваться этим фото-приложением.
     
  7. yakimenko_roman

    yakimenko_roman Учасник

    Дописи:
    126
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Харків
    Модель:
    VW Caddy 4 motion
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHF)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2016
    Колір:
    темно - синій
    Доброе утро. Подскажите номерок сальника коленвала (со стороньі шкива) 2.0.сlca.
     
  8. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    А ПО із першого посту пропала :(
    Заміна грм теж через 90 тис? На що звернути увагу при виборі авто( огляду мотора)? По фільтру паливному в принципі із фото Віталій показав. А ще що...

    І в яких групах і що можна глянути і оцінити Васею/шнурком?
     
  9. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Валик. Эти машины достаточно умны, для того чтобы самостоятельно засечь поломку (ошибку). Любая ошибка в этом моторе - это уже 85% инфы о ней. Остальное ты не узнаешь, кроме компрессии.
     
  10. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    Diesel Euro4, Згыдно сервісної = перша 210 тисяч, друга і наступні через 120ткм.
     
    Чилик, Diesel Euro4 та Jetta Vlad подобається це.
  11. jorjik

    jorjik Старожил

    Дописи:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    Ну это же не у нас, Сергей:(
    Опасно, мне кажется, больше 100 тысяч на одном ГРМе. И при разумной эксплуатации один ГРМ на 100 тысяч - не такие большие деньги.
     
    Чилик подобається це.
  12. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    jorjik, В Германии раньше 160-170 тысяч на нашем моторе НЕ меняют.
     
    Jetta Vlad подобається це.
  13. jorjik

    jorjik Старожил

    Дописи:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    Там и климат иной, и всё остальное по-человечески...
    На моём беляше через 2,5 года (110 000км) на оригинальном ремне с конвейера были мелкие трещинки. Дальше - риск возрастал бы с каждым месяцем службы.
     
  14. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    jorjik, сейчас машину с Европы - кроме Швеции - не купил бы даже по акционной цене... Там просто машины укатывают в хлам, и потом продают нам... А мы радуемся, что там все обслуживали... Да там мотор свой ресурс уже отходил... И уже начались болячки - а нам с ними возится...
    Свой ремень ГРМ в следующем году посмотрю, и подумаю, или менять...
     
    jorjik подобається це.
  15. vitek

    vitek Перевірений

    Дописи:
    320
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Диканька
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    170
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    сірий
    Замінив комплект грм ,на одом 160т.хоча пробіг думаю брихливий,,.все в доброму стані ,міняв сам,міняти легко не складніше чим на 1.9БЛС або 1.6БСЕ.
    Перше повідомлення: 16 лис 2016

    Нове повідомлення: 16 лис 2016
    Хоча на 1.6 замінив все і через 3 тис.потикла нова помпа,вкинув стару так і продав.
     
    Jetta Vlad подобається це.
  16. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Megatrans, який ресурс можна подивитися:
    1. Компресія. Яка має бути в нормі і в якій групі дивитися?
    2. Забитість сажевого покаже?
    3. ЕГР?
     
  17. vitek

    vitek Перевірений

    Дописи:
    320
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Диканька
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    170
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    сірий
    На своему робили регенерацію сажового до чистки було 56% а після стало так само 56%.Мабудь воно відсотки бере з одометра.
    Перше повідомлення: 16 лис 2016

    Нове повідомлення: 16 лис 2016
    А взагалі ЕГР і сажевий зараз відключають на ура
     
    Jetta Vlad подобається це.
  18. Ghost

    Ghost Старожил

    Дописи:
    1,484
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Ялта
    Модель:
    VW Caddy MAXI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Salsa Red
    Второй раз уже наталкиваюсь на информацию, что на некоторых движках 2.0TDI на достаточно малых пробегах (60-80т.км.) рвёт ремень генератора, его затягивает под шестерню ГРМ, он попадает под ремень ГРМ и привет кукусики, перескок ремня -> гнутые клапана / шатуны / поршни.
    Вот и в очередной раз с руфорума подобное коснулось зелёного кросскадди.

    Там машина в лизинге, будет возвращаться лизингодателю и т.д. Поэтому дальнейшее бодание или небодание с ОД и что дальше, неизвестно
    Пойти что-ли ремень поменять?
     
    Останнє редагування: 10 гру 2016
  19. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    Ghost, та это эксплуатация в СНГ... Все вылазит боком..а сервис в ОД - не показатель гарантии совсем!
     
  20. Ghost

    Ghost Старожил

    Дописи:
    1,484
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Ялта
    Модель:
    VW Caddy MAXI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Salsa Red
    Каким образом СНГ влияет на скорость износа ремня навесных и затягивание его под шестерню ГРМ?
     
    achtung та Usike подобається це.

Поділитися цією сторінкою