1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

КБЖ VW Golf Variant VI 1.6 TDI

Тема у розділі 'Клубний гараж', створена користувачем flosse, 14 чер 2018.

  1. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,131
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    #41

    Вкладення:

    Денис VW подобається це.
  2. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #42
    Ризиковано так їздити, машині 9 років, якщо на 120К німці не міняли а тільки перевіряли, то я б його терміново міняв, це ж не цепка, а резина, старіє із віком. Для прикладу я на своєму (правда бензиновому, та суть ремня ГРМ +- та ж сама) після покупки майже 8-річної машини із пробігом 80 тис км на перше ТО купив і ГРМ і помпу, коли розібрали то було все рідне, помпу залишив стару (нову поставив на 140К км при наступній заміні), а от грм при пробігу 80К був уже не в зовсім свіжому стані, на моєму моторі регламент заміни по-моєму 90К (можливо помиляюсь і 120, та навряд).
     
  3. flosse

    flosse Учасник

    Дописи:
    151
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Golf Variant Match
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    чорний мет
    #43
    Вітаю всіх форумчан!
    Отже, послухавши ваших порад та ознайомившись з інформацією в інтернеті щодо ГРМ на цьому моторі, вирішив, що треба міняти. І терміново. На 120 тис в Німеччині була тільки перевірка, регламент по заміні - 210 тис. км. У мене на одометрі майже 200 тис, я планую проіхати ще тисяч 100 і тільки тоді продавати. Знову ж таки, згідно отриманих порад - до офіційного дилера.
    Основна причина - цей автомобіль у мене їздить і має їздити кожен день, без усіляких умов. Тому - оригінальними запчастинами і з гарантією 2 роки. Звичайно, дорожче, ніж можна було зробити десь. Але так мені простіше і зручніше (це одразу відповідь на можливі питання).
    Отже, пробіг 199 400 км, записався до оф. дилера "Порше Захід".
    Під час запису мене попередили, що мінімум - заміна ременя та роликів, але вони рекомендують поміняти і помпу. Я так і збирався робити, отже - міняємо і помпу. Ще я попросив одразу поміняти антифриз весь (не доливати, а змінити, машині все таки 9 років). Коли вже здавав машину, майстер порекомендував зробити діагностику того, що поряд: там, під кришкою - передній сальник колівалу та ремінь приводу агрегатів.
    Зняли кришку, зробили огляд, рекомендація - заміна сальника колінвалу ("норм, пройде ще тисяч 50-100, але вже з явилось невелике "запотівання") і заміна натягувача ременя приводу агрегатів. Сам ремінь - нормальний. Погодився - міняємо, щоб туди не заглядати в наступні 200 тис.
    Вранці авто залишив, близько 5 вечора забрав. Мене це повністю влаштувало, все добре.
    За кілька днів поїздок відмітив, що мотор став працювати тихіше і рівніше (скажімо, "менш дизельно").
    Попросив віддати старий ремінь ГРМ, віддали разом з коробкою з роликами. З 3 роликів в одному чутно підшипник, в двох - ні. Ремінь взагалі у чудовому стані як для 9 років і 199 тис пробігу (на фото видно, що немає ні тріщинки - все таки дивуюсь я сучасним технологіям), але тепер і я сплю спокійніше.
    Всім чистих та рівних доріг! IMG_0577.JPG
     
    serg1988, Lebrasko, Xabr та 5 іншим подобається це.
  4. Xabr

    Xabr Досвідчений

    Дописи:
    647
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Weiß
    #44
    Скільки ОД взяв за роботи?
    І яка ціна з/ч?
     
    МАГА подобається це.
  5. flosse

    flosse Учасник

    Дописи:
    151
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Golf Variant Match
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    чорний мет
    #45
    Я не рахував окремо. Разом за все близько 16 кГрн.
    Перше повідомлення: 13 гру 2021

    Нове повідомлення: 30 гру 2022
    Вітаю всіх, шановне товариство!
    згадав, що давно не був на форумі, і виявляється - вже більше року! Хто б міг подумати як все перевернеться догори...

    Втім, до авто. Після заміни ременя ГРМ я трохи покатався та почав готуватись до планового ТО, але... почалась війна.
    Гольф став на прикол у гаражі на весь березень, поки я трохи був зайнятий... Проте вже на початку квітня почав виїжджати по справах, десь наприкінці квітня вже вперше катнувся на роботу. На початку травня поміняв шини на літні та вперше після зими помив авто (скільки я себе пам ятаю, так пізно ніколи не було). Почав пару днів на тиждень їздити на роботу, тож підійшов час ТО. Під час проведення ТО на 206 500 км знову звернули мою увагу на необхідність заміни тросиків ручника, задніх відбійників та сайлентів задніх поздовжніх важелів. Все вже було закуплене раніше. Заробітку ще не було, а часу вдосталь, тож я тросики змінив сам, а наприкінці літа заїхав на СТО, де замінили сайлентблоки, відбійники та зробили розвал/сходження.

    В кінці жовтня, повертаючись від родичів з Черкаської області, влетів у яму та розбив праву передню шину (літні в мене 225/45 17). Зупинився, побачив гулю та вирішив їхати далі (ніби не спускає, з меншою швидкістю). Але вже за десяток кілометрів комп показав, що таки спускає. На запасці їздив чотири дні. Запитав на шиномонтажі, куди я завжди звертаюсь - сказали, що без проблем зроблять бічну латку (буде трохи видно зовні гулю, але можна їздити). Шину все одно треба викидати, тож вирішив спробувати. Зробили. Поставив на заднє праве і доїздив ще три тижні до зміни шин на зимові без проблем, але це все. Вона може й буде ще їздити, але кататись з гулею розміром з половинку великої сливи - "танунах", не моє це. Одну таку шину не продають, тож ближче до весни буду шукати 2 шт.
    З початку вересня вже є повне завантаження на роботі, тож кілометри намотуються, пару днів тому було 214 000 км, скоро вже наступне ТО. Але те вже буде наступного року. Ось так коротенько про те, що відбувалось з Гольфом за рік.

    Вітаю всіх з прийдешнім Новим роком та нехай в ньому буде мир на нашій землі, обов язково - через повну перемогу над ворогом!
     
    XAXOJI, dv_matrix, Burtipaev та 3 іншим подобається це.

Поділитися цією сторінкою