1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

КБЖ VW Caddy Kombi 2010 1.9TDI BLS

Тема у розділі 'Клубний гараж', створена користувачем Yuran, 1 сер 2015.

Статус теми:
Закрита.
  1. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    #21
    @Alex-P, А тот 140-сильный ничего не прояснилось? BMM таки поприятнее BLS будет.
     
    Останнє редагування: 1 сер 2015
  2. Alex-P

    Alex-P Учасник

    Дописи:
    160
    Область:
    Київська
    Місто:
    Ирпень
    #22
    Я взяв у того чолов"яги ВІН та попросив Усіка пробити комплектацію. З понеділка все буде зрозуміло.
    Але. Той же Кадді теж багато питань викликає...
    Тому коли я побачив об"яву Юри на продаж цього його Каддіка то ми з ним і зустрілися. Як мінімум заводський варіант. Без доступу до машини бердоскомпані.
     
  3. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #23
    Моє авто звісно що не ідеальне, так як ідеальним воно було в 2010 році коли було з пробігом 0 км. А зараз і лобове скло має тріщину (внизу зі сторони пасажира, обзор водію ніяк не закриває, поки що), авто було бите ( об собаку кілограм 20-25 на швидкості 100 км/год, жаль і собаки і бампера, та крило не знімалось, видно навіть по фото), і маховик має трішки звук, зовсім не критично ( та колись на пробігу 200 тисяч чи більше його міняти з щепленням прийдеться), і комплектація хоч і заводський пасажир на не Лайф а Комбі, і в задньому правому стопі лампочку потрібно замінити, і ще можна придумати до чого придертись, так як авто 5-річне з пробігом 160 тисяч. Та якщо підійти більш глобально до того що перевіряють у б.у. авто - так це в першу чергу кузов щоб без дефектів та мотор, в цьому випадку все дуже добре,коробка теж, ходова не розбита, тому вкладувати в неї тисячами не прийдеться.
    І якщо я продавав попереднє авто, то я готувався до продажі, і останніх 15 тисяч пробігу абсолютно нічого не робив, хотів щоб новий власник після покупки авто більше мене не бачив і щоб авто поїхало чим подальше від Києва.
    Перше повідомлення: 2 сер 2015

    Нове повідомлення: 2 сер 2015
    Таки Ви праві. 140-сильний дійсно буде поприємніший. У BLS крутящий момент 250, а в 140-сильного 350, різниця повинна бути помітною. Признаюсь, що в 2013 коли шукав собі Кадді то я певний час навіть марив цими 140-сильними, наскільки я хотів його - важко передати. Зараз вони в продажі є, причому досить немало. А тоді на все авторіа можна було від 2008 до 2010 року знайти всього 3-4 таких машини. На авто 2009 року 140 л.с. перероблений грузовик ціна була навіть чуть вища ніж 2010 рік комбі BLS. Одну з таких авто пощастило побачити, розчарувавшись станом авто вибір пішов в сторону 1.9. Зараз можливо коли цих 140-сильних в продажі є кількість, то шанси вищі знайти живе авто.
     
  4. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #24
    Всётаки с ВММ надо быть осторожнее - уж слишком он подошёл к техническим резервам "железа". Не одиноки случаи описываемые одноклубниками, когда даже при отличном уходе и отнюдь не космических пробегах распредвал, его вкладыши и посадочные места форсунок в головке блока приходилось делать по полной программе.
    Нужно очень хорошо подумать надо ли оно Вам.
     
  5. Alex-P

    Alex-P Учасник

    Дописи:
    160
    Область:
    Київська
    Місто:
    Ирпень
    #25
    Юра, Ви ж розумієте що шо ж то за покупець який не лоскоче нерви продавцю)))))
    В той же час Ви також повинні розуміти що продаючи авто за 12+ Ви повинні бути готові і до таких питань які я Вам тоді задавав. То нормально. Без образ.
     
  6. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    #26
    Те же проблемы есть и у BLS и у SDI и "изнасиловать" их на порядок проще в случае неадекватой эксплуатации. А при прочих равных у ВММ и ресурс и прочность повыше будут. Другое дело,что движок провокационный и не каждый человек в состоянии не поддаться на эту провокацию.
    Перше повідомлення: 2 сер 2015

    Нове повідомлення: 2 сер 2015
    К тому же 2.0tdi 140л.с. стоят на гольфах, на пассатах, на туранах, тигуанах и так далее. Неужели это не ВММ, а какой-то другой принципиально по конструкции отличающийся двигатель?
     
  7. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,653
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #27
    почему?
     
  8. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    #28
    А разве нет? Как минимум потому, что оборотов меньше на аналогичной скорости.
    Кстати все хочу как-то заехать, так сказать, оценить общее состояние. Видимых проблем как бы нет, но чем черт не шутит...
    Перше повідомлення: 2 сер 2015

    Нове повідомлення: 2 сер 2015
    Заодно и сравнить BMM и BLS на 250 т. пробега.
     
  9. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,653
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #29
    а почему это оборотов меньше? Может коробка тут влияет?
    В этом и прикол. Вцепи на сди тдишную коробку и будет ресурс не хуже. а ВММ лично крутил - один черт с БЛСом.
     
  10. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    #30
    Ну было бы неплохо, но не факт что она туда станет,а если и станет, то не факт что сди ее потянет.
     
  11. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,653
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #31
    станет! Но надо добавить стартер, полуоси, сцепу. БСУшную сди потащит. Ездил как-то. Небо и земля.
     
  12. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #32
    Це помилкова думка, яка якраз і може привести поступово мотор до смерті.
    Сучасні дизельні турбовані мотори самі по-собі не люблять низьких обертів. Є певні робочі оберти на яких авто себе норм чухає.
    Якщо їхати зна понижених обертах то при цьому в моторі буде масляне голодання, нехватка охолодження і т.д., і таким чином іде швидкий знос.
    Для прикладу мій мотор, 1.9 BLS 77 кВт, має робочі оберти наскільки я розумію 1850-2500. Можу +- туди-сюди.
     
  13. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    #33
    @Megatrans, Мне бы пораньше узнать об этом форуме, может и не пришлось бы сди продавать, а то меня местные все послали с моими задумками. Ну да я, в принципе, не жалею абсолютно, помимо, разве что, разницы в цене.
    Перше повідомлення: 2 сер 2015

    Нове повідомлення: 2 сер 2015
    1750-2500 вроде и BMM и BLS мас. крут. момент. Все верно, я и езжу 110-140 в зависимости от состояния дороги, запаса времени и настроения, чему несказанно рад.
     
  14. Alex-P

    Alex-P Учасник

    Дописи:
    160
    Область:
    Київська
    Місто:
    Ирпень
    #34
    Ажіотаж до теми пройшов?
     
  15. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #35
    Та й сама по собі моя тема не представляє собою цікавості для широкої аудиторії.
    У мене сама стандартна комплектація VW Caddy Kombi, 1,9 BLS 77 кВт, таких в Україні напевно тисячі. Єдина відмінність мого авто від більшості такого року - це Evro 4 ( відсутність сажевого фільтра), у більшості він є 2010 року ( або вже вирізаний). Ну і з того що я добавляв в авто це тільки ходові вогні Філіпс і бортовий компютер Мультитронікс ( щоб компенсувати бідну заводську комплектацію - відсутність галогенів, датчика температури і бортового компютера ).
    Для широкої маси більш цікавими є теми де можна подивитись як люди самостійно переробляють Caddy з грузовика, є красиві теми з детальними фото і т.д., як правильно вікна вклеювати, як дири під ноги вирізати і т.д. Грубо кажучи теми зводяться до 3 варіантів:
    1) як із грузовика зробити нормальне легкове авто від якого не буде тхнути бердичівською халтурою;
    2) як з Caddy Kasten зробити Caddy Лайф;
    3) Як з Кадді Кастен зробити Touran.
     
  16. Alex-P

    Alex-P Учасник

    Дописи:
    160
    Область:
    Київська
    Місто:
    Ирпень
    #36
    Ну так якщо Ви самі визнаєте що авто в бідній комплектації то можливо подвинитесь в ціні???
     
  17. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #37
    Бідна комплектація? Чим вона бідна? Що в авто багажник кнопкою не закривається й відкривається як в лексусі? Чи що нема омивача фар?
    Я приглядую собі дешевше авто, мав велику надію на Logan MCV, дизель 1.5. Думав норм авто. Сьогодні глянув одне в Києві. Перероблене з грузовика правда. Авто 2008 року, ось в ньому дійсно бідна комплектація: без склопідйомників, без гідропідсилювача руля, без центрального замка ( кожну дверку треба окремо закривати-відкривати), без кондиціонеру. Оце дійсно бідна комплектація, на яку я не готовий пересісти.
    http://rst.ua/oldcars/dacia/logan/dacia_logan_4161860.html
     
  18. Alex-P

    Alex-P Учасник

    Дописи:
    160
    Область:
    Київська
    Місто:
    Ирпень
    #38
    Юра, читайте поміж рядків))) То була шутка а Ви все приймаєте всурйоз...
    То як? Будемо домовлятися?
    ПиСи. я навіть і не уявляв що навіть такі легковики виходять....о...еть не встать.
     
  19. Wolks:vagen;)

    Wolks:vagen;) Гість клубу

    Дописи:
    1
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Казатин
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2011
    #39
    @Megatrans,
    Добрый вечер)
     
  20. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #40
    Ітак, продавати авто потрібно ще вміти. Я цього або не вмію робити, або не хочу продавати своє авто. Фотографії нормальні не зробив це не сама біда. А потрібно було диски що стоять у мене зняти, резину передню нову Мічелін зняти й поставити на час продажі якусь лисувату, і продавати авто так як воно є, якщо неспіша на протязі місяця і виставити нормальні фото, так як ховати в моєму авто нема що, то за 12400 воно б улетіло. А так на сьогоднішній день була тільки одна реальна пропозиція - 12300 у.е. з Дніпропетровської області, людина готова була їхати якби я за таку ціну віддав.
    Також врахуємо момент той, що авто зі 160 тис. чесного пробігу і робити по ньому нічого не потрібно ( на протязі 40 тис. пробігу маховика можливо й поміняю, а може й ні, звук ще слабий і мало прогресує, може одно а може двохмасового, з тріщиною на лобовому склі внизу пасажира можна змиритись, через 10-30 тис тормозні колодки і ремень з роліками не в рахунок), то і продавати його з самого початку ідея була нерозумна. Те на що мені наприкінець осені потрібні будуть гроші, я їх собі до того часу ще зароблю та дозичу. Альтернативи Каддіку в даний момент не бачу дешевшої ( Переглянув ринок, Форд Коннект в ціні мало відрізняється, витрати палива в нього нищі мінімально, ціни на ходову фактично ті ж). Буде наука на майбутє, може комусь і зараз стануть в пригоді мої висновки: перед тим як виставляти авто на продаж, треба визначитись чи дійсно є потреба його продавати і наперед прицінитись до заміни. Також зняти з авто і продати з авто все що можна, залишити на стальних дисках і лисій резині, якщо совість дозволить то продати вогнегасник, запаску, домкрат, ключі, можна навіть коврики пасажирські, якщо продажа літом то акомулятор поставити якийсь дохлий, а новий власник хай взимку грається.
    Не знаю що це на мене так повпливало, можливо те що вчора я в реалі дивився заміну кадді ( розумів що заміна неповноцінна, ну не думав що настільки). Дивився Dachia Logan MCV, 1.5 дизель, 2008 рік, за 6500 його забрати спокійно можна було б, 7-місний, стан норм, детально все не вищупав, та: без кондиціонеру, без центрального замка ( всі двері окремо закривати ключем), без склопідйомників, навіть без гідропідсилювача руля!!! Те що мотор там в районі 70 л.с. і крутящим десь 150-160, що тяги не має це я зразу передбачав. Ну авто 2008 року а руль крутити як в Кразі це занадто :)
     
Статус теми:
Закрита.

Поділитися цією сторінкою