1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

КБЖ Volkswagen Caddy "Акула"

Тема у розділі 'Клубний гараж', створена користувачем XAXOJI, 17 сер 2015.

  1. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    XAXOJI, майже все вирішується, залежить від того, хто буде робити фари.
     
  2. XAXOJI

    XAXOJI Перевірений

    Дописи:
    367
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Новий Буг
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Сірий
    Всім привіт!
    Ще минулого тижня, коли був в сервісі при заміні рем.комплекта ГРМ, виявив незрозумілу картину. На ляді, немає шматка стоп-сигналу. Як так вийшло, не можу зрозуміти, але замінити однозначно потрібно. Купив новий, не оригінал, за 14 $.
    [​IMG]

    Замінив тільки скло, всю начинку залишив стару так як якість пайки на новій платі мене не влаштовувало. Думаю на фото різниця очевидна.
    [​IMG]
    Перше повідомлення: 17 гру 2016

    Нове повідомлення: 14 лют 2017
    Всім привіт!
    З моменту придбання автомобіля, проїхав 8800 км (18 місяців). Політ нормальний, ось тільки якість наших доріг коректують свої закони для нашої підвісці. Ось випадок настав з моєю машиною, застукали передні тяги стабілізатора. Точніше права, нижній шарнір. Взяв та встановив Lemforder, подивимося на скільки їх вистачить.

    [​IMG]

    [​IMG]


    Нове повідомлення: 22 сер 2017
    Всім привіт!
    Як то довго нічого не писав, та в принципі не було чого. Машина їздить, працює і радує.
    Лазив на барахолці, дивився з інтересу хто що продає на Кадді. І ось спливло оголошення про продаж обшивок арок.Я шукав щось подібне але з оригіналу немає. Загалом обшивки з пластика, зняті з норвезького Кадді, мабуть їх там робить комерційна контора, так як номерів на них немає. Купив їх не дивлячись, приміряв, стоять як рідні. Тепер залишилося далі зашумить арки і можна їх встановлювати.
    [​IMG]
    Вибачаюсь за якість фото!
    [​IMG]

    [​IMG]
     
    shurikk42, myfloor, morphius та 18 іншим подобається це.
  3. serg1988

    serg1988 Старожил

    Дописи:
    1,122
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Полонне
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    серебряний
    Хмммм, прикольні штуки.
     
    RP3G, kosha та Noble подобається це.
  4. XAXOJI

    XAXOJI Перевірений

    Дописи:
    367
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Новий Буг
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Сірий
    Всім привіт!
    Продовжую тему обшивок арок. Ще в першій частині була задача зашумить арки і тільки потім монтувати обшивку. Сьогодні з'явився вільний час і тепла погода дозволила закінчити з ними роботу.

    [​IMG]

    [​IMG]
    Поклейка віброізоляції всім відома, описувати не буду. Залишалося у мене 2 листи по 4 мм, якраз і вистачило на арки. А обшивку посадив на подвійний скотч.

    [​IMG]

    [​IMG]
    Якщо знову з'явиться час, займуся дахом.
    Перше повідомлення: 3 вер 2017

    Нове повідомлення: 29 вер 2017
    Всім привіт.
    Ну що тут сказати? Звичайне планове ТО!)))
    Крім заміни масла ще повітряний і салонний фільтр.[​IMG]


    Нове повідомлення: 1 гру 2017
    Всім привіт!
    Закінчив підготовку до зими. Гуму перевзув, повітропровід заглушив, незамерзайку залив і ось останній етап полягав в заміні акумулятора. Рідний акумулятор EXIDE при температурі нижче нуля градусів почав здаватися в плоть що при заведенні двигуна, приладова панель перезавантажувалася, а наявність РТС йому вранці було ох як нелегко. Спочатку хотів купити VARTA SILVER dynamic, та в принципі вже купив у всіма хваленому інтернет-магазині "акб-сістем" але за 2 дні зі мною так ніхто не зв'язався і акумулятор не надіслали. Плюнув на них, перечитав на форумі тему про акумулятори та зрозумів що всі відомі фірми скурвились і якість вже не така як раніше. З цього, замовив за оптовою ціною новий акумулятор ISTA 74Ah (720A) 2017 рік 46 тиждень, "гарантія" 2 роки. Вирішив не переплачувати, сподіваюся якщо прослужить 2-3 роки то вже буде добре.
    [​IMG]
     
    morphius, serg1988, dv_matrix та 4 іншим подобається це.
  5. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,005
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    Ista - мрія автомобіліста;)
     
    morphius, Перебийніс, APACH та 6 іншим подобається це.
  6. XAXOJI

    XAXOJI Перевірений

    Дописи:
    367
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Новий Буг
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Сірий
    Всім привіт!
    Не так давно, у мене почала сповзати накладка педалі зчеплення. Знявши цю саму накладку, я зрозумів що проблема не страшна але все ж попітніти доведеться. А попітніти таки довелося, через ідіотський конструктивного рішення інженерів концерну VAG.

    20180217_134059.jpg

    Щоб дістатися до педального вузла, спочатку розбирається нижня частина торпеди, знімається блок запобіжників і поперечина каркаса безпеки. Здавалося б, ось залишилося відкрутити болт, вийняти його і педаль у мене в руках, але конструктори VAG легких шляхів не шукають. Болт не виходить вийняти повністю так як він впирається в рульовий вал і як пише ELSA, потрібно зняти карданний шарнір рульової колонки з рульового механізму. Але я пішов шляхом простіше, трохи відкрутив сам блок педалі зчеплення, нахилив і вийняв цей болт. На цьому пригоди не закінчуються, тепер потрібно спеціальними кліщами натиснути на засувку яка тримає шток головного циліндра зчеплення. Перепробувавши безліч способів в результаті довелося самому виготовити цей інструмент. Взяв негідні плоскогубці і приварив 2 шестигранних ключа і мені вдалося зняти цю педаль.

    A30-0118.png 20180217_223654.jpg

    Отже, коли у нас в руках, можна розглянути причину навіщо ми її знімали. З точки зору конструктивності видно що не вистачає пару ребер для жорсткості, з цього майданчик натискання педалі розсипалася. Купувати б / у невідомо на скільки її вистачить, а нова тільки оригінал і коштує не розумних грошей.

    20180217_120538.jpg

    Будемо реставрувати самостійно. Для початку супер клеєм тимчасово склеюємо всі частини. Вирізаємо сітку для армування, замішуємо двокомпонентний епоксидний клей і наносимо на майданчик педалі. Давши клею трохи підсохнути повторюємо зі зворотного боку.
    20180217_121901.jpg
    20180217_133310.jpg
    20180217_133626.jpg

    Одягаємо гумову накладку і педаль майже як нова.

    20180217_133644.jpg

    Коли педаль готова, збираємо майже все в зворотному порядку. Ось тільки той підступний болт педалі вставляємо зі зворотного боку. З початку візуально оглянув отвори і болт з гайкою, Переміряла все штангенциркулем я не побачив будь-якої різниці куди вставляти цей болт. чому німці пішли таким важким шляхом я не розумів але вже здогадувався. Всі шарніри і втулки перемазаний мастилом для фрикційних котушок. Вона призначена для контакту метал-пластмас / пластмас-пластмас і при будь-якої температури не втрачає мастильні властивості.
    Ну ось і все, може для когось буде корисна інформація, а хто не зрозумів то питайте.
    P.S. Скоро весна і скоро будуть обновки))
     
    morphius, Олександр 555, Костя та 3 іншим подобається це.
  7. Wikar

    Wikar Перевірений

    Дописи:
    391
    Область:
    Запорізька
    Місто:
    Запоріжжя
    Модель:
    VW Caddy Trendline
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2017
    Колір:
    Chestnut Brown Metal
    А не думали наростить пластика из цианопана и соды? Впринципи можно было даже импровизированный усилитель сделать сзади педали...
     
    XAXOJI подобається це.
  8. XAXOJI

    XAXOJI Перевірений

    Дописи:
    367
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Новий Буг
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Сірий
    По началу, я думал об этом лайфхаке с содой, но я отдал предпочтение эпоксидному клею. А усилитель я сделал с обратной стороны.:ok:
    Перше повідомлення: 19 лют 2018

    Нове повідомлення: 25 бер 2018
    Всім привіт. У нас, нарешті настала весна, а це означає, все що планував взимку можна спокійно зайнятися справою.
    Давно я хотів позбутися штатної роздільної перегородки. По-перше, перекриває огляд дзеркала заднього виду, а по-друге пасажири відчували себе не комфортно впираючись колінами в бардачок. У цільної перегородці вже суцільне скло і глибина спинки у пасажирів глибше.
    До покупки нової цілісної перегородки мене відлякувала ціна пересилки. Але побачивши на ФБ фото одноклубника, який переробляв Кадді в пасажира, я з ним домовився про її покупку і на наступний день я поїхав забирати нову перегородку. Оглянувши і вивчивши вдома, я зрозумів що це не оригінал, це мене ніяк не засмутило, більше здивувало те, що скло не пластикове як на штатній, а звичайне гартоване скло.
    Додатково все проклеїв антискрипом. Монтаж був трохи утруднений, через відсутність зайвих пари рук доводилося знімати стелю для більш акуратної установки перегородки. Випробувавши на ходу, нічого не гримить і не скрипить, а у пасажирів тепер більше місця.
    Далі, по салону будуть ще переробки. Так як вже все куплено і чекає часу установки.
    20180324_171208.jpg 20180325_192312.jpg 20180325_192422.jpg


    Нове повідомлення: 4 кві 2018
    Всім привіт!
    Ще взимку, у мене стало питання про покупку нової літній гумі. Стара гума, яка дісталася в комплекті з литими дисками, вже за термінами експлуатації постаріла. Також утворилися мікротріщини не дивлячись на хороший протектор. Їздити на ній далі не став, почав вибирати щось нове. З початку, дивився на MICHELIN Primacy 3 той який був раніше у мене. Але мене по-перше не сильно влаштовував малюнок протектора (більш шосейний), а по-друге відлякувала ціна, ну не готовий я відвалити за комплект 350 $. Почав шукати щось інше, натрапив на молодого Індонезійського виробника ACHILLES. Почитавши безліч відгуків, вибір зупинився на моделі ATR Sport. Хоч як би парадоксально звучало. Але в порівнянні з іншими моделями даної фірми, відгуки говорять що найтихіша, дорогу тримає і не стирається швидко. Поки тільки сьогодні перевзувся, подальша експлуатація покаже і потім відпишуся.
    20180402_130517.jpg 20180402_130536.jpg
     
    shurikk42, myfloor, morphius та 4 іншим подобається це.
  9. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    XAXOJI, какой профиль и сколько качаете?
     
  10. Wikar

    Wikar Перевірений

    Дописи:
    391
    Область:
    Запорізька
    Місто:
    Запоріжжя
    Модель:
    VW Caddy Trendline
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2017
    Колір:
    Chestnut Brown Metal
    Протектор у летней резины конечно впечатляет. Она случайно не всесезонка?
     
    APACH подобається це.
  11. XAXOJI

    XAXOJI Перевірений

    Дописи:
    367
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Новий Буг
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Сірий
    Стандарт 205/55 R16, качаю 2,5 атм.
    Перше повідомлення: 4 кві 2018

    Нове повідомлення: 4 кві 2018
    Протектор мне нужен не только для трассы, а ещё для легкого бездорожья. Был случай на рыбалке, когда не мог тронутся с места на мокрой траве.
    Хотя производитель описывает как всесезонка, но зимой я бы не стал на ней ездить, нету липучек. Правда на всех сайтах она светит как летняя.
     
    morphius, Wikar, Ora90 та ще 1-му подобається це.
  12. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    @XAXOJI,А скажите как езда на 205 55 16 шишки? диски гнутся?
     
  13. XAXOJI

    XAXOJI Перевірений

    Дописи:
    367
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Новий Буг
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Сірий
    У меня характер езды аккуратный, да и вокруг нас одно бездорожье. Разогнаться негде, что бы со скоростью влетать в ямы.
    До этого 2 года стояла Michelin Primacy 3, 215/55 r16, ни одного резаного баллона и гнутого диска.
    Так что разницы по жесткости я не заметил. Ведь грузовой MAXI он сам по себе самый жесткий.
     
    Noble подобається це.
  14. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    XAXOJI, Большое спасибо.
     
  15. XAXOJI

    XAXOJI Перевірений

    Дописи:
    367
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Новий Буг
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Сірий
    Всім привіт.
    Через 21 тис.км наших "доріг" померли рідні амортизатори. Уже почали потихеньку текти і проявилися пропуски. Стокові Monroe не захотів купувати, почав вивчати відгуки про інших марок амортизаторів. Вибрав усіма хвалені Kayaba, нібито середньої жорсткості (344458), хоча думаю без заміни рідних ресор на пасажирські різниця буде не відчутна. Після установки проїхався пару км, в принципі все як я припускав, майже нічого не змінилося, хіба що менше коливатися по сторонам став, а так - як був дрючком так їм залишився.
    20180426_131951.jpg 20180426_131958.jpg
    20180426_132025.jpg 20180426_131936.jpg
    Рідні аморти на 0,7 мм коротше.
    20180426_133041.jpg
    Заміна пройшла таки швидко, лише теплоекран доставив незручності при відкручування верхнього болта.
     
    shurikk42, myfloor, morphius та 4 іншим подобається це.
  16. XAXOJI

    XAXOJI Перевірений

    Дописи:
    367
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Новий Буг
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Сірий
    Всім привіт!
    Питання про заміну задніх колодок стояв з весни. При зміні гуми на літню, звернув увагу на стан супортів, колодки вже були на межі допустимого зносу.
    20180604_130125.jpg 20180604_130152.jpg
    Вивчивши форум, вибір зупинився на TRW.
    А заміна затягнулася аж до літа, то часу не було, сервіси зайняті, то погода заважала для самостійної заміни колодок. Але ось тільки зараз відклав усі справи і приступив до справи.
    Розібравши супорт гріх не зробити ревізію, всі втулки і пильники в доброму стані, а ось зовнішній вигляд не дуже. Спец.інструмента при собі не було, з цього задавлював поршень струбциной і закручував ключем від болгарки.
    20180604_154216.jpg 20180604_131207.jpg
    Очистив від бруду та іржі, пофарбував без жодного пафосу в сріблястий колір, жаростійкої емаллю.
    20180604_171529.jpg 20180604_181051.jpg 20180604_150437.jpg
    Перемазаний направляючі пальці смазкою TRW, встановив нові дужки, зібрав все в зворотному порядку і підігнав супорти ручним гальмом.
    20180604_150445.jpg 20180604_151322.jpg
    Загалом, ось так вийшло.
     
    shurikk42, myfloor, morphius та 9 іншим подобається це.
  17. XAXOJI

    XAXOJI Перевірений

    Дописи:
    367
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Новий Буг
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Сірий
    Всім привіт.
    Я хоч не любитель світлодіодного освітлення, але довелося вжити заходів проти старих ламп розжарювання. Як то звернув увагу що плафони салону і багажного відділення сильно гріються. Мені це не сподобалося, з цього купив прості світлодіодні лампи відповідні за потужністю.
    На фото світло не відповідає в реальності, так як не зміг підібрати витримку на фотоапараті.
    DSC_0136.JPG DSC_0132.JPG DSC_0134.JPG DSC_0133.JPG
     
    myfloor, Lebrasko, morphius та 3 іншим подобається це.
  18. Wikar

    Wikar Перевірений

    Дописи:
    391
    Область:
    Запорізька
    Місто:
    Запоріжжя
    Модель:
    VW Caddy Trendline
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2017
    Колір:
    Chestnut Brown Metal
    Я тоже заметил что греются сильно плафоны, но не плавятся пока же :) Но у вас свет будет получше желтого стандартного с ламп накаливания.
     
  19. XAXOJI

    XAXOJI Перевірений

    Дописи:
    367
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Новий Буг
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Сірий
    Да, не плавиться. но стекло сильно горячее. Светодиоды всегда ярче за ламп накаливания.
     
    Noble та APACH подобається це.
  20. Чилик

    Чилик Старожил

    Дописи:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    XAXOJI, Скажите,а ошибка не выскочила?
     

Поділитися цією сторінкою