1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення

КБЖ Seat Altea XL 1.6 BSF

Тема у розділі 'Клубний гараж', створена користувачем Yuran, 13 лип 2018.

  1. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,247
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #81
    Ось причина. В коробку вже лазили. Зчеплення ще рідне. Як Megatrans сказав, раз залізли туди то заодно й підшипники міняти. І шестерня яка 15 зубів зміниться на 17.
     

    Вкладення:

  2. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    1,245
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    #82
    Yuran, а чого лазили?
    Звідки вибитий зуб?
    Ви ж казали, що пробіг не змотаний..
    При пробігу менше 300 тис міняти всі підшипники нема чого,їх ресурс не менше 500 тис. Максимум, сальники змінити. Не факт, що ті нові підшипники краще рідних.
     
    Lvivgaz та yurij подобається це.
  3. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,247
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #83
    Коробки на цих машинах далеко не такі як на 1.9 тді. Пробіг не змотаний, рідне зчеплення ще одне тому підтвердження. Та 100 тисяч тикання по місту для коробки мабуть гірше ніж 300 на трасі, особливо для такої недокоробки.
    Лазили в коробку хз чому, та 2 підшипники змінені вже. У мене є підозра що коробку взагалі могли розбити, так як кліренс 10 сантиметрів, і чомусь захист двигуна поставили металічний. А могла загудіти то розбирали.
     
  4. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,124
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #84
    Ценник уже сказали? Сдаётся мне, что будешь менять коробку
     
    achtung подобається це.
  5. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,247
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #85
    Приблизно озвучили. Та коробки теж не дешеві, по 500-700 доларів і невідомо чи їх перебирати не треба.
    Перше повідомлення: 22 тра 2019

    Нове повідомлення: 22 тра 2019
    Зчеплення схоже теж підзношене, та це не страшно, воно в мене нове валяється.
     

    Вкладення:

    yurij подобається це.
  6. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,124
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #86
    То все понятно. Зуб отколот от дифференциала. Цена нового? Или яе будут делать?
     
    Олександр 555 подобається це.
  7. miki_ua

    miki_ua Професіонал

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #87
    Таки дифф. Ненавижу быть правым
    Свапай на ДСГ за такие деньги
     
  8. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,247
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #88
    Зуб відколотий наскільки розумію на цій великій шестерні диференціала. Також сказали треба під заміну 15-зубову шестерню яку крутить шестерня диференціала, а вона разом із валом йде. Це я так зрозумів братимуть десь із розборок ( підозрюю що далеко не шукатимуть, там в них кілька гаражів одними коробками забиті, на нові ці запчастини озвучили космічні суми), підшипники нові ставити будуть. Шестерню поставлять 17-зубову ту що із валом йде.
    Перше повідомлення: 22 тра 2019

    Нове повідомлення: 22 тра 2019
    Я самого словосполучення DSG боюсь. Та й не получиться воно за такі гроші, там же мабуть повилазять додаткові витрати типу полуосі, якесь кріплення чи подушка. Нехай мені це зроблять а там далі буду дивитись, можливо десь з Польщі знайду коробку що з мінімальними затратами стане на моє авто.


    Нове повідомлення: 23 тра 2019
    Машину сьогодні забрав. Похудав на 14400 грн, не знаю це мало, багато чи нормально.
    Поміняли цю шестерню на якій зуб відламався саму чи то в зборі диференціал, не знаю, також вторинний вал, шестерня тепер на ньому не 15 зубів а 17. Також поміняли всі підшипники в коробці, це по моїй просьбі. Ну і зчеплення комплект з вижимним мої, в цю ціну 14400 не входить.
    Робить ніби все норм, переключаються передачі краще, тихішою стала машина. Чуть непривично через інші оберти, там де було 3000-3100 об/хв зараз десь 2650-2750, і передачі стали довші, та це привикнеться.
     
  9. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    1,245
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    #89
    Та наче небагато, я коробку вже півроку не можу продати за $200 :(
     
  10. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,247
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #90
    Коробка від фабії наскільки розумію? На ЛОХ виставити щоб в описі була і модель коробки і до якого мотору підходить і до якого автомобіля, і код коробки.
    Ну і на шкода форумі звісно теж виставити.
    Може я неправий, та наскільки розумію б.у. коробку беруть тоді коли своїй уже повністю хана ( наприклад корпус розбився, чи валам і шестерням гаплик), тому що б.у. коробка це ж кіт в мішку і її по нормальному треба розібрати і подивитись що там всередині робиться.
     
    yurij подобається це.
  11. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    1,245
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    #91
    Yuran, трохи не так, я ту коробку купив, коли зашуміла на фабії, поставив її, а потім неспіша розібрався з рідною.
    Замінив підшипник здвоєний і потім вернув взад. Таким чином вийшло дешевше, ніж комусь платити за ремонт дикі гроші, але тепер продати не можу :(
    Вже і фабії нема....
     
  12. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,124
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #92
    Тут фабий тоже нет
     
    achtung подобається це.
  13. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,247
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #93
    Коротко про те як живе ця дуповозка, яка мене вже підбішує, хочеться дизеля, та нема часу займатись заміною машини через цю будову, літні поїздки, відкриття полювання на носі. Та й жаба задавить продати кому попало за що попало нормальне авто.
    113 пробіг. Після ремонту коробки оце недавно опорні підшипники з подушками мені поміняли, так як при повороті руля був якийсь звук такий тиць-тиць-тиць, дяка Lvivgaz, підшипники коли зняли то воно все ціле було всередині, шаріки всі на місцях, і навіть круглі. Після заміни це тихеньке тиць-тиць-тиць пропало. Та виникла нова біда, коли знімали двірники то з однієї сторони гайка була погано закручена на трапецію, і цей кусок з різьбою відірався. В результаті займався "колхозом", в трапеції засверлів дирку, нарізав різьбу і вкрутив болта зверху. Поки двірник тримається, а далі буде видно, лінь було шукати трапецію і хз скільки там ще розбирати щоб замінити це.
    Вчора поміняв масло сам. За 10000 пробігу воно таке злилось чорненько-коричнове майже як з дизеля. Від заміни до заміни не доливав.
    Ще граюсь із газовими налаштуваннями іноді від нічого зайнятись, то неправильно зробив автокалібровку через те що тиск на редукторі завтикав поміняти, не було часу переробити, їздив на бідній суміші, машина їхала тупо, зато економно. По трасі можна було в 7.5 літра вкладатись. Кілька днів назад знайшов час залізти з ноутом знову в то ГБО, зробив нові налаштування, та згадав що я видалив тільки газову карту, а бензинову залишив ту ж що була некоректна. Їде зараз не тупо, так же як на бензині, та по своїй суті це авто не їде ні на ГБО, перевозить дупи з точки А в точку Б. Тепер треба буде видалити і бензинову і газову, покатати чуть на бензині, тоді чуть на газі, відкорегувати і на море можна їхати.
    Ще спереді таке відчуття що іноді щось може стукнути, та це мабуть цей захист металічний, не бачу вже до чого там придертись по цій ходовій. Велике ТО по ходовій частині буде ззаді...багаторечажка, деякі сайлентблоки готуються до смерті.
    Якийсь замучений останнім часом, забув страхівку продовжити, вчора був в Житомирі, поліцейські зупинили і бабла попросили. Катаються на Міцику вдвох, один за кермом другий в планшеті дивиться по номерах машин в кого страхівки нема...
    Перше повідомлення: 25 лип 2019

    Нове повідомлення: 10 вер 2019
    Пузотьорка останнім часом літом мозок мучила. Віддавно існувала проблема що авто спригувало на бензин коли давити більше тапку, або взагалі на газ не переходило, більше в жару, особливо якщо заправитись в жару 33+- градуси. Також почала потрушуватись машина на газу коли на 2 передачі тапку вдавити, ще була нестабільна робота на великій швидкості. Поміняв котушку запалювання на Бош, високовольтні проводи на якісь там теж, хз чи помогло це, та деякими маніпуляціями з подаванням напруги на мультиклапан зрозумів що проблема ще в ньому. Купив новий мультиклапан за 700+ грн, після заміни все ідеально. Схоже проблема була в кошутці мультиклапана, вона має кілька тріщин, от в жару не хотіла працювати. Можна було обійтись заміною самої котушки, так як все інше в мультиклапані нормальне, та купив нового і лінь було возитись його здавати в магазин і шукати котушку, раз поміняти і не економити по кілька разів. З іншої сторони сам винуватий що захотів зекономити і встановити б.у. балон з мультиклапаном. Також зараз стало більше газу влазити, балон 48 літрів, зараз вдувають 40-41 літру, яких вистачає на 450+- км.
    Невідомо мені скільки ходитимуть свічки на ГБО, Denso Irridium by Lvivgaz , були встановлені в липні 2018, вже 36 тисяч проїхали, про всяк випадок замовив ще один комплект.
    Минулого тиждня в машині здох склопідіймач, ніби тільки трос, та купляти комплект за 700+ грн це самий дешевий невідомої фірми, а виробництва Валео і т.д. в районі 1500-2000 грн.
    Залишилось ходову пощупати, дросель помити, можливо прокладки впускного колектора поміняти, так як не надто подобається робота холостого ходу та запізніла реакція після того як відпустити педаль газу.
     
    yurij, dv_matrix, lytvin87 та 2 іншим подобається це.
  14. yurij

    yurij Учасник

    Дописи:
    110
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    #94
    Який мультиклапан купив ?В мене стоїть без котушки .Для безпеки вирішив змінити на клапан з котушкою .Рекомендували Томасетто для зовнішнього балона.
     
  15. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,247
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #95
    В мене ось такий мультиклапан:
    https://lpgtech.ua/multiklapan-tomasetto-200-30-s-katushkoj/
    Балон 630*200, внутрішній.
     
    yurij подобається це.
  16. Usike

    Usike Спеціаліст

    Дописи:
    3,609
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDYGP
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    144
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Синий Металл
    #96
    Купив кизяк:D
    Давай назад, до нас, солярошників:cool:
     
    Чилик, Tolya1983, Noble та 2 іншим подобається це.
  17. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,247
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #97
    Та я б з радістю назад на трактора, Альтею таку ж дизельну найти, чи якусь октавію, чи Зафіру. Тільки зворотнього шляху нема. Вірніше він є, та це попандос на бабос, так як за цю 11-річну навіть з цілим кузовом без ржавчини і 117 рідного пробігу навряд чи хтось більше ніж 7-7.5 тисяч заплатить. Тому прийдеться ще років 3/6 на ній покататись, а це 100/200 тис. пробігу, і тоді продати без страху що комусь дісталась безпроблемна машина.
     
    yurij подобається це.
  18. yurij

    yurij Учасник

    Дописи:
    110
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    #98
    Бабло всегда побеждает зло .:)
     
    Денис VW та achtung подобається це.

Поділитися цією сторінкою