1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. с 10 июня по 10 июля 2019г. освобождаются от платы за проезд по платным автомобильным дорогам Беларуси автомобили до 3,5 тонн и буксируемые ими прицепы.
    Приховати оголошення

КБЖ Seat Altea XL 1.6 BSF

Тема у розділі 'Клубний гараж', створена користувачем Yuran, 13 лип 2018.

  1. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,204
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #41
    91 тис. пробігу стукнуло. Ще 700 км і міняти фільтагазомасла.
    Сьогодні думав біда в авто сталась, вчора на кліматконтролі порегулював температуру, сьогодні катаюсь а в машині жара. Я ще в куртці, хоч і розстібнутій, та одягнений, в день на вулиці +16. Жарить мене в машині не знаю куди дітись, і не розумію звідки. Руку до пічки прикладаю - дує холодним, даю ще більше обертів вентилятору щоб поскоріше охолоджувалось авто, а в авто стає ще жаркіше. Потім вияснив що зліва в мене дує холодним, а справа на пасажирському сидінні біля дверей дує гарячим.......думав пічка зламалась чи що....потім мені пояснили що це кліматконтроль 2-зонний, і на праву сторону температура вища була наклацана...
    Понапридумують в ці машини всяких дурниць, нє щоб просто ручка регулювання швидкості вентилятора, ручка регулювання температури, кнопка включення кондеціонера, все просто і ясно, а тут куча кнопок лишніх.
     
    APACH, Wikar, dv_matrix та 3 іншим подобається це.
  2. Wikar

    Wikar Учасник

    Дописи:
    376
    Область:
    Запорізька
    Місто:
    Запоріжжя
    Модель:
    VW Caddy Trendline
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2017
    Колір:
    Chestnut Brown Metal
    #42
    Yuran, мне остается только мечтать чтобы на моем каддике был двухзонный климат вместо трех крутилок, а вы говорите что это просто нафик не нужная вещь. Но в целом двухзонка вещь отличная и вы еще оцените преимущества такого климат контроля.
     
  3. APACH

    APACH Учасник

    Дописи:
    432
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    сірий
    #43
    Yuran, Купіть Кадді і не мучтеся з тим кліматроніком))))))))))
     
    Djek та Денис VW подобається це.
  4. Uropb

    Uropb Перевірений

    Дописи:
    608
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    1.6i (BGU)
    Потужність, л.с.:
    101
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Silver Metallic
    #44
    serg1988, ACERBUS, Vipop та 4 іншим подобається це.
  5. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,204
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #45
    спс, раз вже купив, 5 років безпроблемно відїздив, каддік крута машина, та всьому приходить свій безпроблемний кінець, особливо враховуючи як експлуатував.
    Перше повідомлення: 11 жов 2018

    Нове повідомлення: 11 жов 2018
    Я бачив що 2 температури показуються на дисплеї, і регулюються кнопками більше-менше, та я думав весь час що те що зліва виставляє температуру яку кондиціонер має дути коли температура більша ніж на табло, а те що справа це температура яку пічка має дути коли температура менша ніж на табло...
     
  6. Lebrasko

    Lebrasko Новенький

    Дописи:
    98
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Salsa Red
    #46
    Потрібно було вікно відкрити і шапку одягнути ) жмеш різні кнопки - від того і прієш)
     
    serg1988, miki_ua та Noble подобається це.
  7. yurij

    yurij Новенький

    Дописи:
    95
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    #47
    Я напишу правдиву історію.Років 20 назад мій дядько гнав тойоту з польші .Їхав перший раз - гнав собі .Діло було навесні .Зранку холодно , і пан поляк ввімкнув пічку поки розраховувались ....Вдень припекло сонечко....
    Далі дядько боячись бандитів та ментів гнав додому на Полтавщину.Без зупинок.Зумів відключити пічку лиш під Борисполем ....Зупинитись боявся , а натискати все підряд було лячно , щоб не заглохнути...Так і їхав. :)
     
    artems, Lvivgaz, Noble та 3 іншим подобається це.
  8. Lebrasko

    Lebrasko Новенький

    Дописи:
    98
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Salsa Red
    #48
    В дитинстві читав журнал "За кермом" так там коли "Нивами" пустелю долали тоттеж пічки вмикали - щоб швидше двигун охолоджувати,напевно не солодко було в салоні))
     
    Noble та Денис VW подобається це.
  9. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,204
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #49
    Куплено авто 80200 пробіг, 21 червня 2018.
    Перше ТО із маслами-рідинами-ремнями-встановленням газу було на пробігу 81700 км в липні.
    10 днів назад робив друге ТО на пробігу 91700 км.
    Не захотів платити за заміну масла, повітряного фільтра, тикатись-микатись на СТО, зробив це сам, зняти захист металевий - 5 болтів відкрутити це хвилина роботи. Маслозливну пробку і все інше теж швидко. А от з чим подовбався - це відкрутити масляний фільтр. До нього тільки знизу доступ, руками беру і не крутиться. Пробував ремнем вузл зробити затягнути - ремень порвався. Потім забив цвях 150-ку в фільтр і прокручував, так цвях гнувся. Потім забив цвях 200-ку, теж зігнувся руками цей цвях. Потім дирку чуть більшу розковиряв і арматури кусок 8-ки всунув, то ледве відкрутив, навіть арматура зігнулась чуть... чи то маслосйомний ключ треба купити чи що, не знаю.
    А от із газовим ТО я лоханувся, поїхав і з мене 500 грн здерли за заміну 2 фільтрів та налаштування компом. То купив я собі шнурка якогось за 180 грн, далі буду сам цим займатись, інформації в інтернеті більш ніж достатньо, і фільтри сам мінятиму.
    Ще в планах мабуть поміняти зчеплення, тільки не знаю коли це буде, сам комплект зчеплення Саш у мене вже є. А міняти тому що якось високувато воно бере, а також перша і задня не завжди включається з першого разу, щоб включити помагає ще раз вижати педаль зчеплення, хз, може в чомусь іншому проблема...
    А так машина їздить норм, 9-9.5 л. витрата середня ( враховую і витрату бензину, літр бензину як 2 літри газу). На 205 60 16 стало значно краще.
     
    serg1988 та Lebrasko подобається це.
  10. adminavto

    adminavto Перевірений

    Дописи:
    898
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Модель:
    Chery Tiggo
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    чорний
    #50
    то просто на попередній заміні затягли занадто
     
    Yuran подобається це.
  11. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,204
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #51
    Пройшло з моменту покупки авто 7 місяців без тиждня, наїздив 20 тисяч км. Можна сказати про певні враження по експлуатації авто. Поділюсь враженнями від їзди і експлуатації авто.
    Витрата палива на ГБО середня у мене получається десь 8.8-9 літрів / 100 КМ, із них зараз при морозах бензину десь 0,7 літра, інше газ ( бензину багато йде бо температура переключення поставив 50 градусів, в мороз -5-10 до переключення в середньому 3 км треба проїхати. Влітку бензину практично не йшло. При ціні газу 12.1 грн в економ режимі ( 95 км/год) фактично получається вкластись в 1 км = 1 грн.
    Витрати на ремонт бензинового мотору і автомобіля цього взагалі поки не знаю, так як при покупці змінив сайлентблоки і всякі розхідники і 20 тисяч просто їжджу, тільки масло міняв. Витрати на масло - фільтри в сумі десь такі як і на 1.9 ТДІ, так як масла теж треба 5-літрову каністру купляти, фільтри не дешевші, може й навпаки, повітряний фільтр дорощий на бензині.
    Окремі витрати на ГБО існують, раз на 10 тисяч фільтри змінити і комп. діагностика. Якщо тупо заїхати на СТО і заплатити то це 500 грн разом з роботою. Буду мати час то робитиму сам, коли з шнурком розберусь, купив. треба драйвери поставити на ком-порт і т.д. Інших витрат на ГБО за 20 тисяч пробігу жодних не було, мені повезло що попав до хороших спеціалістів у Хмельницький на встановлення.
    Про Seat Altea XL: авто досить вмістке, фактично це Октавія А5 універсал, тільки чуть вище. Місця і спереді і пасажирам вдосталь. Багажник теж нормальний, як в універсалі, єдине підлога піднімалась на 7 см для встановлення балону, то чуть зменшився обєм, також в багажнику возиться докатка, яка іноді заважає.
    Після 1.9 ТДІ невистачає тяги на низах, перші 2-3 місяці часто глох при стартах на світлофорах, зараз звик. В районі 90-100 км/год динаміка в авто хороша, краща ніж в кадді 1.9 ТДІ.
    Дуже легко рулиться і приємна ходова, всі ями норм відпрацьовує, дорогу тримає відмінно. Просто збита машина, в якій точно нікого не закачає.
    На дизелю було зручно що запас ходу 900-1000 км і рідко на ці заправки заїжджати. А тут при тому що в бак влазить максимум 39-40 літрів їхати в середньому получається 400-480 км в залежності від умов.
    Приємно те що навіть в мороз -10 завів авто, дав 2 хвилини на холостих поробити, тоді проїхав 3-4 км і в машині вже іде тепло. На дизелі з цим були проблеми.
    Пишу всі ці враження тому що зараз вийшов новий закон євроблях і можна під нього пригнати авто до 2010 року випуску бензинове з метою переходу на газ. Актуально тому що бензинове авто частіше можна знайти в живому стані ніж дизель. Нікому не навязую Альтеа XL, є багато інших універсалів бензинових що з легкістю переводяться на газ, і не тільки 1.6 8-клапанний древній, а й більш сучасні мотори, кому хочеться драйву є октавії з мотором 1.8 Т, є японці різні і т.д.
    Зараз заганяти під розтаможку бензинове авто вигідніше по акцизу ніж дизельне, враховуючи що коефіцієнт на дизель 75, а на бензин 50. Тому акциз на дизельний мотор 1.6 коштує стільки як на бензиновий 2.4.
    Перше повідомлення: 14 січ 2019

    Нове повідомлення: 8 лют 2019
    102 тисячі пробіг. Пора міняти масла -фільтра, а лінь цим займатись. Ой як лінь. 10 тисяч проїздив. Можна зробити експеремент - скільки десятків тисяч км проїде авто на газу без заміни масла. А можливо зняте відео мотора потім на ютубі відібє капіталку? :D
    Пару тижднів назад був годину припаркований на Чайці ( Таможений термінал), якась скотина розбила мені дзеркало ліве водійське, і ця скотина втекла. Наступного дня купив 2 нові дзеркала і поміняв парою, правда найшов не від XL а від Altea, і колір корпусу не сірий як машини а темний, і вони по формі чуть інші...та краще так ніж коли скотчем перемотано...може колись з Польщі замовлю такі як в мене стояли, своє те що ціле залишилось уже й продав.


    Нове повідомлення: 22 лют 2019
    103150 км пробіг. Поміняно масло й фільтр повітряний, ліва стійка стабілізатора. Цікавий нюанс виник з повітряним фільтром. На попередніх 2 замінах був Пурфлюкс, вставлявся в коробку без жодних нюансів, сам же я міняв. Цей раз заказав Кнехт чи то Mahle, сама колба, отвір куди повітря виходить, все ніби таке ж саме, і по артикулу цей фільтр якраз до цього мотору, тільки всунути його не получалось, на фото видно що в нього зі сторони заглушки якоїсь пластмаси торчить на боки. Взяли болгарку, джік і цеї пластмаси нема, болгарка була під рукою, а взагалі це пластмаса, можна було й звичайними кусачками її перекусити чи пласткогупцями виламати.
    На 1 фото фільтр Пурфлюкс який раніше стояв, на другому цей Кнехт, на третьому червоним виділив що обрізав.
    Минулий раз масло міняв сам, було тепло, був час, цей раз полінувався, і ще й стійка стабілізатора, заїхав до хлопців, 200 грн, все готово і руки в мене чисті.
     

    Вкладення:

    Lvivgaz, achtung, Чилик та 5 іншим подобається це.
  12. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    1,069
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    #52
    Yuran, а що, на газировках повітряний фільтр через 10тисяч міняють?
     
  13. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,204
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #53
    А шо, на газу якась біда із повітряним фільтром? Послухаю із задоволенням казки що це тільки на дизелі можна повітряний раз в 20-30 тисяч міняти, а на зажигалках кожні 5 :))) Раз в 10 тисяч норм. Я так вважаю. Зараз 11 тисяч получилось, зайнятий був.
     
  14. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    1,069
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    #54
    Yuran, да я ж і питаю, що за біда? навіщо так часто?
    німці міняють на дизелі 90тис, а в нашій країні 3,5го світу не частіше 30тис...
    я навіть на Ладі 2112 частіше 30тис не міняв на бензині....
    Через 10тис тільки на москвичі/жигулях карбюраторних...

    а за пробіг без заміни масла, то в мене один знайомий пару раз їздив 35-40 тис на бензині
    і нічого машині не сталось, продав він її з пробігом близько 120тис...
     
    Останнє редагування: 22 лют 2019
  15. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,204
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #55
    А хіба мені для машини повітря жалко? Воно ж безплатне, тільки дозволити цьому повітрю безперешкодно проходити крізь фільтр.
    Все залежить від умов експлуатації. Якщо німці їздять по асфальті то можна рідше міняти. А коли проїдеш по грунтовці сухій, особливо коли хтось перед тебе 50-100 метрів, а коли при цьому ще дорога має трохи торфу то цей фільтр і за 50 кілометрів може стати забитий.
     
  16. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    5,607
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    #56
    Yuran, надавай СТОшнікам підсрачників:D
     
    Чилик та Noble подобається це.
  17. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,204
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #57
    Надаю, це вони болгаркою цю пластмасу обрізали бо не могли вставити фільтр, як і я. Не додумались що на пластмасу треба нажати і тоді воно поміститься в коробку. Виявляється що навіть для такого конструктивно складного механізму як повітряний фільтр потрібно випускати інструкцію :)
     
    Lvivgaz подобається це.
  18. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    5,607
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    #58
    Yuran, не знаю як за ПОВІТРЯНИЙ, але в САЛОННОМУ в середині в коробці (внутрішня сторона коробки)має бути схема/малюк

    правда не пам’ятаю чи ПРОСТИЙ/ чи ВУГІЛЬНИЙ
    Перше повідомлення: 23 лют 2019

    Нове повідомлення: 23 лют 2019
    [​IMG]
     
    Чилик та Noble подобається це.
  19. Den4ik

    Den4ik Новенький

    Дописи:
    69
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    red metallic
    #59
    Красивый Seat!!! :):):)
    А когда покупали,не посматривали на Touran за бугра,там жывых можно найти.
     
  20. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,204
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #60
    Приглядував Турани, і бензинові 1.6 і дизельні 1.9, тільки механіку. Він би мені навіть чуть кращий був, так як багажник каплю більший, і якщо бензиновий варіант то ГБО простіше ( можна балон більшого обєму поставити на місце запаски а не докатки). Та ситуація була така що в червні продав Кадді, і машину треба було не через місяць-два, а вже, так як роботи багато, будівництво, в середині липня в Карпати, початок серпня - на море. Вибирав по принципу "все одно що, лиш би поживіша машина і менше в неї бабла вкладувати", і це вважаю самий головний критерій при виборі б.у. авто. Якщо нове в салоні брати то можна вибирати різні моделі, комплектації, мотори, а б.у. - це секонд хенд, береться те що є непотрьопане. І тоді Туранів нормальних не було, хоча й був готовий за нього 1000 переплатити без вагань.
    Перше повідомлення: 23 лют 2019

    Нове повідомлення: 27 лют 2019
    Вище писав, що минулого тиждня на пробігу 103200 км було змінено масло та одну стійку стабілізатора. Якийсь звук під машиною все одно залишився, захист двигуна мабуть, чи що, потеплішає то полізу в яму, так як вона хоч під накриттям та на вулиці.
    Що цікавого по вартості експлуатації автомобіля на сьогодні вдалося підрахувати:
    Проїхав з 80200 км до 103700 по-моєму, тобто 23500 км.
    Витрачено на авт після покупки:
    Велике ТО піісля покупки+ дорога туди ( ГРМ, сайлентблоки всі спереді, розвал, масло, тормозна, масло коробка, ролік на ремні генератора, антифріз, свічі) - приблизно 320 доларів;
    Установка ГБО+ дорога туди - приблизно 420 доларів;
    Авто було з 2-ма комплектами дисків і резини 205 55, заміна на 205 60 + монтаж + балансування приблизно 225 доларів
    Заміна лобового -приблизно 150 доларів;
    Друге ТО - 60 доларів
    Третє ТО ( поки без ГБО) + стійка стаба - 60 доларів
    Плюс одного разу довбався не заводилась, проблема в копійковому реле, та за діагностику-довботню на СТО заплатив, плюс нульове ТО ГБО на 1000 КМ, ще дзеркало бокове мені розбили коли авто було припарковане, та якось вмудрився купити 2 схожі дешевше ніж своє одне вціліле продав, нехай
    Сума 1275 доларів.
    Важче порахувати витрата палива, коли і газ і бензин, і ще й ціни газу скакали від 12 грн до 17 а потім до 10, середня витрата палива за весь час ( газ + бензин) в районі 8.9 літра/100 км, їжджу багато без пробок і по трасі рідко більше 95 км/год, нехай середня ціна палива 14.5 грн/літр ( так як бензину мало іде, а літом то взагалі майже не йшло), отже на паливо пішло:
    23500*9/100*14,5 = 30700 грн ( 1135 доларів).
    Отже загалом за 23500 км пішло на авто 2410 доларів =65000 грн.
    1 кілометр = 2,75 грн.
    І що цікаво, часто дискусії відносно того варто встановлювати ГБО чи ні, вбє мотор і т.д., якщо глянути ціну палива за цей період і ціну установки ГБО, то зрозуміло що установка ГБО уже давно окупилась, після того як проїду ще стільки ж то на зекономлені гроші можна буде відкапіталити голову, поміняти кольца і т.д ( в цьому потреби не буде, це чисто гіпотетично).


    Нове повідомлення: 13 бер 2019
    Займався сексом із гбо. 104100 пробіг. Позавчора вечером після стоянки на сирці мордою вниз авто почало під час розгону і просто на 90-100 км годин переходити на бензин. Ну думаю піпець, 12000 фільтра неміняв, якраз на вчора збирався, ради експерименту весь пробіг заправки окко і шел, плювався на них, думав фільтри забиті. Заїхав на сто, поміняли всі 3 фільтри, проблема лишилась. Майстер-ламайстер по компу подивився-просадка тиску до 0.4-0.5 на прогазовці... Відєднав вхід газу в редуктор, тиск норм,каже редуктору гаплик, або новий або ремкомплект...поїхав додому....думав який би це новий редуктор взяти. Та подумав сам, глянув рівень охолоджувайки, між серединою і мінімумом, долив 200-300 грам вечером, і сьогодні їздить бомба в любих режимах.
    Висновки:
    Гбо це колхоз, який дозволяє економити, і треба слідкувати за всім;
    Цим колхозом краще зайнятись самому ніж васям безстроковим гроші платити;
    На окко і Шелл за 12 тисяч пробігу у першому фільтрі стружки менше, у другому жижа відсутня, на відміну від підзаборних бочок;
    Редуктор і магістраль від нього якось треба на зиму утеплювати.
     
    Чилик, miki_ua, Xabr та 3 іншим подобається це.

Поділитися цією сторінкою