1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

[FAQ] Сдвижная дверь

Тема у розділі 'Кузов', створена користувачем Vipop, 21 кві 2014.

  1. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #21
    Ramchik, а на скільки кг привід? можна виробника чи модель?

    Просто роздумую, а як мені його буде заставити працювати, що подаватиме йому сигнал про те щоб він замкнув двері? як варіант, до оригінального замку іде 4-ри проводи (червоний, коричневий, білий, чорний)

    [​IMG]

    ось вони саме до мотору підходять

    [​IMG]

    тож я думаю їх від"єднати від оригінального моторчику і під"єднати на моторчик не оригінальний(соленоїд). але на Вашій картинці 3 там два проводи, а в орирінального 4 :? Може є якісь варіанти, хто тут з електриків ГУРУ?

    З картинки 2 видно, що фактично оригінальний замок по повній не функціонує, він типу лише як тросик? З сигналки іде імпульс на Ваш установлений замок, він спрацьовує і смикає за "Тяга Блокировка соединена с дистанционным приводом", яка і смикає тросик.

    Думаю використати ось такий замок (Центральный замок Doberman LY-105)

    [​IMG]

    він 5-ти проводний. А у нашого Вага до замка підходить 4-ри проводи. Які ідеї, що :? і куди під"єднати :?:

    Трішки подумав і добавив:

    5-ти проводний - завжди ставить в двері водія, він центральний. у всі інші двері ставиться 2-х провідний, значить якщо слідувати теорії, то мені і потрібно ставити саме 2-х провідний. Тоді питання, навіщо ВАГ веде 4-ри проводи до мотора? Що вони собою являють? Чи можна їх скрутити попарно і який з яким (червоний, коричневий, білий, чорний)? Може в ЕТЦІ є така інфо.
     
  2. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #22
    А скільки проводів у Вас ось тут?

    [​IMG]

    Вчора спілкувався з електриком з Вагу, то він запевняє що має бути 5 шт, два на закриття, два на відкриття, 5-й - сигнальний. Але у мене їх 4-ри, нічого ніде не відвалилося, не перетерлося, не вивітрилося.
     
  3. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #23
    Valentyn, напиши в ЛС Vin-code, подивлюсь по схемам!
     
  4. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #24
    От я і думаю так зробити, але поки не розумію як приєднати новий привод до штатного ЦЗ. В теорії від"єднати від моторчика і кинути ці проводи на новий привід. От тут і виникає питання, який привід (соленоїд) купувати з 2-ми чи 5-ма проводами? Як їх між собою з"єднати з новий приводом? :?
     
  5. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #25
    Проводів повинно бути 5 штук. тільки чомусь, в мене по кольорам не збігається!
     
  6. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #26
    :shock: ну в мене явно 4-ри :? ніде втраченого провода не бачив. Раніше ж працювало :!:

    До того ж туди явно ніхто не лазив, все сиділо на клеях (думаю що оригінальні) і не було ніяких ознак лівого ремонту

    які ідеї?
     
  7. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #27
    Valentyn, вже знайшов схему саме з Вашими проводами...але чомусь схеми новіші, чем Ваше авто.

    [upd=1400743511][/upd]
    Синього провода не вистачає...
     
  8. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #28
    VWDRIVER, схемку, схемку. Да-да-да.

    У мене авто 2009 року по документам. Але як сказали офи, дивно :shock: Зеркала 2008 а багато чого 2011

    [upd=1400743711][/upd]
    хоча про ремонт, удари і т.д. ніде не згадувалося, авто ніде замічене не було в чомусь поганому. Більш всього, як мені сказали, в 2009 була криза і вони використали не весь ліміт авто, от тому то моє в 2009 і загнали по документам. Не дуже в це віриться, але залізо - це хвакт.
     
  9. FORGER

    FORGER Новенький

    Дописи:
    54
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2004
    #29
    Valentyn,
    уточни -питание на него подавалось?(проверить можно тестером,или светодиодом с резистором),если подавалось-то он должен был делать попытки стартонуть,тоесть дергаться в момент подачи.
    Попробуй плавно покрутить за червяк мотора ,похоже что мешает вращению-может что попало,может зуб сломан и клинит.
     
  10. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #30
    Вот тестером буду гонять его на выходных, так как сам прибор не возле автомобиля.

    Именно в том то и проблема, что когда идёт сигнал на открывание - работает(но он срабатывает дважды!!! тоесть два щелка), а когда на закрывание - нет движения вооще. Первая идея была это чего-то где-то отвалилось или закисло. Не подтвердилось.

    Вчера мне оффы сказали что должен быть 5-й провод, а тут ещё и VWDRIVER маслецо подлил схемой с 5-ю проводами :shock:

    Вот теперь осталось только два варианта:

    1. Шнурком посмотреть у Megatransа, и если есть ошибки думать как их устарнить
    2. Проверить питание тестером. Если есть питание а он не работает - тогда вернуться к идее Ramchikа(поставити такий привод на поводок), но тогда возникает вопрос как его подсоединить к штатной системе ЦЗ?
     
  11. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #31
    Valentyn, сначала 1, потом в худшем случае будем думать над 2.
     
  12. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #32
    Открою "великую тайну". Водительский привод ЦЗ(кетай) отличается от остальных наличием микрика, дающего сигналке команду закрыть все остальные замки если закрываешь авто ключом или изнутри....
     
  13. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #33
    miki_ua, честно, не зрозумів нічого по суті.
     
  14. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #34
    Valentyn, Когда опускаешь/поднимаешь тягу механически (ключём или из салона) привод замка должен видеть это и соответственно открывать/закрывать остальные двери + багажник.
    Так понятнее?
    2 "лишних" провода - просто микрик
     
  15. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #35
    Не вийшло сьогодні перевірити шнурком, але 100% він би сьогодні і не допоміг. Втретє розібрав замок повністю, абсолютно всі запчастини були розібрані і виявилося, що кріплення "мікріка" було поломане. (стрілочкою вказано кріплення що не тримало. ) Також стрілочкою позначено "подвижная часть-типа кнопочка маленькая", так вона працює, принаймі клацає.

    [​IMG]

    Довелося купувати термопістолет Favorit 11mm і приклеїв(тобто, поставив мікрок на його рідне місце і по бокам наніс клей.). тримається супер! Що це дало, тепер замок почав працювати на замикання і тепер тягне вниз ось це "Тяга Блокировка соединена с дистанционным приводом ". Але чи то не дотягує, чи відкидає на 2 мм вверх :? . Одним словом замикає, але вручну дожимати потрібно десь 2-3 мм.

    Що стосується проводів, то у мене їх дійсно 4 а не 5.

    [​IMG]

    ось таке пінування.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ну думаю, розберуся я який і куди іде дані проводи, і ось таке побачив. До ось цього моторчика

    [​IMG]

    підходять ось такі проводи

    [​IMG]

    я так розумію + і -

    а остальні два проводи якраз і ідуть на мікрік. Тож тепер зрозуміло, чому на закривання не спрацьовувало, бо мікрік не тримався, і відповідно, всередині мікріка контакти не замикалися і не розмикалися. А тепер питання, чому він або не дотягує, або відстрелює при закриванні вверх десь на 2-3 мм? :? Чи це недотягує чи відстрелює зрозуміти важко. Сьогодні завтра зніму відео як працює.

    P.S. Дякую FORGER за лікбез. Повідомлення виправив.
     
    Nabludatel подобається це.
  16. FORGER

    FORGER Новенький

    Дописи:
    54
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2004
    #36
    какой ликбез-ты сам во всем разобрался :good: может микрик не точно на место стал?
     
  17. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #37
    FORGER, прибідняється :)

    Стосовно мікріка, поставив точно на його рідне місце, там під мікріком є дві впадини а на самому мікріку два виступи. Типу таких

    [​IMG]

    Тобто він має стати на місце а кріплення які в мене були відломані (одне з них, стрілочкою вказано) його там уже фіксують. Тож я спершу вставив його і потім по бокам приклеїв (зафіксував). Клеїв ось таким:

    [​IMG]

    Полазивши на просторах гугля, то прийшов до такого: 1. Сами микрики остаются целые. Там кнопка стирается. 2. Какой провод в микрику подключать роли не играет. 3. Микриик или работает, или нет. 4. Под замену ВАГ-микрикам рекомендуют "МПЗ-1", "SAIA-BURGESS V4NCT7". Якщо брати оригінал, то знайшов такий кат.номер - 7M0962104

    Так як у мене нічого стертого на мікріку не було, він виглядав як мінімум на тверду 4+, до того ж він уже тягу тягає як вверх так і вниз. Тож грішити на нього не маю причин. На сьогодні я бачу два варіанта вирішення проблеми:

    1. Можливо розумний ПК в авто запам"ятав помилку і ніяк не хоче зрозуміти що авто уже відремонтовано? Тож мені дорога до мегатранса в гості за шнурком
    2. Можливо регулювання дверей десь не правильне? Хоча грішити не можу, зазорів нема, все в цьому плані "на око" без проблем.

    [upd=1401132798][/upd]
    а ось і відео що і як працює

    [media]https://www.youtube.com/watch?v=criivNF41D4&feature=youtu.be[/media]
     
    Nabludatel подобається це.
  18. FORGER

    FORGER Новенький

    Дописи:
    54
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2004
    #38
    попробуй переставить шестеренки на один зуб вперед или назад.В механизмах такого рода шестеренки выставляют по меткам(стрелочки выбиты на шестеренках,треугольники)посмотри повнимательнее.В общем вижу,что уже почти работает.
     
  19. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #39
    FORGER, дельный совет, это идея, а я и не додумался :shock:

    спс, сегодня-завтра этим займусь.
     
  20. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #40
    :yahoo: :yahoo: :yahoo: працює!!!!!!!!!!!

    хух, звіт буде пізніше.

    Бюджет:

    1. 250 + 60 = 310 грн на інструменти, і багато - багато часу і головного болю. Але це вже було діло принципу
     

Поділитися цією сторінкою