1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Caddy пас. до 9000$

Discussion in 'Выбор авто' started by Uropb, Jul 16, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. GORA

    GORA Досвідчений

    Messages:
    521
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Reflexsilber
    #81
    На счет дыма, у тестя на додж рам ван, тоже был сизо белый дым в итоге - трещина в головке блока, пропускает антифриз в цилиндр, благо там голова (2,5 тди) из четырех частей, на каждый цилиндр своя, поменял одну (треснувшую) и катается дальше. А тут дело другое и подозрительно очень хочет продать. Красный - летом на зеленке отлично смотрится, зимой на снегу - неважно (имхо, т.к. была вишневая 2109), кроме того, выгорает и если есть подкрасы, будет видно. Датчика температуры по ходу нет, а в бензинках он важнее чем в дизеле.
    VWDRIVER, зеркала в цвет кузова шли с завода? Если нет, значит что-то уже красили ибо не выгодно подбирать краску ради одних зеркал. Шумка мотора отсутствует. Следует также заметить, что бензиновые всегда шли дешевле, чем дизель, при одинаковых исходных параметрах.
     
  2. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    #82
    Есть пакет "Optik" - так в него входят ручки дверные + накладки зеркал + бампера... а здесь этого нету... И менянный телевизор... если машина с Киева - мог догнать кого-то ( в Киеве это норма )
    Но в идеале - прибором надо проверять..
    Перше повідомлення: Aug 7, 2015

    Нове повідомлення: Aug 7, 2015
    в данном контексте - он будет менее проблемней, чем дизеляка...


    Нове повідомлення: Aug 7, 2015
    да - там есть такой прикол, уже года 2 назад встречал про это... и болезнь, и не сильно и печально.


    Нове повідомлення: Aug 7, 2015
    Если в вине - WV2 = то очень-очень редко бывает..
     
    morphius, ACERBUS and GORA like this.
  3. Костя

    Костя Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    #83
    Якщо так питання стоїть, то вказівник палива набагато дешевше встановити чим робити капремонт двигуна ТДІ...
     
    Noble, ACERBUS and no name like this.
  4. GORA

    GORA Досвідчений

    Messages:
    521
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Reflexsilber
    #84
    Так, не вказівник палива, а датчик температури двигуна.
     
  5. ACERBUS

    ACERBUS Старожил

    Messages:
    2,840
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY BiTurbo
    Потужність, л.с.:
    900
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2257
    #85
    особисто мені не зрозуміла позиція покупця (сужу по собі)
    покупець шукає або 1.9 тді, або 1,6 бензин .. Машинки то із різних "ВАГових" категорій.
    як правило покупці шукають або виключно ТДІшку, або бензинку ..
     
  6. kovtunvan

    kovtunvan Перевірений

    Messages:
    489
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    белый
    #86
    В белом кадди по мимо бело/ сизого дыма ещё при заводке кидает клубок чёрного дыма прилично. Интересно, что продавец
    Rullon
    является участником кадди клуба и мог бы прояснить ситуацию на все интересующие вопросы.
     
    NPP, morphius and ACERBUS like this.
  7. Костя

    Костя Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    #87
    Вибачте, помилився трішки...
    Як показує практика з експлуатації дизельних Каддіків, то датчик температури там стоїть, не вистачає тільки вказівника на приборці...
     
    GORA likes this.
  8. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    #88
    @acerbuss, він хоче Caddy під бюджет - це коротко.
     
  9. Yuran

    Yuran Старожил

    Messages:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #89
    Датчик температури двигуна полюбому бути має ( тобто датчик температури охолоджуючої рідини), так як потрібен для охолодження двигуна, та й у випадку перегріва щоб відімкнути. А справа в тому що нема тільки стрілки на приборній панелі. У мене на 1.9 ТДІ така ж ситуація, фактично через це я і доставляв бортовий компютер мультитронікс, а заодно уже і витрата палива він показує.
    Перше повідомлення: Aug 8, 2015

    Нове повідомлення: Aug 8, 2015
    Так, дизельний буде нехай на 1-2 тисячі дороще, та це якщо мотори в схожому стані.
    А в даному випадку 1.9 TDI якщо уже замучений. то ремонтувати його буде не так то й дешево, хіба що там може тільки з турбіною поковирятись, та все одно, якщо дизель затасканий то думаю навряд чи знайдеться багато людей що братимуть Кадді із затасканим дизельним мотором.
    А 1.6 бензин 8-клапанний це мотор який дуже надійний, затаскати його не так то й просто. І якщо що то значно дешевше в ремонті.
    Так, 1.6 бензин буде чуть уступати в шустрості, і витрата бензину буде по місту 10 літрів спокійно. Та компенсувати це можна поставивши газ ( ставиться спокійно, балон чи в багажник чи краще замість запаски чи як там, не знаю).
    І, як користувач 1.9 ТДІ можу сказати що зимою досить некомфортний мотор. Салон нагріти дуже важко. Для прикладу їду на м. Нивки ( 22 км), то при мінусовій температурі на вулиці ( -5) для прикладу, авто 5 хвилин на холостих, мотор набирає нехай якихось там 20 градусів, тоді повільно їду на 1100-1400 обертів десь кілометри 2, тоді ще кілометрів 4 їду в районі 1800 обертів і тільки тоді мотор прогрівається до 70 градусів. Пічка звичайно всі ці 6 кілометрів виключена була. Тільки зараз включаю пічку, щоб менш-більш почути тепло треба ще проїхати 5 кілометрів, тобто із 22 кілометрів я 11 їду в холоді, 12 відносно в теплі. А з мотором 1.6 холодно не буде.
     
    kovtunvan likes this.
  10. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    #90
    @Yuran, ставиться РТС і тепло дуже швидко...але ти того робити не будеш всеодно.
     
    ps600 and pavel.zt like this.
  11. GORA

    GORA Досвідчений

    Messages:
    521
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Reflexsilber
    #91
    Yuran, датчик температури не охолоджує двигун, але зміст Вашого повідомлення я зрозумів. Принцип роботи датчика температури охолоджуючої рідини двигуна та індикатора температури охолоджуючої рідини двигуна на приборній панелі(у випадку його наявності) а також сигнальної лампочки мені відомий. Була історія у тестя у 2005 році з тим же додж рам ван, літом у спеку іхав по трасі Чернівці - Коломия, з невідомих мені та йому причин, двигун перегрівся, на датчик температури- стрілку, він не звернув уваги, а червона лампочка перегріву не засвітилася оскільки була перегорівша - -в ітозі клин, майже рік простою, т.я. потрібних деталей до двигуна в той час не було. Тому добре коли і лампочка і датчик стрілочний є в наявності. А Ви правильно зробили, що встановили БК.
     
  12. ACERBUS

    ACERBUS Старожил

    Messages:
    2,840
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY BiTurbo
    Потужність, л.с.:
    900
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2257
    #92
    замість запаски, я втулив 65 літровий (загального об"єму) і 55 корисного, запас ходу на одному балоні - 550-600 км. по місту - лекго.
    також, згідний, машинка буде не шустра, але враховуючи "тісний" бюджет на покупку авто, вважаю, що і на ремонт також бюджет буде не особливо великий.
    Тому вважаю оптимальним "легенду" 1,6 без всяких там турбін, насос-форсунок, двухмасових маховиків ...
     
    ps600, AndRi Y KO, Yuran and 2 others like this.
  13. GORA

    GORA Досвідчений

    Messages:
    521
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Reflexsilber
    #93
    А скільки зараз газ поставити рахували? А про бюджет покупця читали?
     
  14. ACERBUS

    ACERBUS Старожил

    Messages:
    2,840
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY BiTurbo
    Потужність, л.с.:
    900
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2257
    #94
    чому ж не читав ? читав, а газ коштує 450-500 баксів.
    чи по вашому краще взяти дизеляку - паровоза ? в бюджет влізе, а потім хай дома стоїть ?
    повторюсь, якщо бюджет стиснений до 9 тис, ви думаєте, що є окремо пару сотень для ремонту ?
     
    AndRi Y KO likes this.
  15. Yuran

    Yuran Старожил

    Messages:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #95
    Сергій, поганої думки про мене. Женя зможе підтвердити, що в середині червня коли масло міняв мені і подушку двигуна, то я йому казав що на зиму планую ставити "тупий РТС", якщо авто залишиться в мене. Залишиться в мене, так що планую ставити.
     
  16. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    #96
    @Yuran, з врахуванням твого відношення до авто - то це на тебе НЕ схоже ніяк.
     
    kosha likes this.
  17. NPP

    NPP Старожил

    Messages:
    1,959
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Бердичів
    Модель:
    VW PASSAT
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    Кастрюля
    #97
    Не жалеет мафынку?
    [​IMG]
     
    bvi, Skalnik, ACERBUS and 2 others like this.
  18. Yuran

    Yuran Старожил

    Messages:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #98
    Ніфіга собі не жалію. Та в Європі каддіки катаються в гірших умовах ніж в мене.
    У мене поки мотор 70 градусів не набере, я обороти вище 1800 не піднімаю. Повітряний фільтр між замінами компресором продуваю. В своє авто важчого грузу ніж 4 пасажири ще не було. Фльтри беру весь час кнехт. Тормозні колодки уже 60 тисяч а то й більше їздять без заміни в мене, а це про стиль їзди повинно щось та сказати, так як їзда не тупо по трасі. А те що мені по барабану що арки в багажнику не обшиті і т.д. то технічним характеристикам авто це по барабану. Так що відношення до авто досить таки хороше.
    Погане відношення до авто скоріше в того хто роками їздить з маховиком-тарахтуном :)))
     
  19. Uropb

    Uropb Досвідчений

    Messages:
    602
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    KIA SORENTO
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    White
    #99
    Вообщем, за красный Кед хозяин просит 10500 у.е., даже готов дать отсрочку. Но для меня это нереально.
    Буду всё таки досматривать белый - т.к. мне в нём всё устраивает, вопрос остается на сколько серьезно убит мотор.
    Говорил сегодня ещё раз с продавцом: вчера, после нашей встречи поехал к знакомому мотористу, с его слов, все работает, тяга есть, компрессия есть.
    Скорее всего проблема в головке (необходим ремонт или замена) ну и что то про направляющие клапанов говорил, я в этом не сильно понимаю.
    Хочу в понедельник договорится проверить её на СТО и узнать во сколько выльется ремонт и какие могут быть последствия. Да и что то ещё может всплывёт. Тогда можно будет снизить цену. Обсуждаем
     
  20. Yuran

    Yuran Старожил

    Messages:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Та навіть може якщо і реально, та за 1.6 таких років це дорогувато, і не у відстрочці справа напевно.
    Я б все-таки рекомендую все одно не зациклюватись на цьому одному варіанті чисто тому що він в Києві і що в нього є на задньому ряді ремні безпеки.
    Головне це: щоб кузов був без серйозних дефектів ( щоб геометричних дефектів не було, щоб був рівний і т.д.), якщо будуть там десь дрібні підкраси, бампер замінений/царапнутий то це фігня, багато де можна догнати чи хтось може догнати. А от мотор краще щоб був живий. Пошукайте ще варіанти, ремні безпеки добавити на задній ряд не проблема, взагалі-то не дорого навіть купити нормальні сидіння на зад типу від Турана чи Пасата чи від інших авто. Може бути й головка десь тріснута, та щось мені важко уявити як це в Кадді головкою вдарити. Знайомий Passat CC пригнав собі кілька років назад, головка була вдарена знизу, тріщина, міняв, так йому заміна головки не дешево обійшлась.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page