1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

замена масла на 5-ке (механика)

Тема у розділі 'Трансмиссия', створена користувачем Володимир, 21 лис 2014.

  1. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,580
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    #81
    Що VAG що у Форд що в ланосі 1,5 масло в МКПП розраховане на весь термін експлуатації КПП.
    Якщо вірити інструкції. Я в жодній машині своїй не міняв. І не буду. І М Х О
    На заводі як правило залито в КПП масло краще ніж продається в роздріб.
     
    shurikk42 подобається це.
  2. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #82
    @AndRi Y KO, НЕ міняй, але і нікому не радь подібного. Ті, хто займаються коробками тобі можуть показати, що і як там "не міняти". І звідки в тебе довіра з'явилась до VAG і FORD ?! В них ціль - лише заробити гроші. Якщо вмре коробка від масла - то винен ти, а не вони! Так що не роби так.
     
    shurikk42 та morphius подобається це.
  3. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,580
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    #83
    Подивись фото в цій темі вище - пробіг 120 тис - масло ще як мінімум 120 тис можна було б не міняти...

    Ти ж сам кажеш що не бачив заміни крім поштовика... То для чого лізти в коробку якщо вона працює добре???

     
  4. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #84
    Ну да, коробка в сборі дешевше, ніж нещасне масло поміняти.
     
    shurikk42, vitluts та morphius подобається це.
  5. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,580
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    #85
    Назви хоча б один випадок щоб МКПП ломались від того що не міняли масло?
    В 99% МКПП ламається від неправильної експлуатації.
    Якщо VAG інженери заклали ресурс 500 чи 1000 тис км в КПП і масло розраховане на цей термін.
    То якщо ти будеш міняти кожні 60-120 тис км масло в КПП, то вона від цього не прослужить 2000 тис км...
    Чи ти вважаєш що німці тупіші за тебе і за мене?
     
  6. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #86
    Подивись на ситуації з ВАГом і скажи, що вони розумні і машина надовго? твої думки - це більшість власників VAGa так рахують, а потім дивуються ремонтам. Так що ти зовсім НЕ переконливий.
     
    morphius подобається це.
  7. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,580
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    #87
    Я не про VAG загалом а про МКПП зокрема. Так, в DSG і класичному гідротрансформаторі масло і фільтр коробки потрібно регулярно кожні 60 тис км міняти. А в МКПП ні.

    Що скажете?
    Ghost
    soulboy
    jorjik
     
  8. soulboy

    soulboy Досвідчений

    Дописи:
    674
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Кировоград
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    180
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    белый
    #88
    Да, регламент в DSG каждые 60k замена масла и фильтра.
     
    shurikk42 та no name подобається це.
  9. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,580
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    #89
    На октавії міняв масло в коробці за 450 тис км?
     
  10. soulboy

    soulboy Досвідчений

    Дописи:
    674
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Кировоград
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    180
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    белый
    #90
    Да, когда меняли сальник, но какой пробег был на тот момент я не помню. Три года назад.
     
  11. jorjik

    jorjik Старожил

    Дописи:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    #91
    На мои мысли рассчет ВАГа следующий:
    кадди - рабочий конь. Отработать вложенные деньги должен за 3-4 года (200-300 тыс.км.). За это время с КПП без замены масла теоретически ничего страшного не произойдет. После - проблемы невезучего покупателя.
    Наши с вами задачи - максимально продлить жизнь авто за РАЗУМНЫЕ деньги. Я буду менять масло в КПП.
     
    VZaya, shurikk42, Перебийніс та 7 іншим подобається це.
  12. saxon

    saxon Старожил

    Дописи:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    #92
    ...а учитывая,что гарантия длится 100 тыс или 2-3 года - зачем ИМ "заморачиваться" с заменой масла в КПП...:p
     
    shurikk42, morphius, jorjik та ще 1-му подобається це.
  13. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,580
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    #93
    То що ви радите міняти мастило в МКПП? І як часто?
     
    shurikk42 подобається це.
  14. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #94
    Сам стикнувся з тим що різні виробники мають різні рекомендації те, що щодо заміни масла в механічній КПП. От автомат/ДСЖ - інша справа. Там - міняти однозначно......
    Як дуже нема грошей - хоч би зляйте, перевірте на наявність бронзових або інших мелкодисперсних металічних частин та заливши заново перевірте рівень....
     
    morphius подобається це.
  15. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    #95
    В сервиске от элантры рекомендуемая замена масла в МКПП раз в то ли 100, то ли 150т. или 3 года - что наступит раньше.
     
    shurikk42 та no name подобається це.
  16. saxon

    saxon Старожил

    Дописи:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    #96
    Конечно же,клиентам я меняю масло в КПП (мне это в первую очередь экономически выгодно,как механику)...каждые 30-40 тыс.
    Кто хочет испытать "Лонг-Лайф" на себе,советую не мыть ягодицы и не менять трусы в течении месяца.Гарантирую,что Вы не утратите физиологических особенностей своего организма...прищи на жопе не являются гарантийным случаем...:)
     
    Сергей2008, Денис VW, shurikk42 та 11 іншим подобається це.
  17. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,580
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    #97
    Ну це не коректне порівняння, але метафори я оцінив )))

    І все ж чи відомі вам випадки пробігу 300 - 500 тис км на МКПП без заміни мастила?
    Зрозуміло, що СТО і механікам вигідно міняти, але чи це конче необхідно,
    І чому німці і поляки пишуть що мастило в МКПП розраховане на весь термін експлуатації?
    Корейців і японців поки до уваги не беремо...
     
    shurikk42 подобається це.
  18. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,005
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    #98
    розкажу свою історію!
    коробка в мене "гуділа" при 75-80 км/год на 5-тій передачі:mosking:(без коментарів)
    пробіг 216000 км масло не мінялось - рівень в нормі!
    так ось знімалась коробка (переверталась на 360 градусів) і тепер все ОК!
     
  19. jorjik

    jorjik Старожил

    Дописи:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    #99
    Ах, Одесса! Браво, Саксон))))))
    Чуть колени от смеха не описал!
     
    no name, Ghost та saxon подобається це.
  20. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,580
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    Моя думка така: якщо все працює і нічого не гудить, не стукає, то нема чого туди лізти.
    У випадку з МКПП як і з двигуном - не треба заважати авто працювати.

    Хтось міняє мастило в двигуні кожні 10-15 тис, хтось 30, хтось 5-7.

    Так і з МКПП - нічого вічного немає. У всього є свій ресурс. Заміною мастила в коробці ресурс можна продовжити на 10-15%. ІМХО.
    Перше повідомлення: 21 жов 2015

    Нове повідомлення: 21 жов 2015
     
    shurikk42, Shansss та Lvivgaz подобається це.

Поділитися цією сторінкою