1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення

замена масла на 5-ке (механика)

Тема у розділі 'Трансмиссия', створена користувачем Володимир, 21 лис 2014.

  1. Moisey_UKR

    Moisey_UKR Новенький

    Дописи:
    26
    Область:
    Черкаська
    Місто:
    Черкаси
    Модель:
    Caddy 3
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Білий
    Тобто я так розумію що Ви злили якусь кількість мастила (умовно стілки скілки злилося),а залили свіжого від 1.7 до 1.9 літри.Я правельно зрозумів?
    Я до того все це пишу,аби зрозуміти в який спосіб та яку кількість мастила зливали іньші власники тобто форумчані.
    Просто перевищення рівня,це так само не дуже добре як і недолив.
    Від викидання через сапун,до витискання сальників при пепеливі,а от при недоливі я так розумію з конструктиву цієї КПП це загрожує голоданням синхрону та муфти на 5 передачі.
    Вибачте може десь перегнув.
     
    Taras72, GORA та achtung подобається це.
  2. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    1,952
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Невірно сказано, правильно - дуже недобре.
    Переливати категорично не можна.
     
  3. l_Operator_l

    l_Operator_l Учасник

    Дописи:
    146
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Двигун:
    1.4i (BUD)
    Рік випуску:
    2006
    Хлопці, чесне слово, у вас тут якась ну зовсім дивна дискусія. Заміна оливи в коробці принципово нічим не відрізняється від заміни інших рідин: злив по максимуму, що злилося, налив до рівня нової оливи і катай на здоров'я. Чи ви, якщо написано в мануалі , скажімо, 7 літрів антифризу, то будете заливати саме стільки, нехай навіть з бачка половина вильєтьбся? Всюди потрібно керуватись не лише мануалами, а й здоровим глуздом.
     
    RMX та Moisey_UKR подобається це.
  4. Дима7

    Дима7 Перевірений

    Дописи:
    405
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    И что будет?)
     
  5. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Дописи:
    1,353
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    Moisey_UKR, Я Вам выложил фото с мануала ,масло сливается все если оно там есть, у всех сливается у Вас нет , может Вы что то делаете не так .
    Перше повідомлення: 8 вер 2020

    Нове повідомлення: 8 вер 2020
    l_Operator_l, похоже Вы не в теме )))


    Нове повідомлення: 8 вер 2020
    И потом такие люди говорят КПП гавно )))
     
    Lvivgaz подобається це.
  6. Діхтярук Ігор

    Діхтярук Ігор Гість клубу

    Дописи:
    9
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW Golf VI Variant
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Доброго дня панове! Планую заміну масла в КПП тому і назріло декілька питань.
    1. Зайшовши на сайт побачив там два види масла Castrol Syntrans Transaxle 75W-90 (фото додаю). Одне з маркуванням GL-4+ і має допуск тільки VAG, а друге -Universal Plus GL-4 / 5 MT-1, і має допуски інших. Тому виникає питання чи є різниця яке з них використовували, чи краще вибрати лише перше з допуском VAG? Можливо хтось використовув і може порадити що краще?
    2. Почитавши дану тему я так і не зрозумів треба заливати стільки скільки злилось (наприклад 1,5л) чи заливати строго 1,7л?

    Авто Golf 6 1.6tdi CAYC, КПП LUB, пробіг одометр показує 195, причини для заміни масла в коробці дещо туговате включення 1 та 2 передач.
     

    Вкладення:

    Останнє редагування модератором: 5 кві 2021
  7. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,329
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    советую лить в коробку только оригинал https://m.etlib.ru/tehdata/data?id=64561
     
    Алеx777 подобається це.
  8. adminavto

    adminavto Старожил

    Дописи:
    1,093
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Модель:
    Skoda Octavia
    Двигун:
    1.6i (BSE)
    Потужність, л.с.:
    75
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    білий
    Специфікація масла для цієї КПП - VW TL 525 12
     
    ОЛЕКСАНДР подобається це.
  9. Moisey_UKR

    Moisey_UKR Новенький

    Дописи:
    26
    Область:
    Черкаська
    Місто:
    Черкаси
    Модель:
    Caddy 3
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Білий
    Діхтярук Ігор, Доброго Здоров'я
    Я спочатку залив стільки скільки злив,здається літри півтори.
    Проїхав трохи,таке враження було наче десь синхрони з муфрами на сухо працюють.
    Долив до 1.75 літра.Все стало Ок.
    Пройшов рік.Все сухо,тихо.
    Мастило лив Dynamik GL4-5
     
  10. XAXOJI

    XAXOJI Перевірений

    Дописи:
    306
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Новий Буг
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Сірий
  11. Діхтярук Ігор

    Діхтярук Ігор Гість клубу

    Дописи:
    9
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW Golf VI Variant
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    порився на сайтах і не можу знайти в наявності такого масла, більш поширеним є G 055 512. Вони часом не є взаємозаміняємими?

    Дякую, мабуть буду такої ж схеми притримуватись.
     
  12. adminavto

    adminavto Старожил

    Дописи:
    1,093
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Модель:
    Skoda Octavia
    Двигун:
    1.6i (BSE)
    Потужність, л.с.:
    75
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    білий
    OE G 052 512 A2 = G 055 512 A2
     
  13. Діхтярук Ігор

    Діхтярук Ігор Гість клубу

    Дописи:
    9
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW Golf VI Variant
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Дякую всім за відповіді! З вибором масла визначились. Також хотів ще поцікавитись присадками в КПП.. хтось юзає таке? і чи треба воно взагалі?
     
  14. Moisey_UKR

    Moisey_UKR Новенький

    Дописи:
    26
    Область:
    Черкаська
    Місто:
    Черкаси
    Модель:
    Caddy 3
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Білий
    Діхтярук Ігор,
    Змінюйте мастило раз на 50 тисяч на нормальне якесь та не морочте собі голови
    Але це моя особиста думка
    На всій техниці яка є в мене, я наприклад ніколи не додавав в мастило ніяких присадок,ні в мотори,мости,коробки.Чисте мастило та своєчасна його заміна.
    А там робіть як Вам по душі.
     
    Денис VW подобається це.
  15. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Дописи:
    1,353
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    Діхтярук Ігор, Тут дело веры ,кому что, можно лить можно не лить, я залил разницы не особо заметил.
     
    Noble подобається це.
  16. Taras72

    Taras72 Учасник

    Дописи:
    119
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Борислав
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Срібний
    Юзаєм,юзаєм...залий присадки спокійніше буде!
     
    Sco19 та Денис VW подобається це.
  17. Sco19

    Sco19 Новенький

    Дописи:
    24
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Caddy 3
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Присадками користуюсь быльше 10-ти років.
    Колись була ER.
    Зараз SMT2.
    Це кондиціонери металлу(не ревіталізанти).Не панацея але життя вузлам подовжують.Перевірено.
     
    Taras72 подобається це.

Поділитися цією сторінкою