1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

витрата газу в Ecofuel

Тема у розділі 'Метанові двигуни / Метановые двигатели', створена користувачем Goust, 24 лип 2015.

  1. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Обманка должна быть самодельная, у меня стоит всё работает
    Перше повідомлення: 11 лис 2020

    Нове повідомлення: 11 лис 2020
    Уже почти год. Фото ката и резонатора мои. Потрачено много времени на эксперименты, поэтому обманку надо делать только самому потому что если это делать на сервисе никто не будет много раз экспериментировать. И опыта с такими авто у них нет, а на бензиновом ваге работают обычные обманки 2 мм отверстие. Для экофуел её надо переделывать.
     
    Останнє редагування: 11 лис 2020
  2. RMX

    RMX Перевірений

    Дописи:
    341
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Колір:
    ремонтирую Teleflexы
    А как переделывал?
    Отверстие надо больше или меньше?
     
  3. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Меньше, переделаю фото и сброшу, бо не грузит
    Перше повідомлення: 11 лис 2020

    Нове повідомлення: 11 лис 2020
    Вот, только ещё меньше, самая маленькая что получится сделать.
    Такого размера работает с неоригинальным катом, без ката надо ещё меньше, потому что с таким отверстием ошибка то появляется, то пропадает.
     

    Вкладення:

  4. Sergej_uz

    Sergej_uz Новенький

    Дописи:
    22
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    vw caddy109
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Скільки коштів пішло на всі ці переробки?
    Впевнений, дешевше очистити і відновити оригінал! Я особисто платив 2500 плюс пересилка!
     
  5. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Восстановить катализатор не возможно, его мойка если мотор не ест ведрами масло ничего не даст.
    Если уже загорелась ошибка низкая эффективность, то мойка точно не поможет.
    Очистить я понимаю что делают, хотя это бесполезно, а что значит восстановить? Объясните что вам с ним делали, или как описали процесс?
    За что конкретно платилось 2500?
    Что касается моего варианта без катализатора, обманка 70грн и резонатор с гофрой 1000.
    Перше повідомлення: 11 лис 2020

    Нове повідомлення: 11 лис 2020
    Ну и без катализатора совсем запах конечно есть небольшой, особенно при работе на бензине, с неоригинальным катализатором этот запах немного уже подкисленный, Но не такой как на оригинальном. Поэтому если заводской вышел из строя и не хочется чтобы был запах, можно купить неоригинальный ремонтный кат, но ошибку придётся тушить обманкой.


    Нове повідомлення: 11 лис 2020
    Мне ещё интересен такой момент, чтобы на этой модели катализатор посмотреть именно впереди, где он разрушается и заплавляется, нужно либо залезь туда эндоскопом, либо отрезать его от приемной трубы, больше вариантов нет.
    Так вот, перед тем как отправлять его на мойку, оценивали его состояние?
     
    Жека сумы подобається це.
  6. Жека сумы

    Жека сумы Учасник

    Дописи:
    270
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    білий
    Сколько проехал на промытом кате?
     
  7. Sergej_uz

    Sergej_uz Новенький

    Дописи:
    22
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    vw caddy109
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007

    Ось посилання на компанію де я виконував роботу по очищенню, результатом задоволений, чистив на турані 2.0, проїхав десь 40 тис., потім продав авто...


    Нове повідомлення: 12 лис 2020
    +/- 40 тисяч, потім продав автівку.
     
  8. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,137
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    В мене таке враження, що вони не розрізняють сажовий і каталізатор.
    Але думаю, що роблять це навмисне.
    Просто заробляють гроші на довірливих клієнтах :)
     
    Останнє редагування: 12 лис 2020
    RMX та Sasha dnepr подобається це.
  9. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    achtung, От я шось тоже дивлюсь) хлоп в рекламці каталізатор сажевиком назвав, тай видно шо на відео сажевик з трубками а не каталізатор)
    Нє ну я розумію шо на дізелі без каталізатора сажовик не працює і бла бла бла... але ми ж про екофуль говоримо вроді... тут каталізатор або нормальний або сплавився від газ в полас режимів=)
     
    Sasha dnepr та achtung подобається це.
  10. Sergej_uz

    Sergej_uz Новенький

    Дописи:
    22
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    vw caddy109
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Тут козаки, як у приказці: кожен Іван - має свій план!
    Подобається вирізками і кулібінством займатись - ніхто не взмозі заборонити, а комусь в пріоритеті максимально дотримуватись заводських налаштувань авто з економією бюджету звісно...
     
  11. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    Sergej_uz, Я згіден, хто як хоче так і робить, можа хоч новий кат поставити.
    Моє питання тільки в тому від чого мити кат, і як саме він забивається на екофулі...
    На мому досвіді тільки оплавлення і розсипання каталізатору зустрічались.
    Це ж як має коптити або жрати масло мотор щоб природний газ закоптив сажею кат так шоб його треба було мити...
    Хоча всяке буває, і є якісь нюанси
     
    achtung подобається це.
  12. Sergej_uz

    Sergej_uz Новенький

    Дописи:
    22
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    vw caddy109
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Якщо логічно підійти до цього процесу (очищення), то його треба робити не тоді коли кат, вийшов з ладу а хочаб один раз на 70 тис, при якійсь заміні мастил і фільтрів, просто ніхто цього не робить і робити не буде(
    В тому ролику, він в принципі все правильно говорить, кат - це один з фільтрів авто який теж потребує обслуговування! Тільки не тоді коли він уже здох!(
     
  13. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,137
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    ні, неправильно.
    не плутайте сажовий фільтр і каталітичний нейтралізатор.
    Хоча в будь-якому випадку не передбачене обслуговування ні одного, ні другого.
    каталізатор в процесі роботи не накопичує нічого і чистити там нема чого.
    А сажовий фільтр працює інакше. але це не має жодного відношення до цієї теми:rolleyes:
    Перше повідомлення: 12 лис 2020

    Нове повідомлення: 12 лис 2020
    насмішили:D:D:D:D:D
    німці навіть паливний/повітряний фільтр не так часто міняють..
    Промивання сажового можна порівняти з пранням повітряного фільтра :mad:
     
    Останнє редагування: 12 лис 2020
    Sasha dnepr, Іван Кубара та Чилик подобається це.
  14. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    achtung, ~німці навіть паливний/повітряний фільтр не так часто міняють..~ о то ше ті скупердяї... раніше думав що вони всьо чотко, по регламенту а тепер бачу шо вони на машині пердолять аж за вухами клацає і вкладують по мінімуму, лиш би ціну відбити а потім сплавляють подальше, наприклад в неньку Україну=)

    Sergej_uz, можливо каталізатор і може забитись, але на це треба особливі умови. Наведу приклад - в мене перед кадіком був фіат добло, метановий, він жрав масло ведрами бо я їздив на великих обертах, пробігу було під 400к. Пропала тяга, думав каталізатор - зняв колектор бо італійські засранці його сумістили з колектором... а він чистюсінький. Тому і висуваю думку що каталізатор на метановому коні мити це дивно.
    Каталізатор це ж звичайний друшляк з сотами десь 1 мм на 1 мм, на стінках яких платинове напилення. І шоб 1 міліметрову дзюрку вихлопом забити то ше треба сииильно постаратись. Тим більше, що на метані температура вихлопу більша, і каталізатору легше доокислити С0 до С02

    От сажовик - да, в нього конструкція така щоб ту сажу затримувати.

    П.с якщо є хоча б фотки забитого каталізатора на метановому бричані, то згоджусь... можна мити...


    Але все таки каталізатору лиш одна річ допоможе - болгарка))))
     
    Останнє редагування: 12 лис 2020
    boldysh та Sasha dnepr подобається це.
  15. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Вот я ж за что и спрашивал, прежде чем мыть его смотрели от чего моют.
    Он разогревается на экофуеле так что там всё сгорает, бывает и сам катализатор:), как у меня, одни куски оплавленные.
    Просто перед мойкой можно оценить было его состояние, но для этого нужен эндоскоп, может он уже разрушается, смысл его мыть.
    И я не вырезал кат, у меня он сгорел и я купил новый, ездил с ним, сейчас езжу без него, так скажем эксперименты провожу как с ним, а как без него.
     
    boldysh, RMX та Іван Кубара подобається це.

Поділитися цією сторінкою