1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. с 10 июня по 10 июля 2019г. освобождаются от платы за проезд по платным автомобильным дорогам Беларуси автомобили до 3,5 тонн и буксируемые ими прицепы.
    Приховати оголошення

автомобиль отказывает в движении на всех режимах акпп, после долгого простоя авто без использования

Тема у розділі 'Трансмиссия', створена користувачем Roman23, 12 лип 2019 о 00:27.

  1. Roman23

    Roman23 Учасник

    Дописи:
    199
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Казатин
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Серебристый металлик
    #1
    Добрий вечир. Маю одне питання, дуже важливе для мене, був би вдячний за змистовну и конкретну видповидь!!!) Сьогодни перший раз за рик и один мисяць, мав можливисть запустить машину: Кадди 2011 рик, 1.6 tdi, dsg 7, машина запустилась добре, АЛЕ при включенни в будь який з цих режимив "R" "D" "S" машина нияк не видреагувала, просто не иде. При натисненнини на пидалю акселлератора, обороти ростуть максимально до 1.2 але машина не зрушуеться з мисця. В режими "P", "N", обороти ростуть нормально як и раньше. Маю Васю диагноста, ним просканував и ось що мени вискочило :

    P.S останне фото, скриншот, знайшов на форумах, у людини точно така проблема як и в мене 1 в 1. Тильки то на гольфи. Те що миг я провирити, то тильки запобижники, дивився провиряв вони не сгоривши. Дякую.
     

    Вкладення:

    Останнє редагування: 12 лип 2019 о 15:36
  2. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    5,628
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    #2
    заміна/підзарядка АКБ - пробували?
     
  3. Roman23

    Roman23 Учасник

    Дописи:
    199
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Казатин
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Серебристый металлик
    #3
     
  4. kary

    kary Учасник

    Дописи:
    346
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.2TSI (CBZA)
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2028
    Колір:
    веселий
    #4
  5. sage64

    sage64 Учасник

    Дописи:
    214
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    #5
    Roman23, машина може заводитись при напрузі АКБ і 10W, а судячи з ваших помилок напруги АКБ не вистачає, просто перевірте тестером напругу, якщо менше 12W зарядіть, а потім дальші копати, штекера що йдуть на коробку, окислення.
     
    Останнє редагування: 12 лип 2019 о 16:06
  6. Roman23

    Roman23 Учасник

    Дописи:
    199
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Казатин
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Серебристый металлик
    #6
    коли машина працюе вид "АКБ" то дае 12,5v якщо вид гиниратора то росте до 14v. Сьогодни перевиряли.
     
  7. kary

    kary Учасник

    Дописи:
    346
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.2TSI (CBZA)
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2028
    Колір:
    веселий
    #7
    sage64, автор вказав_ машина запустилась добре, АЛЕ при включенни в будь який з цих режимив "R" "D" "S" машина нияк не видреагувала, просто не иде. При натисненнини на пидалю акселлератора, обороти ростуть максимально до 1.2
    До чого тут напруга? На платі мізків КПП від сирості зіпсовані контакти, потребують перепайки.тому вона не реагує на важіль ПП. Якщо ТС самостійно не може цього зробити, - шлях тільки до майстерні з ремонту АКПП чи знайомих електронщиків/радіолюбителів. Все це (щодо перепайки опорів/тразисторів нагрівальних елементів ТЕН) проходили під час встановлення розумних РТС.
     
  8. Roman23

    Roman23 Учасник

    Дописи:
    199
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Казатин
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Серебристый металлик
    #8
    Але чому тоди педаль газа реагуе нормально в режимах P,N обороти набираються до максимуму.
    Маю таке питання, де знаходиться плата мизкив акпп, и чи мий батько який е радиолюбитель и дуже добрий електрик, але не по машинах, чи можливо самому перепаяти ци контакти якщо виясниться що проблема в цьому? Чи тильки до СТО?
     
  9. kary

    kary Учасник

    Дописи:
    346
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.2TSI (CBZA)
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2028
    Колір:
    веселий
    #9
    Roman23, комп авто бачить несправність мізків АКПП. Тому блокує підвищення обертів двигуна при вмиканні будь-якої передачі. На нейтралі - ні.
    Можливо Вам краще звернутися до фахівців, не кожна СТО візьме на ремонт АКПП.
    Для розвитку можна переглянути тут
    https://www.drive2.com/l/8566250/
    https://www.drive2.com/l/7876077/
     
    miki_ua подобається це.
  10. miki_ua

    miki_ua Професіонал

    Дописи:
    6,160
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #10
    Можно слово?
    Парни, ДСГ7 с сухими сцеплениями славятся лопнувшей плитой мехатроника ( не плАтой а плИтой).
    Это алюминиевая площадка в которую вкручивается так называемый гидроаккумулятор. Не имея давления масла - не имеем переключения и соответственно работы коробки.
    Плиты мехатроника пытаются заваривать, пытаются менять - помогает до следующего раза и стоит космических денег
    Как вариант решения проблемы -ремонтный комплект kinergo .
    Загуглить несложно
    Представляет собой ремонтный гидроаккумулятор с стальным стаканом, устанавливаемым в поврежденную плиту (чуть меньший по диаметру). Разбора коробки полного не требуется. Попадаешь всего на масло для мехатроника и сам комплект.
    Скорее всего диагноз подтвердится - тогда это Ваш выход как порешать все за 200 а не за 500-700$
     
    Jetta Vlad подобається це.

Поділитися цією сторінкою