1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Якщо не знайшли профільну тему - Запитання загального характеру про Caddy.

Discussion in 'Информация, советы, помощь' started by Vipop, Mar 27, 2014.

  1. Liverpool

    Liverpool Новенький

    Messages:
    20
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    білий
    Magnat, дякую! буду трохи підкований. Тільки я не до кінця розумію процедуру "райберить" Це тіпа нада підточувать? Холодна сварка на багато гірше? "по їх-же словам такої хімії хватає на пів року-рік головне як їздити та не перегрівати. Ну оце така картина маслом." переключаю передачі в районі 2-2,5 тис.. І скільки десь така робота потягне грн.? Прокладки під форси ж нові купляються?
     
  2. Andrey_ns

    Andrey_ns Досвідчений

    Messages:
    866
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Blakc
    таке питання ,знаю що дизиля бояться великих обертів ,знайоми кажуть що треба крутить бо турбіну вложиш що хто скаже?
    і хто як їздить ,я розумію є що як черепахи а комусь режим педаль у пол.одним словом розкажить .
     
  3. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Messages:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    90-120 - це 1,9 tdi. крейсерська їзда
     
  4. Magnat

    Magnat Учасник

    Messages:
    265
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    51
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Білий-ну коли помию.
    Ну картинок умене нема,спробую на пальцях пояснити.Коли продуваэ прокладку під форсункою то високотемпературні гази прориваються роблячи в місці прилягання форсунки до головки канали(пропалюють) ось в такому випадку нада райберить( райбер-типа таке свердло яким рівняється місце щоб видалити пропали). НО-райберать тільки в випадку коли вже просто заміна прокладок недопомогає.В твому випадку якщо нема продувів можно обійтись просто заміною прокладок(точніше скаже майстер). ХОЛОДНА СВАРКА-процедура слідуюча::: коли є пропали то їх просто рівняють(затерають)холодною сваркою ,щоб не райберить, а гроші беруть як за хороший ремонт,но вона з часом вигорає(як експлуатувати: перегрів.великі нагрузки, і тд.)цю херню нераджу робити нівякому разі(з кожним разом пропалів стає більше,а потім заміна головки) По цінам на сьогоднішній день точно не скожу но з пів року назад в неті налазив на комплект покладок з болтами -200-300гр. но це фірма,аналоги були дешевше.А скільки майстер візьме за заміну прокладок -незнаю,все по машині стараюсь робити сам(були з кулібиними- "разногласія") та й сплю без бумки що мене обїгорили.
     
  5. Ora90

    Ora90 Учасник

    Messages:
    290
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    BlacK
    Підскажіть в чому може бути проблема, заклинив задній лівий супорт?
     
  6. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,653
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    направляющие заржавели..
     
  7. Usike

    Usike Спеціаліст

    Messages:
    3,714
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Потужність, л.с.:
    175
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Чорний
    Megatrans, Допиши - только это проходил :)
     
  8. Ora90

    Ora90 Учасник

    Messages:
    290
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    BlacK
    Megatrans, Допиши - только это проходил :)

    Непонял?)
     
  9. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Messages:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    Это они о своем.Делал Женя свои.
     
  10. Костя

    Костя Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    Сегодня напоролся на скрытый пенёк. :( :( :(
    Оборвал нахер радиатор охлаждения дизтоплива и трубки. Радиатор надо менять однозначно. Колеги помогли, состыковали оборванные трубки. Завели двигло. Топливо потекло из лонжерона в котором проходит трубка от корпуса топливного фильтра. Значит еще где в другом месте нарушена целосность трубки. Нашли 4 метра шланга, откинули от корпуса фильтра трубку которая протекает в лонжероне и состыковали на прямую по временной схеме.
    Короче влетел капитально. :cry: :cry: :cry:
    БРАТЫ!
    Подскажите, помогите. Нужен рабочий радиатор охлаждения дизтоплива и скорее всего комплектный с трубками!
    ХЭЛП МИ ПЛЫЗ!!! :? :? :?
     
  11. jorjik

    jorjik Старожил

    Messages:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    Чо это они боятся оборотов???
    Я себя ограничиваю после 3500-3700 об/мин. Дальше смысла нету: максимальный крутящий момент пройден, начинается пережигание топлива.
    Касаемо мотора БЛС - нужно крутить по нескольким причинам: капризная система смазки мотора обязывает давать обороты мотору=производительность масляного насоса..., система РОГ не прощает "тошнилова".
    Оптимальными долговременными оборотами для себя считаю от 1800 до 2400 об/мин.
     
  12. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    jorjik, максимум можно = 4200об/мин ( и то до 4 передачи, на 5 - врятли докрутить), но смысла в этом нету..
     
  13. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    acerbuss, задняя часть выдержит, решай вопрос с передней ( там шпилька такая тонкая такая!)
     
  14. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    acerbuss, :good: :crazy:
     
  15. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Messages:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    acerbuss, а що там мудрить? приварити понадійніше + зафіксувати без "болтання". Багато хто ховає так балони, це норма. Але боюся я цих круглих турецьких. На моїх попередніх жигах такий стояв. Так коли його тестували, він як БА-БАХХХХХХХХХХ

    добре що для цього використовують спеціальні камери. Тож поставив я наш , Дніпропетровськкий балон і іздив спокійно.
     
  16. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    acerbuss, мудруй переднє кріплення, заднє - можна болтами регулювати!
     
  17. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Messages:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Про баллоны - тороидальные и не очень.... :lol:
    НА самом деле турки(если это атикер) не так плохи, как кажется. Но, конечное, литва(артама), харьков(харпромтех) или белорус(Новогрудок) предпочтительней.
    "БЕЗ ВОПРОСОВ" - берите польский STAKO: stako.pl
    Вот там вопросов нет: и сварные швы качественные, и прогрунтованы не только снаружи, но и внутри. И мусора в них нет: кусок проволоки полуавтомата, окалина и т.п.
    Почему "порвало" - ХЕЗ. Но для того испытания и проводят. Хотя - все знают - в мультиклапане есть предохранительный клапан по давлению (пожарный) который при избыточном давлении стравит лишнее через вент.коробку и трубки наружу.
    Для КЕДа правильно будет присматривать полнотелый тор, с внешней горловиной...
    А насчёт крепежа.... Я бы не поленился и сделал 4 отверстия, положил в "желобки" пола 2 "дэбэлых" полосы и крепил бы баллон именно так. Своё спокойствие дороже.
    В таком случае лыжу продать, деньги - пропить
     
  18. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Messages:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    :wall: :lol: :lol: :lol: :lol:
    Кнопка называется printScreen. на ноутах часто нажимаетс совместно с Fn.
    Картинка в буфер помещается.
    Дальше - вставляешь в Paint и сохраняешь как JPG
    :hi:
     
  19. ACERBUS

    ACERBUS Старожил

    Messages:
    2,840
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY BiTurbo
    Потужність, л.с.:
    900
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2257
    Сергій плюється, коли дисковий простір сайту засир ...
     
  20. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Messages:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    acerbuss, по перше, балони є різні, можна пошукати розміри. По друге, так мож і відрихтувати лижу, якщо пару см туди-сюди. Як?, :crazy: береш кувалду, ну а далі сам знаєш

    А фотки я викладую через gmail, без проблем.

    Балони різні бувають, бери якісний
     

Share This Page