1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Якщо не знайшли профільну тему - Запитання загального характеру про Caddy.

Тема у розділі 'Информация, советы, помощь', створена користувачем Vipop, 27 бер 2014.

  1. Ramchik

    Ramchik Учасник

    Дописи:
    291
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Гайсин
    Модель:
    Caddy Combi
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    белый
    Ребята,немогу найти ссылку магазинчика по реле времени,упраление дальным светом фар на 50%,светом салона и тд.,кто-то высталял,непомню в какой теме.
    Уже нашол :D
     
  2. Ghost

    Ghost Старожил

    Дописи:
    1,485
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Ялта
    Модель:
    VW Caddy MAXI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Salsa Red
    Димон13, если вам подходил 178, его и ставьте.
    У 228 другая конструкция.
    Все нормально.
     
  3. sanek

    sanek Новенький

    Дописи:
    12
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    Чорный
    добрый вечер,подскажите хороший ремень,ролики,помпа,для замены после покупки пригнан, авто кадди 1.9тди 2010г,77квт,Спасибо!!!
     
  4. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    sanek, оригінал буде хорошим. все інше - на Ваш розсуд
     
  5. Прораб

    Прораб Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    3,253
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    VW CADDY KOMBI
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Flanel Gray
    А кто знает объем охлаждающей и тормозной жидкости в системе?
     
  6. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    Прораб, Тормозная - для замены хватает ровно 1л, охлаждайка - всего 8л, заменяется только 5.5л.
     
  7. Прораб

    Прораб Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    3,253
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    VW CADDY KOMBI
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Flanel Gray
    VWDRIVER, Дяка
     
  8. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    Прораб, :drinks:
     
  9. Liverpool

    Liverpool Новенький

    Дописи:
    20
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    білий
    Я знову ж з тією ж самою проблемою (689 Liverpool » 22.07.2014, 10:20 /viewtopic.php?p=16377#p16377). Зняли бак, вийняли насос, злили соляру. Результат - насос був замуляний (темно-грязнуватий трохи, можна було малювати по пластмасі). Решітка, що бід насосом, практично чиста, декілька мусоринок. Соляра чиста. Сам бак, на думку фахівця, теж був не грязним, в порівнянні з іншими, які йому приходилось знімати. Продіагностував насос в ємкості із солярою, качає, але напевно недостатньо продуктивно і з меншим тиском. Сказали, що треба міняти насос в баці, кажуть що 99%, що проблема в ньому. Зараз шукаю цю запчастину, але мене хвилює наступний факт: боюсь "рецидиву". Якого ж неа він "підздох"? Солярку залили ту саму, бо вона чиста. топливний фільтр стоїть той самий, але клапани, як я казав погано тримають "обратку". Як гадаєте, чи може є тут досвідчений моторист, можна сміло ставити насос і не міняти топливний фільр, саму колбу із клапанами, їхати із тією ж самою солярою? Боюсь "рецидиву" а міняти все "на всякий случай" не має можливості... Допоможіть будь-ласка!
     
  10. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Liverpool,

    а як це вони перевірили що качає він слабо? Насос або працює або ні. Може, звичайно бути що там якась мембрана гавкнулася, але якщо він робочий, то я б дав йому просратися, мож мул і всяке г не дає йому нормально качати і після цього вже прийняв рішення на заміну чи ні.
     
  11. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Дописи:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    Взагалі я бачив що міряли якось давлення на паливній рампі.
     
  12. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    андрей львов, про те як перевірити який тиск дає насос я то знаю. А як це робили проффесіонали. Дуже часто проблема саме в цьому
     
  13. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Дописи:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    Да манометром проверяли-только надо значение знать.
     
  14. Liverpool

    Liverpool Новенький

    Дописи:
    20
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    білий
    Провіряли манометром. На інших 2 кадиках, а потім на моєму. На вході в топливний в мене 0,5 - 0,6, в інших 1. На виході в мене 0, в інших 0,5. На рахунок просратись, теж думали. Для того і знімали бак і витягували той насос. Щось попрочмихували, сеточка-фільтр чиста. Кажуть не дає нормального тиску та потоку, хоча самі кажуть, що зазвичай як насос виходить з ладу він створює неприємні звуки. В мене все ок. Х.з. Буду міняти, радився із одним "спецом", то він каже, що вони виходять з ладу "як їм захочеться". Можуть і по 500 тис. і все ок., а можуть і через 50 тис.
     
  15. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Дописи:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    Может подгорел моторчик и не дает нужного давления.
     
  16. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    Liverpool, подібне на 2.0 SDI вже було, прийшлось міняти цей насос...
     
  17. Liverpool

    Liverpool Новенький

    Дописи:
    20
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    білий
    і стало все ок? А нічого страшного, якщо клапани у топливному фільтрі (в кришці з патрубками) не тримають? Це на насос не впливає? Я думаю може обратка проходить в бак і це із за цього він вийшов з ладу
     
  18. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Liverpool, как вариант - забитые топливные магистрали/радиаторы топлива/что там ещё......
    Раз снимали с баком - надо было после сборки проверить давку не на машине, а "на земле".... :hi:
     
  19. Liverpool

    Liverpool Новенький

    Дописи:
    20
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    білий
    а на "земле" не такі атмосфери, важко визначити, не знали як
     
  20. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Чего там не знать - тяжело было отсоединить колбу топливного фильтра и подсоединить подачу и обратку с манометром когда бак на земле был?
    Ну, извините - думал для такого "полёта мысли" не нужно...
     

Поділитися цією сторінкою