1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Якщо не знайшли профільну тему - Запитання загального характеру про Caddy.

Тема у розділі 'Информация, советы, помощь', створена користувачем Vipop, 27 бер 2014.

  1. GORA

    GORA Досвідчений

    Дописи:
    521
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Reflexsilber
    Вода у Вас в крані м"яка. У мене був такий самий гемор, один раз зняв форсунки, почистив, на другий раз зняв решітку правої протитуманки, зняв насос з бачка, таким чином злив усю рідину, поставив насос на місце. В подальшому залив з чайника гарячу воду з розбавленой в ній лимонною кислотою, постояла пару годин, осад розчинився, знов зняв насос, злив весь розчин, чистою водою промив систему, поставив насос трошки прокачав без форсунок, а потім вже поставив форсунки. 2 роки політ нормальний. Доречі, машина с таким осадом приїхала з Німеччини.
     
    Schumacher81 подобається це.
  2. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,485
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    Те що м'яка це факт - Львівводоканал старається! ))
    А от в селі!!!Там після душу ніякий шампунь не помагає - все рівно волосся як дротяна щітка!!!:grin:
    Тепер точно не буду лити води з криниці в машину!!!Добре що прочитав ці коменти,а то б і не знав!!!Вік живи вік учись!!!:hi:
     
    ACERBUS подобається це.
  3. alex...

    alex... Учасник

    Дописи:
    147
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Харків
    Модель:
    VW CADDYmaxi
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    синий
    З криныцi також недобре,згодом теж буде хана форсам. Токо дистилат,i буде щастя
     
    Lvivgaz подобається це.
  4. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,585
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    Однозначно і тільки дистильовану. Особливо якщо форсунки з підігрівом.
    Принаймні я тільки так і роблю.
     
  5. Aleindn

    Aleindn Новенький

    Дописи:
    30
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    VW CADDY SDI 2.0
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    Потужність, л.с.:
    75
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    зеленый
    Ребят прошу помощи у знающих людей.
    Суть проблемы в следующем: Автомобиль Volkswagen caddy 2.0 SDI 2007 г.в. когда постоит пару суток без движения перестает заводится, причем насосом качаю по несколько раз ниче не дает, приходится в наглую крутить двигатель, бывает доходит и до 20 минут такой проблемы, потом с прорывом но заводится, при этом когда долго кручу срабатывает датчик масла кричит панель приборов.
    Но бывает когда ставлю машину под уклоном - мордой слегка в низ, заводится сразу -1,2 оборота.
    При этом клапан отработанных газов почищен-ошибки нет, форсунки показывают по нолям, топливный чистили проверяли все нормально.
    При движении бывает посвистывает -я так думаю ремень генератора, так как его не менял со всеми расходниками. Пробег всего 115т. оригинальный.
    Обратился на СТО-+ был и у официалов-репу почесали -некто ниче толком не подсказал, зато капусту за прием взяли.
    Мне тут один мастер подсказал что надо резинки уплотнителя на форсунках поменять-но весь вопрос в том, что это имело бы смысл при пропускании ими соляры в блок картера, а тут уровень масла на месте. Правда иногда выгоняет масло из под крышки, при высоких оборотах-правда не много.
    Помогите кто чем может.
     
  6. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,018
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
  7. gregor110

    gregor110 Новенький

    Дописи:
    85
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BSU)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    белый
    Дорогие форумчане!!! Вопрос о ГРМ и помпе. Какой комплект лучше брать? Мне предложили:GATES (ремень+ролики), или CONTITECH (ремень+ролики), или INA (ролики+ремень), или ролики INA+ремень DAYCO, на моем Кедде стоит ролики INA+ремень DAYCO. Предложили помпу AIRTEX (Испания). У кого какие предложения и мысли?
     
  8. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
  9. gregor110

    gregor110 Новенький

    Дописи:
    85
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BSU)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    белый
  10. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    Катаюсь на Dayco оригинал с тефлоновым покрытием 20000 тоже всё ок.
     
  11. koby

    koby Учасник

    Дописи:
    155
    Область:
    Запорізька
    Місто:
    Запоріжжя
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Red
    Брал у Megatrans Комплект ГРМ оригинал ВАГ - 25тыщ полет отличный.)))
     
  12. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,018
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    ремень какой попался???
     
  13. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,485
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    :swoon:
     
  14. koby

    koby Учасник

    Дописи:
    155
    Область:
    Запорізька
    Місто:
    Запоріжжя
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Red
    год назад это было. не вспомню.
     
  15. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,653
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    самое что мне нравится - это контик. вот они ходят 100%
     
    Ljova, Костя та Lvivgaz подобається це.
  16. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,018
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    @Megatrans, contitech:good:
     
    Костя подобається це.
  17. serg1988

    serg1988 Старожил

    Дописи:
    1,122
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Полонне
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    серебряний
    Також контітех ставив у Жені, мені він найбільш подобається.
     
  18. adminavto

    adminavto Старожил

    Дописи:
    1,209
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Модель:
    VW Tiguan
    Потужність, л.с.:
    200
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2016
    Колір:
    сірий
    ГРМ Conti, помпа SKF
     
    Lvivgaz подобається це.
  19. amator

    amator Учасник

    Дописи:
    220
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Рівне
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    білий
    Скажіть будь ласка в мене була заміна двигуна по Вагу і новий двигун точно проїхав 200тис. км, майстер дивився на ремінь ГРМ та сказав що нічого такого не бачить щоб потрібно було б його міняти (ремінь цілий без тріщин та зовнішніх дефектів та добре натянутий) ролікі він так не подивиться в якому стані бо потрібно все розбирати то й мені сказав що ще можна їздити (я наїжаю в рік 10тис.км.). В мене питання є декілька запитань:
    1. які є візуальні признаки що ремінь потрібно міняти;
    2. ще чи буде новий гейтс (то й що куплю в нас) кращий за того який стоїть на двигуні із заводу (бо його ніхто не міняв так сказав майстер)
    3. через який термін його міняють за кордоном і в нас (чому запитую, тому що коли був на сервісі вольцваген то мені сказали що в нас і за кордоном різні терміни заміни мастила, в нас через 10-15тис, за кордоном через 30тис, і в моїй історії було видно що мастило мінялося через кожні 30тис)?
     
  20. amator

    amator Учасник

    Дописи:
    220
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Рівне
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    білий
    Ще одне запитання щодо зчеплення.
    Я наклепав фередо (старе було 6мм, нове стало 9мм) і поставив (корзину і маховика не міняв) і тепер педаль вижимається легенько але не до кінця (до кінця щось не дає) і передачі спочатку включалися трохи зі скрипом а зараз коли проїздив 5 днів передчі включаються легенько без скрипу але педаль так само все одно не вижимається докінця (трохи не зручно не привично), я їздив до трьох майстрів і всі вони кожуть по різному, хто каже що фередо товсте 9м тому і не має вижиму до кінця а хто каже що корзина підсіла (лапки підсіли і не довижимають до кінця і треба міняти корзину а фередо так має і бути бо такі стандартні накладки) а хто каже що потрібно міняти все на нове (я то розумію але зараз не маю можливості такої), хто що порадить?
    Перше повідомлення: 21 жов 2015

    Нове повідомлення: 21 жов 2015
    Мабуть що ні бо коли знімали коробку то я попросив щоб обдивилися повністю двигун то сказали що все чисто.
    А як саме має це виглядати (сопливить помпа)?
     

Поділитися цією сторінкою