1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Якщо не знайшли профільну тему - Запитання загального характеру про Caddy.

Тема у розділі 'Информация, советы, помощь', створена користувачем Vipop, 27 бер 2014.

  1. saxon

    saxon Старожил

    Дописи:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    Не дам 100% за инфу,но насколько я знаю приемлемое показание от 0.1 до 1.0 т.е. до единицы - семь единиц-это много.Задайте вопрос в теме про шнурок,там во многих окнах есть базовый показатель(т.е. сколько должно быть) и рядом истинный показатель.
     
  2. kary

    kary Перевірений

    Дописи:
    372
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.2TSI (CBZA)
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2028
    Колір:
    веселий
  3. ОлегUA

    ОлегUA Перевірений

    Дописи:
    314
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    Чорний дим при перегазовці, тобто частинки сажі вилітають. В чому може бути причина ?. Масло в нормі ( рівень тримається), недавно міняв гідрокомпенсатори, ремкомплекти повні (з гайками ) на форсунки, фільтр масляний, масло. По потужності і заводці не відчуваю ніяких проблем....... але факт прогазувати до 3000 і залишити слід чорної плями якось напрягає....... заправляюсь останнім часом тільки на WOG.....можливо так співпало але колись після ANP не спостерігалось подібного..... навіть незнаю на що грішити..... Сьогодні якщо черга не зміститься планую заїхати на діагностику. Якщо не ставити ставки на діагностику - в чому можливо причина?
     
  4. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    ОлегUA, IMHO - я б дивився на стан каталізатора/сф і якщо йому вже прийшов час - тому і сажа летить... я зі свого авто сажу видавля після 4000об/хв
     
  5. ОлегUA

    ОлегUA Перевірений

    Дописи:
    314
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    2.0 сді ......а про каталізатор я забув...варіант ! Якщо в ньому причина і не видаляти щоб подивитись певний час за ситуацією- якісь наслідки можуть бути ?..... припустим втратат потужності...а можливо через неякісний вихлоп газів буде поганий вплив на мотор ?...
     
  6. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    ОлегUA, І так , і ні... тому треба подивитися, можливо на яму заіхати та й послухати, що там робиться..
     
  7. смоль

    смоль Гість клубу

    Дописи:
    5
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    серый
    легкая дитанация на холостых

    люди подскажите пожалуйста на холостых посипывает машину это нормально для дизеля или надо что то чинить ?(фильтра все менялись) если у кого была такая проблема скажите к кому обратиться. спасибо!
     
  8. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    смоль, что значит "посыпает"? В каком состоянии подушки двигателя? форсунки?!
     
  9. skorpi80

    skorpi80 Учасник

    Дописи:
    283
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Первомайск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    Білий
    Вопрос по микролифту сидений, если сравнить с микролифтом и без, микролифт подниемет выше сидения чем без микролифта, или просто имеет регулировку вниз??? :?:
     
  10. Космоболец

    Космоболец Досвідчений

    Дописи:
    675
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    помаранчевий
    Выше на 8-10 сантиметров приблизительно
     
  11. skorpi80

    skorpi80 Учасник

    Дописи:
    283
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Первомайск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    Білий
    спасиб
     
  12. ANO

    ANO Гість клубу

    Дописи:
    8
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    белый
    Хотелось бы сделать ТО, так как покупал б.у. 2009г. но вот какое масло залить не знаю... да и вообще что стоит поменять ... ( на атланте сказали что пробег родной 160000 т сейчас , а брал 154000 )продавец уверял что поменял в двигателе и фильтра все , даже фото выставил, но кто его знает.
     
  13. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
  14. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Дописи:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    Первое-найдите где его нормально поставят-таких мест в Украине единицы.Второе-посмотрите стоимость газовой установки именно к Вашему мотору и посчитайте или пробег окупит его.
     
  15. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    denistorr, нестоит ставить.
     
  16. ACERBUS

    ACERBUS Старожил

    Дописи:
    2,840
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY BiTurbo
    Потужність, л.с.:
    900
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2257
    а по моєму - варто,

    дивіться, тут власники похожих моторів це питання обсуждали http://skoda-rapid-club.com/viewtopic.php?f=30&t=696
     
  17. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Дописи:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    Очень внимательно надо прочитать :yes:
     
  18. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    acerbuss, очень спорно!
     
  19. ACERBUS

    ACERBUS Старожил

    Дописи:
    2,840
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY BiTurbo
    Потужність, л.с.:
    900
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2257
    Сергій, вам дизелістам легко говорити, при ціні на бензин в 21 гривню, їздити на бензику взагалі не вигідно.
    ціна між пропаном і бензином різниться майже втричі ..

    навіть не дивлячись на високу вартість газового обладнання, трикратна різниця в ціні палива сприяє душе швидкому відбиванні вартості ГБО.
     
  20. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    acerbuss, якщо говорити про нормальний бензиновий двигун - так, є сенс в ГБО... Але в контексті саме веселого 1.2 TSI - НЕМАЄ сенсу, на шкода клубі про дуже добре говорить 1-й пост.
     

Поділитися цією сторінкою