1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Чип-Тюнинг двигателя Caddy

Тема у розділі 'Тюнинг', створена користувачем poci, 19 кві 2014.

  1. basylio

    basylio Гість клубу

    Дописи:
    3
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    reflexsilver
    vitek, то де це? Дайте координати будь ласка
     
  2. володимир761

    володимир761 Гість клубу

    Дописи:
    2
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Дубровица
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    доброго вечора після чіпу при різкому розгоні після 3 передачі ві вище появилась незначна вібрація не підкажете що це може маховик чи шрус до чіпу такого небуло
     
    Останнє редагування модератором: 21 вер 2018
  3. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    володимир761, мені здається задавати такі питання корректніше авторам "Тюніха" а не Дімі, Саші, Серьожі чи будь-кому іншому...
    Є негатив від роботи - слід розбиратись з її виконавцем.
    Просто здебільшого "тюнери" ні стенда не мають, ні толком розібратися в процесах не можуть: заливають прошивки заготовлені або коригують щось " на глаз".
    Що з "такої" настройки виходить?
    Ну, яскравий приклад
     
  4. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    miki_ua, Автор видео видать только слез с осла в ауле и купил убитый x5 а вот на мотор видать не хватило и начались эксперименты
     
  5. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    та то ютуб канал жоріка рєвазова, то ж просто шоу а не якась там серйозна штуака))
     
    Мкадди подобається це.
  6. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Іван Кубара, Жоріку все толкове завжди робив Алан. А всі його потуги не "нарочито примітивні" - вони такими і є.....
     
  7. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    miki_ua, ну да, там алан рукастий...
    ну шо зробиш)) жорік то шоу))) і все зроблено на каналі шоб пабольше вдуть))
     
  8. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    Yuran, як на мене атмосферник бензиновий шей такого обєму чіпувати то всеодно шо небо фарбувати))
     
    Yuran подобається це.
  9. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Іван Кубара, тут не те щоб чіпанути в першу чергу для збільшення потужності, ще розповідають що момент спрацювання свічок запалювання для газу якось оптимальніше вибирається після чіпу. З одної сторони така інформація що і капля потужності добавиться, особливо на низах, також більш оптимізована прошивка під газ. З іншої сторони є інформація що навіть на газу ця прошивка на практиці нічого не дає. От і невідомо кому вірити.
     
  10. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    Yuran, Момент спрацювання запалення правильно називається кут випередження запалення... ну то таке...
    ну да, можна таке робити, але я думаю що є сенс тільки коли дворежимна прошивка можлива в конкретному блоці...
    хіба шо треба питати в тих хто настроює мотори... а не просто вирізає екологію як я...
     
    Останнє редагування: 24 жов 2018
  11. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Щоб мати УОЗ як сток так і "під газ" на будь-якому моторі існує цілий класс пристроїв: варіатори УОЗ.
     
  12. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Так от не хочеться щоб щось мутили із проводкою і добавляли лишніх елементів...
    У мене вже тут в авто сигналізація довстановлена попереднім власником якась, влітку одного разу довбався бо авто не заводились, думали на все що можна, виявилось від цієї сигналізації реле згоріло 20-гривневе.
     
  13. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,135
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Грамотна прошивка під газ буде корисна 100%.
    Якщо їздити на газу..
    За одно і другу лямбду нах.
     
    vitek подобається це.
  14. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    miki_ua, ну то ясно, питання було в прошивці) от людина колхозінг в проводці не любе) хоча варіатор найдешевший варіант))
    achtung, згіден, але тоді бензина страждає=))
     
  15. terisola

    terisola Досвідчений

    Дописи:
    540
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY + gtb1756vk
    Двигун:
    2.0 TDI (BMM)
    Потужність, л.с.:
    170
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    белый
    Атмо нет смысла чиповать, подкоректировать прошивку да.
     
  16. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,135
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    terisola, а как это называется?
    Не чип тюнинг??
     
  17. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    achtung, та більшість людей під чіптюнінгом розуміє збільшення мощі а не правку під газ чи ше якісь потреби)
    недавно робив зворотній чіптюнінх)))
    кароч газель на інжекторі)) шо би я не робив троїть і ппц)) підкидаєш інший блок всьо норм...)
    вичитував прошивку - чомусь половина памяті пуста.... ладно думаю залию прошивку тай запрацює)))
    хзалив, годину десь працює і далі починає троїти)))
    я шераз залив)) та сама історія))) в кінцевому результаті в блок було записано софт від карбюраторної газєлі яка має тільки запалення на блоку управління, викинуто інжектор, коллєктор, встановлено насос низького тиску, карбюратор і всьо робе по нинішній день))
     
    achtung подобається це.
  18. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,135
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Іван Кубара, я колись переробляв газель з мікаса 10 чи 11, на сьомий.
    Газовщики ушатали блок.
     
  19. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    achtung, ну газовщики то окрема тема... болюча.... я тільки бачу шо в бензині всьо ок зразу до газовщиків відправляю навіть не задумуюсь...
    а відтоді автопром типу ГАЗ, УАЗ, навіть не дивлюсь в їх сторону)))
    купа геморою через якісь тупі проблеми...
    сам прикол шо коли треба не найдеш такий же блок)) коли треба 10й, тільки сьомі продають, і навпаки))
     
  20. terisola

    terisola Досвідчений

    Дописи:
    540
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY + gtb1756vk
    Двигун:
    2.0 TDI (BMM)
    Потужність, л.с.:
    170
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    белый
    achtung, все Вы правы, это чип-тюнинг.
     

Поділитися цією сторінкою