1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Утепление радиатора на зиму

Тема у розділі 'Информация, советы, помощь', створена користувачем sa77, 25 вер 2014.

  1. Владислав_ukr

    Владислав_ukr Новенький

    Дописи:
    23
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кременчуг
    Модель:
    VW CADDY SDI 2007
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    белый
    Двигатель с воздушным охлаждением сконструирован иначе. У него есть ребра на головке и цилиндре для отдачи тепла. Во вторых есть кожух и вентилятор что бы эти ребра эффективно обдувать.
    Перше повідомлення: 4 гру 2019

    Нове повідомлення: 4 гру 2019
    Где нету вентилятора то всеравно поток воздуха входит в лабиринт кожуха и обдувает эти ребра


    Нове повідомлення: 4 гру 2019
    На фольце таких ребр нету. Просто стенка блока. Согласен сто есть какой то эффект сбережения тепла но не огромный.
     
  2. kosha

    kosha Старожил

    Дописи:
    1,363
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Caddy Combi
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Adrenaline RED
    Картонка помещается, только надо открутить 2 верхних винта крепления бампера
     
    Noble подобається це.
  3. Антрацит

    Антрацит Новенький

    Дописи:
    17
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Гоща
    Модель:
    VW CADDY 2014 combi
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    сріблястий
    Доброго вечора усім.
    З Caddy (1.6 tdi, 75кВт, 14 року) буду зимувати 3-тю зиму. Минулу їздив з накладками. Придбав верхню та нижню. Ціну не пам'ятаю. Але користь від використання відчув.
    1. Прогрівається народу значно швидше.
    2. В русі робоча температура при швидкості 60-70 тримається в зоні 90 що "+".
    3. Відповідно температурі в салоні....
    4. Єдиний недолік - адекватність показів датчика зовнішньої температури. Але для мене це не було проблемою.
    Тут жи хтось навіть переставляв його в район фари для адекватності реакції. Це вже як кому треба.
    Удачі.
     
    Ramchik подобається це.
  4. sergeyhost

    sergeyhost Старожил

    Дописи:
    1,119
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW Caddy Life 2006
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    B4B4
    Накладки актуальны при эксплуатации в городе. Для трассы не подойдут - мотор будет перегреваться (хоть по приборке и будет показывать 90).
     
    Дима7 подобається це.
  5. Антрацит

    Антрацит Новенький

    Дописи:
    17
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Гоща
    Модель:
    VW CADDY 2014 combi
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    сріблястий
    Температуру двигуна (масла) компютер буде показувати коректно. Перевірено. А датчик температури води може "брехати".
     
  6. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Дописи:
    1,404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    А вот такое делать бы не советовал, таким способом при нагреве не спасет и вентилятор . При установке заглушек они становятся не вплотную и если включается вентилятор то остывает хорошо .
    Перше повідомлення: 5 гру 2019

    Нове повідомлення: 5 гру 2019
    Будет если за бортом +10 и больше и то если верхняя с нижней ни чего не перегревается.


    Нове повідомлення: 5 гру 2019
    Ну скажем не на всех ну да ладно.
    Ну да а другие детали не отдают тепло ;)
    Ладно будем считать что все кто закрывает морду......
    Только не нужно мне говорить про скандинавские страны ( что там такой неью не страдают) потому что там на всех дизелях стоят догреватели.
     
    Чилик подобається це.
  7. task17

    task17 Новенький

    Дописи:
    37
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    silver
    sergeyhost,
    Добрый вечер, прошлую зиму эксплуатация с верхней и нижней накладкой трасса-город, температура выше 90 не подымалась.
     
    jorjik та Чилик подобається це.
  8. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    она на датчике у вас выше 90 и не поднимется ибо так его придумали на заводе
     
    Чилик подобається це.
  9. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Дописи:
    1,404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    Что и даже когда перегрев будет ?(кипеть)
     
    size222, task17 та achtung подобається це.
  10. BBWBB

    BBWBB Учасник

    Дописи:
    172
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Володимир-Волинський
    Модель:
    Caddy Kombi Basis
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    синій
    Ось вже не один рік на зиму глушу отвори в бампері утеплювачами для труб 35мм внутр./57мм зовн., треба прорізати канавки під вертикальні ребра жорсткості, втуляються досить щільно , не випадають. Не я придумав, десь вже давно обговорювалось. Бюджетно , ефективно і вміру естетично.
     

    Вкладення:

    Noble, dok-2, sage64 та ще 1-му подобається це.
  11. size222

    size222 Новенький

    Дописи:
    27
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Никополь
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Серый
    Зимую вторую зиму на Caddy'ке. Прошлой зимой, вырезал катализатор и сажевый. Соответственно поставив заглушку. Из-за этого и так не супер разогреваемый двигатель, стал греться еще хуже. Одним словом холодно. Надоело. Решил купить накладки. Почитав отзывы на форуме, так и не понял толком безопасно ли это для двигателя. Кто пишет, что будет перегрев, кто пишет что нет .
     
  12. Bastard

    Bastard Учасник

    Дописи:
    269
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Харків
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Flint Green
    Вах. Какой жах.
    Ну тараканы у всех разные, фильтруйте текст.)
    По существу:
    Берите и ещё раз берите.
    Все безопастно и эффективно.
    5 зим проездил в наморднике , завтра поеду и куплю накладки , надоело лёжа привязывать низ, хочу полулежа)). Короче Абгрейт
     
    Noble, Денис VW, Олександр 555 та ще 1-му подобається це.
  13. lytvin87

    lytvin87 Новенький

    Дописи:
    85
    Область:
    Чернівецька
    Місто:
    Чернівці
    Модель:
    Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Срібний
    Я поставив дві накладки (взагалі перша зима на дизелю), гріється швидше но тільки коли їдеш, на холостих хоч вогонь під мотором пали, пів години стояв, тарахтів а стрілка навіть не зрушилась (було мінус 10 вранці).
     

    Вкладення:

    BBWBB, sage64 та size222 подобається це.
  14. sergeyhost

    sergeyhost Старожил

    Дописи:
    1,119
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW Caddy Life 2006
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    B4B4
    На холостых, мотор остывает, с накладкой или без. Но в городе, при коротких плездках, он греется чуть быстрее.
     
  15. Bastard

    Bastard Учасник

    Дописи:
    269
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Харків
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Flint Green
    Вибачте в мене уже не майже не маэ сил читати цю тему. У вас все добре , у мене також , це я про ситуацiю з нагрiвом двигуна пiд час руху, та короткочасних зупинок з поновлюванням руху пicля того.
    Ви хочет бачити не можливе при запуску двигуна...
    P.s. Звернiть увагу що навiть влiтку якщо завести на холодну двигун то вiн також не грiэться так як Вам кортить поки не почнеться рух.
     
  16. sergeyhost

    sergeyhost Старожил

    Дописи:
    1,119
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW Caddy Life 2006
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    B4B4
    Накладки - для города на коротких поездках!
    ЗЫ. Или при морзах! Не более того.
     
    Чилик та size222 подобається це.
  17. jorjik

    jorjik Старожил

    Дописи:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    Низ закрываю пятую зиму. Для тепла и против соли в Радик кондея.
    Месяц назад (температура от -4 до +5) заклинил термостат. Я наглухо закрыл всю морду, кроме фильтра. При включенном климате на +21 два деления - на любом светофоре стрелка падала от вертикали. В конце поездки всегда работала вебаста (хоть 15, хоть 100км).
    Поменял термостат, открыл верх морды - Ташкент. Стрелка только поднимается. Вебаста отрабатывает в начале старта двигателя и всё.
    Исправный коммонрейл нереально перегреть при температуре ниже +20 и включенной печке.
     
    size222, Чилик, Денис VW та 3 іншим подобається це.
  18. Sv Nik

    Sv Nik Новенький

    Дописи:
    57
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Ширяево
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Билий
    Закрывать бампер накладками однозначно если температура близка к нулю. И не только для того чтобы поднять температуру двигателя. При понижении температуры воздуха увеличивается его плотность, а также происходит большой перепад температур в цилиндрах и доходя до точки росы происходит конденсация влаги, которая попадая в цилиндры начинает смывать масляную пленку со стенок втулок, что приводит к повышению износу ЦПГ. Явление такого износа называется клиновым листом. Особенно влияет на двигатели с турбиной и промежуточным охлаждением наддувочного воздуха. Потому на некоторых двигателях используют регуляторы температуры этого воздуха. И даже славноизвестный ВАЗ использовал воздухан зима- лето. Потому если закрыть бампер, воздух в двигатель будет поступать теплее. А при включении вентилятора будет засасывается через боковые и другие щели. Тем самым охлаждая вентилятор. Температурный режим двигателя - основополагающая для его срока службы.
    Перше повідомлення: 7 гру 2019

    Нове повідомлення: 8 гру 2019
    Забыл добавить ещё такую вещь, как использование жалюзей на радиаторе советской техники.
     
    Чилик та sage64 подобається це.
  19. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    а может стоит посмотреть, где забирается воздух, прежде чем такое писать???
     
  20. Sv Nik

    Sv Nik Новенький

    Дописи:
    57
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Ширяево
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Билий
    Смотрел и не раз. И проверял.
     

Поділитися цією сторінкою