1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Удаление или чистка сажевого фильтра

Тема у розділі 'Тюнинг', створена користувачем poci, 19 кві 2014.

  1. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    kamazitto, основне, це щоб прогрівався сф. Чим більше обороти, тим краще прогрівається і іде регенерація. можна і на першій під 3-4 тис/оборотів
     
  2. kamazitto

    kamazitto Досвідчений

    Дописи:
    773
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Корюковка
    Модель:
    Touran
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2012
    Diesel Euro4, Не знаю мо і помиляюсь, але. Інколи буває так, що після довгих поїздок вийшовши з авто помічаю цікавий запах гарі, начебто пластмаса в районі радіатора палива. Навіть не можу сказати відноситься це до теми СФ, думаю мо регенерація проходить таким смердючим чином :D
     
  3. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    kamazitto, ну а як ти хотів?! що б машина з СФ і пахла водою?!
     
  4. kamazitto

    kamazitto Досвідчений

    Дописи:
    773
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Корюковка
    Модель:
    Touran
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2012
    Ну хоча б ландишами :lol: Тобто так повинно бути? Доречі коли машину тільки но пригнали, такой смердовоні не було. Мабуть наша соляра це як самогон для нашого авто :hahaha:
     
  5. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    kamazitto, як мінімум так...я на своєму авто на це і не звертаю уваги - немає СФ - нема проблем з СФ :cool:
     
  6. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    і нема пару сотень бабаксів :cry:
     
  7. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    Diesel Euro4, інша сторона - в мене 110 поні і 5мкпп, замість 140 поні і 6мкпп.. так що - це філософське питання.
     
  8. kalunia

    kalunia Новенький

    Дописи:
    73
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Рівне
    Модель:
    Skoda Octavia A5
    Двигун:
    2.0 TDI (BMM)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    silver
    Всем привет! Ребята подскажите если кто знает толковых спецов в Ровно. Походу у меня тоже забился сажевик, машинка тупить начала. Нужно что бы кто-то опытный посмотрел, а то к одному обратился, а он мне говорит - "а я не рекомендую его вырезать, если он есть значит должен там быть". Я это конечно понимаю, но прочитав тут отзывы тех кто удалил сажевик и учитывая тот факт что машина у меня не едет нормально, то его с мнением я котегорически не согласен.
     
  9. Gorin

    Gorin Учасник

    Дописи:
    159
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Купянск
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    с
    Если он есть, и не ипет мозги, пусть будет. В противном случае только ампутация. !
    Тоже самое с ЕГР!
    ИМХО.
    Столкнулся, отрезал, кое-чего из не нужного, и дышу ровно!
     
  10. kalunia

    kalunia Новенький

    Дописи:
    73
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Рівне
    Модель:
    Skoda Octavia A5
    Двигун:
    2.0 TDI (BMM)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    silver
    вот и я о том!

    собственно ищу адекватных докторов для диагностики и ампутации
     
  11. poci

    poci Старожил

    Дописи:
    1,012
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Миколаїв
    Модель:
    Volkswagen Caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Синий
    kalunia, трудно тебе будет почти невозможно.
     
  12. myfloor

    myfloor Старожил

    Дописи:
    1,524
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy White
    Всем привет, да сажевик воняет когда горячий, там такая температура при регинирации что мама не горюй, даже вентилятор включаеться, у меня в авто он (сажевик) врубаеться на регинирацию каждие 500-600 км, я включаю четвертую передачу включаю круиз, еду 80-90 км/ч, обороты больше 2000.

    А вообще он (сажевик) меня кумарит, были бы сейчас лишнее 400-500 баксов уже б удалил. :hahaha:
     
  13. lyolik07

    lyolik07 Новенький

    Дописи:
    87
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    белый
    Можно и за 300$
     
  14. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Дописи:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    Свой не равняйте к его мотор.Там совсем другое кино.
     
  15. lyolik07

    lyolik07 Новенький

    Дописи:
    87
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    белый
    Цена чипа не меняется. Думаю что стоимость физического удаления тоже.
     
  16. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Дописи:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    Серезно?То есть что на БЛС и CAYD одинаково мастера берут?
     
  17. yslow

    yslow Учасник

    Дописи:
    287
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    сірий металік
    нет, берут не одинаково БЛСы примерно в раза два дешевле. Я уже больше полугода мониторю цены, итог - моторы до 2010 года (БЛСы и т.д) можно сделать (вырезать саж.+перепрошить моЦк) вплоть до 150 баксов, а вот моторы КАЙДы и КАЙЕ, которые ПОСЛЕ 2010 - это уже совсем другая цена, ориентировочно от 300 баксов... в одном месте мне зарядили даже 450 евро ))))))))))
    Посему жду когда или умрет саж полностью или цена попустится)))

    [upd=1426749455][/upd]
    а причина такого разброса цен (как они все говорят) - более сложные мозги у новых двиглов. Раньше были мозги бош, а ща сименс (помоему) ставят и они, ВРОДЕ КАК, намного сложнее "ломаются" ..
     
  18. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Дописи:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    Я писал в ответ на эту цитату-что одинакового ничего нет.
     
  19. OLEZH74

    OLEZH74 Учасник

    Дописи:
    232
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Бердичів
    Модель:
    VW Caddy Maxi Life
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Natural Grey Metalik
    Прошу прощения за назойливость, около 1,5 года назад я удалял сажевик и перепрошовал блок управления в Киеве, ул. Д. Народов 16, фирма S-auto, специалиста зовут Максим. Сделал все прекрасно, машинка ожила, расход топлива не изменился. По цене на данное время не скажу, поскольку сейчас не знаю (можно в интернете посмотреть на их страничке). Если (не дай Бог) чего-то случится с авто сейчас, я и думать не буду за всякую "муйню" типа эмуляторов и т.п. мозготрепательства, только удаление и перепрошив. Сам прошел через все это.
     
  20. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    @Olezh, а де у Вас на BJB взявся СФ ?!
     

Поділитися цією сторінкою