1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. З 1 жовтня до 1 травня на всіх механічних транспортних засобах поза населеними пунктами повинні бути включені денні ходові вогні, а в разі їх відсутності в конструкції транспортного засобу - ближнє світло фар.

Удаление или чистка сажевого фильтра

Тема у розділі 'Тюнинг', створена користувачем poci, 19 кві 2014.

  1. Havryliuk88

    Havryliuk88 Новенький

    Дописи:
    13
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Теплик
    Модель:
    VW Caddy 1.9 TDI
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Синий
    Находить ошибку Р145D. - датчик температури ОГ 3: коротке замикання на плюс. Вибиває чек постійно. Удаляєш ошибку на робочому моторі - чек пропадає.. Глушиш. Заводиш і знову чек загорається. Це глюк чи потрібно датчик міняти?
    Почалося після того як міняли (вирізали і вварювали )гофру. От я грішу що хлопці десь там щось зачіпили і мовчать. Цей датчик стоїть після саж фільтра . Якраз перед гофрою.
    Перше повідомлення: 5 тра 2019

    Нове повідомлення: 5 тра 2019
    Питання: хто вирізав сажевик. Не залишилося ні у кого такого датчика?)
     

    Вкладення:

  2. Ghost

    Ghost Старожил

    Дописи:
    1,393
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Ялта
    Модель:
    VW Caddy MAXI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Salsa Red
    Нормально поведет
    У меня такое же сцепление, как и на 1.6ТДИ, а сил сейчас 140л.с.
     
    D'oma та Noble подобається це.
  3. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Дописи:
    1,129
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    Но у меня по книжке вообще должно быть 75 пони.))
    Перше повідомлення: 6 тра 2019

    Нове повідомлення: 9 сер 2019
    Ну вот покатался я нормально после удаления сажевого и глушения ЕГР + чип . Скажу так ни разу не пожалел что сделал. Авто стало заметнее резвее не задалбывает прожиг , расход если ехать совсем экономно можно 4,0-4,5 л если тапок в пол с кондеем 5,5 трасса , город 6- 6,5 . Есть два "но" авто даже на круизе при 140 по ровной остывает на одно деление от 90 не знаю будет видно изображение_viber_2019-08-09_12-16-52.jpg изображение_viber_2019-08-09_12-22-48.jpg я уже не говорю про спуски но и дальше не опускается. И стал чувствовать включение кондея.
    такой расход 200 изображение_viber_2019-08-09_12-22-49.jpg км от 0-100. 3 пробки по пол часа.
     
    Останнє редагування: 9 сер 2019
    sage64, IgorLIV, MAY та ще 1-му подобається це.
  4. Космоболец

    Космоболец Перевірений

    Дописи:
    676
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    помаранчевий
    Якщо в когось лишився датчик тиску з 1,9 TDI готовий його придбати/забрати, за умови що він 100% робочий.
     
  5. kosha

    kosha Старожил

    Дописи:
    1,193
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Caddy Combi
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    white
    Космоболец, Тарасе, є такий. На 112тис був поставлений новим і від'їздив до 168тис, поки не відбувся свап двигунів. Наскільки терміново потрібен?
     
    miki_ua подобається це.
  6. Космоболец

    Космоболец Перевірений

    Дописи:
    676
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    помаранчевий
    Можу чекати, тільки скажіть скільки?
    Дякую що відгукнулися!!
     
    miki_ua подобається це.
  7. crazy_m3

    crazy_m3 Гість клубу

    Дописи:
    6
    Область:
    Київська
    Місто:
    Баришівка
    Модель:
    Octavia a5FL
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    сірий
    Народ підскажіть де в києві можна вирізати сажовик на 1.9 bls. Провірені люди є?
     
  8. Jetta Vlad

    Jetta Vlad Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    2,221
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW Caddy
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    crazy_m3, Евгений Мегатранс...
    Я удалял у него все с прошивкой...!!! И ЕГР глушил....
     
  9. OLEZH74

    OLEZH74 Учасник

    Дописи:
    232
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Бердичів
    Модель:
    VW Caddy Maxi Life
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Natural Grey Metalik
    добрий ранок. Авто кадді 2011 року випуску 2.0 ТДІ 103 кВт., на дсг-6. Хто підкаже інфу стосовно майстрів, які можуть видалити сажовий і заглушити егр та перешити ебу. Ось тільки є одна суттєва проблемка, на авто стоїть нова прошивка 2019 року "дізелгейтовська", яка заблокована від доступу. Був у декількох канторах, ніхто не може влізти. Хто може порадити майстрів, які уже робили таке, підкажіть контакти.
    Дякую за допомогу

    Перепрошую, не все. Тільки-що загорівся чек, подивився Васею, показало:
    Адрес 01: Электроника двигателя (J623-CFHC) Файл QML:. 03L-906-018-CFF.clb
    Номер детали ПО: 03L 906 018 NG АО: 03L 907 309 R
    Компонент: R4 2.0l TDI H25 9978
    Ревизия: 42H25--- Заводской номер: 00000000000000
    Кодировка: 001D001A042400080000
    Мастерская #: WSC 29810 001 1048576
    Метка файла ASAM/ODX: EV_ECM20TDI01103L906018NG 003007
    ODX: EV_ECM20TDI01103L906018NG_VN35.odx


    1 неисправность:
    5286 - Потенциометр дроссельной заслонки(G69
    P0121 00 [237] - )недостоверный сигнал
    Индикатор неисправности ВКЛ - Подтверждено - протестировано после удаления записей
    Стоп-кадр:
    Биты состояния: 00000001
    Приоритетность: 2
    Счётчик возникновения ошибки: 2
    Пробег: 199962 km
    Дата: 2019.10.09
    Время: 10:25:32

    Engine speed: 310.00 /min
    Нормированное значение нагрузки: 100.0 %
    Скорость автомобиля: 0 km/h
    Coolant temperature: 89 °C
    Температура воздуха на впуске: 17 °C
    Ambient air pressure: 980 mbar
    Напряжение клеммы 30: 13.100 V
    Индекс забывания по OBD: 40
    Массовый расход воздуха: фактический (мг/цикл): 462.5 mg/stroke
    Регулятор дроссельной заслонки: номинальная величина: 0.00 %
    Регулятор дроссельной заслонки: факт. величина: 1.75 %
    Регулятор дроссельной заслонки: отклонение в положении закр.: -11.68 %
    Регулятор дроссельной заслонки: статус-Bits 0-7: 0
    Регулятор дроссельной заслонки: статус-Bits 0-7: 55
    Регулятор дроссельной заслонки: статус-Bits 0-7: 8
    Регулятор дроссельной заслонки: статус-Bits 0-7: 2
    Регулятор дроссельной заслонки: фактическое необраб. напряжение: 991.0 mV

    Готовность: 1 1 0 0 0

    що за фігня?
     
    Останнє редагування: 9 жов 2019
  10. crazy_m3

    crazy_m3 Гість клубу

    Дописи:
    6
    Область:
    Київська
    Місто:
    Баришівка
    Модель:
    Octavia a5FL
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    сірий
    Проблеми з дросельною. Зніміть кришку можливо масло через вал затекло. Було на двигуні cbab
    Перше повідомлення: 9 жов 2019

    Нове повідомлення: 9 жов 2019
    Яка ціна була в мегатранса була?
     
    OLEZH74 подобається це.

Поділитися цією сторінкою