1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Увеличить дорожный просвет (клиренс).

Discussion in 'Подвеска' started by poci, Apr 5, 2015.

  1. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Messages:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Vostok, была установка на рестайловый экофьюл - там выхлоп перед задним колесом.
     
  2. Кривий

    Кривий Учасник

    Messages:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Шановне панство! Почитав трохи тему і ніяк не второпаю сенсу задирання корпусу машини стосовно коліс. Щоб зробити з Кадика ваговоза? Чи щоб долати потужні багна ніби лендроверівський Дефендер? Ну не призначений наш пиріжок для таких звитяг! Ну а коли вже хочеться навантажити більше - ставте посилені пружини і ресори! Хочеться перетнути трохи глибшу калюжку - перевзуйтеся в дещо більші за діаметром колеса щоб підняти балку над землею (приміром 215-65-16). Ну а якщо сверблять руки почудити - міняйте і пружини, і ресори, і колеса. І не забудьте лебідку в багажник прикрутити щоб самовитягатися з канав. І буде вам щастя.;)
     
    Last edited: Dec 25, 2017
    XAXOJI likes this.
  3. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Messages:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Кривий, Може не варто так категорично?
    До європейської автівки, якою є Кадді ми ще не маємо європейських доріг - будете сперечатись?
    Резиною підняти можна: 205/70Р15 наприклад дає непаганий ефект. і про це написано, і навіть тут.
    Але.
    Пневмо - варіант ЗМІННОЇ висоти кліренсу (в сток на трассі, вище - по проселкам або по бордюрам пригати). Також варіант пневми дозводяє незважати на велику загрузку, знімати навантаження з стандартних елементів.
    Про звисаючий захист передніх баллонів на метанових модифікаціях Ви напевно теж не чули....
    З цим всім требі щось робити.
    Кожному - своє, відповідно до його задачі.
    І саме тому ця тема - скарбничка інформації і реального досвіду.
    До чого тут Ваша особиста думка щодо її доцільності? Що Ви собі накрутили?
    Неподобається - просто пройдіть повз.
    Джипи з кадді ліпити сенсу таки немає - для цього є заводська модифікація Caddy PanAmericana :)
    [​IMG]
     
  4. Кривий

    Кривий Учасник

    Messages:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Гаразд. Проходжу повз "скарбнички".
     
  5. sergeyhost

    sergeyhost Старожил

    Messages:
    1,119
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW Caddy Life 2006
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    B4B4
    Caddy PanAmericana - выставочный образец, серийно не строился.
     
  6. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Messages:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    sergeyhost, повнимательнее, комрад - там в конце предложения смайлик был: незаметили?
    :)
    Кривий, Вы не обижайтесь - но то, что у каждого свои причины есть поднять авто: это факт. А не только высмеянное Вами гипертрофированное желание переделать его в джип. Многие из нас в процессе эксплуатации прийдут к завышению (на западе, на хороших дорогах -наоборот для тюнинга занижают). И вот тогда инфа из такой "скарбнички" будет очень кстати..
     
    Олег Ф likes this.
  7. sergeyhost

    sergeyhost Старожил

    Messages:
    1,119
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW Caddy Life 2006
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    B4B4
    По тексту: заводская модификация.
    На самом деле, это не заводская, а от авто.ателье.
    Слово "заводская модификация" подразумевает выпущенное заводом авто в большом колличестве, я так вважаю.
     
  8. Yuran

    Yuran Старожил

    Messages:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Ця тема дійсно є скарбничкою для багатьох читачів форуму. У кожного різні завдання ставляться перед Кадді. Для прикладу я живу біля Києва, катаюсь в основному по асфальту, і мене повністю влаштовують стокові колеса 195 65 15, а те що на полювання іноді не можу нормально проїхати це дрібниці, перетерплю. Та інша була б ситуація якби я жив для прикладу там звідки я родом, Івано-Фр. область, де те що називається асфальтом часто приходиться обїжджати обочиною, сніг прибирає погода, і в цьому випадку пробував би різні варіанти збільшити прохідність авто з тих що описані тут на форумі, і це все для дизельного Кадді. А є ще Кадді що працює на заводському метані, в якого кліренс сам по собі ще менший через балони.
     
  9. Noble

    Noble Спеціаліст

    Messages:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    Зачем вообще извращаться с этим клиренсом. Что бы потом машину тягало по всей дороге. Нужен клиренс берем паркетник. Думаю инженеры VAG лучше нас знают какой клиренс должен быть у Caddy
     
    dok-2 and Чилик like this.
  10. sergeyhost

    sergeyhost Старожил

    Messages:
    1,119
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW Caddy Life 2006
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    B4B4
    Для зимы вместо 195/65-15 ставьте 205/70-15.
     
    Чилик, Romsan and Noble like this.
  11. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Messages:
    1,404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    Да только шиповки в этом размере нет нормальной .
     
  12. Ghost

    Ghost Старожил

    Messages:
    1,485
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Ялта
    Модель:
    VW Caddy MAXI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Salsa Red
    Мне на длинной базе клиренса не хватало на штатной резине, даже не смотря на +2 см. пакет для плохих дорог.
    То при парковке бампером в бордюр упрусь, то дверь по бордюру открою.
    215\60\16 помогла решить вопрос, теперь дискомфорта не испытываю.
    16 мм к клиренсу спасли "отца русской демократии"
     
    Денис VW likes this.
  13. achtung

    achtung Старожил

    Messages:
    2,167
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    К увеличению клиренса нужно подходить осторожно.
    Проставки или иные "подниматели" изменяют геометрию подвески, в частности угол установки поперечных рычагов...
    Он напрямую влияет на углы развала, потом схождения.
    Поэтому прежде нужно изучить отличия в подвеске машин со штатно бОльшим клиренсом,
    а такие есть ... Тигуан, Alltrack.
    А дальше, дело техники :)
     
    Денис VW and Noble like this.
  14. valerak

    valerak Досвідчений

    Messages:
    579
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Яскраво-зелений
    Мдаа. Вообще-то должны быть болты, а не шпильки.
    Перше повідомлення: Jul 2, 2018

    Нове повідомлення: Jul 2, 2018
    2-3 см. ничего не нарушат. За пару тройку лет эксплуатации авто, это нормальная просадка пружин. Таким образом установив проставки такого размера, мы возвратим высоту автомобиля в состояние нового авто. Вот только ход подвески на сжатие при этом не увеличится.
     
  15. achtung

    achtung Старожил

    Messages:
    2,167
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Неправильно. Он УМЕНЬШИТСЯ !
    Поэтому это неправильный способ возвращать высоту.
     
  16. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Messages:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    achtung, не увеличится -да. Уменьшится- с какой радости, если стойка всборе не трогалась и масса, действующая на нее не менялись!!!!
    За счет ограничений в геометрии хода рычагов может ограничиться раскрытие. Но сжатие - с какой радости?
     
  17. achtung

    achtung Старожил

    Messages:
    2,167
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    miki_ua, с такой радости, что поставка поднимает только кузов, а пружина просевшая уже сжата и аммортизатор оказывается в конце хода сжатия, со всеми вытекающими...
     
  18. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Messages:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    achtung, от установки проставки РАБОТА СТОЙКИ НЕ ИЗМЕНИТСЯ с просевшей пружиной или без: останется как было.
    Изменить ход на сжатие стойки всборе может только дополнительная нагрузка.
    Проведите эксперимент: замеряйте свой рост. Запишите это число. Присядьте. Зафиксируйте и этот результат.
    Потом станьте на табуретку и снова сделайте эти 2 замера.
    Разница обоих измерений будет равна высоте табурета: приседать глубже Вы не стали.
    Ну не знаю как еще нагляднее объяснить.
    Учите физику и геометрию.
     
    Last edited: Jul 3, 2018
    valerak likes this.
  19. achtung

    achtung Старожил

    Messages:
    2,167
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    miki_ua, а я смогу объяснить.
    Представьте, что пружина просела до конца. Машина лежит на отбойниках.
    С помощью проставок я поднимаю машину на прежний уровень.
    Изменится работа аммортизатора?
     
  20. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Messages:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Так и я Вам толкую что кроме изменения дорожного просвета при установке простаки между кузовом и стойкой работа стойки (работа аммортизатора на сжатие) НЕ ИЗМЕНИТСЯ пока не будет изменена одна из 3-х составляющих:
    - другая пружина
    - другой аммо+отбойник (с другим ходом)
    - другая масса, действующая на стойку.

    При этом глубоко всеравно просела пружина или нет: какой ход на сжатие был ДО установки проставок, такой останется и ПОСЛЕ.
    А не уменьшится как утверждали Вы выше.
     
    kamazitto likes this.

Share This Page