1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

ТО печки

Тема у розділі 'Система охлаждения, отопление и кондиционирование', створена користувачем Kyzmuch, 6 жов 2014.

  1. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Керхером тула ввали, делал на омегах.
     
    Чилик та Jetta Vlad подобається це.
  2. MIXA

    MIXA Учасник

    Дописи:
    262
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    серебро
    А не разорвет?Снимать нужно?
     
  3. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    Я не ображаюсь, все нормально...
    Спробуйте відкинути патрубки знизу, і подати спочатку проточну воду, а потім вже можна і кьорхером. Нічого не повинно розірвати, вихід для води є.
     
    Чилик подобається це.
  4. leonn

    leonn Учасник

    Дописи:
    102
    Область:
    Київська
    Місто:
    Васильків
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    white
    НЕ нужно но без фанотизма))
     
    Костя подобається це.
  5. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Снять шланги и тогда!!!
     
  6. Rockshut

    Rockshut Гість клубу

    Дописи:
    3
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    былий
    MIXA,
    Всім привіт.В мене була така ж проблема,на днях похолодало,ну і включив духовку в машині ну правда ніякого тепла і не пішло.Тому вже в гаражі добрався до радіатора пічки,вхід і вихід були гарячими а самі соти холодними.коли машина охолола вирішив демонтувати радіатор і промити(більша половина була забита)промивав всім лимонною кислотою ,оцетом,варив,проганяв,продумав,але результату ноль.Поїхав в магазин купив новий 850 грн.трошки помучився з встановленням.І все,духовка запрацювала,точніше жарити почала:beach:.
     

    Вкладення:

    vladimir07, Ivas, morphius та 2 іншим подобається це.
  7. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,580
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    Як будете пекти в духовці пиріжки, запрошуйте - покуштуємо :crazy:

    :hi:
     
    morphius та Rockshut подобається це.
  8. MIXA

    MIXA Учасник

    Дописи:
    262
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    серебро
    Опишите ,пожалуста ,сам процэс демонтожа радиотара,какие там подводные камни ,хотя бы в трех словах ,да .А вы не розбирали старую печку ,что там забивается ?
     
  9. jorjik

    jorjik Старожил

    Дописи:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    Торпеду снимали?
    Судя по фото, нет..:rolleyes:
     
  10. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    зачем? у нас же Caddy! а не гольф-подібне.
     
    jorjik подобається це.
  11. pirogok

    pirogok Перевірений

    Дописи:
    478
    Область:
    Чернівецька
    Місто:
    Чернівці
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    red
    По легше там з пиріжками;)
     
    Костя та AndRi Y KO подобається це.
  12. Rockshut

    Rockshut Гість клубу

    Дописи:
    3
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    былий
    Торпеди не потрібно знімати.ну хіба якщо витягувати радіатор разом з патрубками то так...
    Перше повідомлення: 2 жов 2016

    Нове повідомлення: 2 жов 2016
    Для початку потрібно зняти пластмаси ті що під торпедою,відкрутити кришку радіатора ,відручуємо два металічні хомута які закріплюють патрубки радіатора,трубки металічні тому краще стиснути французьким ключиком щоб розрухати їх,і вони помаленьку виходять з радіатора.саме важче з'єднати їх з новим радіатором,бо в нових стінка яка з'єднується з трубкою тоненька,тому там треба бути акуратнішим,три спроби в мене були печальними,на четвертий я резинки легенько змастив салідолом,і все війшло як в дорослих вільмах;)).завів машину і помаленьку почав заливати антифриз.
     

    Вкладення:

    Ivas та MIXA подобається це.
  13. boldysh

    boldysh Учасник

    Дописи:
    274
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Коломия
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    В мене теж були претензії до тепла, датчик температури стабільно показував 90 градусів, підключив майстер комп а там показує 70 градусів. У висновку заміна термостату який заклинив в середньому положенні.
    Перше повідомлення: 4 жов 2016

    Нове повідомлення: 4 жов 2016
    Провіряйте ще якість охоложувальної рідини, я купив на доливку так як від часу експлуатації авто її не міняв але доливав десь грам 500, то при заміні майстер сказав що ця рідина може головку блоку розїсти. (на з/ч стараюся не економити брав як завжди що якісніше з поради продавця)


    Нове повідомлення: 6 жов 2016
    Ой напевно за скоро я порахував проблему з теплом вирішеною, похолодало а тепла з пічки мало, термостат, фільтр салону, охолоджувальна рідина поміняні а тепла недостатньо.


    Нове повідомлення: 23 жов 2016
    MIXA, Вирішили проблему? Яка була причина?
     
    Rockshut та no name подобається це.
  14. MIXA

    MIXA Учасник

    Дописи:
    262
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    серебро
    Долез я до печки,но патрубки выдернуть с радиатора не получилось, кстати вход и выход горячий а сам радиатор ели теплый,в,п ромудохался час,но страшно ,что бы не повредить трубки или сам радиатор,.Пока просто промыл,залил воду .седни еще раз хадовской промывкой промоюи буду заливать антифриз,и как говориться будем смотреть
     
    boldysh подобається це.
  15. boldysh

    boldysh Учасник

    Дописи:
    274
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Коломия
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    В мене похожа проблема, все поміняв, термостат, фільтр, антифриз, патрубки горячі а тепла мало, ще хочу заїхати на діагностику, казав майстер що може потрібно зробити адаптацію приводу заслонок.

    І так, управління заслонками тросиком, трубки входу в радіатор пічки гарячі, тросик майстер каже що на місці, радіатор пічки купив новий але майстер вілмовляється його міняти, обгрунтовує тим що що при заміні охоложувальної рідини вона була чистою і пртрібно знімати панель і дивитись до заслонок чи десь не приклинили.
    Що скажете шановні форумчани?
     
    Останнє редагування: 10 лис 2016
  16. Rockshut

    Rockshut Гість клубу

    Дописи:
    3
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    былий
    Так само як і в мене було,патрубки не важко зняти,візьми французький ключ чи малий розвідний,легенько стиснути трубку і розрухати,вона сама відійде від радіатора.
     
  17. MIXA

    MIXA Учасник

    Дописи:
    262
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    серебро
    Спасибо буду пробывать
    Перше повідомлення: 29 жов 2016

    Нове повідомлення: 29 жов 2016
    А вообще хотел даже перепилять трубки.выдернуть радиатор,а потом шлангами соединить места разреза,просто не нашол подходящих по диаметру шлангов.
     
  18. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Делал когда-то эксперимент, который посоветовал мужик " с опытом". На Волге не грела печка, шо ток не делал - пофиг. Мужик сказал - высуши систему охлаждения, чтобы там ничего не было и залей полностью спрайтом. Неделю езди! Единственное, что - потом заменить термостат и ож полностью. Так и сделал. Через 4 дня в машине стала жара.
     
    Чилик, Костя та Jetta Vlad подобається це.
  19. Олексiй

    Олексiй Новенький

    Дописи:
    30
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    синiй
    Привет. Появился свист при включении вентилятора, извлек, продул сжатым воздухом, смазал маслом для швейных машин. Через время свист появился вновь.Надо двигатель разбирать полностью, как снять крыльчатку?
     
  20. vitek

    vitek Перевірений

    Дописи:
    320
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Диканька
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    170
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    сірий
    .Нада міняти повністю моторчик,проблема знаьома від ваза.
     

Поділитися цією сторінкою