1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Стартер

Тема у розділі 'Электрооборудование', створена користувачем ОлегUA, 23 лип 2014.

  1. ОлегUA

    ОлегUA Перевірений

    Дописи:
    314
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    #1
    Саме стартер кожного разу розбуджує нашого кадіка :) З часом і він виходить з ладу.....Пропоную обговорювати несправності , перші симптоми проблем повзяаних саме з ним. Для прикладу першим мабуть буду я. На днях при заводці відчував звук подібний на якусь турбіну.... в моєму 2.0 SDI такий звук мене здивував :D Тривалість його 1-2 секунди.....і появлявся він тільки при заводці....Думки мої розбігаються- читав різні припущення-від підшипника і до .... Чекаю звінка з автосервісу . При нагоді зроблю фотозвіт.
     
  2. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #2
    если че - есть стартер.
     
  3. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #3
    Якщо при звуку КВ прокручується - двигун схватитв а бендікс не відходить.
    Якщо не прокручує КВ - стартер маслає в холосту. Тоді втягуюче, бендікс, втулки: може бути будь що з цього
     
  4. ОлегUA

    ОлегUA Перевірений

    Дописи:
    314
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    #4
    Відпишусь- проблему вирішив..... Ремонт зайняв від сили 2 години.... Довгі очікування своєї черги зробили своє- вирішив самотужки відремонтувати... Інструмент- ключ на 10 (зняти клему з акумулятора), на 13 ( відкрутити гайки які накручені на основних шпильках- звучить закручено але в процесі роботи зрозуміє кожен) , і на 18 ( основні дві шпильки які тримають стартер) + на свій смак якесь мастило ( літол і йому подібні )..... за одно замінив щітки- виявились підношеними. Результатом задоволений- свис дивний пропав.
    Один мінус- забув фотозвіт зробити :unknown:
     
  5. Ovsyan

    Ovsyan Учасник

    Дописи:
    165
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    белый
    #5
    Доброго дня. Підкажіть номерки щіток стартера на кадди 2 sdi. Не можу їх знайти.
     
  6. kary

    kary Перевірений

    Дописи:
    372
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.2TSI (CBZA)
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2028
    Колір:
    веселий
    #6
    Стартер Bosch 2.0 kwt для 2.0 з 5-ст. МКП - BST BDJ - OAH 911 023B - Ika 0.1214.1 - Ika 7.7290.1 - ремкомплект Ika 4.2238.1
     
  7. Ovsyan

    Ovsyan Учасник

    Дописи:
    165
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    белый
    #7
    Дякую, я все обшукав в неті, так і не знайшов!

    [upd=1425453002][/upd]
    Для того щоб зробити профілактику стартеру достаньо придбати лише щітки чи треба й щіткотримач купляти?
    Машина пройшла більше 200 тис.км. думаю стартер ніхто не розбирав.
    До заміни акума був удар при заводці, зараз відчуваю, що він все одно не крутить так як треба.
     
  8. ROMICH

    ROMICH Новенький

    Дописи:
    65
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    БЕЛЫЙ
    #8
    Щетки идут в комплекте с железками.вечером сфотаю скину
    Перше повідомлення: 30 бер 2015

    Нове повідомлення: 30 бер 2015
    2.0 bst
    Номер на стартере и сами щетки


    Нове повідомлення: 30 бер 2015
    Брал тут
    http://genstar.ua/kontakty

    20150314144028.jpg 20150330222203.jpg 20150330222148.jpg 20150330222134.jpg 20150330222033.jpg
     
    Останнє редагування модератором: 30 бер 2015
    Taras72, valerak, Lipzi та ще 1-му подобається це.
  9. MAY

    MAY Досвідчений

    Дописи:
    976
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Reflexsilber
    #9
    При замене щеток стартера надо какие-то детали смазывать? Какую смазку использовать? :dntknw:
    Спасибо.
    :hi:
     
    Останнє редагування: 1 чер 2016
  10. vol_i_f

    vol_i_f Перевірений

    Дописи:
    420
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Модель:
    vw caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    срібний металік
    #10
    Я вже піднімав питання несправності стартера в мене. Коротко нагадаю.Останнім часом щось ніби підклинювало, тобто машина час від часу могла заводитись з 2-го-го разу. Та одного ранку вона взагалі перестала запускатися. На поворот ключа в замку ніякої реакції не було. При тому вся індикація горіла і вся електоніка і автоматика працювала. Були різні думки, що може замок, може контактна група...Та потім ті версії відпали, бо коли я нарешті добрався до стартера і замкнув "+" стартера і контакт кл.50 , а стартер і дальше "мовчав", то стало зрозуміло, що справа в ньому. Через вихідні роздумував, чи знімати самому, чи їхати до спеців. Та як знімати самому, коли інструменту нормального нема, запчастин також, тому сьогодні поїхав на СТО. Хлопці зразу знайшли причину :щітки стартера зношені. 1год роботи і машинка знову ожила. Ціна питання 370 ГРН. І добре, що сам не брався до ремонту, нижній болт відкрутити важко, потрібний інструмент, або їхати на яму чи естакаду, щітки треба би було їздити і шукати, а ще їх треба паяти спец. паяльником (потужним) . Всім удачі!
     
    Taras72, igoralif, Lipzi та 4 іншим подобається це.
  11. soulboy

    soulboy Досвідчений

    Дописи:
    674
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Кировоград
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    180
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    белый
    #11
    vol_i_f, а какой пробег у авто?
     
  12. Ovsyan

    Ovsyan Учасник

    Дописи:
    165
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    белый
    #12
    А зачем паять. Покупаешь щетки вместе с щеткодержателем и вуаля. Разница в цене не большая. Если есть минимальный набор все меняется очень просто. Если машина работала в доставке, то пробег не показатель.
     
    valerak, jorjik та Костя подобається це.
  13. vol_i_f

    vol_i_f Перевірений

    Дописи:
    420
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Модель:
    vw caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    срібний металік
    #13
    345000
    Перше повідомлення: 23 гру 2016

    Нове повідомлення: 23 гру 2016
    Нет вопросов, там нет ничего сложного. Щетки надо еще найти и покупать, а потом менять, а все это время. А время-тоже деньги...Хорошо, что обошлось щетками, а если бы было что то посложнее...Поэтому выбирать вам, но я уверен, что сделал правильно.
     
  14. kr60502

    kr60502 Старожил

    Дописи:
    1,059
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кременчуг
    Модель:
    VW CADDY Kombi
    Двигун:
    1.4i (BCA)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    #14
    а щётки по возможности лучше прикупить
    я тоже паял, а через месяц всё повторилось, купил готовые и по сей день работают
    делал все сам, там ничего сложного
     
  15. Ovsyan

    Ovsyan Учасник

    Дописи:
    165
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    белый
    #15
    С пайкой как-то не надежно получается. Хотя в время покажет.
    Перше повідомлення: 24 гру 2016

    Нове повідомлення: 24 гру 2016
    К тому же наши машины с буксы завести проблематично, если стартер подведет. А это или евакуатор, или шнурок доброго человека. Решать Вам.
     
  16. Shuma

    Shuma Старожил

    Дописи:
    2,351
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Конотоп
    Двигун:
    1.9 TDI (BSU)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    білий
    #16
    Ovsyan, легко заводится, но только в крайних случаях
     
    valerak та Schumacher81 подобається це.
  17. Ovsyan

    Ovsyan Учасник

    Дописи:
    165
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    белый
    #17
    Завести то можна, но надо знать как. А то можно влететь в копеечку.
     
    valerak подобається це.
  18. vol_i_f

    vol_i_f Перевірений

    Дописи:
    420
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Модель:
    vw caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    срібний металік
    #18
    Ну не знаю, ви би бачили цей паяльник...там пайка (зварка) дуже надійна. Швидше він нагадує контактну зварку, щось по такому принципу. В домашніх умовах ви так не запаяєте.
     
  19. saivan

    saivan Гість клубу

    Дописи:
    9
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Попельня
    #19
    Срочно надо было ехать, стартер не крутил по причине стертых щеток, короче купил в магазине похожие по размеру, напильником подогнал и припаял мощным паяльником.
     
    valerak подобається це.
  20. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #20
    Думайте про меня что хотите - но я считаю что имеет смысл только КОМПЛЕКСНОЕ ТО стартера. Или Вы думаете что истертые в "0" щётки оставили в идеальном порядке коллектор якоря???
    Старые, нередукторные стартера не позволяли таких вольностей - втулки якоря разбивались равномерно а то и раньше, чем садились щётки. Приходилось вмеравно разбирать ВЕСЬ стартер и перебирать полностью.
    Игры в латание презерватива не по мне. Лезете в стартер - сделайте комплексно и забудьте.
    Можете считать по другому. Ваше право.
     
    Костя, vol_i_f, valerak та 2 іншим подобається це.

Поділитися цією сторінкою