1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Свист под капотом при разгоне! Что ето?

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем Саша Фастов, 12 тра 2014.

  1. Vitalik s

    Vitalik s Гість клубу

    Дописи:
    1
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    #41
    Привіт хлопці.Вибачаюсь,що лізу до вас в групу,маю таку саму проблему тільки на Ford s-max і дуже цікаво,що хто порадить.Свистить на 1,2 передачі на 3 вже слабше а на 4,5,6 тихо.Турбіна була реставро і всьо було тихо почало свистіти після реставрації через місяць,поміняв датчик подачі воздуха був поганий і вже пройшло пів року і все свистить.Може хтось щось порадить чи маю їхати назад на СТО так як маю гарантію 2 роки.Ще раз вибачаюсь,що до вас заліз
     
  2. igenxer

    igenxer Гість клубу

    Дописи:
    8
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    КПП:
    5МКПП
    #42
    Найпростіше, що може бути - це погано затиснені (ослабли) хомути на повітряпроводах турбіна-інтеркулер-впуск. Залізь під низ і позажимай усі хомути.
    Я якось забув затиснути патрубок на вході в інтеркулер - побачив різницю між турбодізелем і атмосферником ))) І також свистіло.
     
    Олександр 555 подобається це.
  3. Matvij

    Matvij Перевірений

    Дописи:
    353
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    білий
    #43
    У мого кадіка свистало при наборі швидкості.
    Капець прийшов клапану охолодження EGR
    Замінив-свист пропав.
     
  4. Den4ik

    Den4ik Новенький

    Дописи:
    71
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    red metallic
    #44
    +100!!!!
    Тоже был свист под капотом.
    На ож ЕГР есть втулочка,она разбивается.После чего газы начинают через то отверстие полным ходом выходить,и создают свист на оборотах.
    Еще рекомендую посмотреть патрубки от интеркулера, маленькая трещина может при давлении надуваться и свистеть(такое тож было).
     

Поділитися цією сторінкою