1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Рециркуляция ОГ 1.6TDI (CAYE,CAYD) 2.0 TDI (CLCA,CLCB,CFHC,CFHF,CFJA)

Тема у розділі 'Система питания, выпуска', створена користувачем no name, 27 бер 2014.

  1. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Писал много раз, напишу еще раз.
    Сажевый фильтр, EGR, мочевина и прочие приблуды служат ТОЛЬКО для снижения выброса выхлопных газов, путем дожигания или рециркуляции выхлопных газов обратно в мотор. Именно рециркуляция и интересует нас, так как она ВРЕДИТ мотору, но спасает экологию. Цель ЕГРа - запустить выхлоп обратно во впуск. Таким образом снижается выброс оксида азота, который вреден. Если мы глушим его, то в мотор попадает чистый, холодный воздух. Холодный воздух больше в объеме, а значит процесс горения лучше. Вот из-за этого мы и ощущаем увеличение мощности на низах. Наверно многие замечали, что прогретый мотор часто едет хуже холодного - это следствие работы рециркуляции. Сажевик - это сборник сажи, которую в итоге выпаливает сам же мотор. Сам фильтр, как и катализатор, тормозит выхлопные газы, так как сечения сот маленькие. Если мы вырераем сажевик, то у нас проходное сечение в этом месте станет больше, а значит выхлоп выходит быстрее - вот еще приход в мощности. Но, появится характерный свист, которого раньше не было. Итог: если отключить эти системы - будет лучше для мотора, но хуже для экологии. Если все работает - не трогайте, если глючит - вырезайте. Все.
     
    Михайло_165, tris2009, Diesel Euro4 та 9 іншим подобається це.
  2. LOV

    LOV Новенький

    Дописи:
    51
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    vw caddy
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    75
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Все зрозуміло, дякую.
    Перше повідомлення: 3 кві 2017

    Нове повідомлення: 3 кві 2017
    Щоб заглушити клапан ЕГР на моєму авто (1.6 тді, 55 кВ, 2012 р.в.), скільки потрібно заглушок (клапан зніматись не буде) та яка їх має бути мін. товщина?
     
  3. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Есть родные заглушки. Смысл изобретать?
     
    Jetta Vlad та Lvivgaz подобається це.
  4. LOV

    LOV Новенький

    Дописи:
    51
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    vw caddy
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    75
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Суть в тому, що на завтра домовився з місцевими спеціалістами вирізать сажовий фільтр, заглушить клапан ЕГР та програмно перепрошити. Звичайно вирізать сажовий багато розуму не треба, лише проблемно зняти його. Програмно перепрошивають професійно, так як скарг не поступало. А от грамотно-професійно заглушити ЕГР - це під питанням, так як "специ" попередньо говорили, що глушать звичайними пластинами із жесті (ймовірно не стикались із таким двигуном). Ось цей момент мене лякає. Розтолкуй як правильно заглушити ЕГР?
     
  5. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Можно отключить, а глушить потом
     
  6. LOV

    LOV Новенький

    Дописи:
    51
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    vw caddy
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    75
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Глушить обовязково такими заглушками[/QUOTE]
     

    Вкладення:

    • P1010377.JPG
      P1010377.JPG
      Розмір файлу:
      186.4 КБ
      Переглядів:
      1,396
  7. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
  8. LOV

    LOV Новенький

    Дописи:
    51
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    vw caddy
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    75
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Можливо відомо, де їх можна купити чи замовити. На форумі уже продані.
     
  9. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
  10. Usike

    Usike Спеціаліст

    Дописи:
    3,709
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Потужність, л.с.:
    175
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Чорний
    LOV, Lvivgas.65.ua
     
    dv_matrix, miki_ua, morphius та 3 іншим подобається це.
  11. LOV

    LOV Новенький

    Дописи:
    51
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    vw caddy
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    75
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    На даний час сажового фільтра вирізали та програмно відключили ЕГР, самого калапана не знімали, лише сказали, що заглушать, як на фото № 1, лише трубку залишать. Це правильно??? Чи потрібно клапана знімати та глушити його знизу.
    Перше повідомлення: 4 кві 2017

    Нове повідомлення: 4 кві 2017
    На якому фото (2 чи 3) треба глушити ЕГР?


    Нове повідомлення: 4 кві 2017
    Сьогодні мені вирізали сажовий фільтр, заглушили ЕГР та програмно перепрошили блок управління. Ціна питання 200 у.е. Перші враження поки що позитивні, таке враження, що двигуну легше дихати. З приводу того, що стала потужнішою, не зовсім самольот, однак відчувається незначне покращення, нібито швидше набирає обороти (почала ричати:)). Побачим як вплине це на витрата!
    Однак залишається одне питання з приводу глушіння ЕГР, мені поставили заглушку, яку вирізали із листка нержавійки приблизно 1 - 1.5 мм, та поставили її перед трубкою, яка на фото (111), не впевнений що правильно. Хоча програмно ЕГР відключений, тому клапан постійно закритий, як говорять "специ" можна було б і не ставити заглушку. Саму трубку залишили, так для візуального вигляду, хоч вона вже своєї функції не виконує.
    Тому виникає логічне запитання: оригінальні вищевказані заглушки для понтів???


    Нове повідомлення: 4 кві 2017



    Нове повідомлення: 4 кві 2017
    Ще одне запитння до знатоків, після вищевказаної процедури можна буде заливати масло з допуском 5w40, так як до цього користувався Aral 5w30 Long Life???
     

    Вкладення:

    • 1092307w.jpg
      1092307w.jpg
      Розмір файлу:
      75.6 КБ
      Переглядів:
      1,757
    • images.jpg
      images.jpg
      Розмір файлу:
      12.7 КБ
      Переглядів:
      1,522
    • Без названия.jpg
      Без названия.jpg
      Розмір файлу:
      11.1 КБ
      Переглядів:
      1,420
    • 111.png
      111.png
      Розмір файлу:
      206.9 КБ
      Переглядів:
      1,239
  12. Usike

    Usike Спеціаліст

    Дописи:
    3,709
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Потужність, л.с.:
    175
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Чорний
    Где замеры с диностенда??
    Перше повідомлення: 4 кві 2017

    Нове повідомлення: 4 кві 2017
    Что там вам нашыли?))
     
  13. myfloor

    myfloor Старожил

    Дописи:
    1,523
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy White
    У меня лично ничего не поменялось, только упал расход, появилась тяга на 3-4 передаче. Чиповать надо в пределах разумного и двигатель проработает сколько было задумано производителем! ;)
     
    Jetta Vlad подобається це.
  14. Tarast

    Tarast Новенький

    Дописи:
    47
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий металік
    Детальне відео, щоправда на польській мові, але все ясно.Краще щоб не знадобилось.
    1.6
    2.0
    Завтра буду проводити заміну клапана на братовому Touran'i 2.0. Вирішив він його замінити, до того мав 2 Caddy на одному з них також проводив заміну клапана.
     
    IFNIKO подобається це.
  15. Михайло_165

    Михайло_165 Новенький

    Дописи:
    23
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Хмельник
    Модель:
    VW Caddy 2.0TDI
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    чорний
    Доброго дня.
    ....бачу Ви маєте практичний досвід...
    Підкажіть як краще виймати кишки з сажовика: 1 - знімаючи його з авто (так звичайно краще буде його розрізати, випотрошити і заварити) але треба трохи програтись щоб зняти; 2 - можна різати прямо на авто, не знімаючи, видовбати нутрощі і заварити. Так певно буде швидше, на ютубі бачив що люди так роблять. Ваша думка - чи прийнятний другий варіант?
    Перше повідомлення: 4 чер 2019

    Нове повідомлення: 4 чер 2019
    Доброго дня всім форумчанам.
    Прошу власників 2.0 (1.9) TDI, хто відключав EGR, викидав сажовик і перепрошивав компютер поділитись враженнями. Корисними будуть як позитивні так і негативні відгуки (якщо такі будуть). На скільки я встиг зрозуміти - найважливішим є грамотна прошивка.... якщо хтось в цьому добре розбирається - прошу поділитись інформацією...
     
  16. Сергiй

    Сергiй Новенький

    Дописи:
    23
    Область:
    Київська
    Місто:
    Вышгород
    Модель:
    VW caddy
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    жовтий
    Доброго дня!На власному авто(VW CADDY 1.9 TDI(BLS) глушив програмно і фізично клапан EGR + чіп 2 роки тому.Результатом задоволений:впуск чистий,потужності вистачає з головою,витрата пального майже не змінилася,зимою прогрівається однаково що з EGR,що без нього!!!
     
    Віталій74 та Михайло_165 подобається це.
  17. Михайло_165

    Михайло_165 Новенький

    Дописи:
    23
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Хмельник
    Модель:
    VW Caddy 2.0TDI
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    чорний
    Сергiй, Дякую що відгукнулись, це вже корисна інформація з перших уст.
    Удачі на дорогах.
     
  18. Сергiй

    Сергiй Новенький

    Дописи:
    23
    Область:
    Київська
    Місто:
    Вышгород
    Модель:
    VW caddy
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    жовтий
    І Вам дякую!!!
     
  19. Михайло_165

    Михайло_165 Новенький

    Дописи:
    23
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Хмельник
    Модель:
    VW Caddy 2.0TDI
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    чорний
    Усім доброго дня (чи ночі).

    В питанні чистки EGR мене найбільше кумарить як туди залізти і зняти те все добро (клапан в зборі з радіатором вихлопних газів). Тобто як залізти в неті є інфа, але це такий геморой, особливо для не спеціаліста. Якщо зняти дросель я ще зможу то під машину за клапаном EGR точно не полізу.

    Вивчивши трохи конструкцію системи рециркуляції газів і всякі інші методи чистки впускного тракту неінвазивними методами (спреї) мені прийшла в голову така думка.

    Якщо відкрутити лише дві трубки, одну ту що виходить з корпусу двигуна і входить в впускний колектор після дросельної заслонки; другу ту що з’єднує вихлопну трубу з входом радіатора відпрацьованих газів (відпрацьовані гази з вихлопної труби попадають в радіатор, охолоджуються, далі йдуть на клапан EGR, далі через канал в корпусі двигуна і вище згадану трубку на впускний колектор…) то, на мою думку, можна прочистити і клапан і радіатор не демонтуючи його. Може це буде не настільки ідеально якби його повністю зняти, розібрати, відмочити і т.д. Але, на мою думку результат все рівно повинен бути…

    Чистити можна двома способами, рідиною (з допомогою сили тяжіння) або спреєм (з використанням пилососа який буде створювати повітряну тягу). Безумовно прийдеться придумати якісь приспособи (шланги з перехідниками для під’єднання, щоб відводити промивну рідину…). Також потрібно примусово відкрити клапан EGR і регулюючу заслонку… хіба що вони відкриті при вимкненому двигуні (цього не знаю). Хочу відразу зауважити (або вибачитись) що це все теорія, мій «геніальний політ інженерної думки». Я ще навіть дросельну заслонку не знімав. Але цікаво було б почути думку людей які не один раз залазили в двигун, збивали собі пальці, матюкались, і знають що по чому…
     

    Вкладення:

    • Radiator.jpg
      Radiator.jpg
      Розмір файлу:
      11.1 КБ
      Переглядів:
      932
    • Tube_top_one.jpg
      Tube_top_one.jpg
      Розмір файлу:
      84.5 КБ
      Переглядів:
      766
    • ДЗ-ОГ.jpg
      ДЗ-ОГ.jpg
      Розмір файлу:
      178.7 КБ
      Переглядів:
      718
  20. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Дописи:
    1,404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    Михайло_165, к сожалению ничего у Вас толкового не получится без демонтажа , а лучше это все удалить физически и программно и забыть.
    Сам месяц назад проделал эту процедуру теперь сверху выглядит так изображение_viber_2019-06-06_12-04-50.jpg изображение_viber_2019-06-06_12-04-51.jpg
    Перше повідомлення: 6 чер 2019

    Нове повідомлення: 6 чер 2019
    Да кстати заглушка та что выше дроссельной по размерам чуть больше , чем на блоке.
    В планах выкинуть сам клапан и охладитель ОГ закольцевать ОЖ.
     
    Останнє редагування: 6 чер 2019
    Noble подобається це.

Поділитися цією сторінкою