1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Рециркуляция ОГ 1.6TDI (CAYE,CAYD) 2.0 TDI (CLCA,CLCB,CFHC,CFHF,CFJA)

Тема у розділі 'Система питания, выпуска', створена користувачем no name, 27 бер 2014.

  1. vitek

    vitek Перевірений

    Дописи:
    321
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Диканька
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    170
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    сірий
    Мужики,а де викопати ці контакти
     
  2. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    Сашок, як варіант, для практикуючого механіка (Мегатранс. Саксон) на підмінний фонд...
     
  3. IgorLIV

    IgorLIV Учасник

    Дописи:
    225
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Лозова
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Reflexsilber
    Я теж такого маю.
    Реставрировать старый или программно удалить новый, - вот в чем вопрос! :dntknw:
     
  4. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,584
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    Як на мене, то ЕГР має бути.
    Якщо завод його поставив - значить він потрібен.
     
  5. IgorLIV

    IgorLIV Учасник

    Дописи:
    225
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Лозова
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Reflexsilber
    Для нашего форума вопрос скорее философский! :)
    Я склонен к более радикальному решению, не могу найти талантливого исполнителя! :)
     
  6. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,584
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    Запитайте Віталія Ghost і Сергія VWDRIVER вони в темі
     
    Jetta Vlad подобається це.
  7. IgorLIV

    IgorLIV Учасник

    Дописи:
    225
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Лозова
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Reflexsilber
    no name подобається це.
  8. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    Для Європи - так. Для України в міській експлуатації - проблеми вже з 50 тисяч міської їзди.
    Сам чекаю.
     
    IgorLIV подобається це.
  9. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,584
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    Україна - це Європа!!! )))
     
  10. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    Згідно політики VAGa - ми не Європа... а треті країни.
     
    Jetta Vlad подобається це.
  11. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,584
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    Ну з 2016 Євро 5 у всіх нових VAG в Україні.
     
  12. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    і що? кадді евро 5 офіційно завозились з 2010 року.
     
  13. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,584
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    На рахунок комплектацій і цін згідний - Україна для VAG країна третього світу, тобто країни що розвиваються
     
  14. viktor349

    viktor349 Гість клубу

    Дописи:
    5
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY 1.6 TDI
    я понял продают б\у и не рабочий.избавились от него или как.если избавились как ощущения!!!!!со своим решил подождать погоды.попробую посчюпать его сам.дальше буду решать.что с ним делать
     
  15. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,584
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    Я свій поміняв на новий.
    Вдома лежить старий неробочий.
    Проблема там в електричному двигуні кроковому який відкриває / закриває клапан
    або в датчику положення клапана.
    Можу продати на експерименти,
    якщо потрібно щоб кадді постійно їзддив
    і не має часу знімати свій і чекати...
     
  16. haker_ua

    haker_ua Новенький

    Дописи:
    15
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кобеляки
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    зелений
    Таки не вірно, поки холодний - закритий (до 60-70 градусів, точніше скажу пізніше), коли прогрітий - відкритий, і поступово закривается на оборотах (на прогрітому) доки повністю не закриється, і є такий момент, якщо натиснути на педаль акселератора і відпустити, то поки обороти не стануть = х.х. клапан закритий. Все було перевірено на двигуні CAYD.
    Перше повідомлення: 20 кві 2016

    Нове повідомлення: 20 кві 2016
    На таких обертах ВГ (відпрацьованих газів) в ВК не буде, але буде повно масла - більш якісно буде розпилятися масло і у вигляді пара в ВК через трубку ВКГ, і тим самим ви швидше вб"єте свого СФ (сажового фільтра) золою, сажу можна ще пропалити а золу - ні, і така кака яку я ще не знайшов способа розчинити не повредив каталізатор. (((((( Проблема як раз таки в: 1) недостачі повітря (турбінна яма, хоч короткочасна але вона є), тут і випливає різниця в городському режимі і трасовому; 2) якість пального (воно хоч і чисте (я кажу про пальне на АВІАС) але багате на важкі фракції, які довше горять); 3) маслоуловлювач - якби все масло відбиралося такої каки не було б, це проблема не тільки WV, а і інших марок де є турбіна і РВГ.
    Якщо дати коксу, ВК забризкає маслом, а потім перейти на звичайний режим, то на перехідних режимах сажою і заліпить.
    Я роблю тільки такий висновок: їздити на помірних обертах, не переходити за 3000, і не опускати за 2000 і плавно набирати.
    Поправте, якщо я не правий. До речі, із практити (з обслуговування авто), ті хто їздять в динаміці - у тих і сажі більше і масло двигун споживає.


    Нове повідомлення: 20 кві 2016
    А чому всі забувають про дросельну заслонку на ВК? і проїї функцію, і що буде якщо заглуштьт ЕГР?
     
    Михайло_165 подобається це.
  17. brama

    brama Перевірений

    Дописи:
    426
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BSU)
    Потужність, л.с.:
    130
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    синій
    а що ж буде такого страшного?
     
  18. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    Глушимо ЕГР - економимо 500у.е. на його ремонт.
     
    soulboy та brama подобається це.
  19. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,651
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Посоны во че я вам скажу.
    Клапан егр ЗАКРЫТ на холодном моторе! Этот нехороший агрегат пашет до 1500 об, на прогретом моторе. Вы скажете: но почему???
    Да потому,что во время работы мотор выделяет окисленый азот, который и вреден. Он проявляется при высокой температуре. Окислителем есть что? Кислород... Так вот егр при открытии пускает во впуск уже не кислород, а углекислый газ,соответственно и азотность уменьшается... Но, если пустить 100% выхлопа, то мотор задохнется,поэтому тут смесь 50/50 чистого воздуха с выхлопом.
     
    AndRi Y KO, soulboy, brama та ще 1-му подобається це.
  20. haker_ua

    haker_ua Новенький

    Дописи:
    15
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кобеляки
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    зелений
    По поводу глушимо клапан ЕГР та дросельної заслонки ВК: БУ авто на вигрітому двигуні підтримує певний баланс між вихлопом та впуском, коли ми глушимо ЕГР то відповідно порушуємо те, що ваговці роками відточують, ще в певному діапазоні обертів ДЗ ВК та ЕГР мають певний % відкриття і може стати так, що ДЗ майже закрита, а ЕГР відкритий але заглушений ))))))))) ну а далі додумайте самі.
    По поводу азоту: оксид азоту утворюється як на вигрітому так і на холодному двигуні. Клапан відкривають тоді коли паливо краще згорає і при меншому вмісту кисню та коли двигуну легше працювати (клапанні зазори, температура масла (масло має таку властивість, що доки двигун холодний, воно створює додаткове тертя чим і спричиняє швидше нагрівання двигуна і чим більше двигун нагрівається тертя зменшується відповідно і нагрівання також) і тд), а вихлопні гази знову частково потряпляють до ВК для доокислення з NO до NO2.

    Трохи не забув, якщо не прикрити ДЗ то вже на обертах десь так від 1500 на хвилину, тиск повітря сжатого компресором турбіни сягає 1,6 - 1,8 атм. а у випускному колекторі 1,1-1,3 атм. (в залежності від заповненості сажового чи каталізатора) і від виду турбокомпресора та ступіні геометрії (якщо така мається), то трапиться так що частина "чистого" повітря піде у випускний колектор.
     
    Останнє редагування модератором: 23 кві 2016

Поділитися цією сторінкою