1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Ремонт турбіни.

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем vitam, 27 тра 2014.

  1. jorjik

    jorjik Старожил

    Дописи:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    #21
    Ой, нееееее....
    Если Вы имеете в виду электроэррозию, то патрубок пластиковый, на нем запрессован стальной фланец, скоба фиксирует фланец и алюминиевый крпус ДЗ. Цепи электрической нету :(
    Причина - не главное, в таком состоянии я не решился оставлять скобу и заменил на новую.
     
  2. Лазерщик

    Лазерщик Старожил

    Дописи:
    1,091
    Область:
    Херсонська
    Місто:
    Херсон
    Модель:
    no casten no life
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Candy
    #22
    jorjik, у моей тёщи была аллюминивая 3-х секционная лестница, секции сращивались стальными патрубками и под патрубками аллюминий подъело так , что в один зимний денёк тёща нае...лась с 3-х метровой высоты, но выжила :? ! Но то такое, а по факту - цепи нету а выработка есть !
     
  3. Zmey19

    Zmey19 Гість клубу

    Дописи:
    7
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    White
    #23
    Пропускає масло

    Можливо в когось була така проблема, пропускає сальнік патрубка який веде до інтеркуллера. на їзду не впливає ніяк) але замахало витирати то масло завжди. мотор BLS 1,9 TDI. підкажіть номер сальніка, бо не можу найти
     
  4. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
  5. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #25
    Да, противоречивые эмоции наверно раз смайл такой... :D :D :D :D
     
  6. poci

    poci Старожил

    Дописи:
    1,012
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Миколаїв
    Модель:
    Volkswagen Caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Синий
    #26
    [​IMG]
    Турбина Volkswagen Caddy III 1.9 TDI
    Артикул 54399880048
    Применение двигатель: BLS, BSU DPF
    объём: 1896 . ccm
    мощность: 105 л.с.
    год: с 01.2004
    Взаимозаменяемость 54399700048, 03G253019J, 03G253019JX, 03G253019JV

    Турбина - 765261-5007S (Volkswagen Caddy III 2.0 TDI)[​IMG]
    Тип товара : Турбина
    Марка : Volkswagen
    Модель : Caddy III 2.0 TDI
    Двигатель : BMP / BMM
    Объем : 1968 куб. см
    Мощность : 140 л.с.
    Дата выпуска : с Дек.2007
    Номер по каталогу :
    765261-5007S
    765261-5006S
    765261-5005S
    765261-0004
    765261-0003
    765261-0002
    756867-0003
    756867-0002
    756867-0001
    [media]https://www.youtube.com/watch?v=zefWpbHpz14[/media]

    [upd=1413734149][/upd]
    [media]https://www.youtube.com/watch?v=rRawmiG646A[/media]

    [upd=1413734210][/upd]
    [media]https://www.youtube.com/watch?v=vtGQT-xEyPA[/media]

    [upd=1413734352][/upd]
    Лазерщик, Андрей глянь не совсем наш случий но всеже
    [media]https://www.youtube.com/watch?v=vhvb6nogWb4[/media]
    [media]https://www.youtube.com/watch?v=fOotlrVKzcQ[/media]

    [upd=1413734724][/upd]
    [media]https://www.youtube.com/watch?v=2uTvO523-o0[/media]
     
  7. vitluts

    vitluts Досвідчений

    Дописи:
    969
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Білий
    #27
    Турбінка хаває масло. По щупу, з середини до мінімуму опустилось, рівень перевіряю що ~700км, можливо падало поступово тому не так було замітно.
    У вівторок заліз під машину, побачив таку картину
    [​IMG]

    Вчора був у майстра каже, що тече з патрубка, показував з якого, але не знаю, як тут точно пояснити, патрубок меншого діаметру від патрубка повітряного фільтра знаходиться під тим же патрубком пов.фільтра, приблизне місце витоку, на фото

    [​IMG]

    каже що заміна резинок, сильно нічого не змінить, особливо на зиму.

    Порадив, підшукувати турбіну на заміну або реставрувати ту що є в Польщі або Австрії. Колєга реставрував в Києві, ще не питав в якій канторі, вже 100 тис. за 2,5 роки на Віто відїздив поки без проблем.

    При їзді моя турбіна підсвистує коли спрацьовує, їде добре.

    Що порадите, чи бувало в кого таке ?
     
  8. Atarax

    Atarax Учасник

    Дописи:
    263
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    чорний
    #28
    У мене вид знизу подібний але масло по щупу не падає, вже 10 тис. докатую і норм. Правда, в мене їзда спокійна і економна через ряд причин. Може якби топив в полік то теж підбирало б. По свисту... слухали мою, сказали що норм. Поки катаю.
     
  9. jorjik

    jorjik Старожил

    Дописи:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    #29
    Почти то же самое и у меня. Только турбина не жрет масло.
    Причинами могут быть прокладка клапанной крышки, прокладка ГБЦ (самое страшное), ну и маслопроводы турбины.
    Що порадить? помыть мотор сзади снизу и внимательно определить место течи ,потом - лечение. Красным кружком обведено соединение, в котором или резинка старая /viewtopic.php?p=30025#p30025 или окончание пластикового патрубка умерло. В этом месте масло очень может появляться из ВКГ.
     
  10. vitluts

    vitluts Досвідчений

    Дописи:
    969
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Білий
    #30
    Масло прям не жре, але за 3 моїх тис, з"їло десь 1/2 від того рівня щоб відразу як взяв машину, тобто було рівно по середині щупа, тільки що перевіряв рівень мастила, трохи вище мін. мітки. По свисту теж сказали не критично, що всі посвистують, коли наближається ппц турбіні, свист характерніший.

    Спасибі за поради, буду пробувати відмити і шукати джерело, підтікання.
     
  11. jorjik

    jorjik Старожил

    Дописи:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    #31
    vitluts, еще одна, на мой взгляд, важная мелочь:
    Нужно четко различать РАСХОД и ПОТЕРЮ масла в моторе.
    Расход - то, что принято называть угаром, жором... в общем - исчезновение масла внутри мотора (разными путями в выхлоп).
    Потери - исчезновение масла сквозь плохие сальники, прокладки, потеки и прочие сопли.

    И если по щупу уменьшается, а пятен и грязи снаружи нету - беда. Если весь мотор в соплях снаружи - тоже нехорошо, но есть шансы :-?
     
  12. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #32
    тема про турбины плавно свалилсь в тему про масложор. "Вернись в семью"....
     
    vilen подобається це.
  13. wat21

    wat21 Гість клубу

    Дописи:
    9
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    синий
    #33
    Что делать нижний патрубок турбины в масле и прилично в масле
    осенью снимал турбину возил на сервис сказали что нормальная, правда почистили геометрию и все
    вал турбины имеет небольшой продольный люфт(сказали что это нормально),в интеркулере масла не было.,что теперь не знаю .
    но по приему чувствую что она очень плохо дует могла ли геометрия закиснуть за 20000 (мотор после ремонта головы с заменой колец в старые цилиндры по началу брал масло сейчас жор почти прошёл (колечки почти притерлись)
    как проверить турбу ??? и почему весь нижний патрубок в масле ?
     
  14. Andrey_ns

    Andrey_ns Досвідчений

    Дописи:
    866
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Blakc
    #34
    wat21, ,я сам неперевіряв цім способом але бачив як роблять , при заведіній машині (потрібен напарник) хтось тисне на акселератор а інший зжимає патрубок рукою ( зліва в моторному відсіку тиовстий ) якщо при натискані розжимає патрубок то турбіна справна , ну якщо ні то дохла ,
     
  15. wat21

    wat21 Гість клубу

    Дописи:
    9
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    синий
    #35
    спасибо за метод
    насколько я читал то нормальная турба и если двумя руками зажать то разожмет
    а вот что делать с потеком масла с нижнего патрубка турбины он там точно не герметичен хоть и резинка стоит :wall:
     
  16. fenoms

    fenoms Перевірений

    Дописи:
    304
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW PASSAT
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHF)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    Black
    #36
    Потьоки масла в цьому місті турбіни в багатьох і в моїй тоже, показував майстрові , він сказав якщо підхват є і щуп сильно не падає, (5л на 10000км з доливом) немає чого туди лізти, так що не ламайте голову, якшо авто нормально їде, якщо є якісь симптоми друга справа.
     
  17. jorjik

    jorjik Старожил

    Дописи:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    #37
    Резинку поменяйте. /viewtopic.php?p=30025#p30025
     
  18. wat21

    wat21 Гість клубу

    Дописи:
    9
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    синий
    #38
    был в гараже зажал патрубок после интеркулера и я бы не сказал что разжимает руку :(
    интересно а актуатор можно как проверить
    на низах почти не дует, а на 3000 чувствуется что дует но не сильно :(
     
  19. Andrey_ns

    Andrey_ns Досвідчений

    Дописи:
    866
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Blakc
    #39
    Так якщо вірити цьому методу то діло херово :?
     
  20. Ghost

    Ghost Старожил

    Дописи:
    1,484
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Ялта
    Модель:
    VW Caddy MAXI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Salsa Red
    #40
    Подключить манометр и не заниматься онанизмом с надавливанием рукой, двумя, тремя, разжиманием.

    А лучше шнурок VAG-COM или VCDS и посмотреть заданное значение наддува и фактическое.

    И заканчивать гадания на кофейнуй гуще - дует\не дует.

    Есть мнение, что ваша проблема связана не с турбиной, а с вылетом масла через систему ВКГ (вентиляция картерных газов) из-за повышенного износа ЦПГ. Как могут колечки притереться? Там сплав хромовый, скорей в цилиндрах хон сточится, чем кольца притрутся.
     

Поділитися цією сторінкою