1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Пропановое ГБО на Caddy - от заводского варианта до самостоятельного исполнения

Тема у розділі 'ГБО', створена користувачем miki_ua, 29 кві 2014.

  1. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Таки похоже на просадки давления (спрыгивание). Сутра трудный переход - может быть следствием накопленияи подмерзания масла форсунках.
    4 года: может есть смысл посмотреть состояние мембран редуктора. На нашем ЙАДе, который газом именуют, может уже потребоваться замена ремкомплекта за 4 года-то...
     
    YurCad подобається це.
  2. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Так в тому й біда, у нас газ грязний, а в Європі він автомобільний.
    І в мене складається враження що він не тільки в бочках придорожніх та нонейм заправках такий, а скрізь одинаково поганий, в тото числі й на шел вог окко шмокко.
     
  3. YurCad

    YurCad Новенький

    Дописи:
    50
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    После диагностики переход на газ и в целом работа ГБО несколько улучшилась, однако готовлюсь к замене мембраны редуктора. Всем спасибо за рекомендации.
     
  4. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Є в Європі і відповідно можна сюди загнати багато машин із заводським ГБО ( метан). Мені чомусь привабливими є мотори 1.4 на 150 коняк, мабуть 150 коняками мені ці машини в першу чергу і привабливі, і ці коняки в парі з крут. моментом 200+ мені навіть закривають очі на те що в цьому моторі цепка стоїть і т.д. Питання наступне: чи можна ці машини безпроблемно на пропан переробити? Це мабуть скріше до miki_ua запитання.
    2.0 каддіковські ж на метан переробляються. А ці 1.4 по логіці теж можна було би? Якщо 1.4 TSI бензиновий ставити ГБО то там незручно, бо буде бензин споживати і т.д.
     
  5. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Yuran, пробач - але ці метанові мотори мають лишатися на метані.
    Наддуті на всіх режимах вони висувають такі вимоги до антидетонаційної стійкості палива, котрі пропан навіть самий якісний забезпечити не взмозі. А якщо за базу брати сигнал бензинових форсунок - установка по вартості нічим не буде відрізнятись від 4 покоління на TSI
     
  6. Oleg73

    Oleg73 Гість клубу

    Дописи:
    2
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Octavia A5 Befuel
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    здравствуйте! на шкодовских форумах не нашел ничего, поєтому заглянул за советом к Вам. эксплуатирую Skoda Octavia универсал II 1.6 LPG (CHGA). загорелся чек, просканировали. код ошибки P3357 коррекция лямбда-зонда при работе на газу достигнут предел регулирования. и вторая ошибка, к сожалению код не переписал, но расшифровуется примерно так: богатая смесь при работе на газу. и еще- мотор потряхивает на холостых при работе на газу. переключаю на бензин - работает почти ровно на х.х. дайте, плиз, совет с чего начать и к какому спецу обратиться за помощью. почитав форум, понял, что не так уж и легко обслужить данную авто в нашей стране.
     
  7. ACERBUS

    ACERBUS Старожил

    Дописи:
    2,840
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY BiTurbo
    Потужність, л.с.:
    900
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2257
     
    Олександр 555 подобається це.
  8. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Oleg73, извините что долго не отвечал
    Скорее всего дело в загрязнении и неполном закрывании форсунок: переобогащение смеси последствие этого.
    Черные и синие форсунки взаимозаменяемые на крайний случай.
     
  9. Oleg73

    Oleg73 Гість клубу

    Дописи:
    2
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Octavia A5 Befuel
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    спасибо за ответ. а можете порекомендовать спеца в Киеве или где-то не очень далеко, что бы решил проблему? и еще: при замене или ремонте газовых форсунок нужна будет регулировка или поменял и поехал?
     
  10. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Поменять может любой
    Если замена форсунок будет на синие или черные - перенастроек не потребуется.
     

Поділитися цією сторінкою