1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Провода мотора BSX: результаты вскрытия и выводы.

Тема у розділі 'Метанові двигуни / Метановые двигатели', створена користувачем miki_ua, 27 гру 2014.

  1. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    #21
    Хм... в Кадді (я замітив) є щілина над радіатором... тому якшо на мойці самообслуговування сильно мити передню решітку то багато води попадає на мотор і якраз на котушку...
    Вчора, коли почав падати сніг, я зранку прийшов, провірив масло і охлаждайку (привичка така)... і сніг впав на котушку... почала троїти...
    Також через дуже незручу заливну горловину для омивайки і якшо нема нормальної лійки і неакуратно лити охлаждайка полюбому попадає на 1 свічний дріт і на генератор...
    В добло шоб свічні дроти скинути то мати треба конячу силу=)) і наконечники там в колодці лишаються)) + до того якшо скинув дріт то в колодці куча листя і пороху перед тим як викрутити свічку треба продувати колодець... конструкція - дніще=))

    Кароч тіки туди попадає вода зразу пропуски, машина на газу троїїть і навіть трохи на бєнзі троїть... Поки під сраку не дати шоб мотор добре розігрівся не пропадає...


    Бо долбло (перед кадІком був добло) буквально місяць назад... гєморойна машина капець, клапана підгорають якшо під сраку давати, випускний колектор тріскає....
    Раз був заправив мокрого газу то примерзав клапан на редукторі і машина не переходила на газ (падав тиск після клапану, а датчик тиску стоїть після нього, добло думає шо нема газу і не переходить на нього, навіть клапан не відкриває... поки один раз з акумулятора + на клапан не подаш то так і не перейде...
    + в добло шоб бензинові форси почистити розібрати треба пів машини=)))

    але я думав шо метатрон то є бош??
    Але добло менше газу черпає, шустріше трошки, менше масла черпає і є можливість ручного переходу на бєнз...
     
  2. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #22
    Приэмно почути думку людини, що спробувала не тільки Кадді.
    Але трошки в кучу всього зваляно.
    Розберемся.
    1. Сніг-вода. Ну, знаєте - вода під капотом ні дизелю ні інжектору "здоров'я не додасть". Але. Справні провода та катушка з легкістю перенесуть навіть такі знущання. А от ті, що вже мають сліди пробоїв.....
    2. Добло має ще багато болячок окрім підмерзаючого ГК при вологому газі... Так, наприклад, проводка там "шикарна", датчик швидкості в коробці (зав'язаний на обороти ХХ), навіть незначна засміченість форсунок призводить до розколбаса на ХХ, лямбда довго не живе іт.п.
    Але - кожному своє. Тягне добло менше: перевірено. Будеш грузити його як кадді - і витрата зрівняється.
    Доречі - справні катушка/свічки/провода можуть по витратау дати до -20%.
     
    osik та ОЛЕКСАНДР подобається це.
  3. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    #23
    Перед добло ше була 2106 на метані)) на бензині не їхала взагалі, но на метані вогень була=) шей витрата був мінімальний тіки коли на 4 передачі газ в полік)) на 12 кубах 200 км.. в спокійному режимі балона на 130 км хватало)) кароч всю свою водійську карєру я на метані=)
    Ну так, вода то знущання, але в добло котушка зверху, і туди задути воду нереально майже (нема прямої видимості на мотор через решітку) а в каді котушка якраз дивиться на ту щілину=))
    в мене пропуски після таких заливів як коли... то по першому, то по 2-3 ціліндру... мабуть треба всьо поміняти свічі дроти і котушку загерметизувати і матиму спокій....
    Стосовно тяги - безумовно, крутного менше, але якшо використовув-ати добло як дуповозку, і не грузити по максимуму добло трохи економніше, і якесь живіше по дупоміру=))...
    крім динаміки нічого доброго про добло сказати не можу... ну і заправочний штуцер в бампері то якась дикість)) в кадді і мерседесах явно адекватніше організовано...)
    ще (оскільки це стосується теми газу) щоб зняти ресору ліву з добло), а саме передній болт, треба знімати захист балонів, підрізати корпус захисту балонів, ато болт не витягнеться...)))
     
    RMX подобається це.
  4. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #24
    Не видумуйте: катушка без тріщин і нормальні провода + правильні свічки: і ніякої герметизації не треба буде.
    Знімете свою катушку -зрозумієте все самі.
     
    osik подобається це.
  5. dsol

    dsol Учасник

    Дописи:
    110
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY LIFE Eco Fuel
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    червоний
  6. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    #26
    вчора вечером подивився під капот...в мене точно таке саме, шей провода світяться як феєрверк... в момент коли та іскра між виходом котушки і болтом прострілює то перебої в роботі мотора...
    Перше повідомлення: 21 бер 2018

    Нове повідомлення: 28 бер 2018
    Всім привіт, поміняв дроти, свічі, катушку залишив, оскільки відчистив від пилу, оглянув, тріщин не помітив...
    Пропуски запалення пропали, машиня тягне і не дьоргає з найнижчих обертів, звідси напевне і економія палива)))
    Але коли викручував свічку 1 циліндра, вона лопнула... циліндр з різьбою залишився в головці, а ізолятор з електродом в мене в ключі... я чуть не посивів))
    Але пів години побризгавши очисником гальм, погрів так добротно феном, забив торкс підходящий по розміру і викрутив...


    П. с після цього всього чек вискакував тільки раз, коли мама вчилась на моїй машині їздити і заглохла пару разів))
    можливо це норма але на всякий випадок спитаю Ряд 1 зонд 1 время реакции слишком велико.
    ПОмилка не постійна, скинув васьою і чек пропав...
    Але з'являлась і раніше разом з пропусками по запаленню...
     
    RMX подобається це.
  7. adminavto

    adminavto Старожил

    Дописи:
    1,192
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Модель:
    VW Tiguan
    Потужність, л.с.:
    200
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2016
    Колір:
    сірий
    #27
    Катушка перевіряється осцилографом, а не на наявність тріщин.
     
  8. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    #28
    А) так званий "парад циліндрів" перевіряв само собою)
     
  9. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #29
    Я, звісно, вибачаюсь: але най "вумнічають" депутати....
    Осцилограф є не в кожного, а ось тріщини по ребру катушки (фірмова болячка Eldor) і сліди пробою біля колпачків здатен неозброєним оком розрізнити кожен.....
     
  10. adminavto

    adminavto Старожил

    Дописи:
    1,192
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Модель:
    VW Tiguan
    Потужність, л.с.:
    200
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2016
    Колір:
    сірий
    #30
    Вибачення приймаються ;).
    Сергію, малось на увазі, що візуально нормальна котушка може виявитись несправною.
     
  11. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #31
    adminavto, може. Але як показує практика такі випадки виключення а не правило і не мают залежності від наявності/відсутності вологи (коли глючить тільки зранку або в сиру погоду- а з гарячою підкапоткою все ОК). А частіше за все відбувається все саме так.
     
  12. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    #32
    Таки треба буде бобіну міняти... пару днів все норм було (поки було холодно) а сьогодні зранку капець як сиро було і мотором почало трясти як і до заміни дротів і свіч... хоча візуально все в нормі...прогрівся і все нормалізувалось...
    Disco motor мастером дивився "парад циліндрів" в той день коли міняв дроти і свічі, все було чьотко...
    От тільки думаю чи не може такого бути через лямбду (помилку про яку я говорив - слишком велико время отклика)
     
  13. MIXA

    MIXA Учасник

    Дописи:
    262
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    серебро
    #33
    А я седни забрал провода с новой почты.наткнулся в олх ,на обьяву,поо провода с 0 сопротивлением.под любые авто .Созвонился с продавцом,он вечером и выслал.Цэна 300 грн.[​IMG]может кто пользовался.продавец обещает долгу долгую работу
     

    Вкладення:

    Олег Ф подобається це.
  14. adminavto

    adminavto Старожил

    Дописи:
    1,192
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Модель:
    VW Tiguan
    Потужність, л.с.:
    200
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2016
    Колір:
    сірий
    #34
    Сами меряли? На авто уже поставили?
     
  15. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #35
    MIXA, взял бы у дедушки с его Москвича/Жигуля просто медные - вот тебе и с 0 сопротивлением!
    А чо - и катушка и ЭБУ у на "дешёвые" есличо....
    :)

    Ух, парни, для кого я это все пишу и разжёвываю...
     
    Денис VW подобається це.
  16. MIXA

    MIXA Учасник

    Дописи:
    262
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    серебро
    #36
    Перше повідомлення: 18 кві 2018

    Нове повідомлення: 18 кві 2018
    Не ,я сказал марку авто ,мне все сделал продавец


    Нове повідомлення: 18 кві 2018
    Серёга,так это что зло для нашего авто.?ведь мин.сопротивление,по идее ,должно облегчить работу катушке,да и немного увеличить силу тока поступающего на свечи.
     

    Вкладення:

  17. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Дописи:
    1,404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    #37
    MIXA, adminavto, имел в виду сопротивление ;).
     
  18. MIXA

    MIXA Учасник

    Дописи:
    262
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    серебро
    #38
    Да я фотку скинул,и так на всех проводах
    Перше повідомлення: 18 кві 2018

    Нове повідомлення: 18 кві 2018
    Провода нулевого сопротивления | Мой Лачетти
    https://moylacetti.ru › provoda-nulevogo...
    Вот еще прочитал,правда про Лачетти ,но это не столь важно.Суть одна
     
  19. adminavto

    adminavto Старожил

    Дописи:
    1,192
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Модель:
    VW Tiguan
    Потужність, л.с.:
    200
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2016
    Колір:
    сірий
    #39
    Минимальное сопротивление и 0 - это разные вещи, поставьте и покатайтесть, думаю остальная электроника в Вашем авто начнет "сходить с ума".
     
    miki_ua подобається це.
  20. MIXA

    MIXA Учасник

    Дописи:
    262
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    серебро
    #40
    Ок! Буду ,,первопроходцем,, :)
    Перше повідомлення: 18 кві 2018

    Нове повідомлення: 22 кві 2018
    НУ что отпишусь о проводах .Кто говорил , что они не будут работать ......это правда.На нашем авто они не работают,комп полностью перезагружает машину.Я завел один раз ,через пару секунд у меня загорелась вся приборка ,и машина заглохла .Второй раз я побоялся заводить авто .Я поставил старое провода ,и все окей,машина работает .Связался с продавцом,он сам офигел ,говорит ,час назад поставил такие провода на Шкоду,машина поехала,хозяин доволен. Ну как то так
     

Поділитися цією сторінкою