1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Проблемы с ГБО Ecofuel

Тема у розділі 'Метанові двигуни / Метановые двигатели', створена користувачем Megatrans, 6 чер 2014.

  1. Eduardd

    Eduardd Новенький

    Дописи:
    44
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Lava Red
    Доброго дня усім!
    Виникла проблема з редуктором на моїй машинці - не тримає тиск, високий тиск.
    Може хто порекомендує спеца, до якого звернутись, можливо є в Броварах такий? Редуктор Ventrex
     
  2. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Якщо хочете самостійно відремонтувати, можу розповісти як, чоловік який звернувся трохи вище по темі з такою ж проблемою, вже сам відремонтував і катається, все працює чітко.
    Складного нічого нема, треба трохи часу, якщо боїтеся, в мене є на обмін редуктор, або можу відремонтувати ваш, пішіть в п.п.
     
    Taras123, Orech, Igor T. та ще 1-му подобається це.
  3. Igor T.

    Igor T. Учасник

    Дописи:
    188
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Житомир
    Модель:
    Vw caggy ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Синій
    Прошу поради. Заправився на агнкс ( автогаз). Вона с осені не працювала. Бачу по табло витрати метану майже в 2 рази більше. Заправляв до повного. Буду виїжджати до кінця, що б остаточно підрахувати.
     
  4. Orech

    Orech Новенький

    Дописи:
    74
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Житомир
    Модель:
    VWTouran EcoFuel 2.0
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    чорний
    Доброго дня! хочу поділитися досвідом і подякувати за консультацію Sasha dnepr.
    Була проблема з великим тиском в рампе, заводився з 2-го разу після 2-3 годин простою.i
    Почитав пости Miki та за допомогою відео від Sasha dnepr, як кажуть голова боїться а руки роблять.
    Розібрав, промив, щліфанув шток поршня (була виработка), притер клапан. Результат - заводиться після простою одразу, і газом в гаражі не воняє.
    Результат на фото до і після.
     

    Вкладення:

    Rudik77 та Eduardd подобається це.
  5. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    То є добре, аби щє хтось зробив правильну інструкцію, бо в мене не вистачає часу.
     
    Eduardd, Vipop, Rudik77 та ще 1-му подобається це.
  6. mzfkhenry

    mzfkhenry Учасник

    Дописи:
    188
    Модель:
    VW CADDY
    Шток в районі манжети, я так розумію... А клапан це заглушка, тіпа під шестиграник з іншої сторони плунжера? Просто її на чомусь рівному до наждачки потерти?
     
  7. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Нічого там на рівному не треба терти, та щє й наждачкою.
    Якось зроблю відео, як працює редуктор, як іде газ, який тиск де і що там взагалі відбувається, та викладу посилання.
    Бо дивлюся це велика проблема, хоча коли розібрав редуктор, вроді все ясно, конструкція проста як двері, ламатися нічому, проблема з великим тиском рішається швидко, катушка перемотується, зазвичай потрібна заміна двох резинок тосольної камери, які к роботі редуктору не мають відношення.
    Бо ходять байки, що тіпа потрібно перемити все і зібрати, то замінити велику резинку газової камери, то за маленький сальник, якого тіпа ніде німа, який доречі ніяким боком не стосується до збільшення тиску, ну і так далі.
     
    Rudik77, Eduardd, Shansss та ще 1-му подобається це.
  8. Taras123

    Taras123 Гість клубу

    Дописи:
    3
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Passat b6
    Я теж відреставрував свій редуктор після консультації Sasha dnepr
     
    Orech подобається це.
  9. Orech

    Orech Новенький

    Дописи:
    74
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Житомир
    Модель:
    VWTouran EcoFuel 2.0
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    чорний
    Дозволю собі використати чуже фото, но ситуація з моїм (виработка) така ж сама, ось цей шток я трохи шліфанув і полірнув, щоб ліквідувати утворений бортик, підозрюю він також не дозволяє торцу повністю притиснутись до клапану.
    Торец тільки притирати! Як? То це до Sasha dnepr за що йому дуже вдячний. Четверта доба - політ нормальний.
     

    Вкладення:

    • 123123.png
      123123.png
      Розмір файлу:
      278.9 КБ
      Переглядів:
      149
    Rudik77 подобається це.
  10. Alexay

    Alexay Гість клубу

    Дописи:
    1
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    Wv Caddy maxi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Добрий день. Підкажіть де можливо подивитися відео від Sasha dnepr, про ремонт редуктора?
     
    Tasic та Rudik77 подобається це.
  11. Сергей Стаханов

    Сергей Стаханов Новенький

    Дописи:
    21
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Дебальцево
    Модель:
    VW CADDY ecofuel
    Потужність, л.с.:
    115
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Серый
    Народ подскажите пожалуста насколько тяжело сменить прошивку ЭБУ для перехода с телофлекса на вентрекс?
     
  12. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Поїхати до оф ділера, або знайти хто це зробить.
    Також можна купити ебу під вентрекс іммо офф+євро2, такий є в продажу.
    Або купити телефлекс, томасетто.
     
  13. Сергей Стаханов

    Сергей Стаханов Новенький

    Дописи:
    21
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Дебальцево
    Модель:
    VW CADDY ecofuel
    Потужність, л.с.:
    115
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Серый
    да уж я уже купил +2 вентрекса) хорошо хоть недорого. А телефлекса ниразу в продаже невидел
     
    Останнє редагування: 3 сер 2022
  14. RMX

    RMX Перевірений

    Дописи:
    341
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Колір:
    ремонтирую Teleflexы
    Меняю отличный телефлекс на 2 вентрекса :D
     
  15. Eduardd

    Eduardd Новенький

    Дописи:
    44
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Lava Red
    Доброго дня!
    Якщо на машині не їздити, то вона ламається. От і я у цьому переконався.
    Після близько тижня простою, заводжу, а її трясе як тарасову тачку)
    Підкинув васю - пише таке:

    4 Ошибки найдены:

    013153 - Работа на газе
    P3361 - 001 - обнаружены пропуски воспламенения
    013154 - Работа на газе; цил.1
    P3362 - 001 - обнаружены пропуски воспламенения
    000768 - Обнаружены пропуски воспламенения
    P0300 - 001 -
    000769 - Цил.1
    P0301 - 001 - обнаружены пропуски воспламенения

    Готовность: 0110 0101

    При роботі на бензині - те саме. Я так розмію це або свічка, або дріт, або котушка?
     
  16. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    @Eduardd, Треба оглянути котушку на тріщини... довго стоїть, набирає вологи...
    я свою в духовці грів при 100 градусах години 2 шоб волога вийшла, і поки вона гарячазаливав епоксидкою всі тріщини що знаходив...
    але то тимчасове рішення, тре мінєти)))
    Перше повідомлення: 7 сер 2022

    Нове повідомлення: 7 сер 2022
    @Сергей Стаханов,
    для цього треба мати наприклад
    vas5054a
    ODIS engineering
    і диск з прошивками... (на торрентах є)

    Я в себе так заливав прошивку на вентрекс і вертав назад...

    п.с зараз цим не займаюсь, але якщо знайти когось в кого є vas5054a і встановити собі одіс інжинірінг то можна зробити самостійно... ну або на діллер зганяти...
    мої експерименти тут https://caddy-club.in.ua/threads/Ст...-ventrex-2-лямбда-off.4901/page-3#post-219845
     
    Tasic та Eduardd подобається це.
  17. agou

    agou Гість клубу

    Дописи:
    4
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Touran
    Колір:
    чорний
    Подскажите, может у кого есть или где взять запорный клапан баллона? Родной недостаточно открывает баллон, из-за чего уменьшился пробег на моём ecofuel.
    Перше повідомлення: 8 сер 2022

    Нове повідомлення: 8 сер 2022
    Также прошу поделиться опытом кто где обслуживает авто с заводской метановой установкой в случае чего. Киев область. Спасибо. Мира всем и ровных дорог.
     

    Вкладення:

  18. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Переставте саму катушку з робочого на не робочій, якщо проблема перейде на інший клапан, то треба поміняти катушку, бо недостатньо втягує шток.
     
    Terechov подобається це.
  19. agou

    agou Гість клубу

    Дописи:
    4
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Touran
    Колір:
    чорний
    Так, проблема саме в тому, що недостатньо втягується шток.
    Але катушка робоча.
     
    Останнє редагування: 8 сер 2022
  20. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Ви їх міняли місцями, чи просто поміряли тестером на цілісність, неробоча катушка має такий самий опір як і робоча, тільки не втягує шток, після заміни на нову все стає в норму.
    Також треба перевіряти, чи не просаджується напруга до катушки, або подати окреме живлення на катушку.
     

Поділитися цією сторінкою