1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Проблемы с ГБО Ecofuel

Тема у розділі 'Метанові двигуни / Метановые двигатели', створена користувачем Megatrans, 6 чер 2014.

  1. Juraconan

    Juraconan Гість клубу

    Дописи:
    3
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Рівне
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Білий
    Дозвольте приставиться, білий коротиш ecofuel хочу поділиться як я поборов проблему Р3366. Я поставив між редуктором і рампою фільтр з електромагнітним клапаном(фільтр грубой очистки). Потім ще додатково фільтр тонкої очистки. І тепер все працює просто ідеально. Думаю що мій досвід буде комусь корисний.
    Перше повідомлення: 17 лип 2020

    Нове повідомлення: 17 лип 2020
    Кому цікаво дзвоніть, пишить. Хотів добавити фото але незнаю як. 0968678483 Юрій.
     
    Burtipaev, boldysh та osik подобається це.
  2. Жека сумы

    Жека сумы Учасник

    Дописи:
    270
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    білий
    Приветствую в клубе!
    Фильтры - это хорошо,если заправка плохая.
    А вместо клапана лучше редуктор сремонтировать.
     
  3. RMX

    RMX Перевірений

    Дописи:
    341
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Колір:
    ремонтирую Teleflexы
    Цікаво, як виглядає ся конструкція )
    Сам думаю, як і який туди краще фільтр примудрити (типу Alex Ultra, чи ASFSF12), щоб не дуже страшно виглядало )) , і жалко шланг різати..
    Якщо не виходить викласти фото, то скиньте мені на вайбер і я додам в тему)
    tel:097777о7з7

    =
    =
    =
    =
    ось так виглядає конструкція у Юрія:
    фільтр тонкий - ASFSF12, мені теж він здався вдалим, в нього великий об*єм , для збору масла)
    але ще треба його допилювати, нарізати різьби і т.п.
    а живлення на клапан від чого подається? кнопкою?
    Screenshot_20200717.jpg
     
    Останнє редагування: 17 лип 2020
    Vsesvit та карабзол подобається це.
  4. Juraconan

    Juraconan Гість клубу

    Дописи:
    3
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Рівне
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Білий
    Все працює в автоматичному ружимі, керуючий сигнал береться з електромагнітної катушки редуктор через реле нагрузки подається на електромагнітний клапан(дублючий).
     
  5. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Все бы ок, только это решение не проблемы, а последствий
     
    Alexand_R, Sasha dnepr та achtung подобається це.
  6. RMX

    RMX Перевірений

    Дописи:
    341
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Колір:
    ремонтирую Teleflexы
    так і думав, але побачив хитроспплетіння проводів і засумнівався )
    можна вішати паралельно з електроклапаном на редукторі, без додаткових реле, там нагрузка невелика, в межах 10ват (1А).
    /
    /
    така система була б дуже підходящою для редукторів Ventrex, в яких основна вікова проблема Р3366 "нєдєржаніє" клапана, і вилічити її досить дорого.
    /
    для Teleflex вона теж може застосовуватися, але вона не захищає мембрану від високого тиску, внаслідок якого вона рветься, тобто якось їздити можна до тих пір, поки мембрана і шток не зносяться до такого стану, що буде помилка не по високому а вже по низькому тиску) ну і відповідно аромат в салоні..
    /
    /
     
  7. Lefrin

    Lefrin Новенький

    Дописи:
    74
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Рівне
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Серебро
    Доброго.
    Нашел я в городк мастеров, делали т/о два раза, в первый раз когда забирал, при нагрузке в 4к оборотов сбивал на бенз, и иногда переходил на бенз при работе.
    Сейчас его еще раз раскололи, еще раз прочистили, особых косяков не было, подобрали резинки другие, немного была дет там выработка, шлифанули - грубо говоря нечего критичного.
    Тепепь он держит 4к оборотов и хорошо идет.
    Но если заглушить, может не стартонуть на газу - снова.. пару раз туда назад, заводит на газу, но как то не уверенно как бы с немного дергает..
    Есть проблема с форсункой второй - травит, может ли это буть сней проблема?
    А так же комоад продает вот такие по парту бу форсунки - подойдут ли они мне на 11 год и стоит ли брать бу..
    Вроде на 6 или 8 странице писали что должны подходить.
    Бош 110r00120
    Буду признателен всем за помощь.
    Если что надо дополнительно уточнить - пишите спрошу у ребят что делали мне.
     
  8. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    Lefrin, форсунка яка травить одна з причин довгої заводки (колектор заповнюється паливом, все повітря витісняється, суміші для горіння нема, відповідно треба маслати поки не прокачається та суміш в вихлоп)
     
    Ecofuel passat b7 подобається це.
  9. Lefrin

    Lefrin Новенький

    Дописи:
    74
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Рівне
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Серебро
    Ну заводка не дуже довга, майстри пробували промити, непомогло, але сказали що вона не сильно травить, то можеш поїздить і поміняти потім.
    Але супутні проблеми із стартом є, він іноді заводиться на газу горить чек газу, а потім відразу на бенз. Потім на газ - то хочу її замінити, побачив оті зверху кажуть 145к проїхали, але в темі не відписали чи вони підходять... описували тільки точно Ваг і Бошовську.
     
  10. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    Lefrin, Чек газу то які помилки?
     
  11. Lefrin

    Lefrin Новенький

    Дописи:
    74
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Рівне
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Серебро
    Я мав на увазі що індикатор газу горить (назвав його чеком) трохи не вірно виразився...

    от тільки що заводив мотор, то проблема у клапані тепер... не відкриває при старті, думали вчора що після заправки все буде гуд, ніч постояв і піпец...
     
  12. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    Lefrin, хтось дивився помилки, параметри, логи записував?
     
  13. Lefrin

    Lefrin Новенький

    Дописи:
    74
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Рівне
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Серебро
    Помилок на мосент не має, не відкриваються клапани- на рампі тиск 3,96-4,0 при натисканні газу тиск тримає 4...
    Наразі клапани всі закрились і піндец
     
  14. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    вентрекс?
     
  15. Lefrin

    Lefrin Новенький

    Дописи:
    74
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Рівне
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Серебро
    Да.
    Кароче, жопа полная.. Она уже не переходит даже на бенз, не принудительно ни как, ошибок 0.
    Единственный момент был что писало аварийных переходов на бензин 0 или что то в этом плане..
    Вчера больше 5 часов промудохались, сегодня ребята походу целый день ее смотрят, и 0...
    Как и писал выше, она не открывает клапаны, и не переходит еще й на бенз теперь, вобще стала кирпичем...
    Давление в рампе 3,96-4.00 балоны были полные, вчера как смогли завести принудительно то проехали немного...
    кстати фильр таблеточка в редукторе забитая пипец, как ставишь сразу понижает давление в рампе до 3х и на трасе она сразу перестает ехать..
     
  16. Esya

    Esya Гість клубу

    Дописи:
    6
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Моя епопея з балонами так і продовжується.
    В Вінниці нікого не знайшов хто, міг би дорогим у вирішенні несправності.
    Вчора поїхав до Києва на профі газ. Сказали, що подивляться і все зроблять як потрібно.
    Робили пів дня, по суті почистили клапани і замінили проводку. Сказали, що все інше наче Ок.
    Заїхали заправитись перед виїздом до дому - задуло 8 кубів і все.
    Заправились ще раз вже в Вінниці - так само 8 кубів.
    Чого їздили, поки що не зрозуміло))
    Звернулись в профігаз з цим питанням, сказали, що тоді потрібно приїхати у робочий день, буде головний механік і він тоді може подивиться...Але на даний час в робочий день, ну ніяк не вийде приїхати.

    Якось так. Навіть не знаю, що це робити зараз.
     
  17. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    а что происходит вообще?
     
  18. Esya

    Esya Гість клубу

    Дописи:
    6
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Перепрошую.
    Виникли непонятки під час чинхронізації аккаунтів.
    Ось повідомлення з проблемою.

     
  19. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    тю, то может там банально катушка умерла на балоне?
     
  20. Esya

    Esya Гість клубу

    Дописи:
    6
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    А як глянути?
    Сам в в цьому ділі мало що розумію. У місті братись ніхто не хоче. Принаймні я не знайшов.
     

Поділитися цією сторінкою