1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. с 10 июня по 10 июля 2019г. освобождаются от платы за проезд по платным автомобильным дорогам Беларуси автомобили до 3,5 тонн и буксируемые ими прицепы.
    Приховати оголошення

Проблемы с ГБО Ecofuel

Тема у розділі 'Метанові двигуни / Метановые двигатели', створена користувачем Megatrans, 6 чер 2014.

  1. RMX

    RMX Учасник

    Дописи:
    220
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Колір:
    ремонтирую Teleflexы
    Ремонтується без проблем.
    Підрикування теж знаю як усунути )
    Нема смислу ліпити шось стороннє.
     
    myfloor подобається це.
  2. manuniy77

    manuniy77 Новенький

    Дописи:
    12
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Бердичів
    Модель:
    EcoFuel
    Потужність, л.с.:
    2.0
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    А у Вас є деталі чи мені потрібно купувати ремкомплект і скільки коштує ремонт?
     
  3. RMX

    RMX Учасник

    Дописи:
    220
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Колір:
    ремонтирую Teleflexы
    Все необхідне в наявності. Вартість більш ніж доступна )
     
    achtung подобається це.
  4. miki_ua

    miki_ua Професіонал

    Дописи:
    6,110
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Є смисл чи немає - хай вирішує кожен для себе.
    Вова, будь-ласка: веди себе корректно.
    Вже не одна людина отримала під капот Томасетто після того, як кілька раз ремонтувала свій редуктор.
    В тому числі і у тебе.
    Але я жодного разу не звинуватив тебе в "ліпилові".
    Навпаки завжди раджу тебе як більш дешевий варіант вирішення проблеми.

    Альтернативні варіанти редуктора на екофьюл, Iveco, Мерседеси NGT, Опель Combo/Astra/Zafira , Фіат Добло/Мультипла, Сітроен С3 випускають і серйозні фірми з світовим ім'ям: Той самий BiGas своїми модифікаціями редуктора Ri-27 покриває всі вищеназвані системи
    http://www.bigas.it/component/jdownloads/send/707-riduttori-cng/1708-ri27?Itemid=0
    Що, також звинуватимо їх в "ліпінні чогось стороннього"???
    Просто ціна такого редуктора в потрібній модифікації не набагато відрізняється від ціни Телефлекса з Е-бей. А брати "базу" і переробляти за такі гроші сенсу немає: тоді вже краще перевірений Томаестто. Тим більше що згідно з наведеного файлу документації немає можливості встановити редуктор саме так, як рекомендує завод-виробник без переробляння підводу і шлангу до газової рампи. Да і конструктивно він має ризик що з часом тиск газу піде в тосольний контур. Тому якщо не вірится, що можна зробити краще ніж "розумні голови придумали" - давайте заперечувати всю теоретичну можливість тюнінга апріорі.
    Чесно, Вова - не очикував такого від тебе. Прикро.
     
    Оксана подобається це.
  5. Lutsifer

    Lutsifer Учасник

    Дописи:
    186
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL 2.0
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    О и у меня така яже фигня ...
     
  6. MIXA

    MIXA Учасник

    Дописи:
    213
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    серебро
    ЗА ТО ОТВЕЧАЕТ РЕЛЕ ,КОТОРОЕ НАХОДИТСЯ ПОД КАПОТОМ ,НАД АКОМУЛЯТОРОМ ,ТАМ ЕЩЕ КУЧА ПРЕДОХРОНИТЕЛЕЙ ?ПРОСТО ПОЛЕДНИЕ ПАРУ ДНЕЙ ,С УТРА ,ПРИХОЖУ ,ВКЛЮЧАЮ ЗАЖИГАНИЕ ,ВЫТАСКУЮ ЭТО РЕЛЕ,ПОТОМ ВСТАВЛЯЮ ОБРАТНО ,ОПА ,АВТО ЗАВОДИТСЯ НА БЕНЗЕ КАК НАДО ,ЧЕРЕЗ ТРИ МИНУТЫ ПЕРЕХОДИТ НА ГАЗ .ВСЕ ОКЕ.....
     
    Останнє редагування модератором: 16 бер 2019
  7. miki_ua

    miki_ua Професіонал

    Дописи:
    6,110
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    MIXA, давайте успокоимся.
    1. Не надо кричать: тут слепых/глухих нет . Учу отключать CapsLock на клавиатуре. ДОРОГО!
    2. В блоке предохранителей под капотом у некоторых одно, с у некоторых 2 реле. Какое из них вы дергаете, за что оно отвечает, какова "физика процесса"-, или это рекомендация сродни " постучи по колесам, протри фары и перекрести слева/направо: мне всегда помогает" ?
    Заранее спасибо за ответ (учиться никогда не поздно как оказывается ...)
     
    Lutsifer подобається це.
  8. MIXA

    MIXA Учасник

    Дописи:
    213
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    серебро
    во блин ,даже сам не понял ,как так получилось ,у меня стоит одна релюха ,вот за нее и пишу ,хотя седня моя теория не сработала ,на бензи не завел с первой попытки ..
     
  9. RMX

    RMX Учасник

    Дописи:
    220
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Колір:
    ремонтирую Teleflexы
    А я хіба примушую когось? Просто роблю висновок на основі власного досвіду, і сотні+ вдячних клієнтів.
    Не треба в такій навязливій формі хаяти Teleflex, який надійно працює на тисячах комерційних і не тільки авто,
    і раз в пятирічку а то й десятирічку потребує копійчаного обслуговування.
    Альтернативних редукторів вистачає, і всі більш-менш задовільно працюють.
    Можна їх знайти ще більше, чи взагалі перевести авто на пропан.
    Питання в тому, чи згоден користувач вмішуватись в заводську конструкцію, в ціні і безпечності таких замін.
     
  10. miki_ua

    miki_ua Професіонал

    Дописи:
    6,110
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Що значить "хаяти в нав'язливій формі"? Будь- ласка: є звинувачення потрудись їх аргументувати як вже на те пішло. Ну вот прям в кожному повідомленні тільки хаю і хаю, да?
    Я максимум вказував на об'єктивні і доведені життєвим досвідом недоліки, деякі з яких дійсно є особливостями конструкції і не залежать від якості матеріалів і квалвфікації ремонтника - і то тільки коли хтось хотів почути обгрунтування моєї точку зору. Якщо Ви це сприймаєте як "хаяння в нав'язливій формі" - це Ваша особиста проблема і тут вже не до мене а до дідуся Фрьойда....
    В решті решт Ви не можете не погодитись що всі провідні автоконцерни ПОЗБУЛИСЯ мембранних редукторів: не тільки фольксваген від телефлекса відмовився! Покажіть мені заводські установки Фіат не те що на Телефлексах: як мінімум на мембранних редукторах інших виробників( а цих метанових льогковиків доречі випускається більше за всіх! )
    Чи часто я оперую такими аргументами тут на форумі щоб звинувачувати мене в "хаянні в нав'язливій формі"?????
    Ось значить ми як заговорили? Тобто Ваше штопання телефлексів відбувається строго за заводськими технологічними картами оригінальнимии матеріалами від виробника і при цьому Ви маєте на це все сертифікат, що засвідчує безпечність виконаних Вами ремонтів з "втручанням в заводську конструкцію"? Ну - знімаю шляпу, був не правий!
    Хоча скоріш за все за цими гучними словами ховається все та ж вільна технічна творчість на наявній під рукою матеріально-технічній базі на власний ризик і розсуд - і тому підколоти у Вас вийшло тільки самого себе!
    Вова, будь-ласка: звертаюсь до твого здорового глузду. Тебе засліпила жага наживи і замість вибачитись що бовкнув неподумавши криве слово ти загострюєш ситуацію доказуючи що ти один у нас Д'Артаньян а всі кругом..... Тобі корона тисне - повертайся на землю (коли манія величі і жага наживи попустять) і попроси адмінів потерти всі твої наїзди: я б і далі волів залишатися колегами в приязних відносинах а не видирати один в одного шматок з рота за будь-яку ціну. Не вважаю це конструктивним. В тебе ж і так "сотні вдячних клієнтів": напевно не бідуєш! Чесно - я своїх не рахував, як питання буже принциповим то доведеться. Хоча когось з Кишенева, Челябінска або Татарстанаможу вже й не згадати - най не ображаються а їздять собі наздоров'я....
     
    Останнє редагування: 12 бер 2019
  11. RMX

    RMX Учасник

    Дописи:
    220
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Колір:
    ремонтирую Teleflexы
    Всі прекрасно знають хто тут під Дартаньяна косить. І вже неодноразово на це вказували))
    Та це не критично, такі особливості характеру.. таких не до Фрейда посилають, а до фрейдової бабушки.
    Якщо ваш чи чийсь інший досвід не дозволив розібратись в принципі роботи та ремонті такого елементарного пристрою як редуктор,
    то це не дає право прирівнювати це до "насилования трупа" і тому подібного.
    Чи яку ще пропаганду розповсюджуєте? Коректніше нікуди прямо.

    Не думаю що випадково саме GFI попав на конвейер VAG і мерседес.
    Чи будемо рівнятись на пежо-рено, і його брат фіат?
    Плунжерні редуктори в наших реаліях теж не виділяються надійністю, їх наші заправки швидко відправляють в аут.
    Німці не паряться - у випадку несправності - замінити редуктор.
    А у нас його ремонтують за охренеть які гроші.
    Якби я хотів наживитись, то й дер би так як київ дере.
    А сам пропоную мінімальну ціну, лиш би зберігати інтерес взагалі цим займатись.
     
    achtung та myfloor подобається це.
  12. miki_ua

    miki_ua Професіонал

    Дописи:
    6,110
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    RMX, Вова - ти за свої слова відповідай а не в кущаки стрибай!
    З 2007 року VAG забув про Телефлекс як про страшний сон - і плунжерні Вентрекси наразі покривають весь його модельний ряд: Від MPI 1,0 CitiGo - до 2,0 TFSI Audi A5 G-tron. Від латунних мультиклапанів баллонів вони відмовились ще в 2008 і також зітхнули з полегшенням: ніяких гнилих стальних котушок, ніяких негерметичних зворотніх клапанів на фторопластовому вкладишу, ніяких невідкривающихся електроклапанів. Тому давай дійсно рівнятись на лідерів отраслі: при чому тут пежо/рено і фіат? Вони поступово також ідуть до високоякісних німецьких технологій від Ventrex та Weh (почали з заправних штуцерів).
    І якщо ти або твій досвід не дозволив тобі піти далі латання такого елементарного пристрою як редуктор: сам вирішуй проблема це тебе особисто, Фрейда чи фрейдової бабушки.
    Я завжди відносився до тебе максимально лояльно: в свій бік кривого слова від мене не почув ні ти, ні хтось з ким я спілкувався даваючи твої координати.
    Але при цьому кинути в мою адресу про "ліпилово" чи здібності щоб розібратись в редукторі - ти вважаєш що маєш повне право і це нормально?

    А за насилування трупа - я і зараз так тобі скажу! Не можна вимагати від Телефлекса те, що він забезпечити не в змозі: норомальну роботу з саморобною негофрованою мембраною якщо він проектувася на інші ходи штока і зусилля закриття відповідно. В тебе запчастини від GFI і всі процеси ремонту як і сам спеціаліст сертифікований фірмою-виробником? Тоді чому ж за 2 тижні після відновлення редуктора до мене звонять і просять Томасетто: бо як стравлювали високий тиск на шлангові так і далі доводиться стравлювати???
    НЕ ВВАЖАЙ що як я про таке не пишу - цього не відбувається.
    Просто я тебе і твій вклад в нашу спільну метанову справу поважаю. А ось ти - виходить - тільки себе.....
     
    Останнє редагування: 16 бер 2019
  13. карабзол

    карабзол Новенький

    Дописи:
    41
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Дзержинск
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Всем добрый вечер! Возникла такая проблема на холодную заводиться отлично только обороты до прогрева один раз 1000/1100 а другой раз 1300/1400.Температура воздуха одинаковая от +3 до+6. В чем проблема если это проблема.
     
  14. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,047
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Зарядка норм?
    Температура двигателя в мозгах адекватно работает?
     
  15. карабзол

    карабзол Новенький

    Дописи:
    41
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Дзержинск
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Зарядка нормальная проверял а температуру двигателя проверить нечем.
     
  16. miki_ua

    miki_ua Професіонал

    Дописи:
    6,110
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Бывает такое когда машина видит несоответствие температуры окружающего воздуха и температуры охлаждайки.
    На приборке нормально темп . показывает? Контакты в фишке датчика на бампере не поцвели?
     
  17. карабзол

    карабзол Новенький

    Дописи:
    41
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Дзержинск
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    miki_ua, Температуру воздуха показывает нормально но надо будет обратить внимание какую температуру показывает при повышенных оборотах.
     
  18. portik

    portik Новенький

    Дописи:
    16
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Харків
    Модель:
    vw caddy 2.0BSX
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Доброго дня.
    Подскажите по такой проблеме.
    При понижении температуры, заводится на бензе хорошо прогревается, переходит на газ и на прогретом моторе через 5-10 минут начинает троить и дергаться(пытается заглохнуть), переходит на бензине работает ровно, при переходе на газ начинает дергаться на прогретом двигателе. При плюсовой температуре такого нет.
    Подскажите что можно проверить.
    Спасибо.
     
  19. RMX

    RMX Учасник

    Дописи:
    220
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Колір:
    ремонтирую Teleflexы
    Как минимум, надо прочитать ошибки, и выставить на обсуждение.
    Похоже на лямбда-зонд, как в соседней теме.
    Попробуйте отключить его фишку (возле аккумулятора), и посмотреть поменяется ли работа двс.
     
  20. Alexander ||

    Alexander || Новенький

    Дописи:
    14
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    vw caddy ecofuel
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Серый
    Доброй ночи всем)) Прочитал много ответов пользователей была похожая проблема у вас, ну так и конкретного решения её не нашёл (( может кто подскажет или напомнит ? ((( Суть проблемы Caddy Eco Fuel 2.0 увеличился расход газа, упала мощность при разгоне, есть лёгкое троение на холостых оборотах, чеки не выбивает, что смотреть или ремонтировать, может форсунки чистить ???
     

Поділитися цією сторінкою