1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Проблема с охлаждением двигателя.

Тема у розділі 'Система охлаждения, отопление и кондиционирование', створена користувачем MaxFactor, 18 лис 2016.

  1. adminavto

    adminavto Старожил

    Дописи:
    1,192
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Модель:
    VW Tiguan
    Потужність, л.с.:
    200
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2016
    Колір:
    сірий
    Lutsifer та Shuma подобається це.
  2. valerak

    valerak Досвідчений

    Дописи:
    570
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Яскраво-зелений
    У меня было три Жигуля, 011, 063 и 075. Проблем с печками не было. Только проблемы были с кранами печки.
     
    МАГА, Voyager та Ovsyan подобається це.
  3. uvagr

    uvagr Перевірений

    Дописи:
    459
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Кузнецовск
    valerak, Это болезнь вазовская...
     
  4. Чилик

    Чилик Старожил

    Дописи:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    А это проблема Ланосов.
     
  5. adminavto

    adminavto Старожил

    Дописи:
    1,192
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Модель:
    VW Tiguan
    Потужність, л.с.:
    200
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2016
    Колір:
    сірий
    Там проблема больше в самом радиаторе, и у тех кто не применял химию и использовал нормальный антифриз такого содержимого нет.
     
    achtung, igor1979 та Чилик подобається це.
  6. uvagr

    uvagr Перевірений

    Дописи:
    459
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Кузнецовск
    adminavto, По поводу химии солидарен. В большенстве своем приводт к таким результатам.
     
  7. MasterT

    MasterT Учасник

    Дописи:
    166
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    Добрый день. У меня на каддике 2014 года, 1,6 дизель, грузовой, температура двигателя разная на панели приборов, на компе(авто с компом), доходит до 105 не более, а на датчике стрелка стоит на 90. Это при загруженности 500кг. По трассе при 100 км, температура на комп 102, стрелка на 90, без груза. Это нормально или как? Неделю назад поменяны все жидкости и антифриз. Авто работает хорошо, проблем нет.
     

    Вкладення:

  8. МАГА

    МАГА Старожил

    Дописи:
    2,116
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    кандівайт
    MasterT подобається це.
  9. MasterT

    MasterT Учасник

    Дописи:
    166
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    Дуже дякую.
     
  10. serfedor

    serfedor Учасник

    Дописи:
    254
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпродзержинськ
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Deep Black Pearl
    MasterT, на приборке öltemperatur - это температура масла. Аналоговый датчик показывает температуру охлаждающей жидкости. Это разные значения. А приборка на русский не переводится или так привычней?
     
    Денис VW та MasterT подобається це.
  11. MasterT

    MasterT Учасник

    Дописи:
    166
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    Не знаю переводится или нет. Авто с Германии пригнано месяц назад. А как перевести? Или переводятся те что у нас продаются, у официалов?
     
  12. serfedor

    serfedor Учасник

    Дописи:
    254
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпродзержинськ
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Deep Black Pearl
    Там есть русский язык. Найдите языки в меню, “Sprache”(возможно, не силён в немецком) и переставте на «русский».
     
    Денис VW, МАГА та MasterT подобається це.
  13. MasterT

    MasterT Учасник

    Дописи:
    166
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    Ура, нашел. Спасибо. Перевел, цельная куча примочек в компе.))) А с аналоговой стрелкой по температуре антифриза , лучше к спецам. И стоит ли? Если , не дай Бог закипит антифриз или вытечет, стрелка покажет ведь повышеную температуру?
     
  14. serfedor

    serfedor Учасник

    Дописи:
    254
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпродзержинськ
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Deep Black Pearl
    Не парьтесь. Покажет. Стрелка не показывает температуру с точностью до градуса. При перегреве будет в красной зоне.
     
    Денис VW, МАГА та MasterT подобається це.
  15. Andriy83

    Andriy83 Новенький

    Дописи:
    70
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Долина
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    Доброго спільното! Є така проблема недавно замітив по трасі, що температура о.р. зросла до 102°. Зупинився на обочині включив пічку на повну температура почала падати. вентилятори крутилися, але нижній патрубок був ледь теплий. Поміняли термостат, перевірили помпу сказали що робоча. Проблема залишилась. Підкажіть що робити далі, щоб не міняти пів машини. Помпа і антифриз мінялись 10 тис тому
     
  16. Shansss

    Shansss Досвідчений

    Дописи:
    701
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHF)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    Grey
    Спробувати вигнати пробку з рідини, стати під кутом 30-45° і відкрити кришку розширючого бачка, також вставляють лійку і катаються не з закритим бачком до робочої температури пічку ставлять на максимум.
     
  17. Andriy83

    Andriy83 Новенький

    Дописи:
    70
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Долина
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    Вже і їздив без пробки, і ставав передом догори і задом нічого не допомагає. Що основне термостат робочий а радіатор і нижній патрубок повністю холодні.
     
  18. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    відкрита кришка означає, що повітряної пробки не може бути + пробій прокладки навіть якщо є, то кришка б все це стравила. Залишається 1 варіант, окрім самого термостату - це забитий всередині радіатор
    Перше повідомлення: 29 жов 2023

    Нове повідомлення: 29 жов 2023
    В мене особисто була схожа тема на Opel Omega 3.0, де охолодження ДУЖЕ важливе, бо сильногарячий двигун, нагрівається моментально. Так ось замічав, що на трасі, при швидкості більше 110 стрілка температури росла до гори... Заміна радіатору вирішила. Точно така ж історія нещодавно була на Пежо 308. Заміна - все ок. Тож перевіряйте/міняйте
     
    Lvivgaz подобається це.
  19. Andriy83

    Andriy83 Новенький

    Дописи:
    70
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Долина
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    В радіатор дув- не забитий. Таке враження що помпа погано качає. Даю газу на місці пічка видає 50° , а скидую на холості падає на 32
     
  20. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    це нормально, так у всіх. А от радік може і протікає, а тепло не відводить
     

Поділитися цією сторінкою