1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Присадки в дизель зимою

Тема у розділі 'Автохимия и ГСМ', створена користувачем Vipop, 27 жов 2014.

  1. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Дописи:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #61
    В самих трубках по дороге на скорости парафинируется.
     
  2. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    6,320
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    #62
    Дімка, в бак соляра йде теж по тонких трубках, не утеплених.
    Більше того, через радіатор ОХОЛОДЖЕННЯ палива :yes:
     
  3. Дімка

    Дімка Старожил

    Дописи:
    1,113
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    #63
    Саме швидше парафінується у фільтрі.Дивні речі розповідаєте . Переважно експлуатую авто в гірській місцевосьті,про морози самі знаєте які тут,30-35градусів буває тримає тиждень навіть і два таких речей як Ви описуєте не спостерігав.
     
  4. ACERBUS

    ACERBUS Старожил

    Дописи:
    2,840
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY BiTurbo
    Потужність, л.с.:
    900
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2257
    #64
    колеги, не знаю як у вас розташовані паливні магістралі, але що вам заважає утеплити їх тим же матеріалом, що активно обговорюється у темі утеплення морди ? ( мається на увазі утеплювач для труб)

    Думаю, що це суттєво знизить вплив холодного повітря на паливо.
     
  5. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Дописи:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #65
    Не попадал на солярку такую :yes:
     
  6. Дімка

    Дімка Старожил

    Дописи:
    1,113
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    #66
    Попробуйте зимою рукою радіатор ,коли приїдете з поїздки він буде гарячий!

    [upd=1419330982][/upd]
    Якщо немає води в трубках і машина прогріта ,в трубках соляре не застигне.У фільтрі також бо він прогрівається.А ось якщо попаде вода тоді зрозуміло що буде.

    [upd=1419331090][/upd]
    На нормальних заправках стоять фільтри через які проходить топливо,у них також би все позамерзало.
     
  7. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Дописи:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #67
    На скорости температура получается намного больше-потому на заправке не мерзнет а на машине может прихватывать.
     
  8. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    6,320
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    #68
    Правильно. Його така функція - віддавати тепло палива в атмосферу.
    Сам слава Богу ніколи не замерзав на ходу, але історії такі страшні чув.
    Знайомий на вантажному мерсі замерз в полі, взимку. Був запасний фільтр, при -30 ледве вдалось замінити. Поїхав далі.
     
  9. ACERBUS

    ACERBUS Старожил

    Дописи:
    2,840
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY BiTurbo
    Потужність, л.с.:
    900
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2257
    #69
    Можливо, але на скільки мені відомо, при мінус 25 і нижче мерзне вже не вода (вона капітально мерзне і забиває фільтр десь в -5-10 градусів), а сам дизель, при низьких температурах він має властивість кристалізуватися у звязку із наявністю у ньому тяжких вуглеводнів у тому числі парафінової групи.

    за кадді нічгого не скажу, але для вантажівок взимку кристалізація палива на ходу - поширена проблема, не дивлячись на те, що встановлені додаткові 24 вольтові фільтри, пля прогріву палива.
     
  10. Дімка

    Дімка Старожил

    Дописи:
    1,113
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    #70
    Якщо авто прогріте ,і немає води в системі палива нормальна соляра НЕЗАСТИГНЕ, в кадіку.!!!

    [upd=1419331628][/upd]
    у них обратка не нагрівається до такої температури як у нас.В нас сильно гріється,і то надто сильно ,для цього поставили навіть радіатор охолодження палива.Якщо зняти цей радіатор можна навіть пошкодити топливний насос.
     
  11. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #71
    подитожу.
    В пику всем неверующим: законы мерфи утверждают - хрнень случается, и всегда в самый неподходящий момент(если шанс есть хоть один на миллион).
    нестабильность качества соляры вне зависимости от брендованности заправок и модели авто, на котором вы едете = реалии сегодняшнего дня... и так будет еще долго -к сожалению этот " бонус" ид ет к любому дизельному авто.
    Что делать?
    Быть готовым к такому раскладу. использовать антигель если заправляетесь на чужих заправках ОБЯЗАТЕЛЬНО.
    Если жаба давит на антигель - возите с собой запасной топливный фильтр и канистру 20л с соляркой + концентрат антигеля в ней.
    И не надо зарекаться и передергивать : "не поверю пока со мной не случится" или "в холодную погоду с детьми не ездить"..... Это не постановка вопроса а БРЕД: глупо отрицать проблему, надо быть поо нее в курсе и готовым решить ее где бы она Вас не застала!
    "Будь готов - всегда готов" а не "....судьба, братишка - ничего не попишешь...."
    и еще - электрообогреватели фильтров от парафинирования соляры в трубках не помагают,а вот машины от такого колхоза полыхают "на раз"
     
    Sv Nik та алимбек подобається це.
  12. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Дописи:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #72
    И внимательно прочитать инструкцию к антигелям-лить на заправке в мороз их иногда безполезно.Только в теплых условиях.
     
    IgorLIV подобається це.
  13. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #73
    То погана соляра була, і ще проблеми, на Caddy 1.9TDI завівся в -21, по трассі -35-37, дав круг в 200км, і нічого не замерзло, і антигеля в мене не було при тій заправці, і машина стояла під будинком на вулиці, і соляра НЕ арктика, а просто з РБ. Що я роблю не так :?:
     
  14. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    #74
    Колєга, повністю згоден. + щоб передня частина авто була закрита.
    В мене був такий випадок який описував Юра (Летвен). Зупинився, підкачав солярки, добре що в авто був старий бушлат та поліетиленовий мішок. Мішком закрив "морду", булшат акуратно склав і накрив ним двигун та праву половину відсіку - там де фільтр. Завів, двигун попрацював 20 хвилин. І тоді поїхав. Більше фільтр не перемерзав.
     
  15. sa77

    sa77 Досвідчений

    Дописи:
    919
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    белый
    #75
    Для профилактики взял :
    Антигель-мегаконцентрат MANNOL WINTER-DIESEL 1:1000 разработан по передовой ERC-технологии и служит для предотвращения образования кристаллов парафина в дизельном топливе при низких температурах. Благодаря депрессорному действию антигеля вместо нескольких больших кристаллов парафина образуются сотни тысяч миниатюрных кристаллов, которые не забивают фильтр и топливопроводы. Уже образовавшиеся кристаллы парафина обволакиваются пленкой, препятствующей дальнейшему их росту и слипанию. Антигель не только снижает предельную температуру фильтруемости (до -35 град.) и температуру застывания (до -47 град.) дизельного топлива, но и оптимизирует работу топливной системы при низких температурах. Сгорает полностью, без образования зольных отложений.
    Рекомендуется применять при каждой заправке, начиная с осени, в соотношении 1:1000 (1л антигеля на 1000 л топлива или 250 мл антигеля на 250 л топлива). Препарат эффективен ДО! момента загустевания топлива. Добавляется непосредственно перед заправкой в топливо, имеющее температуру равную или выше 0 град. Эффективность препарата зависит от начального уровня качества топлива.
    При длительном воздействии отрицательных температур (хранение в неотапливаемом помещении) возможно загустевание присадки. Это не влияет на ее работоспособность! Депрессорное действие препарата проявляется только в смеси с дизельным топливом!

    Цена на экзисте с доставкои аж 72грн. )) 250 мл антигеля на 250 л топлива
    Буду тестировать, предыдущая другая химия от маннола хорошо себя зарекомендовала!
    бюджетнее по цене только Хадо, но был очень неудачныи опыт с автохимиеи VERYLUBE (тот же XADO) -купленое в нормальном автомагазине и с со свежим сроком годности-вместо смазки пырскнуло пару раз водичкои и все аэрозоль новыи и полныи на этом кончился(( с тех пор хадо вся для меня умерла-знакомыи кстати аналогично обжегся и выкинул баллон сразу того же бренда.
     
    no name подобається це.
  16. Locust

    Locust Новенький

    Дописи:
    25
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Авдіївка
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    104
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Серебро (металик)
    #76
    Зимой,на всякий случай,пользуюсь этим 37164f6b579d.jpg На 20л. 20мгр.
     
    vilen та Magnat подобається це.
  17. slavik5594

    slavik5594 Новенький

    Дописи:
    24
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Ромни
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    белый
    #77
    Лью Лигви Моли. Доволен.
     
  18. vilen

    vilen Учасник

    Дописи:
    157
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Сімферопіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    #78
    Мужчины, помогите купить эту присадку, ну очень я привык к ней. 2-3 банки.
     

    Вкладення:

    • image.jpg
      image.jpg
      Розмір файлу:
      58.6 КБ
      Переглядів:
      752
  19. kela

    kela Учасник

    Дописи:
    207
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Миколаїв
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    yellow
    #79
    @Locust, Как по мне эта Канадская присадка воняет бензином и по жирности, ей можно тоже обесжиривать.
    Тестировал эту присадку и Hi-Gear, при -15-18 с Канадской присадкой солярка становится полностью мутная.
    У Hi-Gear образуется комок загустевший, остальная прозрачная.
     
  20. Shuma

    Shuma Старожил

    Дописи:
    2,351
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Конотоп
    Двигун:
    1.9 TDI (BSU)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    білий
    #80
    Я лью хадо 1:1000. Пока доволен. Совет для всех: я делаю так званую контрольку. Размешиваю 20 л. Дизеля с присадкой, с этой канистры отливаю 0.5 л в бутылку и сталю на окно на улице, а остальное в бак. Когда сильный мороз нужно куда то ехать смотрю на содержимое бутилки и принимаю соответственное решение
     
    kinocd, Костя, AndRi Y KO та 2 іншим подобається це.

Поділитися цією сторінкою