1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Порадьте по домашньому опаленню

Тема у розділі 'Информация, советы, помощь', створена користувачем Ora90, 9 лют 2018.

  1. Космоболец

    Космоболец Досвідчений

    Дописи:
    675
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    помаранчевий
    #21
    Це якось обгрунтовуєтся, чи по принципу "ну не люблю я тебя, не люблю..."?
    До відома, теплопрлвідність майже така як у мінвати, паропроникність гірша, але не нульова як еструдованого пінопласту, тобто ствна буде дихати. Єдине чим він дійсно гірший за вату, так це те, що в ньому живуть гризуни.
     
    фунт подобається це.
  2. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Дописи:
    1,404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    #22
    А что так , если снаружи то мин вата не очень;) Ну если только вентилируемый фасад , но нормальный будет стоить хороших денег.
    Перше повідомлення: 11 лют 2018

    Нове повідомлення: 11 лют 2018
    В минвате то же еще и как живут , скажу больше не брезгуют и стекловатой)))
     
  3. Космоболец

    Космоболец Досвідчений

    Дописи:
    675
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    помаранчевий
    #23
    я багато чого перечитав и передивився за остінні роки про утеплення, яле ні де не було написано що миші і пацюки роблять нори в серелині вати....
    Власного досвілу не маю.
     
  4. APACH

    APACH Перевірений

    Дописи:
    446
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Signum
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    сірий
    #24
    нічого нікому не нав'язую і не хочу доказувати, просто порада з досвіду.
     
  5. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Дописи:
    1,404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    #25
    Космоболец,
    Виды и достоинства неорганических утеплителей

    Первым место в списке по праву принадлежит популярнейшему материалу — минеральной вате. Она бывает трех видов — каменная (базальтовая), стеклянная и шлаковая. Отличающиеся друг от друга лишь внешне, разновидности минваты обладают следующими качествами:

    низкий коэффициент теплопроводности (0,03 — 0, 045);
    вариации плотности (от 20 до 200 кг/м3);
    отличные шумоизоляционные свойства;
    паропроницаемость (минвата может «дышать»);
    устойчивость к огню.
    Не лишена и ряда недостатков, среди которых:

    привлекательность для грызунов и насекомых
    ухудшение теплоизоляционных характеристик на 50% при намокании лишь 3-5% объема;
    полностью никогда не высыхает.
    В целом минеральная вата хороша, но использовать ее для обшивки дома снаружи крайне нежелательно.
     
  6. Космоболец

    Космоболец Досвідчений

    Дописи:
    675
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    помаранчевий
    #26
    Це звітки така дурня?

    P.S. забув вказати ще один недолік пінопласту - горючість! Начебто є негорючій пінопласт, але я в живу його ні разу не бачив.
     
  7. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Дописи:
    1,404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    #27
    Космоболец, А что Вы считаете дурней?
    Перше повідомлення: 11 лют 2018

    Нове повідомлення: 11 лют 2018
    Не верите мне почитайте в интернете ,вот первый попавшийся
    В основе утеплителя для кирпичной стены так же показывает высокий эффект в применении мин вата.
    К её плюсам можно отнести: дешевизну, простой монтаж, огнестойкость.
    Минусы тоже имеют своё место быть: быстрая впитываемость воды в утеплитель на длительное время, возможность заселение мышей внутрь в мягкий материал, мелкие части могут попадать в дыхательные пути, кожу и глаза, вызывая раздражение и зуд, выделяет резкий запах при намокании, конструкция с минеральной ваты со временем может осесть — стены начнут пропускать холод.
    http://kudavlozitdengi.adne.info/uteplitel-dlya-sten/


    Нове повідомлення: 11 лют 2018
    А пенопласт для наружного утепления нормальный материал , если по технологии выполнять работы .ИМХО.
     
  8. Космоболец

    Космоболец Досвідчений

    Дописи:
    675
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    помаранчевий
    #28
    Я зі всім згоден, тілки не згоден з мишами які полюбляють їсти сткловолокно або базальтове волокно :)
     
    jorjik подобається це.
  9. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Дописи:
    1,404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    #29
    Ваше дело верить или нет, я просто видел гнезда мышей в окожушке труб а там стекловата , пенопласт есть то же как то не очень :) .
     
  10. kr60502

    kr60502 Старожил

    Дописи:
    1,059
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кременчуг
    Модель:
    VW CADDY Kombi
    Двигун:
    1.4i (BCA)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    #30
    мыши живут в минвате, но недолго...
    по пенопласту - им можно камень, кирпич, бетон утеплять, но глину, газоблоки и некоторые другие дышащие материалы нельзя, паропроницаемость стены должна увеличиваться наружу, иначе стена будет мокрая, т.е. - если утеплите Аерок пенопластом то зимой все поры наполнятся конденсатом и он будет разрушаться, это конечно наихудший из возможных вариантов но вполне реальный
    есть специальная базальтовая вата под мокрую штукатурку, такая пойдет
     
    miki_ua подобається це.
  11. Ora90

    Ora90 Учасник

    Дописи:
    290
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    BlacK
    #31
    kr60502, я так і планую мінватою утепляти, а ще підскажіть бачив не раз перші ряди кладуть з цегли а тоді вже блоки дальше, для чого це?
     
  12. Космоболец

    Космоболец Досвідчений

    Дописи:
    675
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    помаранчевий
    #32
    Паропроникність газоблоку 0,18-0,2 а пенопласту 0,23 ... Які проблеми?
    По-друге, при правильному утепленні "точка роси" знаходиться в середині утеплювача, а не стіни.
     
    AlexandrNM, Вальдемар та Денис VW подобається це.
  13. kr60502

    kr60502 Старожил

    Дописи:
    1,059
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кременчуг
    Модель:
    VW CADDY Kombi
    Двигун:
    1.4i (BCA)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    #33
    Тарас, лень искать, но не может Паропроникність пенопласта быть выше чем у газоблока
     
  14. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #34
    Цегла це матеріал більш холодний ніж газоблок. А кладуть перші ряди з цегли буває для того щоб міцніша хата була, так як цегла перевязується і краще тримається. Та я вважаю що при будівництві стандартних 1 та 2-поверхових будинків цегла не потрібна, це лишнє ( і трата грошей на саму цеглу, яка обходиться дороще, і утеплювати цеглу треба значно більше ніж газоблок).
    Для того щоб будинок був міцний при кладці хати з газоблоку та і в принципі з любих інших матеріалів, потрібно щоб фундамент був зроблений нормально без халтури, щоб ширина фундаменту відповідала грунту та глибина була більша ніж промерзання взимку. Ну і звичайно щоб арматура була в фундаменті правильно закладена. Тому що чи з блоків хата, чи з цегли, якщо фундамент нахалтурений то потім підуть тріщини по стінах. Тому у фундаменті "краще перебздєть".
     
  15. APACH

    APACH Перевірений

    Дописи:
    446
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Signum
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    сірий
    #35
    А як знати чи правильно закладена арматура чи ні?
    Цегла кладуть, бо вона краще працює на стиск і краще вбирає вологу від фундаменту і висихає.
     
  16. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #36
    Для того щоб знати чи правильно зроблений фундамент треба знати що буде за будинок, скільки поверхів, із яких матеріалів, які грунти там і т.д., щоб розрахувати все по нормальному треба врахувати багато нюансів. Або зробити фундамент настільки міцним щоб 100% його вистачило із великим запасом.
    Я наприклад будую собі будинок 1.5 поверха ( буде 1 поверх цілий і другий манцарда, яка десь там колись може стане жилою), стіни будуть із газоблоку ( уже стіни є, наступний етап це дах), фундамент зробив по принципу "щоб не заслабо". Грунт більше піщаний у мене, 100% плавунів і т.д. нема. Лєнточний фундамент 40 см шириною і глибиною десь 1.5 метра в глибину. Арматуру не я клав, 12 діаметр, всього 8 прутів на переріз фундаменту йде здається. А от бетон у фундаменті не саморобний а заводський, причому такий що ллється на багатоповерхівки, самий дорощий і відповідно самий міцніший з тих що були на фірмі де заказував. Так, можна було чуть зекономити на фундаменті, та ця 1-2 тисячі доларів на ціні будови ролі не зіграють.
    Перше повідомлення: 12 лют 2018

    Нове повідомлення: 12 лют 2018
    А це якась дурниця.
    На стиск і газоблоки добре працюють, головне щоб не було навантажень на розтягування. А щоб таких навантажень не було потрібно знову ж таки фундамент що не даватиме просадки. Ще в газоблоки в стіну арматуру кладуть, кожних 4 ряда рекомендують, якраз щоб нейтралізовувати розтягнення. Ну і звісно не класти плити перекриття прямо на газоблок, чи мурлат чи шпильки даху, обовязково армопояс.
    Між стінами й фундаментом має бути гідроізоляція, не повинна цегла тягнути вологу з фундаменту, як і газоблок.
     
    AlexandrNM, Ora90 та kr60502 подобається це.
  17. Ora90

    Ora90 Учасник

    Дописи:
    290
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    BlacK
    #37
    Yuran, так
    Мені майстри говорили що на фундамент будуть стелити рубероїд і тожі вже по ньому будуть мурувати, правильно це?
     
  18. APACH

    APACH Перевірений

    Дописи:
    446
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Signum
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    сірий
    #38
    Ora90, правильно і необхідно!! А краще у два шари руберойду.
     
    Ora90 подобається це.
  19. Ora90

    Ora90 Учасник

    Дописи:
    290
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    BlacK
    #39
    Дякую,
     
  20. _NVV_

    _NVV_ Учасник

    Дописи:
    100
    Область:
    Київська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #40
    Так, перший поверх у мене тільки тепла підлога, є одна батарея біля вхідних дверей. Тепла підлога довго гріється, але і довго буде віддавати тепло потім. В мене тепла підлога гріється годин 5-6 на добу, а потім її відключаю тому що жарко на першому поверсі. Якщо будете робити теплу підлогу то робіть так щоб всі контури були приблизно однакової довжини.
    Електро котел обігрівав будинок в першу зиму коли ще не було твердопаливного котла. Електро котлом можливо опалювать будинок, але були такі дні коли виключали світло днів на 3-4 (аварія на лінії була). Отоді була печалька... Потім на наступний рік поставив твердопаливний котел, а електро котел я включав коли їхав на декілька днів з дому. Зараз якщо світло виключили, генератор запустив і все в будинку працює твердопаливний котел, насосна станція, ТВ і т.д.
    P.S. Якщо у вас спальня на першому поверсі то там краще не робить теплу підлогу, бо вона сушить повітря, що для сну людини не дуже добре...
     

Поділитися цією сторінкою