1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Порадуй порадой

Тема у розділі 'Беседка', створена користувачем МАГА, 29 кві 2014.

Статус теми:
Закрита.
  1. МАГА

    МАГА Старожил

    Дописи:
    2,116
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    кандівайт
    #41
    І так і ні. Запаска на Р-14 кріпиться по середині болтом і має ще деякий зазор по діаметру. Коротше малий поїхав міряти й каже що за балон ще трохи скинуть ціну...
    (так, цей ТАЗ інжекторний)...
     
  2. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #42
    МАГА, тоді краще 4-го, клапана від 2-го покоління прогорають. Тут уже все за власником авто, або вбивати в хлам, зате дешево. Або доплатити і ставити 4-те
     
  3. МАГА

    МАГА Старожил

    Дописи:
    2,116
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    кандівайт
    #43
    Так, Валентине, дякую.
     
  4. ACERBUS

    ACERBUS Старожил

    Дописи:
    2,840
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY BiTurbo
    Потужність, л.с.:
    900
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2257
    #44
    чому ?
    чому взагалі від газу горять клапани ?
     
  5. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #45
    acerbuss, чесно, не вникав у деталі. Але коли на девятку карбюраторну і на таку ж саму але інжекторну в один і той самий час поставили 2-ге покоління, то на карбюраторі все ок, а на інжекторі клапанам прийшов пипець на 95 тисячах. Регулювали зазори кожні 10 тис.км. не вникав у деталі технічного плану, але сам знаю такий факт +багато де про це також писалося. Але, як водиться, я прочитав про це уже після аллєс-капут клапанам :cry:

    [upd=1425148720][/upd]
    Мож міккі з технічного плану розпише?
     
  6. ACERBUS

    ACERBUS Старожил

    Дописи:
    2,840
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY BiTurbo
    Потужність, л.с.:
    900
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2257
    #46
    тому що, газ горить трохи повільніше на відміну від бензину, і коли відкриваються випускні клапани, газ догорає, відповідно палить клапани та каталізатори обплавляє.
    річ не у системі ГБО. а в її настройках, как корабль назовешь ГБО настроишь .....

    тому, річ не у поколінні, а у тому, як налаштували, на мою думку ..
     
  7. Skalnik

    Skalnik Учасник

    Дописи:
    197
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY Kombi
    Двигун:
    1.2TSI (CBZA)
    Потужність, л.с.:
    86
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Toffi Broun
    #47
    acerbuss, я 5 лет назад ездил на жиге 99, с газом 2-го поколения. Горят клапана и рабивабтся сёдла клапанов из-за октанового числа газа, которое, обычно, выше чем у бензина и дизеля - на сервисе так объяснили. Капиталил во Львове головку двигателя - менял сёдла клапанов, направляющие и сами клапана, от Фиата какого-то мне ставили. Регклировал клапана каждые 7-10т тысяч. Через 105 т.км, регулировочные шайбы с 4,5мм "усохли" на некоторых клапанах до 3 мм. Если интересует, поищу адрес конторы, которая занималась капиталкой.
     
  8. МАГА

    МАГА Старожил

    Дописи:
    2,116
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    кандівайт
    #48
    Да, Саша, спасибо. Нужно как раз во Львове.

    Міку раніше стуканув в ПС, але він н/т хворіє, не до цього :hospital:
     
  9. Skalnik

    Skalnik Учасник

    Дописи:
    197
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY Kombi
    Двигун:
    1.2TSI (CBZA)
    Потужність, л.с.:
    86
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Toffi Broun
    #49
    МАГА, нашёл. Вот они: http://masterltd.lviv.ua/. Надеюсь пригодится). Мне тогда головку сделали за двое суток.
     
  10. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Дописи:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #50
    Да пусть ставит-пусть даже сгорят.Цена клапанов и ремонта головки в Ваз смешная на фоне цены на бензин.
     
  11. ACERBUS

    ACERBUS Старожил

    Дописи:
    2,840
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY BiTurbo
    Потужність, л.с.:
    900
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2257
    #51
    що, у ГБО 4-го покоління октанове число газу не таке як у 2- го ? чи газ згорає у циліндрах не так ?
    зараз про це йде мова, а не про шкоду газу для двигуна, довкілля та економіки, :)
    багато чого залежить залежить настройки ГБО,

    різниця між другим та четвертим поколінням у способі подачі газу у циліндри, другий подає газ у колектор, четвертий через форсунки ..
    горить він у циліндрах одинаково.
     
  12. Skalnik

    Skalnik Учасник

    Дописи:
    197
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY Kombi
    Двигун:
    1.2TSI (CBZA)
    Потужність, л.с.:
    86
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Toffi Broun
    #52
    acerbuss, я написал на какой машине был газ, не акцентировал внимание на поколении оборудования. Смысл в том, что октановое число газа ок. 105 и другое топливо, которе есть на заправках, имеет октаноаое число, как правило ниже. Чем выше октановое число топлива - тем выше температура его горения, поэтому на газовых движках горят клапана и разбиваются сёдла. Настройки системы конечно важны, но априори, двигатель на газу сильнее подвержен прогару клапанов, чем бензиновый или дизельный.
     
  13. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    #53
    Друже Андрій acerbuss, як то кажуть, негоже (не по пацанячому) ставити 2-ге покоління ГБО на інжекторне авто... :oops: :oops: :oops: ИМХО
     
  14. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Дописи:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #54
    12 Лада?Там немного другие понятия про все.
     
  15. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    #55
    Там, в більшості випадків, встановлено 16-и клапанну, двохрозпредвальну голову...
     
  16. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Дописи:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #56
    Я ездил.Клапана меняют за 100долл с запчастями и т.д.
     
  17. МАГА

    МАГА Старожил

    Дописи:
    2,116
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    кандівайт
    #57
    Прошу закрити тему.
     
Статус теми:
Закрита.

Поділитися цією сторінкою