1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Помогите узнать цену

Тема у розділі 'Выбор авто', створена користувачем Kovalchuk, 18 сер 2014.

Статус теми:
Закрита.
  1. Kovalchuk

    Kovalchuk Гість клубу

    Дописи:
    3
    Модель:
    VW CADDY
    #21
    Вчера посмотрел я около 10 Кадді тех что в моем ценевом сегменте и растроеный поехал домой. Так как все то что за эти деньги "гавно", думал уже доставать заначку и искать что-то за 10-12 тисяч. Но сегодня с самого утра позвонил знакомый, кто-то ему сказал что мн4 нужен каблучок. ПРедложил своего Фиат Добло (я уже когда-то просли его продать авто мне), сейчас ему срочно нужны деньги на расширения жилья.
    За 7к у.е я получил Добло 2007 року с двумя сдвижними дверями (1.9 трубо дизель 220 тисяч пробег) Електростеклоподьемники, кондиционер, нормальная музыка осталась от него, в нагрузку дал зимнюю рези на железе, сейчас на литье. Салон пасажирский (говорит оригинал) ручки там еще задние такие забавные чтобы дети не открывали надо кнопку на ручке нажать тогда открывать. Сейчас еду на СТО проверить всеравно надо (но машина постоянно была на виду) особо не ломалась, так мелочи. Сижу доволен как слон. А да еще сигнализация есть. Внешне серого цвета есть кенгурятник, на крыше рога стоят.

    Всем спасибо за ценные советы. Я до этого просто не занимался покупкой машин, всегда этим делом занимался отец (сейчас он в другой стране), а авто то надо было. Хотя опыта конечно не сильно много появилось.
     
  2. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #22
    На форда конект так же само є куча неоригінальних запчастей як і на кадді, і ціни доречі такі ж самі, жодної оригінальної запчастини не купляв, неоригіналу куча. Для прикладу брав перед продажою передній і задній бампери, обійшлись мені тоді 200 доларів. Дорого? Чи на кадді дешевше? У кадді хіба що бампери міцніші значно самі по собі.
    Для чого розказувати г. на форд. Нормальні машини. А Коннект тим більше.
    Якщо б у мене наприклад було питання брати авто для бізнесу з потребою пиріжка, я би подумав форда брати чи кадді.
     
  3. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #23
    Yuran, А ти візьми форда - може не так пощастить як з першим....
    Якщо чіпати форди окрім Конекта - там взагалі печаль...
    Такої швидкої втрати вартості немає навіть Опель.
    Чому один і той же мотор на Мондео 2,0 турбодизель не ходить ніфіга а на аналогічного пробіга Пежо - ще в розквіті сил? Адже і там і там - однаковісінький двигун!
    З бюджетними машинами ще гірше!
    Ви би бачили, в що перетворився самий наворочений на день придбання ФордФьюжн 1,6 16кл. 2004 року виключної комплектації "ГІА" за 5-6 років експлуатації... А це була машина мого кума - я бачив все. І як кожа злізла з ручки КПП і руля, і як перестав працювати замок задньої двері одразу після закінчення терміну гарантії із-за переломаних проводів в гофрі ляди, і як полізла перша іржа по колісним аркам, і ще багато чого......
    Плюралізм думок - це чудово, але як би Вам не хотілось вірити в зворотнє: Форд стоїть в самому кінці "харчової цепочки" автовиробників. Десь на рівні Фіата.
     
  4. vitam

    vitam Старожил

    Дописи:
    1,372
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW T5GP
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    белый
    #24
    Подкину и я камней в огород Форда, к сожалению этот производитель страдает некой уникальностью в ремонте. Нет конечно первые, вторые руки он ешё пройдёт, а вот третьему владельцу я сочувствую. Починить, а главное подобрать рем комплекты в старые ТНВД Делфи было просто невозможно, про новые систем CDI слышал тоже самое, параметров регулировок не знают даже офф., реставрировать рейку или гидроусилитель тоже не представляется возможным, по причине их одноразовости, лакокарсочное ругают 99 владельцев из 100 и есть ещё масса мелких пакостей, о которых можно узнать в клубе аналогичном нашему. Во всяком случае повторов приобретения Коннектов критически мало.
     
  5. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #25
    Мікі, я загалом про експлуатацію всіх лінійок фордів не знаю, у мене є конкретний досвід тільки мого авто колишнього. Я знаю що форд мондео Г, і не вартує своїх грошей, краще в ту ціну взяти пассат чи уже опель інсігнію такий же дизель. Я знаю що форду до фольксвагена як до неба, і не хвалю взагалі цього виробника хоча в сусіда бензиновий фокус з пробігом більше 300 тис.
    Та іменнно тим хто вибирає б.у. пиріжка і по ціні не дотягує до кадді, я в першу чергу рекомендую Форд коннект.
    Я не кажу що в мене був вдалий опит експлуатації, в мене він був невдалий, бо я авто взяв яке було ззаді так влуплено що аж криша тріснула, спереді влуплено так що металевий підсилювач бампера погнутий настільки, що його вирівняти ніяк, через це руля вело і т.д....
    Та мотори 1.8 ТСДІ саме на коннектах хороші, повірте. Я перед тим як купляти форда перелопатив стільки інформації, стільки думок різних що огого.
    Та й принаймі за 35 тис. пробігу експлуатації і на момент продажі ( в авто було 175 тис. пробігу на спідометрі, справжній був в районі 250) мотор жодних вибриків як і коробка як і зчеплення не давали. 35 тис. експлуатації не багато, та так як я авто гвалтував то це норм. І спілкувався я з власником коннектів в яких 400 тис. пробіг, і норм авто їздить, так що краще взяти Форд коннект ніж той же сітроено-пежо-фіат. А краще звісно кадді. Та краще Форд коннект взяти в нормальному стані ніж кадді в убитому. От і точка, і спорити не потрібно.
     
  6. saxon

    saxon Старожил

    Дописи:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    #26
    Господа,Форд - однозначно редкостное Гавно,а автор темы ушел в Фиат-клуб...Тема НИОЧЕМ,можно "хоронить".
     
Статус теми:
Закрита.

Поділитися цією сторінкою