1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Помогите с установкой мультируля

Тема у розділі 'Дополнительное оборудование', створена користувачем ssswit, 30 сер 2014.

  1. l_Operator_l

    l_Operator_l Учасник

    Дописи:
    148
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Двигун:
    1.4i (BUD)
    Рік випуску:
    2006
    Підкажіть, чи можливо встановити дванадцятикнопкове кермо без заміни будь-яких інших деталей (блок, кільце), знаючи, що вони не підтримують кнопки зовсім? Точніше мене цікавить, чи можливо при такій заміні зберегти дві базові функції керма - клаксон та ейрбег?
    Питання полягає в тому, що є бажання втановити нове кермо, а через певний час замінити івсе інше, щоб його активувати. Проте я не хочу втрачати ні клаксон, ні подушку, оскільки це засоби безпеки.
     
  2. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    можно
     
  3. l_Operator_l

    l_Operator_l Учасник

    Дописи:
    148
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Двигун:
    1.4i (BUD)
    Рік випуску:
    2006
    І що для цього треба? Чи там все встане на рідні місця й одразу запрацює, та нічого адаптовувати/налаштовувати/колхозити не потрібно буде?
     
  4. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    Для работы сигнала перепиновать пару проводов в шлейфе. А подушка будет работать штатно.
     
    achtung, Денис VW та Чилик подобається це.
  5. l_Operator_l

    l_Operator_l Учасник

    Дописи:
    148
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Двигун:
    1.4i (BUD)
    Рік випуску:
    2006
    Спеціально перечитав тему і щось не знайшов про перепіновку. Можете детальніше розповіти?
     
  6. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    В этой теме такого нет. Я так катался 2месяца пока не купил нужный подрулевой блок. Скину вечером вам информацию ну не факт что вы поймёте. Если у вас будет руль я вам скажу что куда перепиновать.
    Перше повідомлення: 27 лют 2020

    Нове повідомлення: 27 лют 2020
    http://b6club.ru/viewtopic.php?f=54&t=28745
     
    Ramchik подобається це.
  7. l_Operator_l

    l_Operator_l Учасник

    Дописи:
    148
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Двигун:
    1.4i (BUD)
    Рік випуску:
    2006
    Дуже дякую
    Перше повідомлення: 28 лют 2020

    Нове повідомлення: 4 тра 2020
    Вдалось на барахолці вихопити майже нове кермо з подушкою за відносно недорого
    IMG_20200430_143959.jpg
    Зі встановленням не виникло проблем, оскільки перед цим ознайомився з досить великою кількістю матеріалу у всесвітній мережі та дякуючи консультаціям Noble.
    Проте довелось трішки погратись з кодуванням, оскільки що саме програмувати потрібно вирішувати самостійно виходячи з підказок програми по відповідному блоку. Але найскладніше виявилось з адаптацією датчика кута повороту керма - про можливі підводні камені ні на цьому форумі, ні у більшості описів встановлення мультикерма не сказано.
    Так от, мені при заміні старого (лоулайн) підрульового на хайлайн (1K0 953 549 CH) довелось адаптовувати датчик в два етапи - програмно а потім самим кермом. Знову таки дякую Noble за підказку. Просто так піктограмка з кермом гаснути не хотіла і саме кермо було дубовим.
    Для тих, хто зіткнеться розповім процес адаптації, що саме робив я:
    Доречі, саме по блоку СН у мене було питання, яке кермо програмувати, і експериментальним шляхом виявилось, що під номером 7.
    IMG_20200503_150232.jpg
    Ну і на останок питання: я так і не зрозумів, чи працюють на мультикермі три кнопки праворуч: "вліво", "вправо" та "назад". Може хтось підкаже, за що вони відповідають? Просто при натисканні на них нічого не відбувається, і я не знаю, чи це функції не підтримуються моєю автівкою, чи кнопки несправні. А може я просто не при тих умовах їх натискав?
    IMG_20200504_170544.jpg
     
    Noble та Stonik подобається це.
  8. Xabr

    Xabr Досвідчений

    Дописи:
    647
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Weiß
    Звичайно, що працюють! Вони відповідають за перехід з екрана на екран, наприклад, з Навігації на Налаштування або на Радіо. Працює на приборках МФА+ та вищще
     
  9. l_Operator_l

    l_Operator_l Учасник

    Дописи:
    148
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Двигун:
    1.4i (BUD)
    Рік випуску:
    2006
    Хм. У мене наче "правильна" приборка (874C - великий червоний екран), проте реакції саме на ці кнопки - ніякої
     
    Останнє редагування: 5 тра 2020
  10. TRUM

    TRUM Новенький

    Дописи:
    11
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Дубровица
    Модель:
    VW Caddy 1.9 TDI BLS
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Синій
     
  11. l_Operator_l

    l_Operator_l Учасник

    Дописи:
    148
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Двигун:
    1.4i (BUD)
    Рік випуску:
    2006
    Суть у тому, що з мультикерма приборка керується аналогічно кнопкам на перемикачі двірників. На перемикачі три клавіші, так само і з тим же функціоналом три працює й на кермі. А от три інших кнопки керма, аналогів яких немає на перемикачі двірників, - ніяк не працюють. Точніше нічого ніде не відбувається.
    Якщо необхідно щось накодувати, то де саме це шукати? З того, що траплялося мені на очі, наче все прописано вірно.
    Ну і питання тут точно не у наявності перемикача двірників, який дублює кнопки керма (чи навпаки). Спочатку я поставив кермо, а лише через певний час довстановив обидва нові перемикачі. Так от, коли перемикачі були без кнопок, мультикермо працювало абсолютно так само.
     
  12. TRUM

    TRUM Новенький

    Дописи:
    11
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Дубровица
    Модель:
    VW Caddy 1.9 TDI BLS
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Синій
    Так Ви повністю праві в Мене також не працюють на такому ж кермі, ці три кнопки!
    Сьогодні вирішив замінити кермо з 8_ма кнопками на такий як Ваш на 12 кнопок, також замінив підрульовий блок на CH. Панель приладів mfa+ з червоним дисплеєм.
    Магнітола встановлена на андроїд, працює ідеально з кермом на 8 кнопок.
    А на 12 стало навпаки не зручно наприклад кнопка (переходу між музикою, радіо, відео) на новому кермі відсутня .
    Ніби можна й з цим миритись, але в Мене ще проблема з тим, що при заміні підрульвого блоку на CH, зникає живлення.
    Магнітола на вимкненому запалюванні, вимикається повністю хоч ключ із замка запалювання не дістаю. На скільки розумію зник (режим ACC).
    На старому блоці все працювало чудово магнітола вимикалась тільки після того як дістанеш ключ.
    Кнопки ті що не працюють можливо будуть працювати з чорно-білою панеллю приладів і з rns510.
     
  13. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    Дело в том что кнопки вправо влево не хотят работать и на кадди с 2011года:( Это надо смотреть кодировку на той машине на которой такой руль был с завода
     
    Чилик подобається це.
  14. TRUM

    TRUM Новенький

    Дописи:
    11
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Дубровица
    Модель:
    VW Caddy 1.9 TDI BLS
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Синій
    Перше повідомлення: 18 чер 2020

    Нове повідомлення: 18 чер 2020
    Можливо підкажете чому живлення магнітоли зникає після заміни підрулоьового блоку, при вимиканні запалювання, але не витягнутому ключі.
    Тобто в першому положенні ключа?
    З'являється помилка (контакт S выключателя зажигания и стартера)?
    На іншому блоці цієї помилки немає?
     

    Вкладення:

    Останнє редагування: 18 чер 2020
  15. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    У меня на кадди 2005 года был блок CH и руль на 12кнопок и магнитола RCD320 то все работало штатно. А вот по андроид магнитоле извините не подскажу не знаю
     
  16. TRUM

    TRUM Новенький

    Дописи:
    11
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Дубровица
    Модель:
    VW Caddy 1.9 TDI BLS
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Синій
    Спасибі і за це!
    Перше повідомлення: 18 чер 2020

    Нове повідомлення: 18 чер 2020
    RCD320 у Вас працювала при вимкненому запалюванні?
     
  17. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    да RCD320 работала
     
    Чилик подобається це.
  18. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,155
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    TRUM, причина, скоріш за все в КАН-адаптері андроїд магнітоли, він реагує не на ключ, а на запалювання...
    Перевірити можна, встановивши штатну магнітолу..
     
    TRUM та Noble подобається це.
  19. TRUM

    TRUM Новенький

    Дописи:
    11
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Дубровица
    Модель:
    VW Caddy 1.9 TDI BLS
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Синій
    Але що цікаво на мультирулі на 8 кнопок і підрульовим блоком G все працює добре, а коли переставляю на блок CH, то зним режим присутності ключа в замку зникає з'являється помилка (контакту s у VAS PC) і магнітола працює тільки коли увімкнено запалювання!
    Можливо це правильна робота штатної магнітоли, але як для Мене то це не зручно!
    Таке враження, що алгоритм роботи підрулоьового блоку змінили, чи можливо can bus в магнітолі не бачить блока CH.
     
  20. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    ну вообще блок CH работает с 8 и 12 кнопочными рулями
     
    TRUM подобається це.

Поділитися цією сторінкою