1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Отключается турбина

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем Gosha13, 3 вер 2015.

  1. Gosha13

    Gosha13 Гість клубу

    Дописи:
    5
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Кузнецовск
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    104
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    #1
    Хлопці будьласка підкажіть може хто стикався з такою причиною на каддіку 1.9 77 кв на швидкості 100 км або при резкій нагрузці відключається турбіна компютер показує помилку P0299 сказали поміняти Клапан тиску вакуумної системи поміняв те саме ошибка знов вискочила
     
  2. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #2
    Как звучит ошибка?
     
  3. Начинающий

    Начинающий Новенький

    Дописи:
    36
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    VW CADDY II
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2001
    Колір:
    белый
    #3
    мне кажется передув или недадув турбины. мозги выпадают в оварийный режим
     
  4. Gosha13

    Gosha13 Гість клубу

    Дописи:
    5
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Кузнецовск
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    104
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    #4
    а что делать с етим
     
  5. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #5
    Сначала скажите точное название ошибки
     
  6. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,005
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    #6
    Мкадди подобається це.
  7. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #7
    Я уже напшел. Поверит все вакуумные трубки, акту как тор турбы, n75 и т.д.
     
    Lvivgaz подобається це.
  8. Gosha13

    Gosha13 Гість клубу

    Дописи:
    5
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Кузнецовск
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    104
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    #8
    IMG_20150904_150842.jpg
     
  9. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,005
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    #9
    недоддув если не ошибаюсь...
     
  10. Gosha13

    Gosha13 Гість клубу

    Дописи:
    5
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Кузнецовск
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    104
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    #10
    а что мне делать
     
  11. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #11
    я ж написал что делать
     
  12. Начинающий

    Начинающий Новенький

    Дописи:
    36
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    VW CADDY II
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2001
    Колір:
    белый
    #12
    какая стоит турбина с изменемой геометрией или просто на калитка на горячей части
     
  13. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #13
    Гоша, я б вам сделал, но еХать не близко ж
     
  14. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #14
    Ну как - нашли специалистов в своём регионе или сделали где-то "ближе к цивилизации"? Вашу тему будут находить поиском новенькие - посему неплохо было бы логически завершить темку....
     
  15. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #15
    Жаль дану тему не дописали чим все закінчилось то продовжу своєю історією.
    Мотор 1.9 BLS без сажевого фільтра. На пробігу 214 тис у мене відключилась турбіна коли різко набирав швидкість в діапазоні 2800-3800 об/хв, відключилась на швидкості 140 км/год, якраз коли переключився з 4-ої передачі на пяту ( фукати в мою сторону що такою їздою вбивається мотор і т.д. не треба, їжджу так рідко). Подзвонив Жені Megatrans, каже заглуши мотор і включи знову, так і зробив, тяга появилась знову, через кілька днів Женя мені міняв маховик-зчеплення-масло, глянув васьою, помилка P0234-000, або як в народі кажуть передув турбіни. Ніби все ясно, геометрія зашлакувалась і т.д., та чому? Про висновки які зробив напиші пізніше. Після цього їздив все норм, нічого не проявлялось, на 215 тисячах пробігу ще один раз виключилась турбіна, причому при стандартній їзді, зараз більше 216 тисяч і вже не відключається. А ось чому в мене це відбулось проаналізував я тільки після 2-ого виключення турбіни на 215 тисячах.
    Проаналізував я свою їзду придивляючись до тахометра, зрозумів що я поступово почав їздити на занижених оборотах і цим же самим гробити турбіну, коробку, маховик. Раніше я їздив в районі 1700-2500 об/хв, а зараз став дозволяти собі переключатись на вищу передачу так що після переключення може бути в районі 1300 об/хв, також коли треба різко прискоритись то замість того щоб це робити на вищій передачі часто вдавлюю тапку в підлогу. І все це могло ще продовжуватись досить довго і нічого може б і не вилізло, та десь із пробігу 212 тисяч я почав заправлятись не соляркою а якоюсь бадягою із КЛО по скидочних купонах які в Новусі роздають. Явно було видно що після заправки там авто не їхало, прому не їхало ні на їхній звичайній солярці ні на дорощій що зветься Ventus, от і приходило більше вдавлювати тапку. Таким чином з поганою солярою, їздою на низьких оборотах турбіна зашлакувалась. Минулого тиждня я знову вернувся на талони WOG і бадягу більше лити не хочу. Також почав їздити на нормальних обертах які любить цей мотор. А далі час покаже, прочиститься моя турбіна сама чи потрібна буде стороння допомога.
     
    Ora90 подобається це.
  16. Чилик

    Чилик Старожил

    Дописи:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    #16
    Yuran, А какие обороты любит этот мотор,хочу себя проверить.
     
  17. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #17
    Не знаю как кто ездит, но лично я на этих моторах езжу а режиме "турба дует". То есть 1500 - 3000. И то, 1500 на старте, а чем быстрее, тем больше крутить, чтобы не было нагрузки на низких оборотах. Но и не кручу выше 3000, толку нету.
     
    Ljova, dv_matrix та Чилик подобається це.
  18. dv_matrix

    dv_matrix Досвідчений

    Дописи:
    907
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    White
    #18
    Megatrans, щоб вже була повна картина ще напишіть на яких оборотах переключаться правильно
     
    greek та Чилик подобається це.
  19. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #19
    Ну как я это напишу. Чем больше спуск, тем ниже могут быть обороты, чем выше подъем, тем выше обороты.
     
    dv_matrix та Чилик подобається це.
  20. Чилик

    Чилик Старожил

    Дописи:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    #20
    Megatrans, Евгений,вы как всегда оригинальны.:hi:
     

Поділитися цією сторінкою