1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. с 10 июня по 10 июля 2019г. освобождаются от платы за проезд по платным автомобильным дорогам Беларуси автомобили до 3,5 тонн и буксируемые ими прицепы.
    Приховати оголошення

Обсуждения проблем с электрооборудованием

Тема у розділі 'Электрооборудование', створена користувачем sheva911, 31 бер 2014.

  1. Прораб

    Прораб Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    3,173
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    VW CADDY KOMBI
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Flanel Gray
    По заводу должно
     
    StirlitZ подобається це.
  2. StirlitZ

    StirlitZ Новенький

    Дописи:
    64
    Область:
    Київська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    Серый
    Если должно, но не тухнет, куда рыть? Аккум дохнет :(
    Вася никаких сбоев не показывал.
    Правда, прикуриватель у меня тоже постоянно работает и магнитола не выключается (вроде).
     
  3. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    5,610
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    StirlitZ подобається це.
  4. StirlitZ

    StirlitZ Новенький

    Дописи:
    64
    Область:
    Київська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    Серый
    Вариант!
    Чуть поколупаться можно.
    Прикуриватель не должен вырубаться.
    Но почему не вырубается питание плафонов тогда? Это через комп правится или реле какое-то должно вырубать всё?
     
  5. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    5,610
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    прикуриватель работает постоянно через предохранитель
     
  6. StirlitZ

    StirlitZ Новенький

    Дописи:
    64
    Область:
    Київська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    Серый
    Это я понял.
    Осталось понять, почему не выключается питание через время на плафоне.
     
  7. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    5,610
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    StirlitZ, у меня простые диоды в плафонах стоят!
    и при заведенной машине ели-ели светят (надо типа резистор)
    но когда закрываю с ключа то все полностю гаснет
     
    Чилик подобається це.
  8. StirlitZ

    StirlitZ Новенький

    Дописи:
    64
    Область:
    Київська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    Серый
    Вот что нашел.
    Блок управления бортовой сети J519
    Byte 02 Bit 3 Система управления нагрузкой активизирована/Load Management active - я так понял, у меня активирована эта приблудина и из-за регистратора не тухнет этот блок.
     
  9. BBWBB

    BBWBB Учасник

    Дописи:
    139
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Володимир-Волинський
    Модель:
    Caddy Kombi Basis
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    синій
    Сьогодні мій Кадік коника викинув. Вчора весь день їздив, а сьогодні не захотів завестись, панель як завжди, чути підкачування насоса, але при повороті ключа на стартер ні звука, лампочки як завжди при запуску. АКБ – 13,05В, перешевелив всі запобіжники в салоні і під капотом, - 0. Зняв АКБ на пів години (14,47В) завівся одразу. Позавчора (простояв 2 місяці) завівся з пів оберта., так що на АКБ не грішу, але профілактику зроблю. Цікаво що за глюк, добре що біля дому, але невпевненість появилась. Вася покаже звідки цей глюк і на що звернути увагу?:sad:
     
  10. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,059
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    А причем тут акум? Если скорее всего плохой контакт на втягивающем реле стартера?
     
    BBWBB подобається це.
  11. BBWBB

    BBWBB Учасник

    Дописи:
    139
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Володимир-Волинський
    Модель:
    Caddy Kombi Basis
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    синій
    І я б так сказав, бо і звуку втягуючого не було, але вчора контакт був і сьогодні після зняття АКБ знову появився? АКБ на рівень електроліту провірю, бо ще не "пенсіонер"
    Вася покаже цей глюк, він десь зберігається?
     
  12. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,059
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Нет. Надо просто проверить фишку на стартере.
     
    miki_ua та BBWBB подобається це.
  13. BBWBB

    BBWBB Учасник

    Дописи:
    139
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Володимир-Волинський
    Модель:
    Caddy Kombi Basis
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    синій
    ОК . І не скромне питання, а як туди краще долізти, знизу у мене защита-пильник?
     
  14. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,059
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Сверху, воздухан снять
     
    BBWBB та miki_ua подобається це.
  15. miki_ua

    miki_ua Професіонал

    Дописи:
    6,120
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Олежка- проще оставить 1 лампу в плафоне на выбор: притухнут все "светлячки" сразу. Вадик после покупки зелёненького экофьюла именно так сделал - доволен.
    Как вариант.
     
  16. козак петро

    козак петро Гість клубу

    Дописи:
    4
    Область:
    Черкаська
    Місто:
    Ватутино
    Рік випуску:
    2010
    Вітаю друзі! Хто підскаже- виїхав з дому на бензині, дачик на газ показував пів бака і через вісім кілометрів впав на нуль та загорілась лампочка що пусті газові баки я подумав що десь дуже гарно травить. Заїхав на бензині на заправку, задув пару кубів газу, завів кадіка, він зразу переключився на газ і стрілка дачика на газ знову показала пів бака, тільки виїхав із заправки, машина знову переключилась на бензин та стрілка дачика знову впала на нуль і загорілась лампочка що пустий бак.Так сьогодні цілий день і проїздив на банзині, в вечері підключили компютер, показало помилку ро 196 це не працює дачик масла, відірвав проводи з місяць назад так і їздив до сьогодні.Спеціалість підозрює що це мозги видєлуються. Що робити?
     
  17. miki_ua

    miki_ua Професіонал

    Дописи:
    6,120
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    козак петро, типова історія для заміни катушки з КЗ.
    Підозрюю що у Вас Максі - баллонів 5 і кожна з катушок не контролюється.
    Згорів запобіжник, що дає "+" на катушки баллонів. Машина виробила газ з магістралі (падіння тиску до 0- адже манометр в самому редукторі стоїть). Задули не тільки в баллони - а і в трубку від баллонів аж до редуктора. Виробило той газ: знов"0".
    Чому згорів запобіжник? Проводка або катушка (частіше - катушка, тріскає пластиковий корпус, вода заходить - і КЗ. Доки мороз був. Сухо було і КЗ не наступало).
    Міняйте запобіжник, інспектуйте проводку і катушки баллонів - і буде Вам щастя знов на метані їздити...
     
    козак петро подобається це.
  18. козак петро

    козак петро Гість клубу

    Дописи:
    4
    Область:
    Черкаська
    Місто:
    Ватутино
    Рік випуску:
    2010
    Щиро вдячний Друже miki
    Перше повідомлення: 28 бер 2018

    Нове повідомлення: 30 чер 2018
    Мікі, Ваш діагноз підтвердився в системі високий тиск. Редуктор новий коштує дуже дорого, місцеві специ пропонують поставити своє ГБО за 600доларів, на Вашу думку це правильне рішення?
     
    miki_ua подобається це.
  19. miki_ua

    miki_ua Професіонал

    Дописи:
    6,120
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Тікати від таких порадників якнайдалі. Ось Вам моя рекомендація.
    Ніхто не каже що редуктор обов'язково викидати і ставити новий. З чого ви взяли що Ваш зламано безповоротно? Чому не розглядаєте варіанти повної реставрації на Профігаз чи замінника або б/у (проскакують на ОЛХ по 150$)
     
  20. andromeda73

    andromeda73 Учасник

    Дописи:
    226
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Лубни
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BSU)
    Потужність, л.с.:
    75
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    красный
    Всем привет. Начал плохо заводиться мой кадик, вычислили - накрылся датчик положения распредвала. Вопрос в чем. Предлагают мне сайты разные датчики по разным ценам применимы к моему вин коду. [​IMG] вот такой он. Этот на фото с БЕЛОЙ фишкой, но в основном они все с ЧЕРНОЙ. Так вот по вин коду мне пробивают и белые и черные, но на ютубе случайно увидел ролик где парень говорит, что с белой фишкой рассчитан на 5 вольт, а с черной на 12 вольт. У меня стоит с белой фишкой и автоэлектрик определил выход на мой 5 вольт. А продавцы без руля, вот мол выбило вам и черный и белый, и о том сколько на него выход 5 или 12 они не знают. Кто что подскажет? Можно снять мой, но будет ли на нем информация какая то, типа 5 или 12? Другой конец датчика стоит под ремнем ГРМ, его не видно, на фишке надписей ноль. Да и по цене зазоры в 400-500 грн.
     
    Мкадди подобається це.

Поділитися цією сторінкою