1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обсуждение двигателя 2.0TDI (BMM)

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем no name, 31 бер 2014.

  1. Octavian

    Octavian Новенький

    Дописи:
    15
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Шепетовка
    Модель:
    Skoda Octavia
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    1B
    взавтра розберу подивлюся
    дістав старого, обжав по кругу обценьками, налив води - тримає...
     
    Останнє редагування: 14 кві 2023
  2. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Що розберете? я маю на увазі, що пробита прокладка гбц і гази йдуть в ОЖ. Якщо це так, то післ прогріву двигуна, патрубки надуваються і стають дубовими
     
    AndRi Y KO подобається це.
  3. Octavian

    Octavian Новенький

    Дописи:
    15
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Шепетовка
    Модель:
    Skoda Octavia
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    1B
    та от вже втікає але значно менше...
     
  4. Galyurov

    Galyurov Новенький

    Дописи:
    23
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Сарата
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    белый
    В мене теж тпотік радіатор,після заміни радіатора рівень антіфріза також зменшувався,виявилоь шо і тече цей флянець.Але це на SDI, не знаю у вас такий є. №1
     

    Вкладення:

    • 409121750.png
      409121750.png
      Розмір файлу:
      48.1 КБ
      Переглядів:
      57
  5. 3ds

    3ds Новенький

    Дописи:
    81
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Для довічної гарантії на вузол (форсунка/головка), муфти для форсунок встановлені та притиснуті другим болтом з іншої сторони від заводського.
    Дякую за увагу.
     
  6. white1974

    white1974 Новенький

    Дописи:
    36
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    серебристый
    Есть фото?
     
    trawersa1 подобається це.
  7. 3ds

    3ds Новенький

    Дописи:
    81
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Фото не робив.
     
  8. Light

    Light Учасник

    Дописи:
    228
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    LA7W
    А де Вам робили цю операцію?
     
    3ds подобається це.
  9. 3ds

    3ds Новенький

    Дописи:
    81
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Такі речі, перший раз, розробляю, прораховую і встановлюю сам. Маю де.
     
  10. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,137
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    а не занадто самовпевненості???
     
    Megatrans подобається це.
  11. 3ds

    3ds Новенький

    Дописи:
    81
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    То вам потрібна самовпевненісь ?
    Тоді це не до мене.
     
  12. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Все це пройдено. не працює.
     
  13. 3ds

    3ds Новенький

    Дописи:
    81
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    У вас не працює, то ваш рівень техніки.
    У мене все працює. Як що дочекалися що посадочні форсунок розбиті в хлам, то звісно там нема чого робити - тільки втулити...або заміна голови. Фіксацію треба робити ще коли форсунки нічого нікуди не пропускають. Тоді все працює довічно. Головка вся зноситься, а форсунки будуть стояти.
    Так само як і по комфорту авто. Тут писали про різні аморти, заміни, підміни... Я просто змінив спосіб роботи стійки Макферсон, і авто веде себе май-же як Ауді.
    Я працюю на рівні інженера/конструктора, отримую патенти України, Європи... а тут мені намагаються розказати про самовпевненість...
    До речі, тиждень тому був у Києві, намагався зв'язатися з вами - жодного разу не відповіли.
     
    Останнє редагування: 26 жов 2023
    Shansss подобається це.
  14. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Audi ... ахахахаха....
    Ок, Інженеруйте...
     
  15. 3ds

    3ds Новенький

    Дописи:
    81
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Так чому не відповідаєте ?
    Зв'язатися з вами неможливо. Практично. Коли був у Києві, телефонував, писав тут, ...не відповіли.
    Тепер у вас ржачне відношення до мого допису ...
    Корона давить...?
    Чи що з вами не так ?
    Перше повідомлення: 30 жов 2023

    Нове повідомлення: 30 жов 2023
    Вгадаєте для чого ці заготовки ?
     

    Вкладення:

  16. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Тема про БММ двигун, а не про мене
     
    Останнє редагування: 30 жов 2023
  17. 3ds

    3ds Новенький

    Дописи:
    81
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Так. Прочитав попереднє. Що стерли.
    Хотів поспілкуватися по СТО у Києві...
    Але і так вирішилось.
    Може будемо колегами.
    Дякую.
    Перше повідомлення: 30 жов 2023

    Нове повідомлення: 4 гру 2023
    Велике дякую учасникам форуму!
    Став з'являтися (свистунець) при перегазовках і коли стоїш - у салоні інколи тягло вихлопом. Тут на форумі хлопці прописали у чому справа, але не прописали нюанси.
    Втулка заслонки теплообмінника, що позаду мотора. Розміри 17х7 + товщина 6. По заводу вона виконана з графіту, тому протирається/лопається і починає пропускати вихлоп під капот + зменшує тиск газів на турбіну на малих обертах = збільшує витрати палива.
    Рішення:
    1. Виготовляєте мідні 2 втулки.1 - розміри вище, + другу - 15х6х3,5
    2. Знімаєте підрамник.
    3. Знімаєте тяжку вакуумного привоу та сам привід.
    4. Малою фортункою зрізаєте верхню частину заклепки.
    5. Малим зніймачем з плоскими захватами здираєте флажок приводу заслонки. Зразу за ним буде графітна втулка 2.
    6. Демонтуєте піджимну пружину.
    7. Інстументом гомтрим, типа шило..виковирюєте графітну втулку 1 з посадочного. Важливо хороше освітлення, щоб кусочки втулки не залишилися на корпусі. Я проходився малою металевою щіткою/кісточкою для радіодеталей.
    8. Оправкою запресовуєте втулку 1 до повної посадки.
    9. Надфилем поправляєте місце посадки флажка управління заслонкою.
    10. Надіваєте втулку 2 та напресовуєте флажок на своє місце.
    11. Полуавтоматом ставите (точку) на флажок/вал замість заклепки.
    12. Зтягуєте прижимну пружину пластиковим хомутом і ставите її на її місце, так щоб прижимна вилка упиралася на втулку 2. Розрізаєте/видаляєте пластикову стяжку.
    13. Монтуєте на місце вакумний привід та закріпляєте тяжку фіксатором.
    14. ...підрамник...робите розвал.
    ==
    Всім щастя !


    Нове повідомлення: 24 гру 2023
    Маю питання :
    Як повинен працювати клапан EGR ?
    Він постійно відкритий, тільки на різну величину. Все працює справно. Помилок нема.
     
    Пекари, MAY, Shansss та ще 1-му подобається це.
  18. buratt

    buratt Новенький

    Дописи:
    87
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Березно
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (BMM)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    белый
    вітаю всіх. чи має хтось інформацію щодо масляних форсунок, а саме в чому різниця між 028 103 157 A та 038 103 157 B та чи взагалі є різниця?
     
  19. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,005
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    @buratt,
    028 103 157 A
    oil spray jet;M10;BDJ,BST
    oil spray jet;M10;BJB,BSU,BLS 2K-6-090 001>>*


    038 103 157 B
    oil spray jet;M10;BJB,BSU,BLS >> 2K-6-090 000*
    oil spray jet;M10;BMM
     
  20. buratt

    buratt Новенький

    Дописи:
    87
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Березно
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (BMM)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    белый
    цікавить чи вони відрізняються,чи взаємозамінні? чи підходить 028 103 157 A на БММ?
    Перше повідомлення: 11 кві 2024

    Нове повідомлення: 14 кві 2024 о 11:40
    дуже цікавить інфа по масляних форсунках. чи вони є взаємозамінними?
     

Поділитися цією сторінкою