1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. В Україні з 1 червня запрацюють перші 50 відеокамер системи автоматичної фото-відео фіксації.

Обсуждение двигателя 2.0SDI (BDJ/BST)

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем no name, 31 бер 2014.

  1. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,328
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW Sharan 2.0 CFFB
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    сірий металлік
    краще не брати, слабенький він...
     
  2. vitam

    vitam Старожил

    Дописи:
    1,364
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW T5GP
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    белый
    Нужно как минимум попользоваться обоими моторами. Я довольно долго эксплуотировал оба мотора одновременно, уверен, что не зная, в городе никто не сможет определить где какая машина. Благодаря разным коробкам на городских перегонах эти моторы практически одинаковы по прыти и тяге, а вот на трассе 55 кВт-ник станет на 150 км и всё, дальше его не раскрутить как не старайтесь, а второй мотор разгоняется и до 180-190 км.ч (читывал и на 210 люди выходили) . Специалисты, тоесть мотористы практики, считают соотношение наддутости и мощности у 55 кВт мотора, оптимальным для максимального моторесурса, тоесть, в теории, это самый правильный мотор, после атмосферника и ходить будет, без капремонта, дольше любого перекачанного собрата. Писал уже это на ру ресурсе, повторяюсь исключительно для полноты картины, а не для дискурсии.
     
  3. wertyfox

    wertyfox Учасник

    Дописи:
    205
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    жовтий
    Значить, якщо більше 120 їздити не збираюся - 55 кВт - саме той мотор який мене влаштовує. Бажано, щоб попався без сажового фільтра. За видалення цього фільтра у Чернівцях беруть від 150 до 200 у.о..
     
  4. yseroga

    yseroga Старожил

    Дописи:
    1,360
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Белый
    Якщо не більше 120 то Ваш мотор 2,0, з головою Вас влаштує, там меньше гемора і ніякого сажового.
     
  5. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,276
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    неправда Ваша - 2,0 80кВт вам нужно в таком случае(EcoFuel). Ездить всёравно будете на 90-100 км/ч на круизе ради экономии и комфорта а "покрутить" его далеко за 150 можно без негативных последствий...
     
  6. yseroga

    yseroga Старожил

    Дописи:
    1,360
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Белый
    Я так понял человек хочет дизель и не ганять на ньом, так мое мнения которое я высказал это 2.0, а там пусть сам решает.
     
  7. DOLAR

    DOLAR Старожил

    Дописи:
    1,277
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    чорний
    Кожний хвалить своє гам...о.Я EcoFuel ,2.0 сді взагалі не люблю ,кроме економії там нічого доброго немає.І то, важко сказати економія !Деякі люди лякаю - турбіна ,форсунка моломиться куча бабла відвал..БЕНЗИНОВІ ,ЩО НЕ ЛАМАЮТЬСЯ , на газу проблем теж хватає. Бензинові не такі витривалі як дизель.
    Для мене один мінус дизеля - шум і ,якщо відсутній Вебасто...
     
  8. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,360
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Откуда инфа? У меня было много кадди. Так вот сегодня делал 1.6 БСЕ - 400000 пробег. Знаешь что делали из серьезного? НИчего!!!! Весь километраж пройден по Украине! А были и дизельные, в которых за это время маховики, турбины. клапаны рециркуляции, форсунки или разбирая голова, и т.д. И стоимость бензинки, что касается каддиков - Дешевле!. За стоимость сцепы БЛСа можно купить 3 комплекта на бензинку.
     
  9. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,276
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Ну розкажіть мені - а то скоро 10 років на метані (2 останніх на Кєдді) і не знаю про таке.... :hi:
    Ну да - в них більш жорсткий температурний режим, складна і капризна сверхточна механіка плунжерних пар, і т.п. Не, СТОП! Все ж навпаки! Чи не правда???

    [upd=1412275924][/upd]
    Не в бровь - а в глаз!!!!!!!! :good:
     
  10. DOLAR

    DOLAR Старожил

    Дописи:
    1,277
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    чорний
    До мого дизеліста приїжають кадді і т.д і по 500тися пробігу і особо сірйозних проблем не було все планове. Може і після 100км заклинити двигун це вже від експлуатаціїї завісить хто як гасає.
    В мене бензинів як вази так іномарок було і нові салона. По мєлочі більше поломок ніж мій дизель із пробігом майже в 240тисяч.
     
  11. vovachkalviv

    vovachkalviv Досвідчений

    Дописи:
    812
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy White
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    При чому тут бензиновы чи метанові в темі про СДІ? Йдіть у свій 1.9 БЛС чи 1.6 і там флудіть, бо аргументів реальних немає, чому один ходить більше іншого. Я скажу що 2.0 ходить найдовше в реальному часі, в знайомого на фірмі без поломок жодних, і х**н хтось мені буде доказувати шо це не так. Так що таку розмову вважаю абсолютно безтолковою. Пропоную обговорювати її в флудилці!
     
  12. DOLAR

    DOLAR Старожил

    Дописи:
    1,277
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    чорний
    miki_ua Установка ГБО ні яких проблем немає :D , Ти за рік скільки накатуєш? Мій батько теж на ГБО проїздив довго.Чомусь зараз перейшо на дизель .
     
  13. wertyfox

    wertyfox Учасник

    Дописи:
    205
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    жовтий
    Шкода у нас немає метанових заправок. Точніше найближча у Кам'янець-Подільську. І то там буває, що метану декілька днів немає. А наперед його немає як запасти, це ж не бензин, що набереш у каністру!
     
  14. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,360
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Так мужчины! Завязываем! Тут 2.0 СДИ! :twisted:
     
    valerak подобається це.
  15. yseroga

    yseroga Старожил

    Дописи:
    1,360
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Белый
    И он подходит по запросам создателя этой темы
     
  16. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,276
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Це прикол??? Де сміятись? Дома в плиті тоже іноді газ пропадає? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
    Схоже таки Ви не в темі....
     
  17. vovachkalviv

    vovachkalviv Досвідчений

    Дописи:
    812
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy White
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    miki_ua, нічого дивного, в мене на ОККО дуже часто немає його, там знайомий працює. І це у Львові, що казати про райони
     
  18. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,276
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    vovachkalviv, курваха, пацаны, не рвите мне пузо на ночь!
    Пропан-бутан (сжиженый газ) - сорт бензина, привозят в бочках на заправках, может не быть.
    Метан (сжатый газ) - качается из трубы, из той же что у Вас дома.
    КАК!??!!??
    КАК ОН МОЖЕТ ЗАКОНЧИТЬСЯ ТАК ЧТОБЫ ЕГО НЕ БЫЛО!?!?!?!
    :x :evil: :twisted: :x :evil: :twisted:
    Огромная просьба - сначала думаем, потом - пишем. Или не пишем - если не знаем что подумать по этому поводу.....
     
  19. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,328
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW Sharan 2.0 CFFB
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    сірий металлік
    теж 7 років іздив на пропані, в минулому році перейшов на дизель. Дуже задоволений показниками, тягою, авто :yes: але не радує фінансова сторона. Тож уже приглядаюся до метану. Авто то лише як жоповозка, грузів не тягаю.
     
  20. wertyfox

    wertyfox Учасник

    Дописи:
    205
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    жовтий
    Маю можливість купити Каддік з таким двигуном 2.0SDI простий дизель <140 тис. пробіг.
    Питаю у тих, хто дійсно на ньому їздить:
    1. Який реально витрата пального;
    2. Чи дорогий у ремонтіж
    3. Скільки може пробігти без капремонту.
    4. Яка приблизно швидкість переходу на 2-гу, 3-тю, 4-ту і 5-ту передачу по рівній місцевості?
    Раніше їздив на Пасаді Кродилі 1.6 ТД.
    Там їздив так:
    2 - від 20
    3 - від 40
    4 - від 60
    5 - від 85.
     

Поділитися цією сторінкою