1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обсуждение двигателя 2.0SDI (BDJ/BST)

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем no name, 31 бер 2014.

  1. vitam

    vitam Старожил

    Дописи:
    1,372
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW T5GP
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    белый
    #41
    igormo дружище, рад тебе безмерно, вот и ветераны клуба возвращаются
     
  2. igormo

    igormo Гість клубу

    Дописи:
    3
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    чорний перламутр
    #42
    Привет, Виталий! Также очень рад встретить давнего соклубника! Извините за оффтоп.
     
  3. shun

    shun Перевірений

    Дописи:
    348
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Волочиск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    вишневий металік
    #43
    Те, що писав igormo так воно і є, тим хто сильно ним тішиться потрібно спробувати хоча б 1,9TDI і все стане на свої місця. Коли їдеш до Умані 300 км в одну сторону і 30-40 км не можеш обігнати фуру, бо треба, щоб спереду було пусто інакше буде біда, причому 4-а передача не рятує. В мене самого 2,0 SDI. Мене рятує те, що на великі відстані їду дуже рідко, бо інакше незважаючи на витрати змінив би автомобіль. Нещодавно думав про це поїздивши та значно кращій техніці. Хотілося двигун 2,0 дизель + авт. коробка, але нажаль те, що пропонує VAG купити не тільки дорого, але й гіморно. Нова DSG 6 і 7 ст. гарна штука, пробував, але потрібно продавати авто відразу після закінчення гарантії, бо інакше капець і відразу купувати нове. Не думаю, що багато людей зможуть собі таке дозволити, міняти авто раз на 2 роки з втратою приблизно 7 тис. дол. кожного разу. На жаль мені довелося придбати SDI, бо на той момент TDI в combi вже не було, а нових ще не було, та нові не хотілося брати, бо невідомо що то за такі двигуни. Від ідеї купити 1,9TDI в салоні у вантажному виконанні для переробки в пасажир я відмовився.
     
  4. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #44
    Не треба іллюзій - 2,0 має свою аудиторію: тих хто нікуди не поспішає і не ставить обгін за самоціль.
    А скільки навезли "поштовичків" - їм за 2 здвижки і оригінальні вікна "овощ" 2,0 прощають ох як багато народу.
    "Людей всяких треба" (с) Бабця Ганна.
     
    du4s подобається це.
  5. Cem

    Cem Гість клубу

    Дописи:
    1
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    1977
    Колір:
    --------
    #45
    Ну, а сравнивая двигатель +коробка,- как по долговечности, что предпочесть? Ведь для 1,9 была новая коробка, как она в сравнении с 2,0
     
  6. andre

    andre Гість клубу

    Дописи:
    1
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    белый
    #46
    Підкажіть будь-ласка інформацію, недавно став власником Volkswagen Caddy 2.0 SDI, автомобіль для мене новий. Деколи буває коли заводжу машину (в основному при повторному запуску мотора) чути різкий стук. Думав може обірвана подушка мотора, але вони цілі. На СТО нічого сказати не можуть, так як коли приїхав машина заводилась без проблем.
    Ще хочу знати для себе, на всякий випадок. Якщо обриває ремінь ГРМ - які проблеми можуть виникнути та яке краще моторне мастило заливати?
     
  7. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,625
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #47
    по стуку вряд ли кто скажет дистанционно, все новые машины, по крайней мере 99% гнут клапана при обрыве... А так как это дизель с большой степенью сжатия, то подавно.

    Допуск по маслу 502\505 - 5w40 с головой ему..
    А вообще куча тем на форуме - изучайте...
     
  8. vovachkalviv

    vovachkalviv Досвідчений

    Дописи:
    812
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy White
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #48
    andre, в мене було, замінив подушку КПП - проблема вирішилась!
     
  9. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #49
    andre, Во первых - поздравляем с приобретением. Добро пожаловать...
    По "стуку" - предположения вроде верны, но "дистанционно" вряд ли больше кто-то скажет.
    С ремнём ГРМ на моторах с второй половины 90-х лучше не шутить - тем более на дизельных.
     
  10. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    #50
    Двигатель 2.0 sdi нормальный мотор! Лучше купить 2.0 в идеале чем убитый 1.9 за те же деньги! А по поводу скорости так это не Порше и не БМВ. Он по трасе 100-120 не внапряг едет!
     
    Kyltic, du4s та mikki72 подобається це.
  11. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #51
    Noble, а что, 2.0 SDI не может быть убитый? в каждом моторе свои недостатки и свои плюсы! Если на 1.9TDI бывают проблемы с двигом, так на 2.0SDI c коробкой... так что относительно!
     
    mikki72 подобається це.
  12. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    #52
    Оно то так. Ну цены на 2.0SDI и на1.9TDI Очень отличаются на машины одинаковых годов выпуска. При покупке 1.9TDI почти 80% попадают на турбины и демпфер. А 2.0SDI Масло с допуском 505 01 и фильтра не ниже Mahle- Kneht и Всё ок! Конечно динамика не такая как в 1.9 но я думаю мы не умнее инженеров с Volkswagen. Если они поставили 2.0Sdi на Caddy значит они что-то думали
     
  13. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #53
    Noble, VAG в многих вопросах по нашим авто - вообще ничем не думал.. :crazy:
     
  14. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #54
    Noble, 50000км пробега - до сих пор ничего не стучит, не гремит, в Кадди - еще очень хорошая подвеска.
     
  15. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    #55
    Она живучая конечно. Но у вас же рестайл, а у меня дребежащий звук на малой скорости и у многих такая проблема, а что это не понятно:-(
     
  16. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #56
    Noble, :lol: у меня маховик дребезжит громче Вашей подвески, так что такое! Если скобы суппортов в норме, все резинки и сайленты в норме , если даже поменяли сзади стабилизатор - значит дребезжить спереди :D
     
    valerak подобається це.
  17. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    #57
    Уже проверил вроде всё. Но стук сзади справа.
     
  18. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #58
    Noble, а амортизаторы не меняли?! могут стучать аморты, особенно в движении...
     
  19. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    #59
    Менял не давно ставил новые. Но стук был до замены их и так и остался. Стучит когда едешь по мелким неровностям
     
  20. vovachkalviv

    vovachkalviv Досвідчений

    Дописи:
    812
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy White
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #60
    теж постійно щось стукало ззаду справа, думав теж аморри вбиті, виявилось все значно банальніше. Після переобладнання в задній правій карті захований трос, ремкоплект шин, вогнегасник, набір ключів і ще повно всякої всячини, перескладав - стук пропав :D :D :D
     

Поділитися цією сторінкою