1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обсуждение двигателя 2.0SDI (BDJ/BST)

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем no name, 31 бер 2014.

  1. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,653
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    ?
     
  2. koby

    koby Учасник

    Дописи:
    155
    Область:
    Запорізька
    Місто:
    Запоріжжя
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Red
    Жень, мне перепрошивали ЭБУ, поэтому надо появиться у ребят пусть поглядят настройки.
    + заметил что на холостом ходу расход по приборке 0,7 - 0,9л\ч на прогретом двигателе.
    Наверное чуток надо подрегулировать.
     
  3. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,653
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    синхронизацию -2.5 поставь - будет 0.4-0.5 расход
     
    yseroga, Tolya1983 та koby подобається це.
  4. Aligarhks

    Aligarhks Учасник

    Дописи:
    144
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    привет!

    У меня снизу двигателя на стороне ремня ГРМ подтекает масло, что это может быть?
     
  5. Shuma

    Shuma Старожил

    Дописи:
    2,351
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Конотоп
    Двигун:
    1.9 TDI (BSU)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    білий
    Сальник КВ
     
  6. Aligarhks

    Aligarhks Учасник

    Дописи:
    144
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Это какой передний?
     
  7. Kolyas

    Kolyas Гість клубу

    Дописи:
    9
    Область:
    Київська
    Місто:
    Яготин
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Червоний
    Добрий вечір. Можете підказати, або кинути ссилочку на тему по запуску двигуна (Подачі та обратки) ... Кадди 2006 року. Пробіг 173 тис. пробіг. Після 160 тис. почав погано запускатись двигун.... з 3 - 7 разу. Замінили рем. компл. на ТНВД. Почав заводитись з 2 разу, через 5 тис повернулось все назад ( до 6 годин простою, двигун запускається.Після 7 годин простою, крутиш по 5 - 7 раз і починає хапати, запускається ). При 7 годинах простою відходить солярка. Чи є в баку клапан? і де? Зараз виходжу з положення встановленими кранами на позначених місцях. заводиться з першого разу, але треба кожен раз відкривати капот на довготривалу стоянку.:( За відповідь буду вдячний.
     

    Вкладення:

  8. Владимир7346

    Владимир7346 Новенький

    Дописи:
    91
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    2.0 SDI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    белый
    Там нет ТНВД (сам недавно узнал,перекрутилось в голове насос форсунка с обычной)...у меня тот же год выпуска,пробег другой и та же проблема запуска.Мне доктор сказал в "морг",на завтуливание...хотя буду просить дать немного "морфия",закинуть колечки на форсунки,может хоть чуть чуть по наслаждаюсь.
     
  9. bvi

    bvi Досвідчений

    Дописи:
    846
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Gray White
    @Kolyas, А рівень масла у Вас в картері часом не піднімається???
     
  10. Kolyas

    Kolyas Гість клубу

    Дописи:
    9
    Область:
    Київська
    Місто:
    Яготин
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Червоний
    Рівень масла не піднімається. Іде як їхав, потужність не впала, та витрата палива не змінилась. Після рем. коплект. ТНВД, перестав пускати димок при прогазовкі до 3500 обертів. На комп'ютері помилок не знаходить, все працює норм.
     
  11. bvi

    bvi Досвідчений

    Дописи:
    846
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Gray White
    @Kolyas, містика!!!
     
  12. Kolyas

    Kolyas Гість клубу

    Дописи:
    9
    Область:
    Київська
    Місто:
    Яготин
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Червоний
    Сори.. "Сдвоеный насос".... Мотор масла не берет. Дымок ( немножко ) появляется при обгоне свыше 100 - 110 км. а так не дымит. Поставили пару кранов ( водопроводный ) в обозначеных местах. Схема ( Открываешь краны и заводиться с первого раза. При стоянке до 6 часов авто заводиться с пол тыка. При стоянке более 6 часов, нужно закрыть краны. )
    Перше повідомлення: 12 вер 2015

    Нове повідомлення: 12 вер 2015
    і я про те... Грішу на насос в баку.


    Нове повідомлення: 12 вер 2015
    Чи може спускати паливо назад в бак? Чи є там якийсь клапанець? Від фільтра до баку?
     
  13. Felix121

    Felix121 Новенький

    Дописи:
    37
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Каменець-Подільський
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    бЭлый
    Там на насосі в баку є обратний клапан на подачі . Тобто подає з баку на фільтр а назад нетікає, но це при умові що він тримає.
    Но це не проблема, можна поставити самому такий клапан ціна в районі 80-100 грн була.
    Була похожа проблема але пускала обратка з фільтра в бак, вирішив її заміною корпуса топл фільтра.
     
  14. Орест

    Орест Перевірений

    Дописи:
    379
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Як перевірити клапан вентиляції картерних газів? І якщо можна напишіть його номерок? Дякую.
     
  15. eugench

    eugench Новенький

    Дописи:
    10
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    @Kolyas, добрий день
    У меня что-то похожее. Но не заводиться только в мороз (вернее заводиться но плохо). Заметил такую штуку, если ставлю машину носом вниз, то заводится хорошо. Предполагаю где то воздух попадает в топливную систему. Пока грешу на прокладку тнвд.
     
  16. Kolyas

    Kolyas Гість клубу

    Дописи:
    9
    Область:
    Київська
    Місто:
    Яготин
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Червоний
    Добрый. Уровень масла в картере повышается? Может быть подсос воздуха в баку. Если есть возможность заправить полный бак и проверить на ровной площадке.
     
  17. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,018
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    @Kolyas,
    надо делать профилактику форсунок:eek:
     
    Костя подобається це.
  18. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    Почнемо з того що тнвд у вас немає, а далі Олег все написав
    Зверніться за консультацією до Жені Мегатранса, він вам все пояснить...:hi:
     
    Schumacher81 та Lvivgaz подобається це.
  19. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,653
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Koyas, что у вас за панический страх к попаданию соляры в масло? Так впечатление что это типа шатун с блока вылез. И какой подсос в Баку, вы хоть представьте КАК это...?
     
  20. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Не, ну надо долго и жёстко поездить чтобы вкладыши провтыкать - но с солярой в масле сделать это значительно проще - согласись Женя...
    Хотя..
    Первыми уйдут вкладыши распредвала....
     

Поділитися цією сторінкою