1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обсуждение двигателя 2.0SDI (BDJ/BST)

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем no name, 31 бер 2014.

  1. NPP

    NPP Старожил

    Дописи:
    1,959
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Бердичів
    Модель:
    VW PASSAT
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    Кастрюля
    #21
    Bonja, там не так проблема самих форсунок, как дело в том, что разбиваются посадочные места. Начинает гнать солярку в поддон.
    А это уже совсем другие деньги на ремонт. Или, скорее всего, на покупку новой головы блока.
     
  2. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #22
    А если это провтыкать - то колено+распредвал+вкладыши колена+вкладыши распредвала
    Вот такие расчудесные моторы придумывает ДасАуто.
     
  3. NPP

    NPP Старожил

    Дописи:
    1,959
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Бердичів
    Модель:
    VW PASSAT
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    Кастрюля
    #23
    miki_ua,
    так это же ведь не мерседес $-класс. Тут надо "не втыкать" и не "тупить". Ну или готовится к дорогим "расходникам".
     
  4. Dostam

    Dostam Досвідчений

    Дописи:
    640
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Березовка
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Белый
    #24
    Может кто знает с какого года "модельного" внесены изменения креплений форсунок в SDI 2.0
     
    ROCHA подобається це.
  5. igormo

    igormo Гість клубу

    Дописи:
    3
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    чорний перламутр
    #25
    Читав десь відповідь представників VW на це запитання. Наскільки пам'ятаю, у 2008 р. заміни кріплення на двохточкове ще не було.
     
  6. Duzhiy

    Duzhiy Гість клубу

    Дописи:
    1
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    жовтий
    #26
    Привіт фанатам Каддіків! :hi:
    Яке масло порекомендуєте до цього двіжка? У мене особисто була синтетика Кастрол 5в40 (при пробігу 140 тис. км) бере масло, від заміни до заміни 500-600 грам! Думаю перейти на полусинтетику Кастрол! Що скажете? :unknown:

    [upd=1402997242][/upd]
    У мене Каддік 2005 року жовтого кольору з цим двіжком 2.0 сді! Купував на ринкі. Там сказали шо стікла оригінальні, хоча й був вантажний (поштовик). Чи можна вірити таким твердженням? Пробіг 14о тис км, можна вірити? Хоча сам дивився на мобіле.де, там такі каддіки цього ж року випуску пробіги до 150 тис км! :unknown: :?: :yahoo:
     
  7. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #27
    Duzhiy, :hi: ну у Вас типовий "поштовик", тому і такий пробіг..але цей пробіг - весь у місті, тому трасових - то множте на 3.
    Щодо масла - у нас є окрема тема: :arrow: Масло
     
  8. vovachkalviv

    vovachkalviv Досвідчений

    Дописи:
    812
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy White
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #28
    Філософстке питання, найточнішу відповідь дадуть лише офіціали. А технічний стан який взагалі? Мотор, заводка зранку, в мороз, сильний дим з вихлопної? зчеплення, КПП? Якщо реальний пробіг - немає потреби травити двигун півсинтетикою. В мене 115 000 перший раз залив Шелл 5в-40, жерти почав після 7500 км пробігу. Залив АРАЛ 5в-40, 4000 проїхав на даний момент рівень не змінився.
     
    Cергій подобається це.
  9. SpalenkO

    SpalenkO Учасник

    Дописи:
    199
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    синий
    #29
    :hi: Значит так ребята, расскажу немного о своем кадике. Эксплуатирую 2,0 sdi 2006г.в. брал в конце 2011 (125 тыс/пробега) в целом отличный дружбан (по моему стилю вождения, можно сказать пенсионерному) Да то что это не ракета факт, но правильно говорили выше, тише едешь - дальше будешь. Одесса - в зависимости от трафика 6-8л./100км трасса при скорости 90-100км 5,7/5,5л/100км. Мотор тяговит. Каких то поломок(по двиглу) не было. Сразу заменил сцепу в сборе - поставил LuK - результатом доволен. Сейчас на спидометре 165 тыс. полет нормальный. Было масло залито кастрол 5w40 - первая замена через 5 тыс. перешел на MOTUL 5w40 8100 x-Clean масло мотор не есть от замены до замены (меняю через 10 тыс.) всегда уровень. В целом больше по мотору сказать нечего.
     
    Cергій подобається це.
  10. Dostam

    Dostam Досвідчений

    Дописи:
    640
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Березовка
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Белый
    #30
    Ну слава богу, тепер я можу спокійно нервуватись з приводу посадочних місць головки, а то задовбала ця невизначеність. Дякую за інформацію

    [upd=1403677604][/upd]
    Добавлю ще один плюс. Тяговитість - це ого-го. Позавчора їздив на рибалку, до ставка спуск по грунтовці. Нахил крутий - градусів 35-40, там люди тільки кіньми з возами їздять. Думаю недай бог дощу - не виїду. Бог дав від душі. Відключив ESP і на малих оборотах в натяжку виїхав з першого разу. Впевнився на власному досвіді в користі тяговитості двигуна
     
    kolyan1302, Kyltic та Cергій подобається це.
  11. ОлегUA

    ОлегUA Перевірений

    Дописи:
    314
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    #31
    Щось не цікава ця тема стає ;) ....як правило тут починають одні масово хвалити (власники 2.0) і масово не хвалити (власники 1.9).....
     
  12. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #32
    ОлегUA, Шановний, вам варто напевно вийти на свіже повітря, вдихнути на повні груди, випити філіжанку запашної кави і посміхнутись незнайомці.
    А то все вас сьогодні щось невлаштовує у всіх темах.....
    Перемкніть настрій! :drinks:
     
  13. ОлегUA

    ОлегUA Перевірений

    Дописи:
    314
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    #33
    miki_ua, Настрій на диво маю веселий сьогодні :drinks: навіть знайшов час для форуму....але ось одни клубень мене переслідує по всіх темах :D :hi: Жартую !!! Як правило на форумах з такими темами обширно обговорюють.
     
  14. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #34
    просто не люблю коли є записи в переліку "Непрочитанные темы форума".
    Обширне обговорення точиться навкруг проблем конкретних людей по таким моторам - а в теми накшталт цієї стікається інформація на такі випадки з посиланнями (як ФАК). Це моє бачення. Ну, і досить непагано що за 2 місяці проблем "не назбиралось" в клубнів. Ще наповнимо....
     
  15. vovachkalviv

    vovachkalviv Досвідчений

    Дописи:
    812
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy White
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #35
    Мотор при правильній експлуатації майже вічний. Розмовляв із знайомим, в Німеччині живе, займається комп. бізнесом, в 2006 купили 2 каддіка СДІ. На сьогодні в одному пробіг 600 000 км, в іншому 500 000 км, ніяких проблем з двигунами небуло ніразу, в обох міняли зчеплення десь на 300 000 щоправда... Але тема про двигун, жодних проблем з форсунками небуло... Тому черговий раз зроблю висновок, щоб його довести до стану трупа - треба ненавидіти ту машину і вижимати всі соки щоденно!!! Хороший, тяговитий двигун для помірної їзди... :cool:
     
    Владдимир, shurikk42, valerak та 2 іншим подобається це.
  16. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #36
    vovachkalviv, на ровних Европейських дорогах з чистою як сльоза соляркою і законослухняними та єкономними німцями за рулем - майже будь який мотор буде в ідеальному стані навіть до 500 000 км.
     
  17. slavamakiv

    slavamakiv Новенький

    Дописи:
    10
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Каменець-Подільський
    Модель:
    VW CADDY 2.0sdi
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    #37
    не заводиться

    хто знає допоможіть.зранку під час заводки машина завелась на пів секунди та заглохла(авто в мене півтора року такого не було).після того стартєр крутить,а авто не заводиться.насос в баку робить нормально.мотор 2.0 sdi.бризнув ефір завелась та заглохла.значить нема подачі напруги на форсунки.хто зможе підкажіть в чому справа.через годину буде компюторщик.буде результат відпишусь.
     
  18. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #38
    slavamakiv, якби - діагностика покаже, що не так...а на приборці ключик не моргає ( жовтий?)

    [upd=1403860727][/upd]
    P.S. Ви з Одеси?!
     
  19. Letven

    Letven Учасник

    Дописи:
    205
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Octavia A5
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candy white
    #39
    У меня такое было когда менял корпус ключа и не поставил капсулу. Бортовой не видел ИММО.
    По пробуйте другим ключем завести
     
  20. igormo

    igormo Гість клубу

    Дописи:
    3
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    чорний перламутр
    #40
    У мене Caddy Combi 2,0 SDI з 2007 р., брав новим у салоні. Два роки їздив активно, потім купив T5 Caravelle, а Кадді залишив дружині. Моя думка - двигун досить слабкий, хто б там що не говорив. Обгони на ньому досить напряжні. А шум від того, що використовується коробка передач від бензинових версій, відповідно двигун постійно працює на підвищених обертах у порівнянні з ТДІ.
     

Поділитися цією сторінкою