1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обсуждение двигателя 2.0SDI (BDJ/BST)

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем no name, 31 бер 2014.

  1. Орест

    Орест Перевірений

    Дописи:
    379
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
  2. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,485
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    Якщо маєте що доливати,то можна і так їхати,але з розрахунку 0.7л/1000км = 7 л на 10000!Ваші гроші підуть на маслодолив суттєво!Інше масло може менше вигорати,ну це якщо воно у вас саме вигорає,а не щось інше!
    Якщо не у вигоранні справа,а щось серйозніше,то нікуди від ремонту не дітись!Нажаль!
    Перше повідомлення: 22 сер 2015

    Нове повідомлення: 22 сер 2015
    @Орест,
     
    Володимир Дацко подобається це.
  3. Орест

    Орест Перевірений

    Дописи:
    379
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    не на 1000 а 1800


    Нове повідомлення: 22 сер 2015
    Можете пояснити від чого воно вигорає і що крім вигорання може бути? Витікання (просочування)?
     
  4. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,485
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    Будь-який двигун, навіть зовсім новий витрачає мастило. Мастило у двигуні просто згорає в циліндрах, залишаючись на стінках, так як мастило, призначене для покриття внутрішньої поверхні циліндру плівкою щоб уникнути сухого тертя. І ця плівка згорає разом з паливною сумішшю. Досвід багатьох власників автомобілів показує, що навіть в досить зношені двигуни в більшості випадків краще долити мастило ніж робити капітальний ремонт. Мастило в двигуні може вигорати або витікати. Діагностувати справжню причину підвищеної витрати мастила досить складно, оскільки деякі визначаються тільки шляхом розбирання двигуна. В багатьох ситуаціях капітальний ремонт двигуна далеко не є кращим варіантом.
    Перше повідомлення: 22 сер 2015

    Нове повідомлення: 22 сер 2015
    Навіть якщо 1800,все рівно майже 4 л доведеться долити на 10000км,тобто каніста масла!
     
    morphius та no name подобається це.
  5. jorjik

    jorjik Старожил

    Дописи:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    Читал мнение о том, что данная пливка просто физически не успевает загореться за время хода поршня... Для возгорания эту пленку ВМЕСТЕ с поверхностью цилиндра нужно нагреть до температуры воспламенения.
    Не изучал, как устроена вентиляция картера на моторе БСТ, но скорее всего именно из-за низкой компрессии в цилиндрах масляные пары (туман) попадает во впуск и уже вместе с воздухом+топливом вылетает в трубу. О равномерном исчезновении масла говорит и отсутствие жалоб на дымность выхлопа. Стало быть через МСК масло не течет в цилиндры.
    На уровне догадок - кольца закончились. Замер компрессии. Принятие решений по ремонту.
    А перво-наперво необходимо осмотреть мотор на предмет течей масла - для этого просто прекрасно подходит родной пыльник мотора (он собирает все до капли). Расход очень большой.
     
    morphius подобається це.
  6. Lvitaliyv

    Lvitaliyv Досвідчений

    Дописи:
    796
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Місто:
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Белый
    Орест посетите СТО (или к гаражным умельцам), на котором ремонтируют двигателя, через посадочные места свечей накала померяйте компрессию. Данная процедура происходит без вскрытия двигателя, стоит относительно недорого и даст ответы на Ваши многочисленные вопросы.
     
    Костя подобається це.
  7. Орест

    Орест Перевірений

    Дописи:
    379
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Якщо компресія в циліндрах низька, то звідси які ремонтні роботи потрібно проводити? Міняти кільця?
     
  8. bvi

    bvi Досвідчений

    Дописи:
    846
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Gray White
    Я розумію, я це сказав до того, що і в мене могли бути дуже серйозні проблеми... І я також себе накручував і спати не міг... Але обійшлось меншим... Тому я й кажу, що не треба псувати собі здоров'я авансом...
    Перше повідомлення: 22 сер 2015

    Нове повідомлення: 22 сер 2015
    Судячи з того що людина написала що синій дим, то значить якраз вигорає... ІМХО.
     
    Schumacher81 подобається це.
  9. Lvitaliyv

    Lvitaliyv Досвідчений

    Дописи:
    796
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Місто:
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Белый
    Если машину покупали надолго и всерьез - капитальный ремонт. Но Вы заранее не расстраивайтесь, сначала сделайте то, что советуют.
     
  10. Орест

    Орест Перевірений

    Дописи:
    379
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    В мене якраз немає синього диму...
     
  11. bvi

    bvi Досвідчений

    Дописи:
    846
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Gray White
    Думаю на СТО Вам вже скажуть що саме міняти... А я б Вам порадив перед тим як їхати на СТО придбати собі 4 ремкомплекти форсунок... Воно зайвим не буде, навіть якщо Ваші резинки на форсунках ще у нормі... Просто якщо Вам будуть знімати форсунки, то вже краще назад їх ставити з нивими резинками... ІМХО... То добре для профілактики... А ще я за одно брав би нову прокладку клапанної кришки...
     
  12. Lvitaliyv

    Lvitaliyv Досвідчений

    Дописи:
    796
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Місто:
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Белый
    Компрессию меряют без вскрытия двигателя, если компрессии нет и человек решит не сбрасывать машину а ремонтировать то там нужны будут не только кольца форсунок.
     
  13. bvi

    bvi Досвідчений

    Дописи:
    846
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Gray White
    Тому я й написав ІМХО... Я так розумію компресію будуть міряти через посадочні місця свічок накалу, чи як???
     
  14. Орест

    Орест Перевірений

    Дописи:
    379
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    я так поняв шо там багато чого треба буде - попадалово конкретне...
     
  15. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    @Орест, Ви з економили при покупці на повній діагностиці - тепер прийшла розплата за помилки.
     
    morphius подобається це.
  16. Орест

    Орест Перевірений

    Дописи:
    379
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    мене цікавить ше таке дурне питання....а що буде якщо нічого не робити а просто весь час доливати масло? це звичайно брєд, але все ж таки....
     
  17. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    @Орест, готовити гроші на новий двигун.
     
    morphius подобається це.
  18. Орест

    Орест Перевірений

    Дописи:
    379
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    оптимістично)))
     
  19. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    @Орест, а чого ви думали, коли брали поштовик? Що машина з малим пробігом і без проблем? У нас вже на форумі були випадки, коли брали поштовики з пробігом в 100 тисяч, а на 80 тисячах вже змінені були двигун і коробка, і ще багато чого , і то машина БЕЗ дтп.
     
    morphius подобається це.
  20. Lvitaliyv

    Lvitaliyv Досвідчений

    Дописи:
    796
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Місто:
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Белый
    Будьте последовательны, померяйте компрессию, потом продолжайте задавать вопросы.
     
    morphius, Schumacher81 та no name подобається це.

Поділитися цією сторінкою